Desarticulen un grup criminal dedicat al tràfic de drogues en Vinaròs

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització criminal suposadament dedicada al tràfic d’estupefaents que tenia la seua seu en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), a on s’han desarticulat dos punts de venda de droga.

 

Segons han informat fonts policials, els agents han detingut a set persones com a presumptes autors d’un delicte de pertinença a grup criminal, blanqueig de capitals i organització criminal.

 

En eixe sentit, sis dels set detinguts eren del mateix clan familiar, mentres que ha sigut investigada una dona que treballava per a este grup.

 

Descoberts els punts de venda de la droga

La investigació va començar en el mes de juny. Els guàrdies civils van comprovar que en un domicili i en un local regentat pels ara detinguts hi havia una gran afluència de persones per breu espai de temps i van corroborar que es tractaven de punts de venda de droga.

 

L’operació es va desenvolupar en els mesos posteriors, a on l’obtenció de proves va ser determinant perquè el passat 23 d’octubre es procedirà a la fase d’explotació d’esta, el resultat de la qual va culminar amb la detenció dels implicats i la
desarticulació de dos punts de venda i distribució de droga a la província.

 

A demés, van aflorar una sèrie d’actius i beneficis obtinguts amb el blanqueig de capitals i que no corresponen a una activitat laboral lícita dels seus membres.

 

Un botí de més de 20.000 euros

La Guàrdia Civil va procedir al registre simultani de quatre cases i un establiment hostaler, tots ells situats en la localitat de Vinaròs, i es va confiscar d’un total de 210 grams de cocaïna i més de 100 dosi, així com més de 20.000 euros en metàl·lic, sis cotxes d’alta gamma i una motocicleta, entre altres objectes.

 

Els detinguts, juntament amb les diligències instruïdes, han sigut posats a la disposició dels jutjats de Vinaròs, que han decretat l’ingrés a la presó de dos dels detinguts.

Últimes notícies

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.

Catalá obri la porta a comprar la part de la Diputació de l’antic edifici d’Hisenda a València

L'alcaldessa de València, María José Catalá, considera complexa la venda del 60% municipal de l'antic edifici d'Hisenda i es mostra oberta a negociar amb la Diputació la compra del seu 40% i un possible ús compartit de l'immoble.

Els accidents laborals causen 12 morts en la Comunitat Valenciana fins a març

Els accidents laborals provoquen 170 morts a Espanya en el primer trimestre, 12 d'elles en la Comunitat Valenciana, on totes les defuncions es produïxen durant la jornada de treball.

Els ajuntaments activen projectes locals per a 120.000 vivendes de protecció pública

Els ajuntaments poden posar en marxa Projectes Residencials Locals per a promoure fins a 120.000 vivendes de protecció pública en sòls dotacionals i patrimonials hui infrautilitzats.