La terrible imatge d’un iaio amb una malaltia terminal plorant en saber que la seva néta també morirà

 

Sean Peterson, malalt terminal a causa d'una deterioració neurològica i motor que l'ha deixat sense parla, mai imaginària que, abans que ell, la seva néta de cinc anys abandonaria este món. La família procedent de Florida a Estats Units, ha viscut esta any el seu pitjor Nadal. Uns dies abans del 25 de desembre la xicoteta Braylynn era diagnosticada amb un tumor cerebral incurable.

 

Va ser precisament la mare de la xicoteta , Ally Parker, la que va capturar l'horrible moment en què el seu pare i iaio de la xicoteta s'assabentava que la condició de la xicoteta havia empitjorat i que el final estava a prop. Parker assegurava: «El món és un lloc terrible. Ens obliga a fer front a la desoladora pèrdua d'una filla i un pare en un espai de temps molt curt».

Ally també ha volgut compartir a la seua pàgina de Facebook una tendra imatge de iaio i néta en el que ha qualificat de «temps més feliços». «Estes són dos de les persones més fortes que mai he conegut», escrivia al costat de la imatge.

 

 

A pesar dels xicotets moments d'optimisme la dona no pot evitar sentir-se derrotada i afirma: «Tots pensàvem que ells viurien més que nosaltres i, per descomptat, mai pensem que la meva xicoteta i preciosa Braylynn seria la primera a anar-se'n».

Un último raig d'esperança 

La família no ha cessat en la seua obstinació de fer tot el possible per a salvar a la xicoteta de cinc anys. Per eixe motiu van iniciar una campanya per a aconseguir fons per a poder traslladar a Braylynn a Mèxic on se sotmetria a un tractament experimental.

  

  

Per desgràcia poc després d'aconseguir els diners suficients, els metges van informar a la família que el tumor de la xiqueta havia començat a sagnar, la qual cosa feia impossible el seu trasllat. Malgrat açò, sembla que no tot està perdut per a aquesta xicoteta guerrera que, de moment, ha superat les expectatives de tots els metges.

 

«Hui m'he reunit amb un equip de treballadors socials i un doctor que encara no coneixia. Este metge m'ha dit que vol tractar a Braylynn. Creu que encara hi ha esperança. Per fi un metge que vol ajudar-nos! La possibilitat que ella muiga és encara real, però açò ens torna a donar un poc d'esperança», escrivia hui mateix, 11 de gener, la mare de la xicoteta en el seu perfil de Facebook.

 

Últimes notícies

Rescaten en helicòpter a una senderista ferida en la Senda Fosca del Montgó

Una dona de 57 anys va ser evacuada en helicòpter després de patir una possible fractura de turmell mentres recorria la Senda Fosca, en el paratge natural del Montgó, a Dénia.

La Confederació de l’Ebre alerta de possibles crescudes sobtades a Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya

La Confederació Hidrogràfica de l'Ebre advertix de risc de crescudes ràpides en llits menors i barrancs d'Aragó, Comunitat Valenciana i Catalunya davant pluges intenses i tempestes previstes per a la vesprada.

Sergio De Larrea, triat millor jugador jove de la Lliga Endesa

El base del València Basket Sergio De Larrea ha sigut triat millor jugador jove de la Lliga Endesa després de dominar la votació popular i la d'entrenadors i mitjans. L'internacional espanyol succeïx en el palmarés a Jean Montero i confirma la seua irrupció en l'elit.

Les PAU arranquen en la Comunitat Valenciana amb 25.666 alumnes i servicis mínims al 100% en plena vaga docent

La Comunitat Valenciana inicia el dimarts les PAU amb 25.666 estudiants i servicis mínims del 100% per a exàmens i correccions en ple conflicte per la vaga indefinida del professorat.

Mikel Crespo definix com a èpic l’ascens del València Femení a Lliga F

Mikel Crespo qualifica l'ascens del València Femení a Lliga F com un assoliment èpic després d'empatar en el minut 99 i resistir en la pròrroga per a tornar a la màxima categoria.

Detinguts dos hòmens per empadronar a 18 persones en una vivenda del Puig a canvi de diners

La Policia ha detingut a Sagunt a dos hòmens acusats d'empadronar fraudulentament a fins a 18 persones, dotze d'elles immigrants en situació irregular, en una vivenda del Puig que presentava greus deficiències d'habitabilitat.

Gràffica, la revista que s’ha convertit en arxiu viu de la cultura visual en espanyol

La revista Gràffica va nàixer com un projecte per a divulgar el disseny gràfic des de dins del sector i s'ha consolidat en dèsset anys com a mitjà de referència i arxiu viu de la cultura visual en espanyol.

Ruixats amb tempesta i possible graníssol a l’interior de Castelló i màximes en descens

Este diumenge s'esperen ruixats amb tempesta i possible graníssol, puntualment forts a l'interior de Castelló, i un descens de les temperatures màximes en bona part de la Comunitat Valenciana.