Tanquen un local de telefonia, dos bars i sancionen a algunes persones en Alacant i en València

Coronavirus Alacant

Algunes persones sancionades feien deport o passejaven per la ciutat | Policia Local de València

 

Actualització 16/03/20, a les 19.24 hores. Al llarg d’este dilluns la Policia Local d’Alacant ha tancat un total de 6 cafeteries, un restaurant, una perruqueria i 3 bars. A demés, ha multat a 5 fruiteries per traure el seu gènere al carrer i a dos persones que estaven en el carrer venent màscares.

 

Notícia 16/03/20, a les 13.45 hores. La Policia Local d’Alacant ha tancat este dilluns un establiment de telefonia en el centre de la ciutat, que estava venent màscares, a demés de dos bars que havien incomplit l’ordre de tancament, i ha sancionat a algunes persones que practicaven deport i passejaven. D’esta manera, han desobeït el Decret d’Estat d’Alarma i el deure d’estar confinats en les seues cases.

 

Els bars sancionats es troben en la plaça de la Llibertat i en el carrer del Regidor Lorenzo Llaneras, en el barri de Sant Blai d’Alacant. A demés d’estar oberts, estaven oferint els seus servicis a alguns clients. Els agents també han tancat un establiment de telefonia, situat en el carrer d’Itàlia, que estava venent màscares.

 

També s’han sancionat a les persones que han eixit a practicar deport, sobretot en les zones costaneres, en la Pedrera i en els accessos i pujades al castell de Santa Bàrbara. Ha sigut necessari tancar-los i precintar-los per a evitar que les persones accedisquen.

 

Els policies locals estan patrullant a peu, informant en cotxes amb megafonia per tota la ciutat i en ‘quads’ per les platges. D’esta forma, han sancionat també a persones que han eixit a passejar per les zones costaneres i els passejos de les platges, a on s’han identificat turistes que desobeeixen el deure de no eixir dels seus hotels.

 

La desobediència també en València

En el cas de la ciutat de València, les denúncies tampoc han tardat en arribar. Este diumenge, durant la nit, tres persones han sigut sancionades per transitar per l’Antic Llit del Túria i per portar, presumptament, substàncies il·legals. 

 

A demés, la Policia Local de València ha denunciat una empresa de la ITV per continuar oberta durant l’estat d’alarma.

 

 

Últimes notícies

Moleiro confia en el Villarreal per a reaccionar en la Champions contra el Nàpols

Alberto Moleiro ha assegurat que el Villarreal arriba amb confiança i idees clares al duel de Champions contra el Nàpols a Vila-real, marcat pel desig de refer-se de l’última temporada. El migcampista ha avisat que en esta competició no hi ha marge per a la relaxació des del primer partit.

El Vila-real apel·la a la ment i a l’autoestima per al duel clau amb el Nàpols

Iñigo Pérez i Alberto Moleiro han reivindicat la importància de la fortalesa mental, la il·lusió i el bon moment físic per a rebre el Nàpols en un duel de Champions que el Vila-real vol aprofitar per a dissipar dubtes. Tots dos han apel·lat a l’experiència recent i a l’aprenentatge europeu per afrontar el partit amb més ambició.

El PP acusa el PSPV de usar la sanitat privada per atacar el Consell

El PP acusa el PSPV de ignorar els avanços en sanitat a la Comunitat Valenciana i d’usar la sanitat privada per desacreditar el Consell. Els populars defenen que les derivacions a centres privats són una ferramenta legal i ja regulada pel Botànic.

Fira València es consolida com a gran motor del turisme de negocis

Fira València ha reforçat el seu lideratge en el turisme MICE a la Comunitat Valenciana després de l’èxit de 'València Inspira Diseño', que ha reunit més de 54.000 visites professionals i ha generat una injecció econòmica estimada en més de 12 milions d’euros.

Bernabé destaca el paper de la Guàrdia Civil com a clau per a la democràcia

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha remarcat en València el paper de la Guàrdia Civil com a garantia de convivència, seguretat i funcionament democràtic, i ha posat en valor el sacrifici dels agents en la dana de 2024 i en la lluita contra la violència masclista i el crim organitzat.

Pilar Bernabé encapçalarà la llista del PSOE al Congrés per València

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha sigut designada cap de llista del PSOE al Congrés per la província de València en les eleccions generals del 29 de novembre i compatibilitzarà aquest paper amb la seua candidatura a l’alcaldia de la capital.

El Valencia Basket es prepara per a una nit especial amb el retorn de Jean Montero

Xavi Albert admet que la visita d'Olympiacos serà especial pel retorn de Jean Montero al Roig Arena, però demana centrar-se en la potent ofensiva grega i en el rebot ofensiu, clau segons el tècnic.

El Valencia Basket vol mantindre el ple de triomfs en l’Eurolliga davant l’Olympiacos de Montero

El Valencia Basket rep este dimarts l’Olympiacos al Roig Arena amb l’objectiu d’aconseguir la cinquena victòria seguida en Eurolliga i en el primer gran retorn de Jean Montero, ídol recent de l’afició taronja.