La terrible imatge d’un iaio amb una malaltia terminal plorant en saber que la seva néta també morirà

 

Sean Peterson, malalt terminal a causa d'una deterioració neurològica i motor que l'ha deixat sense parla, mai imaginària que, abans que ell, la seva néta de cinc anys abandonaria este món. La família procedent de Florida a Estats Units, ha viscut esta any el seu pitjor Nadal. Uns dies abans del 25 de desembre la xicoteta Braylynn era diagnosticada amb un tumor cerebral incurable.

 

Va ser precisament la mare de la xicoteta , Ally Parker, la que va capturar l'horrible moment en què el seu pare i iaio de la xicoteta s'assabentava que la condició de la xicoteta havia empitjorat i que el final estava a prop. Parker assegurava: «El món és un lloc terrible. Ens obliga a fer front a la desoladora pèrdua d'una filla i un pare en un espai de temps molt curt».

Ally també ha volgut compartir a la seua pàgina de Facebook una tendra imatge de iaio i néta en el que ha qualificat de «temps més feliços». «Estes són dos de les persones més fortes que mai he conegut», escrivia al costat de la imatge.

 

 

A pesar dels xicotets moments d'optimisme la dona no pot evitar sentir-se derrotada i afirma: «Tots pensàvem que ells viurien més que nosaltres i, per descomptat, mai pensem que la meva xicoteta i preciosa Braylynn seria la primera a anar-se'n».

Un último raig d'esperança 

La família no ha cessat en la seua obstinació de fer tot el possible per a salvar a la xicoteta de cinc anys. Per eixe motiu van iniciar una campanya per a aconseguir fons per a poder traslladar a Braylynn a Mèxic on se sotmetria a un tractament experimental.

  

  

Per desgràcia poc després d'aconseguir els diners suficients, els metges van informar a la família que el tumor de la xiqueta havia començat a sagnar, la qual cosa feia impossible el seu trasllat. Malgrat açò, sembla que no tot està perdut per a aquesta xicoteta guerrera que, de moment, ha superat les expectatives de tots els metges.

 

«Hui m'he reunit amb un equip de treballadors socials i un doctor que encara no coneixia. Este metge m'ha dit que vol tractar a Braylynn. Creu que encara hi ha esperança. Per fi un metge que vol ajudar-nos! La possibilitat que ella muiga és encara real, però açò ens torna a donar un poc d'esperança», escrivia hui mateix, 11 de gener, la mare de la xicoteta en el seu perfil de Facebook.

 

Últimes notícies

L’emoció de Spanish Brass després d’interpretar l’himne en la final del Mundial 2026

El quintet valencià Spanish Brass ha viscut un moment històric en tocar l’himne espanyol a la final del Mundial 2026 als Estats Units, una experiència que definixen com a inoblidable.

Mor ofegat un home al port de Peníscola en plena matinada

Un home ha mort esta matinada, presumptament ofegat, a la zona del port de Peníscola. La Guàrdia Civil ha obert una investigació per a aclarir les circumstàncies del succés.

Mor un conductor en eixir de la via i xocar contra un mur a Utiel

Un conductor ha mort este dilluns a Utiel després d’eixir de la via a la N-III i col·lisionar contra un mur. Els bombers l’han hagut d’excarcerar del vehicle, però no han pogut salvar-li la vida.

Foios es bolca per homenatjar Ferran Torres després del seu gol històric al Mundial

Foios prepara un homenatge especial per a Ferran Torres, heroi del pas a la final del Mundial, i l’Ajuntament estudia nomenar-lo fill predilecte del municipi.

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.