16.3 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

1.700 punts de suministre es queden sense llum en el centre de València

Imatge arxiu comptador elèctric

Imatge arxiu comptador elèctric | CEDIDA

 

ACTUALITZAT. A les 11.15 hores del migdia d’este dijous s’ha declarat una incidència en el subministrament elèctric en el centre de València. L’avaria, localitzada fonamentalment en el C/ de Don Joan d’Àustria, ha afectat a 1.700 punts de subministrament en un primer moment.

 

Segons avança el diari ‘Las Provincias’, l’avaria s’ha pogut solucionar en un 35% dels casos als 10 minuts, segons fonts d’Iberdrola. Amb tot, fins a passades pràcticament dos hores encara hi havia equips treballant en la zona per a localitzar l’origen i el motiu del tall elèctric, per a solucionar-lo, ja que la zona, concentra comerços i un trànsit de gent considerable constantment.

 

Finalment, cap a les 13.10 hores, quasi dos hores després d’haver-se produït l’incident que ha afectat el cor financer de la capital valenciana, s’ha restablit el servici. De fet, els equips que s’han desplaçat a la zona havien pogut controlar la incidència per al poc més de 30% d’afectats gràcies a usar línies aletrnatives. No obstant això, el servici no s’ha pogut reprendre completament fins que no han detectat i solucionat l’avaria.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.