Dos policies li salven la vida a una xica a punt de morir dessagnada en València

 

Este matí de dilluns, cap a les 11.15 hores, diferents agents de la Policia Nacional han conseguit salvar la vida d’una xica de 32 anys, que estava perdent molta sang en el portal de la seua casa, en el districte de Russafa, en la ciutat de València, a causa d’haver-se seccionat els plans de la mà en clavar-se un vidre.

Segons han informat fonts policials, els agents han sigut comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una direcció del districte de Russafa, ja que un testimoni havia sentit a una dona cridar i seguidament vore com es trencaven uns vidres

 

Els policies s’han dirigit ràpidament al lloc a on han localitzat en el replà de la direcció aportada, a un home subjectant a una xica inconscient que estava perdent molta sang per l’avantbraç dret, que el tenia enrotllat en una tovallola.

 

Els agents han practicat un torniquet a la xica

Immediatament i davant la gravetat de la situació, els dos policies li han practicat un torniquet en este braç amb el cinturó interior d’un dels policies, i han contingut així l’hemorràgia i han conseguit recobrar la consciència de la víctima.

 

Al cap de pocs minuts ha arribat una altra patrulla que li ha aplicat un nou torniquet, retirant-li l’anterior, i han mantingut les constants de la xica de 32 anys a la que han conseguit mantindre desperta fins a l’arribada de l’indicatiu sanitari, que l’ha traslladat a un hospital, manifestant la doctora que s’havia seccionat els plans de la mà i que gràcies als torniquets la víctima seguia amb vida.

Posteriorment, els agents han descobert que la xica s’havia produït les lesions, pel que pareix, per donar-li un colp al cristall d’una porta, que s’ha trencat, i açò li ha produït els talls.  A conseqüència d’este fet, la víctima ha perdut el coneixement poc temps després, ja que perdia molta sang, fins a l’arribada dels policies.

Últimes notícies

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.

Íñigo Pérez busca a Vitòria la seua primera victòria amb el Vila-real

Íñigo Pérez afronta la visita del Vila-real a Mendizorrotza amb el repte d’estrenar-se amb triomf en Lliga, després de dos empats a domicili i amb tota la plantilla disponible.

Ordenen evacuar El Saler pel ràpid avanç del foc a la Devesa

L’Ajuntament de València ha ordenat des del Cecopal evacuar el poble d’El Saler per l’avenç de l’incendi declarat a la Gola de Pujol, dins de la Devesa.

El PSPV arranca el curs polític amb reunió a Les Corts i executiva clau per a 2027

El PSPV arrancarà dilluns 31 d’agost el curs polític amb una reunió del grup de Les Corts amb Diana Morant i, de vesprada, una executiva que tancarà la Conferència Política de setembre i el calendari de primàries per a 2027.