Almenys 13 ferits en un tiroteig en el metro de Nova York

Almenys tretze persones han resultat ferides en un incident violent ocorregut en el matí del dimarts en una estació de metro de Brooklyn, a Nova York. La policia investiga possibles explosions, artefactes sense detonar trobats en el lloc i un tiroteig a la multitud.


L’atac va ocórrer a les 8.30 del matí hora local (14.30 a Espanya) en l’estació del carrer 36 de Brooklyn, en Sunset Park, un barri amb una àmplia presència de comunitat hispana i xinesa.

És una estació per la qual passen dos metros en direcció a Manhattan i l’incident va ocórrer en hora punta, amb molts veïns anant cap al treball o de classe.

La policia està buscant a un home amb una màscara de gas i un jupetí de construcció taronja com a possible sospitós de l’atac, assenyalen aqueixes mateixes fonts.

Imatges distribuïdes en les xarxes socials mostren a diverses persones ferides i cobertes de sang sent ateses en una andana de l’estació del carrer 36 a Brooklyn, en el barri de Sunset Park, una zona amb una gran població mexicana.


Al principi creia que era un treballador del metre, no li vaig prestar molta atenció», va explicar una testimoni, Clair, a ‘The New York Post’. Després va sentir diversos trets, tants que va assegurar perdre el compte“.

Un portaveu del Departament de Bombers de Nova York va assegurar que s’havien trobat artefactes sense detonar i un grup especial d’artificis de la policia es va personar en el lloc.

Nova York viu una onada de tirotejos, a més d’incidents d’inseguretat en el metre, dos assumptes que s’han convertit en una prioritat per a l’alcalde, Eric Adams, que va inaugurar el seu mandat el passat 1 de gener.
Fins al passat 3 d’abril, s’han registrat 296 tirotejos enguany, comparats amb els 260 del mateix període de 2021.

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.