17.2 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

1.700 punts de suministre es queden sense llum en el centre de València

Imatge arxiu comptador elèctric

Imatge arxiu comptador elèctric | CEDIDA

 

ACTUALITZAT. A les 11.15 hores del migdia d’este dijous s’ha declarat una incidència en el subministrament elèctric en el centre de València. L’avaria, localitzada fonamentalment en el C/ de Don Joan d’Àustria, ha afectat a 1.700 punts de subministrament en un primer moment.

 

Segons avança el diari ‘Las Provincias’, l’avaria s’ha pogut solucionar en un 35% dels casos als 10 minuts, segons fonts d’Iberdrola. Amb tot, fins a passades pràcticament dos hores encara hi havia equips treballant en la zona per a localitzar l’origen i el motiu del tall elèctric, per a solucionar-lo, ja que la zona, concentra comerços i un trànsit de gent considerable constantment.

 

Finalment, cap a les 13.10 hores, quasi dos hores després d’haver-se produït l’incident que ha afectat el cor financer de la capital valenciana, s’ha restablit el servici. De fet, els equips que s’han desplaçat a la zona havien pogut controlar la incidència per al poc més de 30% d’afectats gràcies a usar línies aletrnatives. No obstant això, el servici no s’ha pogut reprendre completament fins que no han detectat i solucionat l’avaria.

Últimes notícies

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.

L’IVAM prorroga fins al 22 de febrer l’exposició de Cristina García Rodero

L'IVAM ha estés la mostra de Cristina García Rodero fins al diumenge 22 de febrer pel gran acolliment del públic. Hi haurà visites guiades i un recital.

Desarticulada una trama d’explotació laboral en obradors de pa: 12 migrants alliberats

La Policia ha desarticulat una xarxa que explotava a migrants en obradors de pa de Palència. Hi ha 12 víctimes alliberades, 5 detinguts i dos locals clausurats.

Alerta taronja per vent en el litoral nord de València i fenòmens costaners a Alacant

Emergències ha activat el nivell taronja per vent en el nord del litoral valencià i per fenòmens costaners en tot el litoral d'Alacant. Es demana evitar la costa i ajornar activitats en la mar.

Detingut a Alzira per guardar 25 armes antigues sense llicència en una casa de camp

La Policia ha arrestat a un home després de localitzar 15 armes curtes i 10 llargues, algunes amb munició, sense llicències ni números de sèrie. La troballa es va produir en una casa de camp d'Alzira després d'una investigació iniciada per una denúncia.

EU-Podem impulsa una moció de censura contra Barcala per l’escàndol de les VPP

EU-Podem ha anunciat contactes amb l'oposició per a explorar una moció de censura contra l'alcalde Luis Barcala per l'escàndol de les VPP. La iniciativa arriba després del ple en el qual també Vox va demanar la seua dimissió i agreuja l'aïllament del govern en minoria.