Una famosa tiktoker pinta una falla al seu cos

“Fa un any un trosset del cor dels valencians es va trencar”. Així comença la maquilladora valenciana, Nuria Adraos, el seu particular homenatge a les Falles. Un vídeo on recrea amb maquillatge corporal els monuments infantil i major de l’any 2020 que s’havien de plantar en la seua falla, la falla Arquebispe Olaechea de Sant Marcel·lí a la ciutat de València, i que no ho van poder fer per la pandèmia.

El clip, publicat aquest dimecres, ja té més de 500.000 visualitzacions en TikTok i és, en paraules de l’artista, “un homenatge a les Falles en general, però en especial a la meua." Nuria s'ha basat en els personatges principals de la seua falla major, obra dels artistes fallers Salva Bañuls i Néstor Ruiz i titulada Penelope i l'espera, i en la infantil, obra de Raúl García Pertusa i que rep el nom de Menys és més.

[instagram]CMh9JleptCV[/instagram]

Encara que els dos monuments esperen un any després que arrribe el moment de la plantà, l'artista acaba el vídeo amb un missatge d'esperança: "Fallers i falleres, gent de tot el món. Hui vos dic ben segura que tornarem."

Nuria, qui té dos milions de seguidors en TikTok i vora 200.000 en Instagram, ens conta que amb la Covid-19 va perdre la faena i que, actualment, es dedica a donar classes de maquillatge i a difondre el seu art en les xarxes socials. 

Un art que ella defineix com maquillatge de fantasia i caracterització i amb el qual recrea personatges de pel·lícules que també interpreta. "M'encanta recrear personatges i clavar-me en el paper perquè faig teatre des de xicoteta i m'encanta l'actuació."

Últimes notícies

El Tribunal Suprem manté els quasi 8 anys de presó per a Marcos Benavent, el conegut ‘yonqui del dinero’

El Tribunal Suprem ha confirmat la condemna de set anys i 10 mesos de presó per a l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent en el primer juí del cas Imelsa, i només li ha reduït una part de les costes. També ha ajustat la pena a l’empresari José Antonio Toledo.

Acord per a la jubilació parcial del professorat en la concertada valenciana

Educació i els sindicats de l’ensenyament concertat han tancat un preacord per implantar la jubilació parcial del professorat a la Comunitat Valenciana, amb relleu generacional i finançament públic de les cotitzacions.

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina duplica participants en la cinquena edició

El Festival de Curtmetratges Helena Cortesina, que se celebra a l'Arniches d'Alacant de l'1 al 4 de juliol, ha rebut 768 projectes, el doble que l'any passat, amb 35 produccions de creadors de la província.

La jutgessa de la dana crida a declarar el responsable autonòmic d’atenció a les víctimes

La jutgessa de Catarroja que investiga la gestió de la dana ha citat com a testimoni l’aleshores director general d’Atenció a les Víctimes i Accés a la Justícia, Francisco Javier Soler Flores, i ha fixat noves declaracions per a setembre.

Docents denuncien a STEPV retallades errònies en la nòmina després de la vaga

El sindicat STEPV ha rebut queixes de professorat de la pública per descomptes excessius en la nòmina de juny després de la vaga indefinida entre l’11 de maig i l’11 de juny.

Dones venezolanES arrepleguen material sanitari a Alacant per a La Guaira després del terratrémol

Lassociació AMASVE ha iniciat una campanya durgent a Alacant per arreplegar material sanitari i medicaments que viatjaran dilluns a La Guaira, zona zero del doble terratrémol a Veneçuela. La presidenta, Míriam Álvarez, viatjarà personalment amb els subministraments mentres busca un dels seus fills, desaparegut a la ciutat veneçolana.

Infraestructures educatives: data clau per a la negociació entre Educació i sindicats

Educació i sindicats de docents es reuniran dimarts 30 de juny per a negociar el bloc d Infraestructures Educatives i el decret de jornada i horari del professorat no universitari, amb diversos plans d inversió sobre la taula.

Mig milió d’euros i equip de rescat valencià per a ajudar Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha destinat 500.000 euros a ajuda humanitària urgent per a Veneçuela i ha activat un equip especialitzat de bombers i gossos de rescat per a sumar-se al dispositiu de resposta després dels terratrémols de Caracas i La Guaira.