8.8 C
València
Dijous, 20 novembre, 2025

Almenys 21 ferits, tres d’ells greus, en descarrilar un tren Màlaga-Sevilla per les fortes pluges

 

 

  

El tercer vagó d'un tren de mitja distància que realitzava el trajecte entre Màlaga i Sevilla ha descarrilat a les 10.21 hores per les fortes pluges entre les estacions del Sorbito i Arahal i ha provocat almenys 21 ferits—3 d'ells en estat greu—, segons han assenyalat fonts d'Adif. En el comboi viatjaven un total de 79 persones.

  

  

L'incident, que ha mobilitzat als serveis sanitaris en produir-se diversos ferits, s'ha registrat a les 10.21 hores en el punt quilomètric 19+100 d'eixa via. Adif ha desplaçat un tren taller des de Còrdova per a tornar a col·locar el vagó descarrilat.

  

  

A causa d'esta situació, els següents trens de mitja distància Sevilla-Màlaga i Màlaga-Sevilla realitzen tot el trajecte per carretera; mentre que el mitja distància entre Almeria i Sevilla realitza el trajecte Granada-Sevilla per carretera, segons ha assenyalat Renfe en Twitter.

 

 

 

 

Últimes notícies

Dijous poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, màximes a la baixa i vent fort en el nord de Castelló

Jornada estable amb cels poc nuvolosos i descens de les màximes. El vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes en el nord de Castelló i el divendres continuarà baixant la temperatura.

La Fiscalia investiga al bisbe Munilla per declaracions sobre teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha incoat diligències per possible delicte d'odi o lesió a la dignitat després d'unes manifestacions del bisbe Josep Ignacio Munilla. La denúncia va partir de la plataforma El teu poble i el meu i el prelat nega haver atacat a col·lectius LGTBI.

Morant defén que la llibertat de Cerdán és una decisió jurídica i reivindica les mesures del PSOE

La ministra ha subratllat que l'eixida de presó de Santos Cerdán depén dels jutges, mentres el PSOE ha actuat de manera interna amb la seua expulsió i la petició de l'acta. També ha contraposat la resposta socialista amb la del PP a Almeria i ha reiterat la col·laboració amb la justícia.

Morant defén la ciència enfront dels negacionistes i destaca la reconstrucció després de la DANA

La ministra ha reivindicat la inversió en investigació i el paper de l'evidència abans, durant i després de la DANA, amb un homenatge a més de 200 professionals. A més, ha demanat un pacte d'Estat contra l'emergència climàtica.

Tellado dona per fet que PP i Vox anteposaran l’interés general en la Comunitat Valenciana

Miguel Tellado ha assegurat que PP i Vox tancaran en termini un acord en la Comunitat Valenciana i que anteposaran l'interés general al partidista. Ha situat la reconstrucció de la província de València després de la DANA com a prioritat del futur pacte.

València prova l’evacuació a la Torre i activa per primera vegada una alarma sonora

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre d'inundació a la Torre per a provar l'evacuació de persones vulnerables i un nou sistema d'avís sonor. Més d'un centenar de professionals han participat per a mesurar temps de resposta i coordinació.

Morant acusa a Feijóo i Abascal de ‘condemnar als valencians a repetir la història’

La líder dels socialistes valencians ha qüestionat que el PP plantege eleccions en totes les autonomies menys en la Comunitat Valenciana i ha rebutjat la candidatura de Juanfran Pérez Llorca, que vincula a un pacte amb la ultradreta.

L’Elx allibera el dijous les últimes mil entrades per a rebre al Reial Madrid

L'Elx posarà a la venda este dijous, des de les 11.00 i només en línia, les últimes mil localitats per al partit del diumenge (21.00) en el Martínez Valero. El ple està quasi assegurat i hi ha seients amb visibilitat reduïda.