16.8 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Almenys 21 ferits, tres d’ells greus, en descarrilar un tren Màlaga-Sevilla per les fortes pluges

 

 

  

El tercer vagó d'un tren de mitja distància que realitzava el trajecte entre Màlaga i Sevilla ha descarrilat a les 10.21 hores per les fortes pluges entre les estacions del Sorbito i Arahal i ha provocat almenys 21 ferits—3 d'ells en estat greu—, segons han assenyalat fonts d'Adif. En el comboi viatjaven un total de 79 persones.

  

  

L'incident, que ha mobilitzat als serveis sanitaris en produir-se diversos ferits, s'ha registrat a les 10.21 hores en el punt quilomètric 19+100 d'eixa via. Adif ha desplaçat un tren taller des de Còrdova per a tornar a col·locar el vagó descarrilat.

  

  

A causa d'esta situació, els següents trens de mitja distància Sevilla-Màlaga i Màlaga-Sevilla realitzen tot el trajecte per carretera; mentre que el mitja distància entre Almeria i Sevilla realitza el trajecte Granada-Sevilla per carretera, segons ha assenyalat Renfe en Twitter.

 

 

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Marcelino no perd davant el València com a local des de 2014

El tècnic del Vila-real encadena cinc partits a casa sense perdre davant el València des de 2014, amb marcadors curts. El seu equip rep als de Mestalla este diumenge.

El director general d’Innovació en Emergències demana el seu cessament i la Generalitat estudia relleus

Raúl Quílez ha demanat el seu cessament com a director general d'Innovació en Emergències i la Generalitat estudia renovar la cúpula. El Consell preveu un relleu ordenat sense buits de gestió mentres avança la causa sobre la DANA.

El Consell defén que Barcala ha actuat amb rapidesa i descarta demanar la seua dimissió

El Consell ha recolzat a Luis Barcala per la polèmica de les VPO i no contempla demanar la seua dimissió. Veu legal la VPO adquirida per la seua esposa i trasllada el cas a Policia i Fiscalia mentres reforça els controls.

Investiguen a un menor per una presumpta agressió sexual a una companya en un institut de Vinaròs

La Guàrdia Civil investiga a un menor per un presumpte delicte d'agressió sexual a una companya de la seua mateixa edat en un institut de Vinaròs. El centre va denunciar els fets, ocorreguts el dimarts, i les diligències continuen obertes.

Barcala denuncia una cacera i afirma que continuarà investigant les vivendes públiques

Luis Barcala ha denunciat ser víctima d'una 'cacera' contra ell i la seua família i ha reiterat que continuarà la investigació sobre l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan.

Enith Saló i Fiamma Benítez, convocades per Espanya per a l’arrancada de la classificació al Mundial 2027

Sonia Bermúdez ha citat a Enith Saló i Fiamma Benítez per a l'inici de la classificació al Mundial 2027. Espanya es mesura a Islàndia i Ucraïna al març.

Pedro Martínez trasllada la pressió al Reial Madrid i apel·la a la il·lusió del València Basket

Pedro Martínez va situar al Reial Madrid com a favorit i va afirmar que el València Basket arriba amb il·lusió per competir. Va destacar l''exhibició' blanca en quarts.

Costello subratlla el paper de Montero com a clau del València Basket davant el Reial Madrid

Costello va assenyalar a Montero com a termòmetre del València Basket després de la passada a semifinals. Va confirmar que jugarà malgrat molèsties i va assumir la dificultat del Reial Madrid.