1.700 punts de suministre es queden sense llum en el centre de València

Imatge arxiu comptador elèctric

Imatge arxiu comptador elèctric | CEDIDA

 

ACTUALITZAT. A les 11.15 hores del migdia d’este dijous s’ha declarat una incidència en el subministrament elèctric en el centre de València. L’avaria, localitzada fonamentalment en el C/ de Don Joan d’Àustria, ha afectat a 1.700 punts de subministrament en un primer moment.

 

Segons avança el diari ‘Las Provincias’, l’avaria s’ha pogut solucionar en un 35% dels casos als 10 minuts, segons fonts d’Iberdrola. Amb tot, fins a passades pràcticament dos hores encara hi havia equips treballant en la zona per a localitzar l’origen i el motiu del tall elèctric, per a solucionar-lo, ja que la zona, concentra comerços i un trànsit de gent considerable constantment.

 

Finalment, cap a les 13.10 hores, quasi dos hores després d’haver-se produït l’incident que ha afectat el cor financer de la capital valenciana, s’ha restablit el servici. De fet, els equips que s’han desplaçat a la zona havien pogut controlar la incidència per al poc més de 30% d’afectats gràcies a usar línies aletrnatives. No obstant això, el servici no s’ha pogut reprendre completament fins que no han detectat i solucionat l’avaria.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.