Dos policies li salven la vida a una xica a punt de morir dessagnada en València

 

Este matí de dilluns, cap a les 11.15 hores, diferents agents de la Policia Nacional han conseguit salvar la vida d’una xica de 32 anys, que estava perdent molta sang en el portal de la seua casa, en el districte de Russafa, en la ciutat de València, a causa d’haver-se seccionat els plans de la mà en clavar-se un vidre.

Segons han informat fonts policials, els agents han sigut comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una direcció del districte de Russafa, ja que un testimoni havia sentit a una dona cridar i seguidament vore com es trencaven uns vidres

 

Els policies s’han dirigit ràpidament al lloc a on han localitzat en el replà de la direcció aportada, a un home subjectant a una xica inconscient que estava perdent molta sang per l’avantbraç dret, que el tenia enrotllat en una tovallola.

 

Els agents han practicat un torniquet a la xica

Immediatament i davant la gravetat de la situació, els dos policies li han practicat un torniquet en este braç amb el cinturó interior d’un dels policies, i han contingut així l’hemorràgia i han conseguit recobrar la consciència de la víctima.

 

Al cap de pocs minuts ha arribat una altra patrulla que li ha aplicat un nou torniquet, retirant-li l’anterior, i han mantingut les constants de la xica de 32 anys a la que han conseguit mantindre desperta fins a l’arribada de l’indicatiu sanitari, que l’ha traslladat a un hospital, manifestant la doctora que s’havia seccionat els plans de la mà i que gràcies als torniquets la víctima seguia amb vida.

Posteriorment, els agents han descobert que la xica s’havia produït les lesions, pel que pareix, per donar-li un colp al cristall d’una porta, que s’ha trencat, i açò li ha produït els talls.  A conseqüència d’este fet, la víctima ha perdut el coneixement poc temps després, ja que perdia molta sang, fins a l’arribada dels policies.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.