Un tiroteig amb cinc ferits en la celebració d’aniversari de Froilán

El matí d’aquest dilluns despertava amb la notícia que la Policia Nacional investigava un tiroteig que havia tingut lloc de matinada en la discoteca Opium de Marbella (Màlaga) i que s’havia saldat amb cinc ferits, quatre d’ells per ferides de bala i el presumpte autor dels trets, que presenta ferides d’arma blanca en el tòrax i el cap.

El 112 va rebre al voltant de les 1.10 hores diverses crides alertant que s’havia produït un tiroteig en una discoteca situada en el quilòmetre 184 de l’autovia A-7 i advertien que hi havia ferits, per la qual cosa es va mobilitzar a la Policia Nacional, Local i sanitaris, segons ha informat EFE el centre d’emergències.


Casualment, i segons ha pogut saber LOOK en exclusiva, en el local de Javier Calle, ex d’Alba Díaz, es trobava també Froilán de Marichalar. Atés que era el passat 17 de juliol quan el jove complia 24 anys, aprofitava per a celebrar la seua nova volta al sol acudint a una de les discoteques més destacades de la costa malaguenya per a gaudir d’una nit amb amics que probablement ningú esperava que acabaria en tragèdia.

De moment no han transcendit més detalls sobre si algun dels acompanyants del nebot del Rei, han resultat ferits, o si, per contra, han eixit il·lesos d’una escena d’allò més aterridora per a tots ells. Siga com siga, la veritat és que tots aquells assistents ferits van ser traslladats immediatament a l’Hospital Costa del Sol de Marbella, mentre que el presumpte autor, de nacionalitat holandesa i 40 anys, té ferides en el tòrax i al cap i es troba en estat greu, detingut i sota custòdia judicial.

Quant als altres quatre ferits, tots ells pateixen impactes de bala i dos d’ells, de 32 anys es troben en estat greu i en l’UCI, assegurant a més que la investigació ja es troba oberta mentre s’esbrinen noves dades que puguen ajudar en la resolució del cas, i per tant de l’ocorregut.

Els mitjans de comunicació internacionals ja s’han fet eco del tiroteig a través dels seus respectius portals, arribant fins i tot a apuntar que ja hi hauria dos morts confirmades, alguna cosa que, de moment, dins del marc nacional no es pot assegurar amb certesa per falta d’informació.

Per part seua, Javier Calle i alguns dels seus més reunits durant les hores prèvies a la cita ja confirmaven en les seues respectives xarxes socials que la nit en la discoteca comptava amb sold out, és a dir, amb totes les taules i entrades venudes, la qual cosa deixava entreveure que seria un xou que faria gaudir i molt a tots aquells que acudiren a ell. Però la veritat és que la jornada donava un gir de 180 graus amb aquesta baralla, raó per la qual el DJ Invitado, Real Coffee, s’ha pronunciat sobre aquest tema en el seu compte d’Instagram: “Espere que tothom haja arribat a casa a resguard de @opiumbeachmarbella”, es lamentava.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

35 intervencions pel vent a València fins a les 16.00, amb caigudes de branques, antenes i tanques

Els bombers han atés 27 avisos a la ciutat i 8 a la província pel vent, amb ratxes de fins a 103 km/h i avisos taronja i groc.

València es rendix a la mascletà que obri la Setmana Gran de les Falles 2026

La Pirotècnia Valenciana de Llanera de Ranes ha inaugurat la Setmana Gran amb un tret trepidant que ha dibuixat la bandera d'Espanya i la Senyera. La jornada, seguida des del balcó per Sara García, ha tancat amb un terratrémol final i 66 assistències de Creu Roja.

Les entitats culturals valencianes ja poden optar a les ajudes d’Europa Creativa

La convocatòria d'Europa Creativa està oberta fins al 5 de maig de 2026 per a projectes culturals transnacionals. Inclou dos categories i sol·licitud en línia.

Acte vandàlic en la Falla Plaça Prado de Gandia: destrossen diversos ninots i roben peces

La Falla Plaça Prado de Gandia ha denunciat un acte vandàlic durant la nit de la plantà que ha deixat diversos ninots danyats i peces sostretes. La comissió ha demanat respecte i civisme.

València es rendix al color, el ritme i el soroll de la mascletà que obri la Setmana Fallera

Pirotècnia Valenciana ha inaugurat la Setmana Fallera 2026 amb una mascletà trepidant en la plaça de l'Ajuntament. Sara García i autoritats han destacat el 'terratrémol' final i el joc de colors amb les banderes de fum.

PSPV i Compromís denuncien el caos en el lliurament del ninot indultat infantil

PSPV i Compromís han denunciat un caos organitzatiu en la recollida del ninot indultat infantil i exigixen una rectificació immediata al govern municipal. Alerten d'aglomeracions, bloquejos i problemes de mobilitat que agreugen la situació.

Les falles infantils obrin els dies grans amb esglai per vent a València

València ha començat el dia amb 382 falles infantils plantades que donen inici als dies grans de les Falles 2026. El vent ha causat sobresalts mentres s'espera estabilitat.

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal aconseguix el ninot indultat infantil de 2026

Esparter-Gran Via Ramón y Cajal ha aconseguit el ninot indultat infantil de 2026 amb l'obra de Zvonimir Ostoic (Zeta), dissenyada per Ramón Pla. L'elecció, decidida per 9.190 vots, obri els cinc dies grans que arranquen amb la plantá de 382 monuments infantils.