10.6 C
València
Dimecres, 28 gener, 2026

Desarticulen un grup criminal dedicat al tràfic de drogues en Vinaròs

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització criminal suposadament dedicada al tràfic d’estupefaents que tenia la seua seu en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), a on s’han desarticulat dos punts de venda de droga.

 

Segons han informat fonts policials, els agents han detingut a set persones com a presumptes autors d’un delicte de pertinença a grup criminal, blanqueig de capitals i organització criminal.

 

En eixe sentit, sis dels set detinguts eren del mateix clan familiar, mentres que ha sigut investigada una dona que treballava per a este grup.

 

Descoberts els punts de venda de la droga

La investigació va començar en el mes de juny. Els guàrdies civils van comprovar que en un domicili i en un local regentat pels ara detinguts hi havia una gran afluència de persones per breu espai de temps i van corroborar que es tractaven de punts de venda de droga.

 

L’operació es va desenvolupar en els mesos posteriors, a on l’obtenció de proves va ser determinant perquè el passat 23 d’octubre es procedirà a la fase d’explotació d’esta, el resultat de la qual va culminar amb la detenció dels implicats i la
desarticulació de dos punts de venda i distribució de droga a la província.

 

A demés, van aflorar una sèrie d’actius i beneficis obtinguts amb el blanqueig de capitals i que no corresponen a una activitat laboral lícita dels seus membres.

 

Un botí de més de 20.000 euros

La Guàrdia Civil va procedir al registre simultani de quatre cases i un establiment hostaler, tots ells situats en la localitat de Vinaròs, i es va confiscar d’un total de 210 grams de cocaïna i més de 100 dosi, així com més de 20.000 euros en metàl·lic, sis cotxes d’alta gamma i una motocicleta, entre altres objectes.

 

Els detinguts, juntament amb les diligències instruïdes, han sigut posats a la disposició dels jutjats de Vinaròs, que han decretat l’ingrés a la presó de dos dels detinguts.

Últimes notícies

El Vila-real incorpora a Alfon González i negocia el fitxatge d’Alex Freeman

El club ha tancat l'arribada en cessió de Alfon González per a reforçar la banda esquerra i manté converses pel lateral Alex Freeman. La defensa es reordena davant la baixa de llarga duració de Juan Foyth.

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.