Dos policies li salven la vida a una xica a punt de morir dessagnada en València

 

Este matí de dilluns, cap a les 11.15 hores, diferents agents de la Policia Nacional han conseguit salvar la vida d’una xica de 32 anys, que estava perdent molta sang en el portal de la seua casa, en el districte de Russafa, en la ciutat de València, a causa d’haver-se seccionat els plans de la mà en clavar-se un vidre.

Segons han informat fonts policials, els agents han sigut comissionats per la Sala 091 perquè es dirigiren a una direcció del districte de Russafa, ja que un testimoni havia sentit a una dona cridar i seguidament vore com es trencaven uns vidres

 

Els policies s’han dirigit ràpidament al lloc a on han localitzat en el replà de la direcció aportada, a un home subjectant a una xica inconscient que estava perdent molta sang per l’avantbraç dret, que el tenia enrotllat en una tovallola.

 

Els agents han practicat un torniquet a la xica

Immediatament i davant la gravetat de la situació, els dos policies li han practicat un torniquet en este braç amb el cinturó interior d’un dels policies, i han contingut així l’hemorràgia i han conseguit recobrar la consciència de la víctima.

 

Al cap de pocs minuts ha arribat una altra patrulla que li ha aplicat un nou torniquet, retirant-li l’anterior, i han mantingut les constants de la xica de 32 anys a la que han conseguit mantindre desperta fins a l’arribada de l’indicatiu sanitari, que l’ha traslladat a un hospital, manifestant la doctora que s’havia seccionat els plans de la mà i que gràcies als torniquets la víctima seguia amb vida.

Posteriorment, els agents han descobert que la xica s’havia produït les lesions, pel que pareix, per donar-li un colp al cristall d’una porta, que s’ha trencat, i açò li ha produït els talls.  A conseqüència d’este fet, la víctima ha perdut el coneixement poc temps després, ja que perdia molta sang, fins a l’arribada dels policies.

Últimes notícies

Un incendi en una empresa de palets d’Algar s’estén a zona forestal

Un incendi originat en una empresa de palets de fusta a Algar del Palància s’ha estés a terreny forestal i ha mobilitzat bombers de València, Castelló i mitjans aeris de la Generalitat.

Bejís i Toràs demanaran ser zona catastròfica per la tromba d’aigua

Bejís i Toràs han patit greus danys per la tromba d’aigua i granís del dissabte i preparen la sol·licitud de zona afectada per emergència de protecció civil.

El Valencia CF recupera Sadiq per al debut i manté el dubte de Rioja

El Valencia CF afronta el debut de LaLiga davant el Celta amb Sadiq Umar ja recuperat i Luis Rioja encara entre cotons per una lesió al quàdriceps dret.

Sis anys de presó per a un pare i dos fills per apunyalar un familiar a El Puig

La Secció Quinta de l'Audiència Provincial de Valencia ha condemnat a sis anys de presó un pare i els seus dos fills per intentar matar a ganivetades un familiar el 3 d’agost de 2024 a El Puig de Santa Maria. A més de la pena de presó, els tres hòmens hauran d’indemnitzar la víctima i tenen prohibit acostar-se-li durant 20 anys.

Temperatures de fins a 43 graus i ponent persistent este dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat avisos per una situació meteorològica molt adversa dimecres i dijous a la Comunitat Valenciana, amb vent de ponent persistent, fins a 43 graus i risc extrem d'incendis, especialment a les províncies de València i Alacant.

Disney deixarà un impacte directe de més de 40 milions en la Comunitat Valenciana en 2026

La producció d’“Enredados” de Disney, centrada a Ciudad de la Luz d’Alacant, ha generat un impacte directe estimat de més de 40 milions d’euros en la Comunitat Valenciana i quasi un any d’activitat continuada al sector audiovisual. El rodatge s’estén per diversos punts d’Espanya i consolida el complex alacantí com a centre neuràlgic de la superproducció.

Aemet activa l’avís groc per calor extrema en bona part de la província de València

Aemet ha activat per a dimarts l’avís groc per calor en l’interior i el litoral sud de la província de València, amb temperatures que poden arribar als 38 graus. Dimecres es repetiran els avisos a València i Alacant, mentre que este dilluns hi ha risc de fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló.

Un bebé de 24 setmanes supera amb èxit una greu retinopatia en Elx

L’Hospital General Universitari d’Elx ha tractat amb èxit la retinopatia de la prematuritat en un nounat de 24 setmanes, una de les complicacions més greus associades a la prematuritat extrema. L’equip d’Oftalmologia i la UCI Neonatal ha aplicat un fàrmac biològic mínimament invasiu per a preservar la visió i reduir el risc de ceguesa.