Un tiroteig amb cinc ferits en la celebració d’aniversari de Froilán

El matí d’aquest dilluns despertava amb la notícia que la Policia Nacional investigava un tiroteig que havia tingut lloc de matinada en la discoteca Opium de Marbella (Màlaga) i que s’havia saldat amb cinc ferits, quatre d’ells per ferides de bala i el presumpte autor dels trets, que presenta ferides d’arma blanca en el tòrax i el cap.

El 112 va rebre al voltant de les 1.10 hores diverses crides alertant que s’havia produït un tiroteig en una discoteca situada en el quilòmetre 184 de l’autovia A-7 i advertien que hi havia ferits, per la qual cosa es va mobilitzar a la Policia Nacional, Local i sanitaris, segons ha informat EFE el centre d’emergències.


Casualment, i segons ha pogut saber LOOK en exclusiva, en el local de Javier Calle, ex d’Alba Díaz, es trobava també Froilán de Marichalar. Atés que era el passat 17 de juliol quan el jove complia 24 anys, aprofitava per a celebrar la seua nova volta al sol acudint a una de les discoteques més destacades de la costa malaguenya per a gaudir d’una nit amb amics que probablement ningú esperava que acabaria en tragèdia.

De moment no han transcendit més detalls sobre si algun dels acompanyants del nebot del Rei, han resultat ferits, o si, per contra, han eixit il·lesos d’una escena d’allò més aterridora per a tots ells. Siga com siga, la veritat és que tots aquells assistents ferits van ser traslladats immediatament a l’Hospital Costa del Sol de Marbella, mentre que el presumpte autor, de nacionalitat holandesa i 40 anys, té ferides en el tòrax i al cap i es troba en estat greu, detingut i sota custòdia judicial.

Quant als altres quatre ferits, tots ells pateixen impactes de bala i dos d’ells, de 32 anys es troben en estat greu i en l’UCI, assegurant a més que la investigació ja es troba oberta mentre s’esbrinen noves dades que puguen ajudar en la resolució del cas, i per tant de l’ocorregut.

Els mitjans de comunicació internacionals ja s’han fet eco del tiroteig a través dels seus respectius portals, arribant fins i tot a apuntar que ja hi hauria dos morts confirmades, alguna cosa que, de moment, dins del marc nacional no es pot assegurar amb certesa per falta d’informació.

Per part seua, Javier Calle i alguns dels seus més reunits durant les hores prèvies a la cita ja confirmaven en les seues respectives xarxes socials que la nit en la discoteca comptava amb sold out, és a dir, amb totes les taules i entrades venudes, la qual cosa deixava entreveure que seria un xou que faria gaudir i molt a tots aquells que acudiren a ell. Però la veritat és que la jornada donava un gir de 180 graus amb aquesta baralla, raó per la qual el DJ Invitado, Real Coffee, s’ha pronunciat sobre aquest tema en el seu compte d’Instagram: “Espere que tothom haja arribat a casa a resguard de @opiumbeachmarbella”, es lamentava.

Últimes notícies

Educació i sindicats reprendran dilluns les negociacions per la vaga del professorat

La Conselleria d'Educació i els principals sindicats es tornaran a reunir dilluns per a continuar negociant després d'una trobada de més de sis hores este divendres sobre una proposta d'inversions de més de 3.300 milions d'euros.

El Valencia Basket passa per damunt del Surne Bilbao (71-88) i es planta en semifinals de la Lliga Endesa

El Valencia Basket guanya amb autoritat el Surne Bilbao Basket a Miribilla (71-88), tanca l’eliminatòria per la via ràpida i es convertix en el primer semifinalista de la Lliga Endesa.

El professorat valencià torna als carrers mentres es reobrin les negociacions amb Educació

Centenars de docents valencians tornen a manifestar-se al centre de València en el marc de la vaga indefinida iniciada l’11 de maig, coincidint amb la reobertura de la taula de negociacio amb la Conselleria d’Educacio.

Arresten a Benidorm un home per intentar ofegar una jove en l’aigua i un xiquet en l’arena

Un home està en presó provisional després d’intentar ofegar una jove en l’aigua i, minuts després, un xiquet en l’arena de la platja de Ponent de Benidorm. Diverses persones, entre elles el cap de socorristes, el van reduir fins a l’arribada de la Policia Local de Platges.

El Barça i el Bidasoa Irún obrin les semifinals de la Copa del Rei a Alacant

El Barça, vigent campió, goleja el Recoletas Atlético Valladolid i el Bidasoa Irún supera el Bathco Torrelavega per a convertir-se en els primers semifinalistes de la Copa del Rei d handbol al Centre de Tecnificació d Alacant.

Investiguen si uns ossos trobats en Dénia són d’un jove assassinat pel seu pare el 1994

La Policia Nacional analitza uns ossos humans localitzats baix el sòl d’una vivenda de Dénia per a comprovar si pertanyen a un jove desaparegut el 1994 després de la confessió en el llit de mort del seu pare.

Detingut un aficionat pels greus desordres previs al València-Barça a Mestalla

La Policia Nacional ha detingut a València un home identificat com un dels aficionats més actius en els greus desordres públics previs al partit València-Barcelona disputat a Mestalla el passat 23 de maig.

La CHJ invertix 1,3 milions per a reforçar la seguretat al barranc del Poyo a Riba-roja

La Confederación Hidrográfica del Júcar ha destinat 1,3 milions d'euros a una nova mota de protecció al barranc del Poyo, al seu pas pel polígon industrial La Reva de Riba-roja de Túria, per a millorar la capacitat hidràulica i reduir el risc d'inundacions en una zona clau per a l'economia local.