11.7 C
València
Divendres, 23 gener, 2026

Sara Carbonero bromeja amb un espectacular look per a baixar a per el pa

Una de les seues últimes publicacions ha tornat a ser molt popular en Instagram, en esta ocasió tant per la imatge mostrada com pel comentari que li ha afegit. I és que en la imatge se la pot vore amb un elegant vestit, però Sara escriu: «Baixe a pel pa, ara puge».

 

La periodista, evidentment, ho diu en to d'humor, ja que molt probablement ni tan sols ella, sempre tan elegant, eixiria de casa solament a comprar el pa amb un espectacular vestit com el que porta lloc en la imatge.

  

  

El look que lluïx consistix en un vestit negre, llarg, inspirat en la llenceria brodada tan de moda ara, un estilisme que complementa molt bé amb unes sabates negres i un recollit en el pèl. Tal com ella mateixa posa en el comentari de la fotografia, estava realitzant una sessió de fotos, encara que encara no se sap per a qui.

  

  

Així podem vore que sembla que Sara Carboner seguix tan feliç com sempre, malgrat els rumors que diuen que ella i el seu marit, Iker Casillas, podrien abandonar el seu actual lloc de residència, Porto, que tant agrada a la periodista. Suposem que gens pot llevar-li la felicitat a Sara mentre estiga amb la seua família.

Últimes notícies

La creació d’empreses creix un 22,9% en la Comunitat Valenciana en el quart trimestre de 2025

La Comunitat Valenciana va registrar 4.514 noves societats en el quart trimestre de 2025, segon major avanç autonòmic i quasi deu punts per damunt de la mitjana nacional.

Sis detinguts a Alzira, Cullera i Nàquera pel cultiu i distribució de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a sis persones amb vincles familiars a Alzira, Cullera i Nàquera per la seua relació amb dos plantacions de marihuana i per blanqueig de capitals. L'operació Zander es va iniciar després d'una denúncia per tràfic de drogues en una vivenda d'Alzira.

93-89: el Bayern castiga el València amb defensa i els ex ‘taronja’ Lucic i Dimitrijevic

El Bayern es va imposar 93-89 al València a Munic amb Lucic i Dimitrijevic al comandament. La defensa agressiva i el contraatac van castigar el 27% en triples dels visitants.

Identificades les 45 víctimes de l’accident de Adamuz

S'han identificat les 45 persones mortes en el sinistre ferroviari de Adamuz i s'han completat totes les autòpsies. La majoria es va confirmar per petjades i part per ADN.

Pluges febles, neu des de 500-700 m el dissabte i vent fort a l’interior el diumenge

El cap de setmana es presenta amb cels nuvolosos i ruixats febles. El dissabte baixa la cota de neu a 500-700 m i el diumenge el vent de l'oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior.

Es desactiva l’alerta groga per vent en la Comunitat Valenciana

Emergències ha donat per finalitzada l'alerta groga per vent i no queden avisos actius en la Comunitat Valenciana. Els últims avisos a Castelló, València i Alacant també han cessat.

Els sindicats mèdics convoquen una setmana de vaga al mes des del 16 de febrer

El Comité de Vaga anuncia un atur indefinit articulat en setmanes mensuals des del 16 de febrer. Protesten per l'estatut marc i exigixen una regulació específica.

CGT convoca tres dies de vaga ferroviària i reclama un canvi immediat

CGT convoca una vaga del 9 a l'11 de febrer i se suma a l'atur dels maquinistes de Semaf per a prioritzar la seguretat després dels accidents. Transports considera que l'atur no és necessari i obri la via del diàleg.