Tanquen un local de telefonia, dos bars i sancionen a algunes persones en Alacant i en València

Coronavirus Alacant

Algunes persones sancionades feien deport o passejaven per la ciutat | Policia Local de València

 

Actualització 16/03/20, a les 19.24 hores. Al llarg d’este dilluns la Policia Local d’Alacant ha tancat un total de 6 cafeteries, un restaurant, una perruqueria i 3 bars. A demés, ha multat a 5 fruiteries per traure el seu gènere al carrer i a dos persones que estaven en el carrer venent màscares.

 

Notícia 16/03/20, a les 13.45 hores. La Policia Local d’Alacant ha tancat este dilluns un establiment de telefonia en el centre de la ciutat, que estava venent màscares, a demés de dos bars que havien incomplit l’ordre de tancament, i ha sancionat a algunes persones que practicaven deport i passejaven. D’esta manera, han desobeït el Decret d’Estat d’Alarma i el deure d’estar confinats en les seues cases.

 

Els bars sancionats es troben en la plaça de la Llibertat i en el carrer del Regidor Lorenzo Llaneras, en el barri de Sant Blai d’Alacant. A demés d’estar oberts, estaven oferint els seus servicis a alguns clients. Els agents també han tancat un establiment de telefonia, situat en el carrer d’Itàlia, que estava venent màscares.

 

També s’han sancionat a les persones que han eixit a practicar deport, sobretot en les zones costaneres, en la Pedrera i en els accessos i pujades al castell de Santa Bàrbara. Ha sigut necessari tancar-los i precintar-los per a evitar que les persones accedisquen.

 

Els policies locals estan patrullant a peu, informant en cotxes amb megafonia per tota la ciutat i en ‘quads’ per les platges. D’esta forma, han sancionat també a persones que han eixit a passejar per les zones costaneres i els passejos de les platges, a on s’han identificat turistes que desobeeixen el deure de no eixir dels seus hotels.

 

La desobediència també en València

En el cas de la ciutat de València, les denúncies tampoc han tardat en arribar. Este diumenge, durant la nit, tres persones han sigut sancionades per transitar per l’Antic Llit del Túria i per portar, presumptament, substàncies il·legals. 

 

A demés, la Policia Local de València ha denunciat una empresa de la ITV per continuar oberta durant l’estat d’alarma.

 

 

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.