15 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

Una famosa tiktoker pinta una falla al seu cos

“Fa un any un trosset del cor dels valencians es va trencar”. Així comença la maquilladora valenciana, Nuria Adraos, el seu particular homenatge a les Falles. Un vídeo on recrea amb maquillatge corporal els monuments infantil i major de l’any 2020 que s’havien de plantar en la seua falla, la falla Arquebispe Olaechea de Sant Marcel·lí a la ciutat de València, i que no ho van poder fer per la pandèmia.

El clip, publicat aquest dimecres, ja té més de 500.000 visualitzacions en TikTok i és, en paraules de l’artista, “un homenatge a les Falles en general, però en especial a la meua." Nuria s'ha basat en els personatges principals de la seua falla major, obra dels artistes fallers Salva Bañuls i Néstor Ruiz i titulada Penelope i l'espera, i en la infantil, obra de Raúl García Pertusa i que rep el nom de Menys és més.

[instagram]CMh9JleptCV[/instagram]

Encara que els dos monuments esperen un any després que arrribe el moment de la plantà, l'artista acaba el vídeo amb un missatge d'esperança: "Fallers i falleres, gent de tot el món. Hui vos dic ben segura que tornarem."

Nuria, qui té dos milions de seguidors en TikTok i vora 200.000 en Instagram, ens conta que amb la Covid-19 va perdre la faena i que, actualment, es dedica a donar classes de maquillatge i a difondre el seu art en les xarxes socials. 

Un art que ella defineix com maquillatge de fantasia i caracterització i amb el qual recrea personatges de pel·lícules que també interpreta. "M'encanta recrear personatges i clavar-me en el paper perquè faig teatre des de xicoteta i m'encanta l'actuació."

Últimes notícies

Un penal de Dela en el 92 rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el temps afegit gràcies a un penal transformat per Dela després d'enderrocament a Carlos Álvarez. La Real, que es veia guanyadora, va deixar escapar dos punts.

1-1: Un penal de Dela rescata al Llevant i frena a la Reial Societat

El Llevant va igualar en el 92 gràcies a un penal transformat per Dela després d'una falta sobre Carlos Álvarez. La Real, superior per trams, va deixar escapar un triomf que va acariciar.

Entreguen els premis ‘No oblidar la dana’ en homenatge a víctimes i reconstrucció

El Centre de Voluntariat 'La Cantina' ha entregat la primera edició dels premis 'No oblidar la dana', que rendixen tribut a víctimes, afectats i voluntariat després de les inundacions de 2024. La gala ha reunit a prop de 70 entitats i ha reconegut 11 iniciatives clau per a l'ajuda i la reconstrucció.

Una cabotada de Kubo avança a la Reial Societat en el Ciutat (0-1)

Una cabotada de Takefusa Kubo just abans del descans dona avantatge mínim a la Reial Societat davant el Llevant en el Ciutat de València. L'acció va nàixer d'una pèrdua local i un centre de Gonçalo Guedes; va ser el primer tir a porta visitant.

Xiquet ferit per la caiguda d’una cornisa a València

Un xiquet ha resultat ferit després de caure part de la cornisa d'una vivenda al carrer Santos Justo i Pastor de València. Policia i bombers han assegurat la zona; l'edat del menor diferix entre les primeres fonts.

L’Elx busca tancar l’any invicte a casa davant un Raig eufòric a Europa

Elx, invicte com a local, aspira a acomiadar un any d'ascens amb un triomf davant un Raig eufòric per Europa però bloquejat en Lliga. Les baixes obliguen a ajustos.

Vila-real i Barcelona, dol en el cim en La Ceràmica

Vila-real rep al Barcelona en La Ceràmica en ple pols per LaLiga: líder contra un equip en ratxa i invicte a casa. Les baixes i els onces marquen el xoc.

Marcelino busca la seua primera victòria davant el Barcelona com a local en Lliga al nové intent

El tècnic del Vila-real afronta un altre dol en La Ceràmica amb el repte d'aconseguir el seu primer triomf de lliga a casa davant el Barça. El seu historial com a local reunix empats i derrotes, amb l'última cita saldada 1-5.