Tanquen un local de telefonia, dos bars i sancionen a algunes persones en Alacant i en València

Coronavirus Alacant

Algunes persones sancionades feien deport o passejaven per la ciutat | Policia Local de València

 

Actualització 16/03/20, a les 19.24 hores. Al llarg d’este dilluns la Policia Local d’Alacant ha tancat un total de 6 cafeteries, un restaurant, una perruqueria i 3 bars. A demés, ha multat a 5 fruiteries per traure el seu gènere al carrer i a dos persones que estaven en el carrer venent màscares.

 

Notícia 16/03/20, a les 13.45 hores. La Policia Local d’Alacant ha tancat este dilluns un establiment de telefonia en el centre de la ciutat, que estava venent màscares, a demés de dos bars que havien incomplit l’ordre de tancament, i ha sancionat a algunes persones que practicaven deport i passejaven. D’esta manera, han desobeït el Decret d’Estat d’Alarma i el deure d’estar confinats en les seues cases.

 

Els bars sancionats es troben en la plaça de la Llibertat i en el carrer del Regidor Lorenzo Llaneras, en el barri de Sant Blai d’Alacant. A demés d’estar oberts, estaven oferint els seus servicis a alguns clients. Els agents també han tancat un establiment de telefonia, situat en el carrer d’Itàlia, que estava venent màscares.

 

També s’han sancionat a les persones que han eixit a practicar deport, sobretot en les zones costaneres, en la Pedrera i en els accessos i pujades al castell de Santa Bàrbara. Ha sigut necessari tancar-los i precintar-los per a evitar que les persones accedisquen.

 

Els policies locals estan patrullant a peu, informant en cotxes amb megafonia per tota la ciutat i en ‘quads’ per les platges. D’esta forma, han sancionat també a persones que han eixit a passejar per les zones costaneres i els passejos de les platges, a on s’han identificat turistes que desobeeixen el deure de no eixir dels seus hotels.

 

La desobediència també en València

En el cas de la ciutat de València, les denúncies tampoc han tardat en arribar. Este diumenge, durant la nit, tres persones han sigut sancionades per transitar per l’Antic Llit del Túria i per portar, presumptament, substàncies il·legals. 

 

A demés, la Policia Local de València ha denunciat una empresa de la ITV per continuar oberta durant l’estat d’alarma.

 

 

Últimes notícies

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.