Desarticulen un grup criminal dedicat al tràfic de drogues en Vinaròs

 

La Guàrdia Civil ha desmantellat una organització criminal suposadament dedicada al tràfic d’estupefaents que tenia la seua seu en Vinaròs, en la comarca del Baix Maestrat (Castelló), a on s’han desarticulat dos punts de venda de droga.

 

Segons han informat fonts policials, els agents han detingut a set persones com a presumptes autors d’un delicte de pertinença a grup criminal, blanqueig de capitals i organització criminal.

 

En eixe sentit, sis dels set detinguts eren del mateix clan familiar, mentres que ha sigut investigada una dona que treballava per a este grup.

 

Descoberts els punts de venda de la droga

La investigació va començar en el mes de juny. Els guàrdies civils van comprovar que en un domicili i en un local regentat pels ara detinguts hi havia una gran afluència de persones per breu espai de temps i van corroborar que es tractaven de punts de venda de droga.

 

L’operació es va desenvolupar en els mesos posteriors, a on l’obtenció de proves va ser determinant perquè el passat 23 d’octubre es procedirà a la fase d’explotació d’esta, el resultat de la qual va culminar amb la detenció dels implicats i la
desarticulació de dos punts de venda i distribució de droga a la província.

 

A demés, van aflorar una sèrie d’actius i beneficis obtinguts amb el blanqueig de capitals i que no corresponen a una activitat laboral lícita dels seus membres.

 

Un botí de més de 20.000 euros

La Guàrdia Civil va procedir al registre simultani de quatre cases i un establiment hostaler, tots ells situats en la localitat de Vinaròs, i es va confiscar d’un total de 210 grams de cocaïna i més de 100 dosi, així com més de 20.000 euros en metàl·lic, sis cotxes d’alta gamma i una motocicleta, entre altres objectes.

 

Els detinguts, juntament amb les diligències instruïdes, han sigut posats a la disposició dels jutjats de Vinaròs, que han decretat l’ingrés a la presó de dos dels detinguts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.