Tamara Gorro es recupera de la seua anèmia i rep l’alta després de donar a llum al seu fill Antonio

Tamara Gorro ja ha superat el seu pitjor moment després de donar a llum al seu xicotet Antonio, tal com explica ‘Lecturas’. La presentadora va comunicar a tots els seus seguidors que patia anèmia, però en vore  els metges que no patia perill ha rebut l'alta este mateix dilluns 18 de desembre al migdia.

  

  

  

Tamara i Ezequiel ja han tornat a casa acompanyats del seu segon fill, Antonio. Cal assenyalar que este és el seu primer fill gestat per ella mateixa, a diferència de la jove Shaila. La xicoteta de la casa va nàixer per gestació subrogada i segur que també estarà amb els nervis a flor de pell per conèixer d'una vegada per sempre al que serà el seu nou germà.

  

  

  

El matrimoni s'ha fotografiat molt somrient amb el seu fill en braços després de l'arribada d'Antonio este passat 15 de desembre en l'Hospital Vithas Nisa Aigües Vives de València. L'excol·laboradora de María Teresa Campos ha escollit un  vestit de color marró amb detalls de flors per a presentar al seu nou fill i tornar a casa.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar

Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.

Cap de setmana amb ruixats i neu des de 700 m després d’un divendres buidat

Divendres amb cel buidat i temperatures estables. El cap de setmana portarà ruixats febles, caiguda notable de les màximes i neu des de 700-900 m a l'interior nord.

Catalá afirma que l’Ajuntament no pot adoptar mesures sobre els trens de Rodalia en Falles

Catalá ha sostingut que és totalment impossible que l'Ajuntament decidisca sobre la xarxa ferroviària estatal. Demana a Delegació els informes tècnics si recolza la proposta de Renfe.

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.