Somia amb un número i guanya 500.000 euros en la loteria

Jesse Fravala, un noi de 23 anys que va somiar un número de loteria, el va comprar i va guanyar 500.000 euros (Estats Units, 15-12-19)

Jesse Fravala va provar sort en la loteria després de somiar fins a tres voltes que guanyava el premi | Cedida

 

Un xic de 23 anys ha conseguit, literalment, fer els seus somnis realitat. El jove va somiar tres voltes que li tocaven 500.000 euros jugant a la loteria. Dit i fet: la tercera volta que va provar sort, va resultar el guanyador de mig milió d’euros.

 

Ha succeït en Michigan (Estats Units) i el seu protagonista es diu Jesse Fravala. Ell assegura que va somiar fins a tres voltes que li tocava la loteria. Finalment, pensant que potser tenia algun significat, es va arriscar a provar sort comprant cinc bitllets pel sorteig.

 

Alguns dies més tard, va comprovar si la fortuna li havia somrigut: «Els quatre primers no tenien res, però el quint tenia un premi de 500.000 euros» ha afirmat el jove a ‘Michigan Lottery Connect’.

 

«Tenia llàgrimes en els ulls»

Quan va confirmar que un dels seus bitllets era el gran guanyador, no s’ho podia acabar de creure. «Tampoc esperava guanyar res en l’últim bitllet i quan vaig vore el premi de 500.000 euros no em podria creure que fora veritat. Tenia llàgrimes en els ulls. No podia ser real», explica l’afortunat.

 

Jesse ja ha reclamat el seu premi al local de loteries i afirma que amb els diners es comprarà un cotxe i la resta l’invertirà de diferents maneres. Realment, tot un exemple d’una persona que lluita per conseguir els seus somnis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.