La terrible imatge d’un iaio amb una malaltia terminal plorant en saber que la seva néta també morirà

 

Sean Peterson, malalt terminal a causa d'una deterioració neurològica i motor que l'ha deixat sense parla, mai imaginària que, abans que ell, la seva néta de cinc anys abandonaria este món. La família procedent de Florida a Estats Units, ha viscut esta any el seu pitjor Nadal. Uns dies abans del 25 de desembre la xicoteta Braylynn era diagnosticada amb un tumor cerebral incurable.

 

Va ser precisament la mare de la xicoteta , Ally Parker, la que va capturar l'horrible moment en què el seu pare i iaio de la xicoteta s'assabentava que la condició de la xicoteta havia empitjorat i que el final estava a prop. Parker assegurava: «El món és un lloc terrible. Ens obliga a fer front a la desoladora pèrdua d'una filla i un pare en un espai de temps molt curt».

Ally també ha volgut compartir a la seua pàgina de Facebook una tendra imatge de iaio i néta en el que ha qualificat de «temps més feliços». «Estes són dos de les persones més fortes que mai he conegut», escrivia al costat de la imatge.

 

 

A pesar dels xicotets moments d'optimisme la dona no pot evitar sentir-se derrotada i afirma: «Tots pensàvem que ells viurien més que nosaltres i, per descomptat, mai pensem que la meva xicoteta i preciosa Braylynn seria la primera a anar-se'n».

Un último raig d'esperança 

La família no ha cessat en la seua obstinació de fer tot el possible per a salvar a la xicoteta de cinc anys. Per eixe motiu van iniciar una campanya per a aconseguir fons per a poder traslladar a Braylynn a Mèxic on se sotmetria a un tractament experimental.

  

  

Per desgràcia poc després d'aconseguir els diners suficients, els metges van informar a la família que el tumor de la xiqueta havia començat a sagnar, la qual cosa feia impossible el seu trasllat. Malgrat açò, sembla que no tot està perdut per a aquesta xicoteta guerrera que, de moment, ha superat les expectatives de tots els metges.

 

«Hui m'he reunit amb un equip de treballadors socials i un doctor que encara no coneixia. Este metge m'ha dit que vol tractar a Braylynn. Creu que encara hi ha esperança. Per fi un metge que vol ajudar-nos! La possibilitat que ella muiga és encara real, però açò ens torna a donar un poc d'esperança», escrivia hui mateix, 11 de gener, la mare de la xicoteta en el seu perfil de Facebook.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig