Somia amb un número i guanya 500.000 euros en la loteria

Jesse Fravala, un noi de 23 anys que va somiar un número de loteria, el va comprar i va guanyar 500.000 euros (Estats Units, 15-12-19)

Jesse Fravala va provar sort en la loteria després de somiar fins a tres voltes que guanyava el premi | Cedida

 

Un xic de 23 anys ha conseguit, literalment, fer els seus somnis realitat. El jove va somiar tres voltes que li tocaven 500.000 euros jugant a la loteria. Dit i fet: la tercera volta que va provar sort, va resultar el guanyador de mig milió d’euros.

 

Ha succeït en Michigan (Estats Units) i el seu protagonista es diu Jesse Fravala. Ell assegura que va somiar fins a tres voltes que li tocava la loteria. Finalment, pensant que potser tenia algun significat, es va arriscar a provar sort comprant cinc bitllets pel sorteig.

 

Alguns dies més tard, va comprovar si la fortuna li havia somrigut: «Els quatre primers no tenien res, però el quint tenia un premi de 500.000 euros» ha afirmat el jove a ‘Michigan Lottery Connect’.

 

«Tenia llàgrimes en els ulls»

Quan va confirmar que un dels seus bitllets era el gran guanyador, no s’ho podia acabar de creure. «Tampoc esperava guanyar res en l’últim bitllet i quan vaig vore el premi de 500.000 euros no em podria creure que fora veritat. Tenia llàgrimes en els ulls. No podia ser real», explica l’afortunat.

 

Jesse ja ha reclamat el seu premi al local de loteries i afirma que amb els diners es comprarà un cotxe i la resta l’invertirà de diferents maneres. Realment, tot un exemple d’una persona que lluita per conseguir els seus somnis.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tres dones majors ferides en un atropellament a Torreblanca per un cotxe en sentit contrari

Tres dones d’avançada edat han resultat ferides a Torreblanca després de ser atropellades quan estaven assegudes a la vorera. El conductor circulava en sentit contrari i es va negar a fer-se la prova d’alcoholèmia.

Les penyes de Bous al Carrer porten al TSJCV el nou reglament de festejos taurins

La Federació de Penyes de Bous al Carrer ha presentat un recurs contenciós administratiu davant del TSJCV contra el nou reglament autonòmic de festejos taurins, que entrarà en vigor l’1 de gener de 2027, sobretot per la major intervenció dels ajuntaments i el cost de les inspeccions tècniques.

Estabilitat i cels clars demà divendres, amb calor forta en punts del Mediterrani

L’anticicló mantindrà demà divendres un oratge estable, sense pluges i amb cels en general rasos. A la Comunitat Valenciana les temperatures es mantindran, amb lleuger repunt de les màximes a l’interior de València.

La Universitat de València marca noves regles per a usar la IA de manera responsable

La Universitat de València ha aprovat unes noves directrius per a l’ús responsable de la intel·ligència artificial i ha iniciat un pla estratègic amb infraestructures pròpies, convenis amb proveïdors i formació per a tota la comunitat universitària.

El còctel ‘Puig d’Amaltea’ triomfa com a còctel de l’any a Benidorm

El còctel 'Puig d'Amaltea', que combina ron, vermut a l'oli d'oliva, formatge de cabra i mel cítrica, ha sigut distingit com el millor còctel de 2026 en un concurs organitzat per l'associació de bars, restaurants i cafeteries de Benidorm.

Pérez Llorca defensarà en Les Corts la ‘normalitat’ i la reconstrucció després de la dana

Juanfran Pérez Llorca defensarà dilluns en Les Corts les polítiques del Consell per recuperar la normalitat del debat públic, l’estabilitat institucional i l’eficàcia de la reconstrucció després de la dana. El debat de política general servirà també per repassar la gestió d’esta legislatura i avançar els principals reptes i mesures de futur per a la Comunitat Valenciana.

La fàbrica de Ford Almussafes es consolida com a pol mundial d’innovació amb quatre premis en tres anys

La planta de Ford Almussafes ha encadenat quatre Henry Ford Technology Award entre 2023 i 2025 gràcies a projectes d’intel·ligència artificial aplicats a qualitat, pintura, ferramentes i producció.

L’Alzheimer ja es pot detectar prompte, però l’accés no és igual per a tots

La neurobiòloga Mara Dierssen alerta a Alfara del Patriarca que el diagnòstic precoç de l’Alzheimer ja és possible, però el Sistema Nacional de Salut encara no el garantix de manera homogènia i equitativa. També reclama abordar els dilemes legals i ètics que genera esta malaltia devastadora i creixent.