14.1 C
València
Dissabte, 7 febrer, 2026

Una famosa tiktoker pinta una falla al seu cos

“Fa un any un trosset del cor dels valencians es va trencar”. Així comença la maquilladora valenciana, Nuria Adraos, el seu particular homenatge a les Falles. Un vídeo on recrea amb maquillatge corporal els monuments infantil i major de l’any 2020 que s’havien de plantar en la seua falla, la falla Arquebispe Olaechea de Sant Marcel·lí a la ciutat de València, i que no ho van poder fer per la pandèmia.

El clip, publicat aquest dimecres, ja té més de 500.000 visualitzacions en TikTok i és, en paraules de l’artista, “un homenatge a les Falles en general, però en especial a la meua." Nuria s'ha basat en els personatges principals de la seua falla major, obra dels artistes fallers Salva Bañuls i Néstor Ruiz i titulada Penelope i l'espera, i en la infantil, obra de Raúl García Pertusa i que rep el nom de Menys és més.

[instagram]CMh9JleptCV[/instagram]

Encara que els dos monuments esperen un any després que arrribe el moment de la plantà, l'artista acaba el vídeo amb un missatge d'esperança: "Fallers i falleres, gent de tot el món. Hui vos dic ben segura que tornarem."

Nuria, qui té dos milions de seguidors en TikTok i vora 200.000 en Instagram, ens conta que amb la Covid-19 va perdre la faena i que, actualment, es dedica a donar classes de maquillatge i a difondre el seu art en les xarxes socials. 

Un art que ella defineix com maquillatge de fantasia i caracterització i amb el qual recrea personatges de pel·lícules que també interpreta. "M'encanta recrear personatges i clavar-me en el paper perquè faig teatre des de xicoteta i m'encanta l'actuació."

Últimes notícies

Emergències gestiona en dos dies 624 incidents pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

Emergències i el 1·1·2 han gestionat 624 incidents pel vent en dos dies, amb 314 a València. Es desactiven les alertes per vent i seguix l'avís costaner.

València Basket busca passar pàgina en la seua visita a Estepona

El conjunt taronja afronta a Estepona el seu primer partit després de l'eliminació europea, amb la volta de Queralt Casas i la baixa de Leo Fiebich. Burgos demana màxima mentalitat.

El temporal de vent deixa ratxes de 148 km/h a Xodos i deu intervencions a la província de València

L'episodi de vent ha deixat una ratxa màxima de 148 km/h a Xodos i ha motivat deu actuacions de bombers a la província de València. L'avís groc s'ha mantingut en quasi tota la Comunitat Valenciana.

Retards en les línies C1 i C2 de Rodalia València pel vent en la catenària

C1 i C2 de Rodalia València registren retards, detencions i possibles canvis de recorregut per danys en la catenària causats pel vent. El tram Alfafar-València Nord s'ha resolt, però entre La Pobla Llarga i Xàtiva se circula per via única; Metrovalencia opera amb normalitat.

El ponent dispara les màximes i la Comunitat suma sis de les deu més altes d’Espanya

El vent de ponent va elevar les temperatures per damunt de 20 °C en nombrosos punts de la Comunitat Valenciana. La regió va col·locar sis registres entre les deu màximes del país, amb 26,1 °C a Miramar.

Tres detinguts per una onada de robatoris en cotxes per a sostraure balises V-16 a Sant Vicent

Tres hòmens han sigut detinguts per una cadena de robatoris en una sola matinada a Sant Vicent del Raspeig. Buscaven balises V-16, a més de ferramentes i diners.

Aemet ha establit l’avís taronja en el litoral d’Alacant per ones de 4 metres este dissabte

Aemet ha establit per al dissabte un avís taronja en el litoral d'Alacant per ones de 3 a 4 metres i vent del sud-oest de 60-70 km/h. Abans regixen avisos grocs per vent i fenòmens costaners a Alacant, València i Castelló.

L’ex director d’Emergències: es va descartar evacuar per la presa de Forata per a evitar el pànic

L'ex director general d'Emergències ha declarat que el Cecopi va considerar evacuar pel risc en la presa de Forata, però el va descartar per a evitar el pànic. També ha sostingut que l'És-Alert no es va plantejar fins a les 19.00, una versió que xoca amb la de José Miguel Basset.