Li trenca dos ossos a la dona en Sagunt per una cervesa

La discussió va començar per una cervesa | Cedida

 

Este dilluns de vesprada, a les 15.30 hores, s’ha produït la detenció en Sagunt d’un home que havia agredit –presumptament– a la seua dona dos dies abans, durant el cap de setmana. Segons pareix, l’home, de 44 anys i d’origen belga, li havia pegat una galtada i un colp de cap a seua parella, fracturant-li l’os que rodeja l’ull i el maxil·lar. A més, també li havia trencat recentment un mòbil valorat en 350 euros aproximadament.

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut al suposat agressor en la plaça de Sant Joan de Ribera en el Port de Sagunt, a on van identificar al sospitós i, després d’unes quantes comprovacions, van confirmar que se l’estava buscant per un delicte de lesions. Segons fonts policials, tot va començar a causa d’una discussió per una cervesa. A més, les mateixes fonts han explicat que, durant la detenció, l’home va cridar «Com perda l’avió de demà, la mataré».

 

Ara per ara, el presumpte agressor, que no compta amb antecedents penals, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Els hotels valencians enceten l’estiu amb quasi ple total a València i Benidorm

Els hotels de la Comunitat Valenciana han encetat l’estiu amb ocupacions que freguen el ple tècnic, sobretot a València, Benidorm, Gandia i durant les Fogueres d’Alacant. El bon ritme de reserves fa preveure una segona quinzena de juny encara més intensa.

Nits sufocants en les Fogueres d’Alacant amb mínimes per damunt dels 25 graus

Una onada d’aire saharià coincidirà amb el cap de setmana gran de les Fogueres d’Alacant i deixarà nits ecuatorials, amb temperatures mínimes superiors als 25 graus i màximes pròximes als 39 a l’interior de la província.

Empreses de la Marina de València exigixen més seguretat i llum davant baralles i botelló

Les empreses de la Marina de València demanen a l’Ajuntament més seguretat, millor il·luminació i serveis extra per a evitar baralles, botelló i conductes incíviques al voltant del Veles e Vents.

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.