18.3 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Sis persones ferides en xocar dos cotxes en Carcaixent

 

Este matí de dijous, cap a les 08.10 hores, s’ha produït un accident de trànsit en xocar dos cotxes en el quilòmetre 2 de la CV-545 a l’altura de Carcaixent, en la comarca de la Ribera (València), en el que un total de sis persones han acabat ferides.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), una del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra convencional TNA. Una volta allí, els equips mèdics han assistit a les 6 víctimes per ferides lleus.

 

Després de ser estabilitzats, tots ells han sigut traslladats fins a l’Hospital de la Ribera de la localitat d’Alzira, en la mateixa comarca. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de les víctimes.

Últimes notícies

El TSJCV ha confirmat l’absolució de la cuidadora acusada de saquejar els comptes d’una major

L'alt tribunal valencià ha desestimat el recurs de l'acusació particular, al qual es va adherir la Fiscalia, i ha ratificat l'absolució per falta de prova de càrrec.

Barcala ordena investigar l’adjudicació de vivendes públiques en La Condomina

Luis Barcala ha obert un expedient d'aclariment sobre l'adjudicació d'una promoció pública en La Condomina i ha avisat d'acudir a Fiscalia davant sospites.

L’avís groc per vent es manté divendres i dissabte en diverses zones de la Comunitat Valenciana

Aemet ha activat este dijous l'avís groc per ratxes de fins a 80 km/h a l'interior i el litoral sud de València. L'alerta continuarà el divendres i el dissabte en diferents punts, amb trams de costa d'Alacant baix onatge de 3 metres.

L’Elx prepara la visita del Barcelona amb cinc baixes i dos retorns

L'Elx s'ha exercitat amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona. Tornen Chust i Bigas; Febas és baixa per sanció i pot debutar Lucas Cepeda.

Baldoví refreda un front comú i reivindica l’obediència valenciana de Compromís

Baldoví ha afirmat que Compromís està disposat a dialogar, però ha subratllat que no hi ha res sobre la taula. Respon així a la proposta de Rufián d'un espai comú.

El 74% de la població a Espanya vivia a menys de 15 minuts d’un hospital en 2024

Un estudi situa al 74% de la població a Espanya a menys de 15 minuts d'un hospital en 2024, però 783.000 persones encara superaven una hora de viatge. L'accessibilitat millora de forma sostinguda, encara que persistixen grans bretxes territorials.

El Vila-real s’acomiada de la Champions amb la seua pitjor ratxa europea i una sequera a domicili

El 3-0 en Leverkusen va tancar la participació del Vila-real en la Lliga de Campions i ha confirmat la seua pitjor ratxa europea: huit partits sense guanyar. L'equip va encadenar la seua quinta derrota a domicili i suma 460 minuts sense marcar fora.

L’Elx s’exercita amb cinc absències abans de rebre al Barcelona

L'Elx s'ha exercitat este dijous amb cinc absències per a preparar la visita del Barcelona del dissabte. Vàries són per precaució i gestió de càrregues.