17.8 C
València
Dissabte, 15 novembre, 2025

1.700 punts de suministre es queden sense llum en el centre de València

Imatge arxiu comptador elèctric

Imatge arxiu comptador elèctric | CEDIDA

 

ACTUALITZAT. A les 11.15 hores del migdia d’este dijous s’ha declarat una incidència en el subministrament elèctric en el centre de València. L’avaria, localitzada fonamentalment en el C/ de Don Joan d’Àustria, ha afectat a 1.700 punts de subministrament en un primer moment.

 

Segons avança el diari ‘Las Provincias’, l’avaria s’ha pogut solucionar en un 35% dels casos als 10 minuts, segons fonts d’Iberdrola. Amb tot, fins a passades pràcticament dos hores encara hi havia equips treballant en la zona per a localitzar l’origen i el motiu del tall elèctric, per a solucionar-lo, ja que la zona, concentra comerços i un trànsit de gent considerable constantment.

 

Finalment, cap a les 13.10 hores, quasi dos hores després d’haver-se produït l’incident que ha afectat el cor financer de la capital valenciana, s’ha restablit el servici. De fet, els equips que s’han desplaçat a la zona havien pogut controlar la incidència per al poc més de 30% d’afectats gràcies a usar línies aletrnatives. No obstant això, el servici no s’ha pogut reprendre completament fins que no han detectat i solucionat l’avaria.

Últimes notícies

Un home de 44 anys ha mort després de caure amb el seu parapent en un vessant de Petrer (Alacant)

Un home de 44 anys ha mort este dissabte en caure amb el seu parapent a la muntanya del Palomaret, a Petrer. Els bombers han mobilitzat un helicòpter i un grup de rescat per a accedir a la zona.

Presó provisional per al jove de 21 anys acusat d’agredir a un policia a Vinalesa

Un jutjat de Paterna ha ordenat presó provisional per a un jove de 21 anys per l'agressió que va deixar en coma a un agent anara de servici a Vinalesa. El menor detingut va quedar lliure sense mesures per decisió de la Fiscalia de Menors.

Alex Márquez domina l’esprint de València; ‘poles’ per a Bezzecchi, Folgat i Adrián Fernández

Alex Márquez va guanyar l'esprint de MotoGP a Cheste després d'arrabassar el cap a Bezzecchi, autor de la 'pole'. Acosta i Di Giannantonio van completar el podi.

Urpa de Castelló el veler que tractarà de completar la primera volta al món vertical

L''Alegria Mariners' va partir amb Paula Gonzalvo i Pedro Jiménez per a intentar una ruta inèdita de 35.000 milles pels meridians, amb projectes científics i seguiment en directe.

Controlat l’incendi en un desballestament de motos d’Alboraia després d’una gran fumera

Els bombers han donat per controlat a les 12.49 l'incendi que ha afectat un desballestament de motos i a una nau contigua a Alboraia. No hi ha hagut ferits i tot apunta a un curtcircuit com a origen.

Estabilitzat l’incendi en una nau de desballestament de motocicletes a Alboraia

El foc, originat sobre les 9.45 en un desballestament de motocicletes d'Alboraia, ha sigut estabilitzat al migdia sense ferits. Es mantindrà vigilància 24 hores.

El PSOE avisa a Feijóo i Abascal: no tenen dret a decidir pels valencians

El PSOE ha exigit eleccions després de la dimissió de Carlos Mazón i ha acusat PP i Vox de voler imposar un relleu amb Juanfran Pérez Llorca. Diana Morant ha advertit a Feijóo i Abascal que no tenen dret a decidir pels valencians.

Un incendi en un desballestament d’Alboraia ha generat una gran columna de fum i ha quedat estabilitzat

Els bombers han donat per estabilitzat l'incendi en un desballestament de motos d'Alboraia al voltant de les 12, sense ferits. Sis dotacions han treballat en la zona.