13.3 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Almenys 21 ferits, tres d’ells greus, en descarrilar un tren Màlaga-Sevilla per les fortes pluges

 

 

  

El tercer vagó d'un tren de mitja distància que realitzava el trajecte entre Màlaga i Sevilla ha descarrilat a les 10.21 hores per les fortes pluges entre les estacions del Sorbito i Arahal i ha provocat almenys 21 ferits—3 d'ells en estat greu—, segons han assenyalat fonts d'Adif. En el comboi viatjaven un total de 79 persones.

  

  

L'incident, que ha mobilitzat als serveis sanitaris en produir-se diversos ferits, s'ha registrat a les 10.21 hores en el punt quilomètric 19+100 d'eixa via. Adif ha desplaçat un tren taller des de Còrdova per a tornar a col·locar el vagó descarrilat.

  

  

A causa d'esta situació, els següents trens de mitja distància Sevilla-Màlaga i Màlaga-Sevilla realitzen tot el trajecte per carretera; mentre que el mitja distància entre Almeria i Sevilla realitza el trajecte Granada-Sevilla per carretera, segons ha assenyalat Renfe en Twitter.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Evacuades 25 persones de quatre edificis després de la solsida d’una vivenda a Puçol

Bombers han evacuat a 25 persones de quatre edificacions després de la solsida d'una casa al carrer Sant Pere. No s'han registrat ferits i la gestió ha passat als tècnics municipals.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

Xilxes decreta tres dies de dol després de la troballa d'una dona i la seua filla de 12 anys mortes de manera violenta en una vivenda. La investigació continua oberta i no hi ha detinguts.

Xilxes decreta tres dies de dol per la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys

L'Ajuntament decretarà tres dies de dol i celebrarà demà un minut de silenci després de la troballa dels cossos. La víctima estava en VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament en vigor; no hi ha detinguts.

La Policia Local d’Alacant ha iniciat un operatiu per a aclarir qui viu en 140 VPP de la Platja de Sant Joan

La Policia Local va activar a la vesprada un dispositiu per a comprovar la residència real en 140 vivendes protegides de la Platja de Sant Joan. La mesura, sol·licitada per la Conselleria, busca assegurar l'ús conforme a les condicions d'adjudicació.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís s'ha rebut esta vesprada per un possible doble crim.

Trobades mortes una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes; la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil ha obert una investigació després de la troballa dels cossos d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. La víctima estava en el sistema VioGén amb risc mitjà i hi havia una orde d'allunyament vigent contra el marit, que no ha sigut detingut.

Investiguen la mort violenta d’una dona i la seua filla de 12 anys a Xilxes

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d'una dona i la seua filla de 12 anys en una vivenda de Xilxes. L'avís va arribar a última hora de la vesprada i van acudir patrulles.

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.