Anuncios

Sis persones detingudes per intentar saltar-se un control policial de tancament perimetral d’Alacant

 

Agents de la Policia Nacional que formaven part del dispositiu establit per al control del tancament perimetral de la ciutat d’Alacant amb la finalitat de vigilar el compliment de les noves mesures sanitàries, han detingut a sis persones que van intentar, fent cas omís de les instruccions dels policies, saltar-se un control i accedir a la ciutat.

 

Els agents estaven esta vesprada de dissabte en un dels controls establits en la ciutat d’Alacant amb la finalitat de fer complir les restriccions d’accés i eixida de la ciutat dictades per la presidència de la Generalitat Valenciana,  concretament en la rotonda de Mèxic sent un dels punts principalment usats per a entrar i eixir de la ciutat en vehicle.

Anuncios

 

En un determinat moment dos cotxes es van aproximar al dispositiu, que eren dos taxis, i els agents de la Policia Nacional, conjuntament amb altres efectius de la Policia Local d’Alacant, van donar l’alt als cotxes. Un dels conductors dels taxis va explicar als policies que venien de la localitat d’Almeria i que cada un transportava tres ocupants que havien pagat el viatge fins a Alacant. 

 

Van baixar dels taxis i van fugir

Els agents els van informar que l’accés a la ciutat no estava permés, ja que no es trobaven emparats per cap de les excepcions existents per a això, que per tal motiu havien de donar la volta i tornar al seu punt d’origen. I també els van confirmar que anaven a ser proposats per a sanció per esta infracció.

 

D’esta forma els dos taxis van començar a circular per la rotonda per a abandonar la zona, si bé en estar un dels semàfors en roig van detindre la seua marxa, moment usat pels sis usuaris dels taxis per a obrir les portes dels vehicles i fugir a la carrera.

 

En eixe moment va començar una persecució a la carrera que es va produir per diferents carrers de la ciutat fins a arribar a l’Estació d’Autobusos d’Alacant, lloc que els fugitius havien triat per a refugiar-se, i a on van ser localitzats i detinguts per agents de la Policia Nacional.

 

Els sis arrestats, d’edats compreses entre els 18 i els 32 anys, van ser acusats d’un presumpte delicte de resistència i desobediència per a posteriorment ser posats a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.  Els detinguts es van negar a declarar en les dependències de la Comissaria Provincial d’Alacant i no van voler donar explicacions sobre les raons per a accedir a la ciutat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Més de 200 conductors passen a disposició judicial a l’abril per delictes de seguretat viària en la Comunitat Valenciana

La Guàrdia Civil va portar als tribunals a l'abril a 211 conductors en la Comunitat Valenciana per diferents delictes contra la seguretat viària, en la seua majoria relacionats amb alcohol i falta de permís.

Les festes de Moros i Cristians de Muro d’Alcoi eliminen la pirotècnia per a protegir els animals

Les Entrades de Moros i Cristians de Muro d'Alcoi suprimixen els castells de focs per a reduir l'estrés dels animals i reforcen mesures d'inclusió i seguretat.

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.
Anuncios