Tanquen un local de telefonia, dos bars i sancionen a algunes persones en Alacant i en València

Coronavirus Alacant

Algunes persones sancionades feien deport o passejaven per la ciutat | Policia Local de València

 

Actualització 16/03/20, a les 19.24 hores. Al llarg d’este dilluns la Policia Local d’Alacant ha tancat un total de 6 cafeteries, un restaurant, una perruqueria i 3 bars. A demés, ha multat a 5 fruiteries per traure el seu gènere al carrer i a dos persones que estaven en el carrer venent màscares.

 

Notícia 16/03/20, a les 13.45 hores. La Policia Local d’Alacant ha tancat este dilluns un establiment de telefonia en el centre de la ciutat, que estava venent màscares, a demés de dos bars que havien incomplit l’ordre de tancament, i ha sancionat a algunes persones que practicaven deport i passejaven. D’esta manera, han desobeït el Decret d’Estat d’Alarma i el deure d’estar confinats en les seues cases.

 

Els bars sancionats es troben en la plaça de la Llibertat i en el carrer del Regidor Lorenzo Llaneras, en el barri de Sant Blai d’Alacant. A demés d’estar oberts, estaven oferint els seus servicis a alguns clients. Els agents també han tancat un establiment de telefonia, situat en el carrer d’Itàlia, que estava venent màscares.

 

També s’han sancionat a les persones que han eixit a practicar deport, sobretot en les zones costaneres, en la Pedrera i en els accessos i pujades al castell de Santa Bàrbara. Ha sigut necessari tancar-los i precintar-los per a evitar que les persones accedisquen.

 

Els policies locals estan patrullant a peu, informant en cotxes amb megafonia per tota la ciutat i en ‘quads’ per les platges. D’esta forma, han sancionat també a persones que han eixit a passejar per les zones costaneres i els passejos de les platges, a on s’han identificat turistes que desobeeixen el deure de no eixir dels seus hotels.

 

La desobediència també en València

En el cas de la ciutat de València, les denúncies tampoc han tardat en arribar. Este diumenge, durant la nit, tres persones han sigut sancionades per transitar per l’Antic Llit del Túria i per portar, presumptament, substàncies il·legals. 

 

A demés, la Policia Local de València ha denunciat una empresa de la ITV per continuar oberta durant l’estat d’alarma.

 

 

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.