Dos policies li salven la vida a una xica a punt de morir dessagnada en València

 

Este matí de dilluns, cap a les 11.15 hores, diferents agents de la Policia Nacional han conseguit salvar la vida d’una xica de 32 anys, que estava perdent molta sang en el portal de la seua casa, en el districte de Russafa, en la ciutat de València, a causa d’haver-se seccionat els plans de la mà en clavar-se un vidre.

Segons han informat fonts policials, els agents han sigut comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una direcció del districte de Russafa, ja que un testimoni havia sentit a una dona cridar i seguidament vore com es trencaven uns vidres

 

Els policies s’han dirigit ràpidament al lloc a on han localitzat en el replà de la direcció aportada, a un home subjectant a una xica inconscient que estava perdent molta sang per l’avantbraç dret, que el tenia enrotllat en una tovallola.

 

Els agents han practicat un torniquet a la xica

Immediatament i davant la gravetat de la situació, els dos policies li han practicat un torniquet en este braç amb el cinturó interior d’un dels policies, i han contingut així l’hemorràgia i han conseguit recobrar la consciència de la víctima.

 

Al cap de pocs minuts ha arribat una altra patrulla que li ha aplicat un nou torniquet, retirant-li l’anterior, i han mantingut les constants de la xica de 32 anys a la que han conseguit mantindre desperta fins a l’arribada de l’indicatiu sanitari, que l’ha traslladat a un hospital, manifestant la doctora que s’havia seccionat els plans de la mà i que gràcies als torniquets la víctima seguia amb vida.

Posteriorment, els agents han descobert que la xica s’havia produït les lesions, pel que pareix, per donar-li un colp al cristall d’una porta, que s’ha trencat, i açò li ha produït els talls.  A conseqüència d’este fet, la víctima ha perdut el coneixement poc temps després, ja que perdia molta sang, fins a l’arribada dels policies.

Últimes notícies

Un incendi forestal a Catí obliga a mobilitzar huit mitjans aeris i nombroses brigades

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Catí (Alt Maestrat) ha obligat a desplegar un ampli dispositiu amb nombrosos efectius terrestres i huit mitjans aeris, després que tot apunte que l’origen podria ser la caiguda d’un llamp.

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.