Li trenca dos ossos a la dona en Sagunt per una cervesa

La discussió va començar per una cervesa | Cedida

 

Este dilluns de vesprada, a les 15.30 hores, s’ha produït la detenció en Sagunt d’un home que havia agredit –presumptament– a la seua dona dos dies abans, durant el cap de setmana. Segons pareix, l’home, de 44 anys i d’origen belga, li havia pegat una galtada i un colp de cap a seua parella, fracturant-li l’os que rodeja l’ull i el maxil·lar. A més, també li havia trencat recentment un mòbil valorat en 350 euros aproximadament.

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut al suposat agressor en la plaça de Sant Joan de Ribera en el Port de Sagunt, a on van identificar al sospitós i, després d’unes quantes comprovacions, van confirmar que se l’estava buscant per un delicte de lesions. Segons fonts policials, tot va començar a causa d’una discussió per una cervesa. A més, les mateixes fonts han explicat que, durant la detenció, l’home va cridar «Com perda l’avió de demà, la mataré».

 

Ara per ara, el presumpte agressor, que no compta amb antecedents penals, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.