Tamara Gorro es recupera de la seua anèmia i rep l’alta després de donar a llum al seu fill Antonio

Tamara Gorro ja ha superat el seu pitjor moment després de donar a llum al seu xicotet Antonio, tal com explica ‘Lecturas’. La presentadora va comunicar a tots els seus seguidors que patia anèmia, però en vore  els metges que no patia perill ha rebut l'alta este mateix dilluns 18 de desembre al migdia.

  

  

  

Tamara i Ezequiel ja han tornat a casa acompanyats del seu segon fill, Antonio. Cal assenyalar que este és el seu primer fill gestat per ella mateixa, a diferència de la jove Shaila. La xicoteta de la casa va nàixer per gestació subrogada i segur que també estarà amb els nervis a flor de pell per conèixer d'una vegada per sempre al que serà el seu nou germà.

  

  

  

El matrimoni s'ha fotografiat molt somrient amb el seu fill en braços després de l'arribada d'Antonio este passat 15 de desembre en l'Hospital Vithas Nisa Aigües Vives de València. L'excol·laboradora de María Teresa Campos ha escollit un  vestit de color marró amb detalls de flors per a presentar al seu nou fill i tornar a casa.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La UE finança amb 111.000 euros la restauració de la muralla del castell de Cullera danyada per la dana

Cullera rebrà 111.319 euros del Fons de Solidaritat de la Unió Europea per a sufragar la restauració de la muralla i una torre del castell danyades per la dana d'octubre de 2024.

Detingut un home per estafar fins a 60.000 euros a un ancià mitjançant extraccions bancàries a Turís

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 45 anys acusat d'estafar entre 50.000 i 60.000 euros a un ancià de 89 anys a Turís mitjançant unes 80 extraccions bancàries no autoritzades.

Els pagaments en efectiu del PSOE i les gestions de l’entorn de Montero marquen el juí a Ábalos

L'octava jornada del juí a José Luis Ábalos se centra en el sistema de pagaments en efectiu del PSOE i en les gestions atribuïdes a l'entorn de María Jesús Montero en la trama de contractes de màscares.

Les temperatures pugen en la Comunitat Valenciana en una jornada estable amb possibles pluges a l’interior

La Comunitat Valenciana viurà este dimecres un temps estable i predomini de cels poc nuvolosos, amb temperatures a l'alça i risc de ruixats i alguna tempesta a l'interior abans d'un descens tèrmic a partir del dijous.

Mallorca i València es frenen a Son Moix amb un empat que fa gust de poc

Mallorca i València van empatar 1-1 a Son Moix, en un dol directe per la permanència on els locals van desaprofitar diverses ocasions clares i van acabar cedint un punt que no satisfà a cap.

Carlos Corberán lamenta el criteri arbitral pel possible penal a Gayà al Mallorca-València

Carlos Corberán considera que l'acció sobre Gayà en l'última jugada del Mallorca-València deixa un criteri arbitral confús, encara que destaca el punt reeixit per la resiliència de l'equip.

El València Basket se cita amb el Panathinaikos en els quarts de l’Eurolliga

El València Basket, segon en la fase regular de l'Eurolliga, s'enfrontarà al Panathinaikos en una sèrie al millor de cinc partits amb avantatge de camp en el Roig Arena.

Pepelu reivindica el valor de l’empat del València a Mallorca

Pepelu subratlla la importància de l'empat del València davant el Mallorca en plena lluita per la permanència i admet errors defensius després del descans i a pilota parada.