Mastodon
28.2 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

S’incendia l’antic molí real de Paterna

 

Un incendi s’ha produït este passat dijous en Paterna, concretament en l’antic molí real de la localitat. Segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de València, un total de 15 efectius han estat treballant fins a passades les 21.00 hores de la nit per tal d’extingir les flames. Els Bombers han rebut l’avís de les flames al voltant de les 19.25 hores. El foc s’ha propagat amb tanta facilitat per l’antiga construcció que una hora i mitja després encara continuava ardent. Es desconeixen de moment les causes que han originat les flames. Fins al lloc del sinistre s’ha desplegat un dispositiu d’extinció on participen una quinzena de bombers dels parcs de Paterna, Burjassot i Torrent junt a oficial de guàrdia. Fins a temps després no s’ha pogut donar el foc per controlat i extingit.

Un adornament nadalenc incendia un habitatge al Port de Sagunt

Els bombers del parc de Sagunt, a la comarca de Camp de Morvedre, s’han traslladat esta vesprada fins a un domicili del Port de Sagunt per extingir un incendi que s’havia produït en el mateix habitatge. L’incendi s’havia ocasionat al cremar-se una decoració nadalenca d’este domicili situat al carrer Astúries, segons informa el Levante-Emv.

En l’interior de l’habitatge es trobava una dona de 34 anys i dos xiquets de 10, però només han patit inhalació de fums sense cap conseqüència greu, segons el mateix periòdic abans esmentat. La Policia Local i els bombers mobilitzats fins al lloc han aconseguit evitar que l’incendi anara a més. L’incendi no ha afectat a l’estructura, només al fluid elèctric ja que s’ha quedat sense. Segons fonts dels agents que han intervingut, l’accident s’ha produït per un adorn de l’arbre de Nadal.

Fins a les 16:00 hores de hui ha estat el mateix carrer del domicili afectat tallat al trànsit, mentre s’han realitzat les feines d’extinció, segons el Levante-Emv.

Últimes notícies

La Generalitat inicia el major dragatge en el port de Cullera per a recuperar el calat després de la DANA

Arranca el dragatge del port de Cullera amb una primera retirada de 51.000 m³ de sediments, d'un total de 170.000. El 70% es reutilitzarà en platges i el 30% no és apte.

El Roig Arena, nova casa del València Basket, suma passadís de la fama i sala de vídeo

El València Basket disposa d'una zona pròpia en el Roig Arena amb passadís de la fama, pista auxiliar i sala de vídeo tipus cinema. La instal·lació reforça identitat i treball diari.

Detinguda a Gandia per fingir una estafa per a no deixar un pis ocupat

Una jove de 24 anys va ser detinguda a Gandia després de denunciar una estafa inexistent de lloguer i presentar un contracte fals per a mantindre's en una vivenda ocupada. Va admetre els fets i va quedar en llibertat amb obligació de comparéixer si és requerida.

Puente defén que Aena té les tarifes més competitives d’Europa enfront de Ryanair

Puente sosté que les taxes d'Aena són competitives i es fixen amb fórmules regulades i supervisió de la CNMC. Ryanair lliga retallades de seients a una rebaixa de costos.

Aena triplica el seu pla i destina 12.888 milions a aeroports en 2027-2031

Aena preveu invertir 12.888 milions entre 2027 i 2031, més del triple que en el marc anterior, per a ampliar capacitat, millorar l'experiència i accelerar la sostenibilitat. El pla s'integrarà en el DAURA III.

Les Corts fixa el 30 de setembre la segona sessió de la comissió de la DANA amb més tècnics

La comissió d'investigació sobre la DANA del 29 d'octubre celebrarà el 30 de setembre la seua segona tanda de compareixences, de nou amb perfils tècnics. El calendari posterior i la presència de víctimes seguixen sense data, enmig d'un pols polític.

Puente defén que Aena té les tarifes més competitives d’Europa

El ministre de Transports sosté que les taxes del gestor aeroportuari són les més competitives d'Europa i que es fixen per normativa i amb supervisió de la CNMC. Ryanair lliga retallades de seients a una rebaixa de tarifes.

Sánchez anuncia 1.154 milions per a l’aeroport d’Alacant entre 2027 i 2031

El pla destina 1.154 milions a l'Alacant-Elx per a ampliar un 30% la terminal, construir un nou carrer de rodatge i modernitzar controls, dins del DORA III. Autoritats locals demanen segona pista i connexió ferroviària.