15.7 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

Susanna Griso, visiblement afectada, assisteix al funeral de la seua mare arropada pels seus familiars

Susanna Griso y sus familiares en el funeral de su madre

Susanna Griso i els seus familiars en el funeral de sa mare| EspañaDiario.com

 

La mare de la presentadora Susanna Griso, Montserrat Raventós, moria als 94 anys este dimarts al matí després de patir una inesperada recaiguda d’un ictus que havia patit feia tres anys. A causa del greu estat en el qual es trobava en els últims dies, la periodista es va traslladar fins a la localitat barcelonina de Collserola, on també ha tingut lloc el funeral.

  

  

El mateix s’ha celebrat la passada vesprada de dimarts, 22 de novembre. Al llarg de la jornada, Susanna ha rebut a desenes de familiars i amics en el tanatori de Collserola, moments en els quals no va poder evitar plorar en recordar a la seua mare. Visiblement afectada, dimarts la vam poder vore en el funeral al costat de la seua germana i els seus familiars.

 

Susanna Griso y su hermana en el funeral de su madre

Susanna Griso i la seua germana | EspañaDiario.com

 

 

Igualment, Alejandra Prat i María Zurita, amigues molt properes de la presentadora, s’han desplaçat fins a Barcelona per a acompanyar-la en estos difícils moments i donar-li tot el seu suport. Les dos s’han deixat vore també molt afectades per la pèrdua i la tragèdia que ha colpejat a la seua amiga.

Últimes notícies

Creu Roja Joventut desplega maletes lúdiques per a xiquets en emergències amb lona, farmaciola, contes i jocs

Els equips de Creu Roja Joventut disposaran de maletes portàtils d'intervenció lúdica per a oferir atenció ràpida a menors en emergències. El recurs s'ha reforçat després de la dana, amb més unitats i distribució per la província.

Innovació sanitària: de l’hospital ‘líquid’ al nas electrònic

Centres tecnològics valencians impulsen projectes que porten la salut més enllà de l'hospital: seguiment remot, detecció de riscos laborals i teràpies immersives.

Els romans van construir obres antiriuades en el sud-est peninsular per a protegir el camp

Un equip de la Universitat d'Alacant ha documentat a Elx i altres punts del sud-est un sistema romà per a laminar riuades i emmagatzemar aigua. La 'superpresa' del Assut de l'Argamassa ha sigut datada en el canvi d'Era i vinculada al Vinalopó.

La vivenda s’encarix un 46% en la Comunitat Valenciana en l’última dècada

El preu mitjà en la Comunitat Valenciana ha passat de 1.140 a 1.672 €/m² en deu anys, mentres Espanya supera els 2.000 €/m² i frega màxims de 2008.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal. El sinistre va ocórrer anit en la CV-166 per causes no confirmades

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.