10.3 C
València
Dimarts, 2 desembre, 2025

Set persones participen en una renyina tumultuària a València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a València a set persones, quatre homes i tres dones, d’entre 36 i 45 anys, tots ells d’origen espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, després de participar en una batussa en la qual es van propinar colps i puntades i es van proferir insults i amenaces entre ells. A més, a dos dels implicats en la baralla també se’ls imputa un delicte de tinença il·lícita d’armes i explosius.

 

Els fets van succeir en la nit del dimecres, sobre deu i quart de la nit, en el districte valencià del Marítim, quan la Sala 091 va alertar als agents perquè es dirigiren, ja que pel que sembla s’estava produint una baralla entre diverses persones.

 

S’enfronten a diferents delictes

Ràpidament els agents van arribar al carrer i van observar que hi havia un grup de set persones que s’estava agredint mútuament, propinant-se puntades i punyades entre ells. Els policies van esbrinar que en un moment de la batussa una de les parts va esgrimir una navalla, per la qual cosa van sol·licitar col·laboració d’altres dotacions policials.

 

Durant la renyina, els agents els van sol·licitar en diverses ocasions que cessaran l’agressió, encara que els participants van fer cas omís a aquestes indicacions. No obstant això, els policies van aconseguir separar a les parts mentre s’increpaven entre ells.

Després de l’escorcoll preventiu de seguretat als implicats, els agents van localitzar entre les pertinences, a dues d’ells, una defensa extensible metàl·lica de 24 centímetres de longitud, un puny americà i unes tisores de deu centímetres.

 

Finalment, tots els participants en la batussa, han sigut detinguts com a presumptes autors d’un delicte de renyina tumultuària, i a dues d’ells a més se li imputa un delicte de tinença il·lícita d’armes i explosius. Els arrestats, quadre d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.

El cap de Gabinet de Mazón nega que es reclamara la presència del president en el Cecopi

José Manuel Cuenca va defendre davant la comissió del Congrés que el cap del Consell va estar informat durant la DANA i que ningú li va requerir acudir al Cecopi. L'oposició li va retraure no interrompre l'agenda d'eixe dia.

Arranca el juí del cas Aigües de Calp per anomalies en la xarxa d’aigua 21 anys després

L'Audiència d'Alacant ha iniciat la vista contra huit acusats per presumptes irregularitats en l'adjudicació i execució d'obres de l'aigua a Calp. El juí s'ha obert amb testimonis i les declaracions dels processaments s'han fixat per a mediats de setmana.

Rescaten el cadàver d’un home en el riu Segura a Orihuela

Bombers han recuperat el cos d'un home de 47 anys del riu Segura a Orihuela. La Policia Nacional ha obert una investigació sense signes aparents de violència.

Marcelino, nomenat millor entrenador de novembre en LaLiga

El tècnic del Vila-real ha sigut triat millor entrenador de novembre després d'un ple de victòries que ha impulsat a l'equip al tercer lloc, a dos punts del Barcelona. Es va imposar en la votació final a Simeone i Flic.

Salomé Pradas i Cayetano García compareixeran davant la comissió de la DANA el 15 de desembre

La Mesa de la comissió del Congrés ha fixat per al dia 15 les compareixences de Salomé Pradas (11.00) i Cayetano García (15.30) en la investigació sobre la DANA. Les sessions es desenrotllaran amb torns de preguntes de tots els grups.