Tanquen un local de telefonia, dos bars i sancionen a algunes persones en Alacant i en València

Coronavirus Alacant

Algunes persones sancionades feien deport o passejaven per la ciutat | Policia Local de València

 

Actualització 16/03/20, a les 19.24 hores. Al llarg d’este dilluns la Policia Local d’Alacant ha tancat un total de 6 cafeteries, un restaurant, una perruqueria i 3 bars. A demés, ha multat a 5 fruiteries per traure el seu gènere al carrer i a dos persones que estaven en el carrer venent màscares.

 

Notícia 16/03/20, a les 13.45 hores. La Policia Local d’Alacant ha tancat este dilluns un establiment de telefonia en el centre de la ciutat, que estava venent màscares, a demés de dos bars que havien incomplit l’ordre de tancament, i ha sancionat a algunes persones que practicaven deport i passejaven. D’esta manera, han desobeït el Decret d’Estat d’Alarma i el deure d’estar confinats en les seues cases.

 

Els bars sancionats es troben en la plaça de la Llibertat i en el carrer del Regidor Lorenzo Llaneras, en el barri de Sant Blai d’Alacant. A demés d’estar oberts, estaven oferint els seus servicis a alguns clients. Els agents també han tancat un establiment de telefonia, situat en el carrer d’Itàlia, que estava venent màscares.

 

També s’han sancionat a les persones que han eixit a practicar deport, sobretot en les zones costaneres, en la Pedrera i en els accessos i pujades al castell de Santa Bàrbara. Ha sigut necessari tancar-los i precintar-los per a evitar que les persones accedisquen.

 

Els policies locals estan patrullant a peu, informant en cotxes amb megafonia per tota la ciutat i en ‘quads’ per les platges. D’esta forma, han sancionat també a persones que han eixit a passejar per les zones costaneres i els passejos de les platges, a on s’han identificat turistes que desobeeixen el deure de no eixir dels seus hotels.

 

La desobediència també en València

En el cas de la ciutat de València, les denúncies tampoc han tardat en arribar. Este diumenge, durant la nit, tres persones han sigut sancionades per transitar per l’Antic Llit del Túria i per portar, presumptament, substàncies il·legals. 

 

A demés, la Policia Local de València ha denunciat una empresa de la ITV per continuar oberta durant l’estat d’alarma.

 

 

Últimes notícies

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.

Tancament de tots els parcs naturals valencians durant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Generalitat ha decretat el tancament de tots els parcs naturals de la Comunitat Valenciana el 12 d’agost, dia de l’eclipsi solar, per l’alt risc d’incendis i la previsió de tempestes seques. També s’imposen restriccions de pas en terrenys forestals i es recomana observar el fenomen des de punts urbans i oficials.

El control del porc senglar s’intensifica a Castelló amb 228 captures enguany

La Generalitat ha reforçat el dispositiu contra el porc senglar a la Plana, amb 31 caixes trampa i 228 captures des de principi de 2026, 76 d’elles al terme de Castelló.

Igualtat actua contra el cartell sexista d’una penya de Sagunt

El Ministeri d’Igualtat i l’Institut de les Dones han enviat dos oficis a l’Ajuntament de Sagunt i a la Federació de Penyes per la difusió d’un cartell considerat sexista d’una penya festiva. La Generalitat Valenciana també ha reclamat revisar el cas i les ajudes públiques vinculades.