La Policia Nacional va detindre ahir, dijous a dos persones més en relació amb els atacs violents protagonitzats per grups ultra d'extrema dreta el passat 9 d'Octubre a València, amb el que són ja 15 els arrestats per estos actes. Fonts properes a la investigació policial han informat que no es descarten noves detencions. Els fets es van produir el passat 9 d'octubre quan es van registrar agressions per part d'integrants de grups ultradreta a manifestants que participaven en la manifestació a favor del valencià convocada com cada any per la Comissió 9 d'Octubre. El passat 7 de novembre, el jutge va imputar als 13 investigats per agredir a diversos dels participants en la manifestació delictes contra els drets fonamentals (delicte d'odi) amb motivació discriminatòria per raons ideològiques, danys, desordres públics i diversos delictes de lesions en nombre encara pendent de determinar.
Menys d'1 minutde lectura
S’eleven a 15 els arrestats per les agressions del 9 d’Octubre amb dos detinguts més
Per València Diari
Últimes notícies
Economia
CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació
CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.
Educació
Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga
Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.
Local
València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps
L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.
Successos
CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus
El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.
Successos
La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València
La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.
Economia
Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana
Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.
Educació
La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic
La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.
Educació
Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat
Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.







