Mastodon
29.6 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

Sara Carbonero bromeja amb un espectacular look per a baixar a per el pa

Una de les seues últimes publicacions ha tornat a ser molt popular en Instagram, en esta ocasió tant per la imatge mostrada com pel comentari que li ha afegit. I és que en la imatge se la pot vore amb un elegant vestit, però Sara escriu: «Baixe a pel pa, ara puge».

 

La periodista, evidentment, ho diu en to d'humor, ja que molt probablement ni tan sols ella, sempre tan elegant, eixiria de casa solament a comprar el pa amb un espectacular vestit com el que porta lloc en la imatge.

  

  

El look que lluïx consistix en un vestit negre, llarg, inspirat en la llenceria brodada tan de moda ara, un estilisme que complementa molt bé amb unes sabates negres i un recollit en el pèl. Tal com ella mateixa posa en el comentari de la fotografia, estava realitzant una sessió de fotos, encara que encara no se sap per a qui.

  

  

Així podem vore que sembla que Sara Carboner seguix tan feliç com sempre, malgrat els rumors que diuen que ella i el seu marit, Iker Casillas, podrien abandonar el seu actual lloc de residència, Porto, que tant agrada a la periodista. Suposem que gens pot llevar-li la felicitat a Sara mentre estiga amb la seua família.

Últimes notícies

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén el seu pla

Compromís porta a la Fiscalia presumptes gastos sense expedient en 2024 per 1,17 milions en el IVASS. L'institut replica que ja aplica un pla i digitalització.

Ruixats amb tempesta a l’interior de Castelló i màximes a l’alça a València

Baixa probabilitat de ruixats amb tempesta a la vesprada a l'interior nord de Castelló. Les màximes pugen a l'interior de València i el vent rola a este.

Compromís porta a la Fiscalia 1,17 milions del IVASS sense contracte i l’institut defén un pla d’acció

Compromís denuncia davant la Fiscalia 1,17 milions del IVASS en 2024 per gastos sense contracte, recolzada en una auditoria desfavorable. L'institut respon que en 2025 va activar un pla d'acció i una inversió en digitalització per a corregir deficiències històriques.

Pedro Sánchez anunciarà el dijous inversions per a l’aeroport d’Alacant-Elx

La visita de Pedro Sánchez a l'aeroport Alacant-Elx Miguel Hernández servirà per a avançar l'ampliació i les inversions incloses en el DAURA III 2027-31.

Art i cuina s’unixen el 27 i 28 en l’octava edició del Dna Festival de Dénia

Dénia convertirà el passeig de la Marineta Cassiana en un gran escenari gastronòmic els dies 27 i 28 de setembre, amb art, música i tallers participatius. L'octava edició del Dna reunix xefs de referència i celebra deu anys com a Ciutat Creativa de la Gastronomia de la Unesco.

La jutgessa del cas DANA admet la petició de CGT i exigix a Emergències certificar la vigència de Es-Alert

La instructora del cas per la gestió de la DANA demana a AVSRE confirmar si És-Alert estava vigent des de 2023 i reclama documentació a diverses entitats per a reconstruir decisions i protocols.

La jutgessa del cas DANA admet la petició de CGT i exigix a Emergències certificar la vigència del Es-Alert

La magistrada que investiga la gestió de la DANA accepta la sol·licitud de CGT i demana a l'AVSRE confirmar si l'És-Alert estava vigent des de 2023. També reclama documentació i protocols a diversos organismes per a reconstruir decisions i avisos.

Suspés l’enderrocament de les cases de Babilònia fins que es resolga l’expedient del Consell

La demolició de les vivendes tradicionals de la platja de Babilònia queda paralitzada de manera cautelar mentres la Generalitat tramita l'expedient. Veïns i Ajuntament esperen la decisió estatal.