Sara Carbonero bromeja amb un espectacular look per a baixar a per el pa

Una de les seues últimes publicacions ha tornat a ser molt popular en Instagram, en esta ocasió tant per la imatge mostrada com pel comentari que li ha afegit. I és que en la imatge se la pot vore amb un elegant vestit, però Sara escriu: «Baixe a pel pa, ara puge».

 

La periodista, evidentment, ho diu en to d'humor, ja que molt probablement ni tan sols ella, sempre tan elegant, eixiria de casa solament a comprar el pa amb un espectacular vestit com el que porta lloc en la imatge.

  

  

El look que lluïx consistix en un vestit negre, llarg, inspirat en la llenceria brodada tan de moda ara, un estilisme que complementa molt bé amb unes sabates negres i un recollit en el pèl. Tal com ella mateixa posa en el comentari de la fotografia, estava realitzant una sessió de fotos, encara que encara no se sap per a qui.

  

  

Així podem vore que sembla que Sara Carboner seguix tan feliç com sempre, malgrat els rumors que diuen que ella i el seu marit, Iker Casillas, podrien abandonar el seu actual lloc de residència, Porto, que tant agrada a la periodista. Suposem que gens pot llevar-li la felicitat a Sara mentre estiga amb la seua família.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca defén tancar ràpid els pactes i posa a la Comunitat Valenciana com a exemple

Juanfran Pérez Llorca sosté que retardar els acords de govern desatén als electors i reivindica la Comunitat Valenciana com a referència enfront del pacte a Extremadura.

Detinguda una persona pel robatori de maquinària agrícola en una finca d’Alcalà de Xivert

La Guàrdia Civil ha detingut a una persona per un robatori amb força en una finca d'Alcalà de Xivert, on es van sostraure maquinària i ferramentes agrícoles, i ha recuperat un motocultor venut a Benicarló.

Pérez Llorca demana al Govern que finance el Pla Viu valencià i l’estenga a altres regions

Juanfran Pérez Llorca reclama al Govern una aportació econòmica estatal per a reforçar el Pla Viu valencià i planteja copiar el model en altres comunitats en considerar que ja està donant resultats.

S&P alerta de noves pressions de gasto en les autonomies i de l’impacte del repartiment en la Comunitat Valenciana

S&P destaca que les comunitats van millorar el seu resultat pressupostari en 2025, però avisa de fortes pressions de gasto i que l'actual repartiment de recursos penalitza a la Comunitat Valenciana i a Múrcia.

Pérez Llorca acusa el Govern de provocar caos als ajuntaments amb la regularització d’immigrants

Juanfran Pérez Llorca critica que la regularització extraordinària d'immigrants genera caos en molts ajuntaments per la falta de planificació del Govern i advertix de riscos per a sanitat i polítiques socials.

L’ampliació de l’Hospital Vega Baixa estarà llesta abans de 2027 després d’una inversió de 82 milions

La Generalitat preveu culminar enguany l'ampliació de l'Hospital Vega Baixa, a Orihuela, amb dos nous edificis, més consultes i 52 llits addicionals després d'una inversió superior a 82 milions d'euros.

Pérez Llorca urgix als sindicats a evitar una vaga educativa al maig pels exàmens

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats d'Educació que no convoquen vaga al maig, a l'ésser l'últim mes de curs i coincidir amb exàmens i proves d'accés a la universitat.

Acció Ecologista-Agró alerta d’abocaments d’aigües residuals a l’Albufera any i mig després de la dana

Acció Ecologista-Agró denúncia que les aigües residuals de Catarroja i altres municipis continuen abocant-se de manera contínua a l'Albufera any i mig després de la dana de 2024 i reclama actuacions urgents a totes les administracions.