Tamara Gorro es recupera de la seua anèmia i rep l’alta després de donar a llum al seu fill Antonio

Tamara Gorro ja ha superat el seu pitjor moment després de donar a llum al seu xicotet Antonio, tal com explica ‘Lecturas’. La presentadora va comunicar a tots els seus seguidors que patia anèmia, però en vore  els metges que no patia perill ha rebut l'alta este mateix dilluns 18 de desembre al migdia.

  

  

  

Tamara i Ezequiel ja han tornat a casa acompanyats del seu segon fill, Antonio. Cal assenyalar que este és el seu primer fill gestat per ella mateixa, a diferència de la jove Shaila. La xicoteta de la casa va nàixer per gestació subrogada i segur que també estarà amb els nervis a flor de pell per conèixer d'una vegada per sempre al que serà el seu nou germà.

  

  

  

El matrimoni s'ha fotografiat molt somrient amb el seu fill en braços després de l'arribada d'Antonio este passat 15 de desembre en l'Hospital Vithas Nisa Aigües Vives de València. L'excol·laboradora de María Teresa Campos ha escollit un  vestit de color marró amb detalls de flors per a presentar al seu nou fill i tornar a casa.

 

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.