7.3 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

La terrible imatge d’un iaio amb una malaltia terminal plorant en saber que la seva néta també morirà

 

Sean Peterson, malalt terminal a causa d'una deterioració neurològica i motor que l'ha deixat sense parla, mai imaginària que, abans que ell, la seva néta de cinc anys abandonaria este món. La família procedent de Florida a Estats Units, ha viscut esta any el seu pitjor Nadal. Uns dies abans del 25 de desembre la xicoteta Braylynn era diagnosticada amb un tumor cerebral incurable.

 

Va ser precisament la mare de la xicoteta , Ally Parker, la que va capturar l'horrible moment en què el seu pare i iaio de la xicoteta s'assabentava que la condició de la xicoteta havia empitjorat i que el final estava a prop. Parker assegurava: «El món és un lloc terrible. Ens obliga a fer front a la desoladora pèrdua d'una filla i un pare en un espai de temps molt curt».

Ally també ha volgut compartir a la seua pàgina de Facebook una tendra imatge de iaio i néta en el que ha qualificat de «temps més feliços». «Estes són dos de les persones més fortes que mai he conegut», escrivia al costat de la imatge.

 

 

A pesar dels xicotets moments d'optimisme la dona no pot evitar sentir-se derrotada i afirma: «Tots pensàvem que ells viurien més que nosaltres i, per descomptat, mai pensem que la meva xicoteta i preciosa Braylynn seria la primera a anar-se'n».

Un último raig d'esperança 

La família no ha cessat en la seua obstinació de fer tot el possible per a salvar a la xicoteta de cinc anys. Per eixe motiu van iniciar una campanya per a aconseguir fons per a poder traslladar a Braylynn a Mèxic on se sotmetria a un tractament experimental.

  

  

Per desgràcia poc després d'aconseguir els diners suficients, els metges van informar a la família que el tumor de la xiqueta havia començat a sagnar, la qual cosa feia impossible el seu trasllat. Malgrat açò, sembla que no tot està perdut per a aquesta xicoteta guerrera que, de moment, ha superat les expectatives de tots els metges.

 

«Hui m'he reunit amb un equip de treballadors socials i un doctor que encara no coneixia. Este metge m'ha dit que vol tractar a Braylynn. Creu que encara hi ha esperança. Per fi un metge que vol ajudar-nos! La possibilitat que ella muiga és encara real, però açò ens torna a donar un poc d'esperança», escrivia hui mateix, 11 de gener, la mare de la xicoteta en el seu perfil de Facebook.

 

Últimes notícies

Cel nuvolós, gelades febles i ratxes molt fortes en zones exposades de l’interior

Jornada de núvols amb pluges febles i cota de neu a l'alça; el vent del nord-oest deixarà ratxes molt fortes a l'interior. El dimecres hi haurà ruixats en el litoral sud de València i nord d'Alacant i gelades a l'interior.

Ha mort un treballador de 52 anys després d’una caiguda en una empresa d’Albal

Un treballador de 52 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una empresa d'Albal. El SAMU no va aconseguir reanimar-lo i la Guàrdia Civil investiga les causes.

Pérez Llorca demana negociar noves normes del transvasament Tajo-Segura i exigix inversions clau

El president ha reclamat al Govern reobrir la negociació sobre les regles del Tajo-Segura amb criteris tècnics i tracte igual per als regants. Ha lligat la petició a un paquet de mesures en finançament, aigua, infraestructures, vivenda, sanitat i fiscalitat per a la província d'Alacant i la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca demana negociar noves normes d’explotació del transvasament Tajo-Segura

El president ha sol·licitat al Govern obrir una negociació amb comunitats i regants per a revisar les regles del transvasament amb criteris tècnics. També ha reclamat modernitzar regadius del Tajo i ha anunciat avanços en simplificació administrativa i sanitat.

Cauen les màximes en la Comunitat Valenciana i el topall queda en 14,7 a Torreblanca

Les màximes han baixat de forma generalitzada respecte al diumenge: cap observatori ha aconseguit els 15 graus i el valor més alt ha sigut 14,7 a Torreblanca.

El Marq exposa per primera vegada restes de canibalisme ritual trobats en una cova d’Alacant

El Museu Arqueològic d'Alacant ha inaugurat la mostra 'Rituals de pastors' amb els resultats de les excavacions en la Cova del Randero, primer indici de canibalisme ritual neolític del Llevant. Les restes, interpretats com un ritu funerari no violent, s'han vinculat al dol en comunitats pastorals.

La Sindicatura de Comptes avala l’infrafinançament de la Generalitat en la seua auditoria

La Sindicatura de Comptes assenyala que els ingressos del sistema autonòmic són inferiors als d'un model equitatiu i recolza la reforma del finançament. L'informe afig dèficit estatal en dependència, gastos sanitaris no compensats i l'impacte de la DANA amb crèdits reembossables.

PP i Vox rebutgen activar la Zona de Baixes Emissions a València

El ple municipal ha rebutjat implantar immediatament la ZBE i ha aprovat demanar el cessament de Pilar Bernabé. L'oposició ha vist caure les seues mocions de mobilitat.