Un tiroteig amb cinc ferits en la celebració d’aniversari de Froilán

El matí d’aquest dilluns despertava amb la notícia que la Policia Nacional investigava un tiroteig que havia tingut lloc de matinada en la discoteca Opium de Marbella (Màlaga) i que s’havia saldat amb cinc ferits, quatre d’ells per ferides de bala i el presumpte autor dels trets, que presenta ferides d’arma blanca en el tòrax i el cap.

El 112 va rebre al voltant de les 1.10 hores diverses crides alertant que s’havia produït un tiroteig en una discoteca situada en el quilòmetre 184 de l’autovia A-7 i advertien que hi havia ferits, per la qual cosa es va mobilitzar a la Policia Nacional, Local i sanitaris, segons ha informat EFE el centre d’emergències.


Casualment, i segons ha pogut saber LOOK en exclusiva, en el local de Javier Calle, ex d’Alba Díaz, es trobava també Froilán de Marichalar. Atés que era el passat 17 de juliol quan el jove complia 24 anys, aprofitava per a celebrar la seua nova volta al sol acudint a una de les discoteques més destacades de la costa malaguenya per a gaudir d’una nit amb amics que probablement ningú esperava que acabaria en tragèdia.

De moment no han transcendit més detalls sobre si algun dels acompanyants del nebot del Rei, han resultat ferits, o si, per contra, han eixit il·lesos d’una escena d’allò més aterridora per a tots ells. Siga com siga, la veritat és que tots aquells assistents ferits van ser traslladats immediatament a l’Hospital Costa del Sol de Marbella, mentre que el presumpte autor, de nacionalitat holandesa i 40 anys, té ferides en el tòrax i al cap i es troba en estat greu, detingut i sota custòdia judicial.

Quant als altres quatre ferits, tots ells pateixen impactes de bala i dos d’ells, de 32 anys es troben en estat greu i en l’UCI, assegurant a més que la investigació ja es troba oberta mentre s’esbrinen noves dades que puguen ajudar en la resolució del cas, i per tant de l’ocorregut.

Els mitjans de comunicació internacionals ja s’han fet eco del tiroteig a través dels seus respectius portals, arribant fins i tot a apuntar que ja hi hauria dos morts confirmades, alguna cosa que, de moment, dins del marc nacional no es pot assegurar amb certesa per falta d’informació.

Per part seua, Javier Calle i alguns dels seus més reunits durant les hores prèvies a la cita ja confirmaven en les seues respectives xarxes socials que la nit en la discoteca comptava amb sold out, és a dir, amb totes les taules i entrades venudes, la qual cosa deixava entreveure que seria un xou que faria gaudir i molt a tots aquells que acudiren a ell. Però la veritat és que la jornada donava un gir de 180 graus amb aquesta baralla, raó per la qual el DJ Invitado, Real Coffee, s’ha pronunciat sobre aquest tema en el seu compte d’Instagram: “Espere que tothom haja arribat a casa a resguard de @opiumbeachmarbella”, es lamentava.

Últimes notícies

Detenen a una dona a Alacant per fingir un robatori violent i una agressió sexual

Una dona de 29 anys ha sigut detinguda a Alacant per denunciar falsament un robatori amb violència i una agressió sexual, amb la finalitat de reclamar al banc una estafa de 555 euros.

Sense obligació d’anar als jutjats a la Comunitat Valenciana durant l’alerta roja per pluges

La Sala de Govern del TSJCV ha acordat que, mentres estiga activa l’alerta roja per pluges, no existix obligació de desplaçar-se als jutjats de les zones afectades, ni per a personal judicial ni per a professionals o ciutadania.

El Consell carrega contra Morant per acudir a Fiscalia amb un dosier anònim

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa Diana Morant d’anunciar una denúncia a Fiscalia amb un dosier anònim sobre Juanfran Pérez Llorca i li reclama que explique presumptes irregularitats en el seu entorn polític i en el Centre Nacional de Investigaciones Oncológicas.

Consum tancarà a les 17.00 hores en les zones amb alerta roja per pluges

Els supermercats Consum de les zones amb alerta roja per fortes pluges a Castelló i València tancaran a les 17.00 hores i suspendran temporalment la botiga virtual. La mesura afectarà 219 establiments i 3 plataformes logístiques, amb 7.300 treballadors implicats.

El 9 d’Octubre retrà homenatge als 750 anys de la mort de Jaume I

La Generalitat ha dissenyat la campanya institucional del 9 d’Octubre al voltant del 750 aniversari de la mort de Jaume I, amb el lema ‘Un llegat infinit’ i un ampli programa d’actes culturals i festius.

Les famílies amb dos fills podran ser considerades nombroses en la Comunitat Valenciana

El Consell ha iniciat els tràmits per a donar protecció especial a les famílies amb dos fills i equiparar-les a les nombroses, amb ajudes i beneficis fiscals previstos en diversos àmbits.

Valencia Basket busca mantindre el ple de triomfs d’Euroliga en la pista de l’ASVEL

El Valencia Basket visitarà este divendres l’ASVEL Villeurbanne amb l’objectiu de sumar la tercera victòria seguida en l’Euroliga, reforçat pel bon joc mostrat davant el Kosner Baskonia i amb tota la plantilla disponible.

El Valencia Basket ix abans cap a França pel risc de pluges intenses

El Valencia Basket ha avançat unes hores el vol privat a Lió per a evitar possibles problemes en l’aeroport de Manises pel nivell roig d’alerta per pluges previst a partir de les 18.00 hores de dijous.