16.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Desarticulen un grup criminal dedicat al tràfic de drogues en Vinaròs

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització criminal suposadament dedicada al tràfic d’estupefaents que tenia la seua seu en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), a on s’han desarticulat dos punts de venda de droga.

 

Segons han informat fonts policials, els agents han detingut a set persones com a presumptes autors d’un delicte de pertinença a grup criminal, blanqueig de capitals i organització criminal.

 

En eixe sentit, sis dels set detinguts eren del mateix clan familiar, mentres que ha sigut investigada una dona que treballava per a este grup.

 

Descoberts els punts de venda de la droga

La investigació va començar en el mes de juny. Els guàrdies civils van comprovar que en un domicili i en un local regentat pels ara detinguts hi havia una gran afluència de persones per breu espai de temps i van corroborar que es tractaven de punts de venda de droga.

 

L’operació es va desenvolupar en els mesos posteriors, a on l’obtenció de proves va ser determinant perquè el passat 23 d’octubre es procedirà a la fase d’explotació d’esta, el resultat de la qual va culminar amb la detenció dels implicats i la
desarticulació de dos punts de venda i distribució de droga a la província.

 

A demés, van aflorar una sèrie d’actius i beneficis obtinguts amb el blanqueig de capitals i que no corresponen a una activitat laboral lícita dels seus membres.

 

Un botí de més de 20.000 euros

La Guàrdia Civil va procedir al registre simultani de quatre cases i un establiment hostaler, tots ells situats en la localitat de Vinaròs, i es va confiscar d’un total de 210 grams de cocaïna i més de 100 dosi, així com més de 20.000 euros en metàl·lic, sis cotxes d’alta gamma i una motocicleta, entre altres objectes.

 

Els detinguts, juntament amb les diligències instruïdes, han sigut posats a la disposició dels jutjats de Vinaròs, que han decretat l’ingrés a la presó de dos dels detinguts.

Últimes notícies

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.

Fornals decidix en el 88 i el Betis venç 2-1 al València en La Cartoixa

El migcampista, que va entrar després del descans, va culminar una carrera de Deossa per a segellar un triomf que semblava escapar-se. La victòria col·loca als verd-i-blancs en la quinta posició.

Fornals decidix en el 88 i dona al Betis un triomf clau davant el València

El Betis va véncer 2-1 al València en La Cartoixa amb un gol de Pablo Fornals en el minut 88, després d'una cavalcada de Deossa, i es va ajudar a pujar a la quinta plaça.

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.

Es puja al sostre d’un avió en l’aeroport de Manises i retarda un vol dos hores

Un home es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises i el vol a Amsterdam va eixir dos hores tard. Va ser reduït, atés i denunciat.

Fornals resol en el 88 i el Betis tomba al València (2-1)

Un gol de Pablo Fornals en el 88 va donar al Betis una victòria patida davant el València en La Cartoixa. Va haver-hi dos penals: Vallés va detindre un i Chimy Ávila va convertir un altre.