14.1 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Sara Carbonero bromeja amb un espectacular look per a baixar a per el pa

Una de les seues últimes publicacions ha tornat a ser molt popular en Instagram, en esta ocasió tant per la imatge mostrada com pel comentari que li ha afegit. I és que en la imatge se la pot vore amb un elegant vestit, però Sara escriu: «Baixe a pel pa, ara puge».

 

La periodista, evidentment, ho diu en to d'humor, ja que molt probablement ni tan sols ella, sempre tan elegant, eixiria de casa solament a comprar el pa amb un espectacular vestit com el que porta lloc en la imatge.

  

  

El look que lluïx consistix en un vestit negre, llarg, inspirat en la llenceria brodada tan de moda ara, un estilisme que complementa molt bé amb unes sabates negres i un recollit en el pèl. Tal com ella mateixa posa en el comentari de la fotografia, estava realitzant una sessió de fotos, encara que encara no se sap per a qui.

  

  

Així podem vore que sembla que Sara Carboner seguix tan feliç com sempre, malgrat els rumors que diuen que ella i el seu marit, Iker Casillas, podrien abandonar el seu actual lloc de residència, Porto, que tant agrada a la periodista. Suposem que gens pot llevar-li la felicitat a Sara mentre estiga amb la seua família.

Últimes notícies

Un llibre per a parlar sense por del porno amb els més jóvens i desmuntar les seues mentides

El professor Enric Senabre publica una obra per a preadolescents que convida a tractar el porno sense tabús, entendre la seua ficció i demanar ajuda adulta. Inclou reflexions per capítols i una guia per a famílies i docents.

Indonèsia va reprendre la busca d’un espanyol i tres menors després d’un naufragi

Els equips de rescat van reprendre la busca d'un espanyol i tres dels seus fills després de l'enfonsament d'un vaixell turístic en Padar. L'operació se centra en localitzar el casc per a enviar bussos malgrat els corrents i el mal temps.

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.