Almenys 13 ferits en un tiroteig en el metro de Nova York

Almenys tretze persones han resultat ferides en un incident violent ocorregut en el matí del dimarts en una estació de metro de Brooklyn, a Nova York. La policia investiga possibles explosions, artefactes sense detonar trobats en el lloc i un tiroteig a la multitud.


L’atac va ocórrer a les 8.30 del matí hora local (14.30 a Espanya) en l’estació del carrer 36 de Brooklyn, en Sunset Park, un barri amb una àmplia presència de comunitat hispana i xinesa.

És una estació per la qual passen dos metros en direcció a Manhattan i l’incident va ocórrer en hora punta, amb molts veïns anant cap al treball o de classe.

La policia està buscant a un home amb una màscara de gas i un jupetí de construcció taronja com a possible sospitós de l’atac, assenyalen aqueixes mateixes fonts.

Imatges distribuïdes en les xarxes socials mostren a diverses persones ferides i cobertes de sang sent ateses en una andana de l’estació del carrer 36 a Brooklyn, en el barri de Sunset Park, una zona amb una gran població mexicana.


Al principi creia que era un treballador del metre, no li vaig prestar molta atenció», va explicar una testimoni, Clair, a ‘The New York Post’. Després va sentir diversos trets, tants que va assegurar perdre el compte“.

Un portaveu del Departament de Bombers de Nova York va assegurar que s’havien trobat artefactes sense detonar i un grup especial d’artificis de la policia es va personar en el lloc.

Nova York viu una onada de tirotejos, a més d’incidents d’inseguretat en el metre, dos assumptes que s’han convertit en una prioritat per a l’alcalde, Eric Adams, que va inaugurar el seu mandat el passat 1 de gener.
Fins al passat 3 d’abril, s’han registrat 296 tirotejos enguany, comparats amb els 260 del mateix període de 2021.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.