Somia amb un número i guanya 500.000 euros en la loteria

Jesse Fravala, un noi de 23 anys que va somiar un número de loteria, el va comprar i va guanyar 500.000 euros (Estats Units, 15-12-19)

Jesse Fravala va provar sort en la loteria després de somiar fins a tres voltes que guanyava el premi | Cedida

 

Un xic de 23 anys ha conseguit, literalment, fer els seus somnis realitat. El jove va somiar tres voltes que li tocaven 500.000 euros jugant a la loteria. Dit i fet: la tercera volta que va provar sort, va resultar el guanyador de mig milió d’euros.

 

Ha succeït en Michigan (Estats Units) i el seu protagonista es diu Jesse Fravala. Ell assegura que va somiar fins a tres voltes que li tocava la loteria. Finalment, pensant que potser tenia algun significat, es va arriscar a provar sort comprant cinc bitllets pel sorteig.

 

Alguns dies més tard, va comprovar si la fortuna li havia somrigut: «Els quatre primers no tenien res, però el quint tenia un premi de 500.000 euros» ha afirmat el jove a ‘Michigan Lottery Connect’.

 

«Tenia llàgrimes en els ulls»

Quan va confirmar que un dels seus bitllets era el gran guanyador, no s’ho podia acabar de creure. «Tampoc esperava guanyar res en l’últim bitllet i quan vaig vore el premi de 500.000 euros no em podria creure que fora veritat. Tenia llàgrimes en els ulls. No podia ser real», explica l’afortunat.

 

Jesse ja ha reclamat el seu premi al local de loteries i afirma que amb els diners es comprarà un cotxe i la resta l’invertirà de diferents maneres. Realment, tot un exemple d’una persona que lluita per conseguir els seus somnis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Generalitat rep dos noves ofertes empresarials per a Parc Sagunt II després de tancar el termini del concurs

La Generalitat ha rebut dos noves propostes empresarials per a instal·lar-se en Parc Sagunt II i obri ara la fase de valoració dels projectes per a adjudicar i vendre les parcel·les industrials disponibles.

PP i Vox proposen a Román Ceballos per a presidir el Consell d’À Punt

PP i Vox registren en Les Corts la candidatura de Román Ceballos per a presidir el Consell d'Administració d'À Punt, mentres PSPV i Compromís renuncien a presentar alternatives i critiquen el procés.

125 associacions feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero

Un total de 125 associacions i dones feministes firmen un escrit de repulsa contra Susana Camarero per les seues paraules en Les Corts, que consideren un atac al feminisme i a la igualtat.

Quinze panells informatius alerten del risc d’inundacions a la Ribera

El Consorci de la Ribera i la Fundació Limne han instal·lat 15 panells interpretatius en 13 municipis del projecte Canya a la Canya per a fomentar la cultura de risc i l'autoprotecció enfront d'inundacions.

La Generalitat llança crèdits bonificats de 100 milions per a empreses valencianes per la guerra de l’Iran

La Generalitat activarà una línia de crèdits bonificats de 100 milions i noves ajudes per a empreses, autònoms i sectors vulnerables davant l'impacte de la guerra de l'Iran en l'economia valenciana.

Baldoví exigix l’eixida immediata de Mazón de Les Corts per la seua gestió de la DANA

Joan Baldoví acusa a Carlos Mazón d'intentar eludir responsabilitats per la gestió de la DANA i reclama que deixe el seu escó o passe al grup de no adscrits.

Col·lectius del Parc Alcosa acusen Ajuntament i Generalitat d’assetjament institucional

Organitzacions socials del Parc Alcosa presenten dos queixes davant el Sindic de Greuges contra l'Ajuntament d'Alfafar i la Generalitat per presumpte assetjament institucional i persecucion ideologica.

L’Agència Valenciana Antifrau bat rècord amb 845 denúncies en 2025, un 50% més que en 2024

L'Agència Valenciana Antifrau tanca 2025 amb 845 denúncies, un 50% més que l'any anterior i una de cada quatre de totes les rebudes en els seus huit anys d'activitat, impulsada per la nova llei de protecció de l'informant.