La terrible imatge d’un iaio amb una malaltia terminal plorant en saber que la seva néta també morirà

 

Sean Peterson, malalt terminal a causa d'una deterioració neurològica i motor que l'ha deixat sense parla, mai imaginària que, abans que ell, la seva néta de cinc anys abandonaria este món. La família procedent de Florida a Estats Units, ha viscut esta any el seu pitjor Nadal. Uns dies abans del 25 de desembre la xicoteta Braylynn era diagnosticada amb un tumor cerebral incurable.

 

Va ser precisament la mare de la xicoteta , Ally Parker, la que va capturar l'horrible moment en què el seu pare i iaio de la xicoteta s'assabentava que la condició de la xicoteta havia empitjorat i que el final estava a prop. Parker assegurava: «El món és un lloc terrible. Ens obliga a fer front a la desoladora pèrdua d'una filla i un pare en un espai de temps molt curt».

Ally també ha volgut compartir a la seua pàgina de Facebook una tendra imatge de iaio i néta en el que ha qualificat de «temps més feliços». «Estes són dos de les persones més fortes que mai he conegut», escrivia al costat de la imatge.

 

 

A pesar dels xicotets moments d'optimisme la dona no pot evitar sentir-se derrotada i afirma: «Tots pensàvem que ells viurien més que nosaltres i, per descomptat, mai pensem que la meva xicoteta i preciosa Braylynn seria la primera a anar-se'n».

Un último raig d'esperança 

La família no ha cessat en la seua obstinació de fer tot el possible per a salvar a la xicoteta de cinc anys. Per eixe motiu van iniciar una campanya per a aconseguir fons per a poder traslladar a Braylynn a Mèxic on se sotmetria a un tractament experimental.

  

  

Per desgràcia poc després d'aconseguir els diners suficients, els metges van informar a la família que el tumor de la xiqueta havia començat a sagnar, la qual cosa feia impossible el seu trasllat. Malgrat açò, sembla que no tot està perdut per a aquesta xicoteta guerrera que, de moment, ha superat les expectatives de tots els metges.

 

«Hui m'he reunit amb un equip de treballadors socials i un doctor que encara no coneixia. Este metge m'ha dit que vol tractar a Braylynn. Creu que encara hi ha esperança. Per fi un metge que vol ajudar-nos! La possibilitat que ella muiga és encara real, però açò ens torna a donar un poc d'esperança», escrivia hui mateix, 11 de gener, la mare de la xicoteta en el seu perfil de Facebook.

 

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.