Susanna Griso, visiblement afectada, assisteix al funeral de la seua mare arropada pels seus familiars

Susanna Griso y sus familiares en el funeral de su madre

Susanna Griso i els seus familiars en el funeral de sa mare| EspañaDiario.com

 

La mare de la presentadora Susanna Griso, Montserrat Raventós, moria als 94 anys este dimarts al matí després de patir una inesperada recaiguda d’un ictus que havia patit feia tres anys. A causa del greu estat en el qual es trobava en els últims dies, la periodista es va traslladar fins a la localitat barcelonina de Collserola, on també ha tingut lloc el funeral.

  

  

El mateix s’ha celebrat la passada vesprada de dimarts, 22 de novembre. Al llarg de la jornada, Susanna ha rebut a desenes de familiars i amics en el tanatori de Collserola, moments en els quals no va poder evitar plorar en recordar a la seua mare. Visiblement afectada, dimarts la vam poder vore en el funeral al costat de la seua germana i els seus familiars.

 

Susanna Griso y su hermana en el funeral de su madre

Susanna Griso i la seua germana | EspañaDiario.com

 

 

Igualment, Alejandra Prat i María Zurita, amigues molt properes de la presentadora, s’han desplaçat fins a Barcelona per a acompanyar-la en estos difícils moments i donar-li tot el seu suport. Les dos s’han deixat vore també molt afectades per la pèrdua i la tragèdia que ha colpejat a la seua amiga.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.