Almenys 13 ferits en un tiroteig en el metro de Nova York

Almenys tretze persones han resultat ferides en un incident violent ocorregut en el matí del dimarts en una estació de metro de Brooklyn, a Nova York. La policia investiga possibles explosions, artefactes sense detonar trobats en el lloc i un tiroteig a la multitud.


L’atac va ocórrer a les 8.30 del matí hora local (14.30 a Espanya) en l’estació del carrer 36 de Brooklyn, en Sunset Park, un barri amb una àmplia presència de comunitat hispana i xinesa.

És una estació per la qual passen dos metros en direcció a Manhattan i l’incident va ocórrer en hora punta, amb molts veïns anant cap al treball o de classe.

La policia està buscant a un home amb una màscara de gas i un jupetí de construcció taronja com a possible sospitós de l’atac, assenyalen aqueixes mateixes fonts.

Imatges distribuïdes en les xarxes socials mostren a diverses persones ferides i cobertes de sang sent ateses en una andana de l’estació del carrer 36 a Brooklyn, en el barri de Sunset Park, una zona amb una gran població mexicana.


Al principi creia que era un treballador del metre, no li vaig prestar molta atenció», va explicar una testimoni, Clair, a ‘The New York Post’. Després va sentir diversos trets, tants que va assegurar perdre el compte“.

Un portaveu del Departament de Bombers de Nova York va assegurar que s’havien trobat artefactes sense detonar i un grup especial d’artificis de la policia es va personar en el lloc.

Nova York viu una onada de tirotejos, a més d’incidents d’inseguretat en el metre, dos assumptes que s’han convertit en una prioritat per a l’alcalde, Eric Adams, que va inaugurar el seu mandat el passat 1 de gener.
Fins al passat 3 d’abril, s’han registrat 296 tirotejos enguany, comparats amb els 260 del mateix període de 2021.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.

Cap de setmana de cels buidats i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana es presenta estable en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats, pujada de temperatures i vent fluix després de les ratxes fortes en el nord de Castelló.

Mor un menor de 16 anys després de ser rescatat de la mar en una platja de Benicàssim

Un menor de 16 anys va morir després de ser rescatat de la mar entre les platges de Els Terrers i Torre S. Vicent, a Benicàssim, malgrat els esforços dels servicis d'emergència per reanimar-ho.