Somia amb un número i guanya 500.000 euros en la loteria

Jesse Fravala, un noi de 23 anys que va somiar un número de loteria, el va comprar i va guanyar 500.000 euros (Estats Units, 15-12-19)

Jesse Fravala va provar sort en la loteria després de somiar fins a tres voltes que guanyava el premi | Cedida

 

Un xic de 23 anys ha conseguit, literalment, fer els seus somnis realitat. El jove va somiar tres voltes que li tocaven 500.000 euros jugant a la loteria. Dit i fet: la tercera volta que va provar sort, va resultar el guanyador de mig milió d’euros.

 

Ha succeït en Michigan (Estats Units) i el seu protagonista es diu Jesse Fravala. Ell assegura que va somiar fins a tres voltes que li tocava la loteria. Finalment, pensant que potser tenia algun significat, es va arriscar a provar sort comprant cinc bitllets pel sorteig.

 

Alguns dies més tard, va comprovar si la fortuna li havia somrigut: «Els quatre primers no tenien res, però el quint tenia un premi de 500.000 euros» ha afirmat el jove a ‘Michigan Lottery Connect’.

 

«Tenia llàgrimes en els ulls»

Quan va confirmar que un dels seus bitllets era el gran guanyador, no s’ho podia acabar de creure. «Tampoc esperava guanyar res en l’últim bitllet i quan vaig vore el premi de 500.000 euros no em podria creure que fora veritat. Tenia llàgrimes en els ulls. No podia ser real», explica l’afortunat.

 

Jesse ja ha reclamat el seu premi al local de loteries i afirma que amb els diners es comprarà un cotxe i la resta l’invertirà de diferents maneres. Realment, tot un exemple d’una persona que lluita per conseguir els seus somnis.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez valora la remuntada del València Basket davant el Armani Milà i el passe a quarts

Pedro Martínez ressalta el treball coral i la mentalitat del València Basket per a remuntar 14 punts davant el Armani Milà i segellar el passe a quarts de l'Eurolliga.

Montero impulsa al València Basket cap als quarts de l’Eurolliga després de remuntar 14 punts

El València Basket remunta 14 punts davant el Armani Milà, s'assegura els quarts de final de l'Eurolliga i s'aferma en el top 4 amb un partit encés per Jean Montero i Papi Badio.

Gandia acomiada entre aplaudiments i emoció a l’escriptor i poeta Josep Piera

Centenars de persones de l'àmbit cultural, social i polític assistixen en el Palau Ducal de Gandia al comiat cívic de l'escriptor i poeta Josep Piera, fill predilecte de la ciutat.

Es retiren els mitjans aeris de l’incendi de Tibi per falta de llum solar

Els mitjans aeris s'han retirat de l'incendi forestal de Tibi per la falta de llum solar, mentres continuen en la zona dotacions de bombers i unitats forestals des de terra.

Presó provisional per a un home acusat d’intentar matar a la seua veïna a Silla

La jutgessa de guàrdia de Carlet decreta presó provisional sense fiança per a un home acusat d'intentar matar a la seua veïna a Silla després de tirar-la per les escales. La víctima, de 64 anys, roman hospitalitzada en coma des de l'1 d'abril.

Desplegament de mitjans aeris i terrestres per a frenar un incendi en la serra del Maigmó a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes de la serra del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a un ampli desplegament de mitjans aeris i terrestres per a tractar de frenar l'avanç del foc.

Incendi forestal en les faldes del Maigmó mobilitza nombrosos mitjans a Tibi

Un incendi forestal declarat en les faldes del Maigmó, en el terme municipal de Tibi, obliga a desplegar un ampli dispositiu de mitjans aeris i terrestres per a frenar l'avanç de les flames.

La producció de formigó es dispara en la Comunitat Valenciana per la reconstrucció postdana

La producció de formigó preparat en la Comunitat Valenciana va augmentar un 20,9% en 2025, el doble que la mitjana nacional, impulsada per l'obra pública lligada a la reconstrucció postdana i a noves infraestructures.