12.7 C
València
Dimarts, 30 desembre, 2025

Sis agents dels Mossos d’Esquadra ferits a Sabadell durant dos detencions

 

Sis agents dels Mossos d’Esquadra van resultar ferits este dimecres, 15 de novembre, a la nit en el marc de dues detencions diferents a Sabadell. Els policies presenten lesions com a politraumatismes i talls, provocades per les dos persones detingudes.

 

El primer accident va tenir lloc a les 20.30 hores en un bar del carrer Borriana, quan es va rebre l’avís d’una baralla a l’interior del local. En arribar al local, es va avisar als agents que l’autor de l’incident havia marxat, motiu pel qual ho van cercar per la zona. Finalment, ho van localitzar amb un elevat grau de nerviosisme. L’home es va llançar contra els agents i els va colpejar, just en el moment en què procedien a identificar-ho. Els policies ho van acabant detenint, després que provocara lesions als dos agents. L’home tenia antecedents per fets similars.

 

Últimes notícies

El Govern invertirà 17,5 milions en el barranc de Barxeta per a evitar desbordaments

L'Executiu destinarà 17,5 milions a obres per a reduir el risc d'inundacions en el barranc de Barxeta i el seu entorn. Els projectes ja estan en licitació.

La Diputació de València prorroga els pressupostos per falta d’acord i fixa 555 milions

La Diputació de València prorrogarà els comptes davant la falta de suports per a aprovar un nou pressupost. Les quanties queden en 555 milions després d'ajustos.

L’Elx prepara el partit davant el Vila-real sense Héctor Fort, André da Silva i John Chetauya

L'Elx afina el seu pla per a rebre al Vila-real amb les baixes d'Héctor Fort i André da Silva, i amb John Chetauya entre cotons. Grady Diangana s'entrena amb el grup i podria ser novetat.

Barrachina ha instat a Agroseguro a agilitzar les compensacions als agricultors després dels temporals

Barrachina ha demanat accelerar valoracions i pagaments als agricultors afectats per graníssol i pluges després de visitar una finca a Monforte del Cid i reunir-se amb el sector. Ha reivindicat el rècord de 37 milions per a l'assegurança agrària en 2025 i ha urgit al Govern a elevar la seua aportació.

El HLA Alacant cobrix l’eixida de Jordan Walker amb el dominicà Eddy Polanco

El HLA Alacant ha reaccionat a la marxa de Jordan Walker, que va abonar la seua clàusula de rescissió, amb el fitxatge de l'aler dominicà Eddy Polanco. El club confia en la seua experiència per a sostindre el pols competitiu en Primera FEBR.

El PPCV denuncia noves incidències en Rodalia a València i exigix explicacions a Puente

El PP en Les Corts ha denunciat un nou caos en Rodalia a la província de València, l'atribuïx a la falta d'inversió i demana explicacions i la dimissió de Puente.

La Generalitat concedix més de 336 milions en ajudes a més de 86.600 afectats per la DANA

Més de 86.600 persones han rebut suport econòmic per la riuada del 29 d'octubre de 2024. El Consell també ha ampliat terminis per a facilitar la baixa definitiva dels vehicles.

València invertix 3,4 milions a renovar voreres, un 160% més que en 2021-2023

L'Ajuntament ha destinat 3,4 milions a renovar voreres des del segon trimestre de 2023, un 160% més que en 2021-2023, amb 29.000 m² ja intervinguts.