Una famosa tiktoker pinta una falla al seu cos

“Fa un any un trosset del cor dels valencians es va trencar”. Així comença la maquilladora valenciana, Nuria Adraos, el seu particular homenatge a les Falles. Un vídeo on recrea amb maquillatge corporal els monuments infantil i major de l’any 2020 que s’havien de plantar en la seua falla, la falla Arquebispe Olaechea de Sant Marcel·lí a la ciutat de València, i que no ho van poder fer per la pandèmia.

El clip, publicat aquest dimecres, ja té més de 500.000 visualitzacions en TikTok i és, en paraules de l’artista, “un homenatge a les Falles en general, però en especial a la meua." Nuria s'ha basat en els personatges principals de la seua falla major, obra dels artistes fallers Salva Bañuls i Néstor Ruiz i titulada Penelope i l'espera, i en la infantil, obra de Raúl García Pertusa i que rep el nom de Menys és més.

[instagram]CMh9JleptCV[/instagram]

Encara que els dos monuments esperen un any després que arrribe el moment de la plantà, l'artista acaba el vídeo amb un missatge d'esperança: "Fallers i falleres, gent de tot el món. Hui vos dic ben segura que tornarem."

Nuria, qui té dos milions de seguidors en TikTok i vora 200.000 en Instagram, ens conta que amb la Covid-19 va perdre la faena i que, actualment, es dedica a donar classes de maquillatge i a difondre el seu art en les xarxes socials. 

Un art que ella defineix com maquillatge de fantasia i caracterització i amb el qual recrea personatges de pel·lícules que també interpreta. "M'encanta recrear personatges i clavar-me en el paper perquè faig teatre des de xicoteta i m'encanta l'actuació."

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.