Un tiroteig amb cinc ferits en la celebració d’aniversari de Froilán

El matí d’aquest dilluns despertava amb la notícia que la Policia Nacional investigava un tiroteig que havia tingut lloc de matinada en la discoteca Opium de Marbella (Màlaga) i que s’havia saldat amb cinc ferits, quatre d’ells per ferides de bala i el presumpte autor dels trets, que presenta ferides d’arma blanca en el tòrax i el cap.

El 112 va rebre al voltant de les 1.10 hores diverses crides alertant que s’havia produït un tiroteig en una discoteca situada en el quilòmetre 184 de l’autovia A-7 i advertien que hi havia ferits, per la qual cosa es va mobilitzar a la Policia Nacional, Local i sanitaris, segons ha informat EFE el centre d’emergències.


Casualment, i segons ha pogut saber LOOK en exclusiva, en el local de Javier Calle, ex d’Alba Díaz, es trobava també Froilán de Marichalar. Atés que era el passat 17 de juliol quan el jove complia 24 anys, aprofitava per a celebrar la seua nova volta al sol acudint a una de les discoteques més destacades de la costa malaguenya per a gaudir d’una nit amb amics que probablement ningú esperava que acabaria en tragèdia.

De moment no han transcendit més detalls sobre si algun dels acompanyants del nebot del Rei, han resultat ferits, o si, per contra, han eixit il·lesos d’una escena d’allò més aterridora per a tots ells. Siga com siga, la veritat és que tots aquells assistents ferits van ser traslladats immediatament a l’Hospital Costa del Sol de Marbella, mentre que el presumpte autor, de nacionalitat holandesa i 40 anys, té ferides en el tòrax i al cap i es troba en estat greu, detingut i sota custòdia judicial.

Quant als altres quatre ferits, tots ells pateixen impactes de bala i dos d’ells, de 32 anys es troben en estat greu i en l’UCI, assegurant a més que la investigació ja es troba oberta mentre s’esbrinen noves dades que puguen ajudar en la resolució del cas, i per tant de l’ocorregut.

Els mitjans de comunicació internacionals ja s’han fet eco del tiroteig a través dels seus respectius portals, arribant fins i tot a apuntar que ja hi hauria dos morts confirmades, alguna cosa que, de moment, dins del marc nacional no es pot assegurar amb certesa per falta d’informació.

Per part seua, Javier Calle i alguns dels seus més reunits durant les hores prèvies a la cita ja confirmaven en les seues respectives xarxes socials que la nit en la discoteca comptava amb sold out, és a dir, amb totes les taules i entrades venudes, la qual cosa deixava entreveure que seria un xou que faria gaudir i molt a tots aquells que acudiren a ell. Però la veritat és que la jornada donava un gir de 180 graus amb aquesta baralla, raó per la qual el DJ Invitado, Real Coffee, s’ha pronunciat sobre aquest tema en el seu compte d’Instagram: “Espere que tothom haja arribat a casa a resguard de @opiumbeachmarbella”, es lamentava.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.