Un tiroteig amb cinc ferits en la celebració d’aniversari de Froilán

El matí d’aquest dilluns despertava amb la notícia que la Policia Nacional investigava un tiroteig que havia tingut lloc de matinada en la discoteca Opium de Marbella (Màlaga) i que s’havia saldat amb cinc ferits, quatre d’ells per ferides de bala i el presumpte autor dels trets, que presenta ferides d’arma blanca en el tòrax i el cap.

El 112 va rebre al voltant de les 1.10 hores diverses crides alertant que s’havia produït un tiroteig en una discoteca situada en el quilòmetre 184 de l’autovia A-7 i advertien que hi havia ferits, per la qual cosa es va mobilitzar a la Policia Nacional, Local i sanitaris, segons ha informat EFE el centre d’emergències.


Casualment, i segons ha pogut saber LOOK en exclusiva, en el local de Javier Calle, ex d’Alba Díaz, es trobava també Froilán de Marichalar. Atés que era el passat 17 de juliol quan el jove complia 24 anys, aprofitava per a celebrar la seua nova volta al sol acudint a una de les discoteques més destacades de la costa malaguenya per a gaudir d’una nit amb amics que probablement ningú esperava que acabaria en tragèdia.

De moment no han transcendit més detalls sobre si algun dels acompanyants del nebot del Rei, han resultat ferits, o si, per contra, han eixit il·lesos d’una escena d’allò més aterridora per a tots ells. Siga com siga, la veritat és que tots aquells assistents ferits van ser traslladats immediatament a l’Hospital Costa del Sol de Marbella, mentre que el presumpte autor, de nacionalitat holandesa i 40 anys, té ferides en el tòrax i al cap i es troba en estat greu, detingut i sota custòdia judicial.

Quant als altres quatre ferits, tots ells pateixen impactes de bala i dos d’ells, de 32 anys es troben en estat greu i en l’UCI, assegurant a més que la investigació ja es troba oberta mentre s’esbrinen noves dades que puguen ajudar en la resolució del cas, i per tant de l’ocorregut.

Els mitjans de comunicació internacionals ja s’han fet eco del tiroteig a través dels seus respectius portals, arribant fins i tot a apuntar que ja hi hauria dos morts confirmades, alguna cosa que, de moment, dins del marc nacional no es pot assegurar amb certesa per falta d’informació.

Per part seua, Javier Calle i alguns dels seus més reunits durant les hores prèvies a la cita ja confirmaven en les seues respectives xarxes socials que la nit en la discoteca comptava amb sold out, és a dir, amb totes les taules i entrades venudes, la qual cosa deixava entreveure que seria un xou que faria gaudir i molt a tots aquells que acudiren a ell. Però la veritat és que la jornada donava un gir de 180 graus amb aquesta baralla, raó per la qual el DJ Invitado, Real Coffee, s’ha pronunciat sobre aquest tema en el seu compte d’Instagram: “Espere que tothom haja arribat a casa a resguard de @opiumbeachmarbella”, es lamentava.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.