12.3 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Susanna Griso, visiblement afectada, assisteix al funeral de la seua mare arropada pels seus familiars

Susanna Griso y sus familiares en el funeral de su madre

Susanna Griso i els seus familiars en el funeral de sa mare| EspañaDiario.com

 

La mare de la presentadora Susanna Griso, Montserrat Raventós, moria als 94 anys este dimarts al matí després de patir una inesperada recaiguda d’un ictus que havia patit feia tres anys. A causa del greu estat en el qual es trobava en els últims dies, la periodista es va traslladar fins a la localitat barcelonina de Collserola, on també ha tingut lloc el funeral.

  

  

El mateix s’ha celebrat la passada vesprada de dimarts, 22 de novembre. Al llarg de la jornada, Susanna ha rebut a desenes de familiars i amics en el tanatori de Collserola, moments en els quals no va poder evitar plorar en recordar a la seua mare. Visiblement afectada, dimarts la vam poder vore en el funeral al costat de la seua germana i els seus familiars.

 

Susanna Griso y su hermana en el funeral de su madre

Susanna Griso i la seua germana | EspañaDiario.com

 

 

Igualment, Alejandra Prat i María Zurita, amigues molt properes de la presentadora, s’han desplaçat fins a Barcelona per a acompanyar-la en estos difícils moments i donar-li tot el seu suport. Les dos s’han deixat vore també molt afectades per la pèrdua i la tragèdia que ha colpejat a la seua amiga.

Últimes notícies

Una dona atesa després d’un incendi amb explosió de gas en una vivenda de Bocairent

Una explosió de gas ha provocat un incendi en una vivenda de Bocairent i una dona ha sigut atesa. S'han mobilitzat bombers de València i Alacant i no hi ha hagut propagació.

El Govern exposa a les pedanies del sud de València el pla de resiliència enfront d’inundacions

El Govern ha exposat a veïns de Forn de Alcedo, Castellar-Oliveral i La Torre el Pla de Millora de la Resiliència enfront d'inundacions, amb 530 milions d'inversió. Ahir es va aprovar licitar per 3,8 milions la redacció de deu projectes amb desviaments al nou llit del Túria i millores de drenatge en infraestructures.

Raúl Fernández lidera els primers test de 2026 de MotoGP a Cheste

Raúl Fernández ha encapçalat el primer test de 2026 a Cheste amb un 1.29.373. La jornada, de set hores, ha deixat debuts, molt de rodatge i poques incidències.

La Generalitat al·lega que no pot recuperar el llistat de personal que va rebre alertes de premsa del 29-O

La Generalitat sosté que no és tècnicament possible reconstruir el llistat d'empleats que van rebre les alertes de premsa els dies 28 i 29 d'octubre. L'administració remitent les alertes rebudes, però afirma que no pot identificar a tots els subscriptors d'eixes dates.

La Fiscalia secunda transcriure les comunicacions per ràdio del CCE del 29 d’octubre

La Fiscalia recolza la petició d'Intersindical Valenciana per a transcriure i obtindre còpia de les comunicacions per ràdio del CCE del 29-O i suggerix delimitar la franja horària.

Sergio de Larrea es va mostrar ‘súper tranquil’ després de tres descartes i va confiar en més oportunitats

El base de València Basket va relativitzar les seues tres descartes per decisió tècnica, va assegurar no tindre problemes físics i va confiar que arribaran més oportunitats.

Sergio García posposa la seua final de temporada per a jugar el Saudita Internacional de Riad

El castellonenc disputarà des del dimecres el Saudita Internacional del circuit asiàtic i retarda el tancament del seu any competitiu després de l'Obert d'Espanya. Va perdre la targeta del DP World Tour al no complir el mínim de tornejos.

Camps demana un congrés del PPCV amb ‘un militant, un vot’ per a renovar la direcció

El portaveu del projecte de Francisco Camps, José Miguel Tolosa, ha reclamat un congrés del PPCV amb 'un militant, un vot' per a elegir la nova direcció després de l'anunci sobre Carlos Mazón. La proposta pretén obrir un debat d'idees i reforçar la legitimitat interna.