Li trenca dos ossos a la dona en Sagunt per una cervesa

La discussió va començar per una cervesa | Cedida

 

Este dilluns de vesprada, a les 15.30 hores, s’ha produït la detenció en Sagunt d’un home que havia agredit –presumptament– a la seua dona dos dies abans, durant el cap de setmana. Segons pareix, l’home, de 44 anys i d’origen belga, li havia pegat una galtada i un colp de cap a seua parella, fracturant-li l’os que rodeja l’ull i el maxil·lar. A més, també li havia trencat recentment un mòbil valorat en 350 euros aproximadament.

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut al suposat agressor en la plaça de Sant Joan de Ribera en el Port de Sagunt, a on van identificar al sospitós i, després d’unes quantes comprovacions, van confirmar que se l’estava buscant per un delicte de lesions. Segons fonts policials, tot va començar a causa d’una discussió per una cervesa. A més, les mateixes fonts han explicat que, durant la detenció, l’home va cridar «Com perda l’avió de demà, la mataré».

 

Ara per ara, el presumpte agressor, que no compta amb antecedents penals, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.

Reforma integral a Pont de Fusta per a modernitzar la Policia de la Generalitat

La Conselleria d’Emergències i Interior està reformant íntegrament la comissaria de Pont de Fusta, seu central de la Policia de la Generalitat, amb una inversió de 2,13 milions i un termini de 16 mesos, per a millorar ús, seguretat, accessibilitat i eficiència energètica d’un edifici històric protegit.