Desarticulen un grup criminal dedicat al tràfic de drogues en Vinaròs

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització criminal suposadament dedicada al tràfic d’estupefaents que tenia la seua seu en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), a on s’han desarticulat dos punts de venda de droga.

 

Segons han informat fonts policials, els agents han detingut a set persones com a presumptes autors d’un delicte de pertinença a grup criminal, blanqueig de capitals i organització criminal.

 

En eixe sentit, sis dels set detinguts eren del mateix clan familiar, mentres que ha sigut investigada una dona que treballava per a este grup.

 

Descoberts els punts de venda de la droga

La investigació va començar en el mes de juny. Els guàrdies civils van comprovar que en un domicili i en un local regentat pels ara detinguts hi havia una gran afluència de persones per breu espai de temps i van corroborar que es tractaven de punts de venda de droga.

 

L’operació es va desenvolupar en els mesos posteriors, a on l’obtenció de proves va ser determinant perquè el passat 23 d’octubre es procedirà a la fase d’explotació d’esta, el resultat de la qual va culminar amb la detenció dels implicats i la
desarticulació de dos punts de venda i distribució de droga a la província.

 

A demés, van aflorar una sèrie d’actius i beneficis obtinguts amb el blanqueig de capitals i que no corresponen a una activitat laboral lícita dels seus membres.

 

Un botí de més de 20.000 euros

La Guàrdia Civil va procedir al registre simultani de quatre cases i un establiment hostaler, tots ells situats en la localitat de Vinaròs, i es va confiscar d’un total de 210 grams de cocaïna i més de 100 dosi, així com més de 20.000 euros en metàl·lic, sis cotxes d’alta gamma i una motocicleta, entre altres objectes.

 

Els detinguts, juntament amb les diligències instruïdes, han sigut posats a la disposició dels jutjats de Vinaròs, que han decretat l’ingrés a la presó de dos dels detinguts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.

El xofer de Mazón s’acull a la seua declaració judicial i evita respondre en la comissió del Congrés sobre la dana

El conductor de Carlos Mazón durant la dana de València es nega a respondre en la comissió del Congrés i es limita a remetre les seues explicacions a la declaració que ja va prestar davant el jutjat de Catarroja.

Bernabé defén les obres en Rodalia malgrat els problemes puntuals en la C2

Pilar Bernabé reivindica la inversió en Rodalia i admet incidències com el caos en la línia C2, que atribuïx a les obres per a millorar la xarxa ferroviària.

Ampli desfasament en el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana

Sanitat situa el seguiment de la vaga de metges en la Comunitat Valenciana en el 7,43%, mentres que el sindicat CESMCV l'eleva fins al 90%, amb fortes diferències per províncies i condicionades pels servicis mínims.

Boies marines que convertixen dades del Mediterrani en art digital viu

El projecte Coneixement flotant transforma en temps real les dades de boies marines enfront d'Oropesa en art digital i escultures que conviden a reflexionar sobre el patrimoni natural i els anomenats temps liquidos.

Justícia i Fiscalia pacten 200 noves places de fiscals, 20 per a la Comunitat Valenciana

El Ministeri de Justícia i la Fiscalia General de l'Estat acorden el repartiment territorial de 200 noves places de fiscal. La Comunitat Valenciana suma 20 llocs i Madrid, Catalunya i Andalusia concentren el major reforç percentual i en números absoluts.

El Llevant es juga la permanència davant tres rivals europeus i dos finals en el Ciutat

El Llevant tancarà la temporada amb tres eixides davant equips en lluita per Europa i dos dols directes a casa que poden decidir la permanència en LaLiga.