Almenys 21 ferits, tres d’ells greus, en descarrilar un tren Màlaga-Sevilla per les fortes pluges

 

 

  

El tercer vagó d'un tren de mitja distància que realitzava el trajecte entre Màlaga i Sevilla ha descarrilat a les 10.21 hores per les fortes pluges entre les estacions del Sorbito i Arahal i ha provocat almenys 21 ferits—3 d'ells en estat greu—, segons han assenyalat fonts d'Adif. En el comboi viatjaven un total de 79 persones.

  

  

L'incident, que ha mobilitzat als serveis sanitaris en produir-se diversos ferits, s'ha registrat a les 10.21 hores en el punt quilomètric 19+100 d'eixa via. Adif ha desplaçat un tren taller des de Còrdova per a tornar a col·locar el vagó descarrilat.

  

  

A causa d'esta situació, els següents trens de mitja distància Sevilla-Màlaga i Màlaga-Sevilla realitzen tot el trajecte per carretera; mentre que el mitja distància entre Almeria i Sevilla realitza el trajecte Granada-Sevilla per carretera, segons ha assenyalat Renfe en Twitter.

 

 

 

 

Últimes notícies

Compromís denuncia que el PP es doblega a Vox en el debat dels pressupostos

Carles Esteve, diputat de Compromís, acusa el PP valencià de plegar-se a Vox en el debat dels pressupostos de la Generalitat de 2026 i alerta d'una escalada contra la igualtat i els drets de part de la ciutadania.

Vox imposa la seua ‘prioritat nacional’ en vivenda i servicis socials als pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat per a 2026 incorporen per primera vegada el principi de ‘prioritat nacional’ en les polítiques de vivenda i servicis socials, gràcies a l’acord amb el PP en Les Corts.

La ‘prioritat nacional’ marcarà les ajudes d’habitatge i servicis socials en els pressupostos de 2026

Les esmenes de Vox als pressupostos de la Generalitat de 2026 incorporen per primera vegada el principi de prioritat nacional en les polítiques d’habitatge i servicis socials, amb el suport del PP, segons ha destacat el síndic José María Llanos.

Nova planta de vivenda industrialitzada a València amb 6.000 habitatges a l’any

Cecotec i Casas inHAUS invertixen 100 milions d’euros en una nova planta de vivenda industrialitzada, amb previsió d’alçar 6.000 habitatges a l’any i generar 4.000 llocs de treball.

Alcoi reparteix polseres contra els colps de calor als treballadors a l’aire lliure

L’Ajuntament d’Alcoi ha dotat una trentena de treballadors municipals amb polseres intel·ligents que avisen quan detecten risc de colp de calor. El sistema prioritza la seguretat sense geolocalitzar ni guardar dades dels usuaris.

Sumacàrcer tanca l’àrea recreativa de l’Esgoletja després de dues morts al Xúquer

L’Ajuntament de Sumacàrcer ha clausurat l’àrea recreativa de l’illa de l’Esgoletja després de la mort de dos banyistes en una setmana al riu Xúquer. El municipi ja havia registrat altres dos ofegaments en 2021 i 2024 en esta mateixa zona fluvial.

Aerocas rep 900.000 euros més per a projectar un nou hangar de manteniment a Castelló

El Consell ha autoritzat una ampliació de capital de 900.000 euros d'Aerocas per redactar el projecte d'un hangar de manteniment d'aeronaus A-330/350 a l'Aeroport de Castelló.

A presó el líder d’un grup de narcos desarticulat a Elx amb set detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Elx una organització dedicada al tràfic de drogues al detall, amb set detinguts i l’ingrés a presó del presumpte cap, que gestionava diversos punts de venda a la ciutat.