La Policia Nacional va detindre ahir, dijous a dos persones més en relació amb els atacs violents protagonitzats per grups ultra d'extrema dreta el passat 9 d'Octubre a València, amb el que són ja 15 els arrestats per estos actes. Fonts properes a la investigació policial han informat que no es descarten noves detencions. Els fets es van produir el passat 9 d'octubre quan es van registrar agressions per part d'integrants de grups ultradreta a manifestants que participaven en la manifestació a favor del valencià convocada com cada any per la Comissió 9 d'Octubre. El passat 7 de novembre, el jutge va imputar als 13 investigats per agredir a diversos dels participants en la manifestació delictes contra els drets fonamentals (delicte d'odi) amb motivació discriminatòria per raons ideològiques, danys, desordres públics i diversos delictes de lesions en nombre encara pendent de determinar.
Menys d'1 minutde lectura
S’eleven a 15 els arrestats per les agressions del 9 d’Octubre amb dos detinguts més
Per València Diari
Últimes notícies
Societat
Diversos abastos causen 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna
Diversos abastos estan generant 8 km de retenció a Loriguilla i 6 km en el baipás de Paterna, els dos sentit Barcelona. Alhora se sumen cues en A-7, V-30, V-21, CV-35, CV-36 i Pista de Silla.
Oratge
Ruixats al final del dia a l’interior i màximes en ascens este dilluns
Intervals nuvolosos i ruixats aïllats a primera hora en el litoral i al final del dia a l'interior. Les màximes pujaran i les mínimes a penes variaran.
Esports
El València frustra el debut de Quique amb una remuntada agònica en el 99 (3-2)
Hugo Duro va decidir de penal en el 99 després de dos punts de Boyé i els empats de Javi Guerra i Cömert. El triomf va allunyar set punts el perill del descens.
Esports
3-2: El València remunta en el 99, amarga el debut de Quique i s’allunya del descens
El València va voltejar dos punts de Lucas Boyé i va decidir en el 99 amb un penal d'Hugo Duro, per a prendre aire i posar terra pel mig amb el descens.
Esports
El València firma la remuntada 3-2 davant l’Alabés amb un penal d’Hugo Duro en el 97
El València va guanyar 3-2 a l'Alabés a Mestalla amb un penal d'Hugo Duro en el 97 després d'empatar en el 90 amb Cömert. Boyé havia marcat dos per als visitants.
Esports
Un penal de Boyé en el 3 avança a l’Alabés a Mestalla (0-1)
Lucas Boyé va avançar a l'Alabés des del punt de penal en el minut 3 a Mestalla. El València, incòmode, va disposar d'ocasions per a igualar i no va encertar.
Cultura
Ginés Marín i Aaron Palacio tallen una orella en una vesprada d’actitud a Castelló
Ginés Marín i Aaron Palacio han obert el capítol de trofeus en la Fira de la Magdalena amb una orella cada un. La correguda de La Quinta va resultar molt desigual i Javier Zulueta es va anar de buit.
Social
El 8M a València rebutja la violència masclista i diu no a les guerres
Milers de persones han marxat a València en el 8M per a exigir igualtat real i mesures efectives contra la violència masclista, amb un missatge clar de no a les guerres.



