Li trenca dos ossos a la dona en Sagunt per una cervesa

La discussió va començar per una cervesa | Cedida

 

Este dilluns de vesprada, a les 15.30 hores, s’ha produït la detenció en Sagunt d’un home que havia agredit –presumptament– a la seua dona dos dies abans, durant el cap de setmana. Segons pareix, l’home, de 44 anys i d’origen belga, li havia pegat una galtada i un colp de cap a seua parella, fracturant-li l’os que rodeja l’ull i el maxil·lar. A més, també li havia trencat recentment un mòbil valorat en 350 euros aproximadament.

 

Els agents de la Policia Nacional han detingut al suposat agressor en la plaça de Sant Joan de Ribera en el Port de Sagunt, a on van identificar al sospitós i, després d’unes quantes comprovacions, van confirmar que se l’estava buscant per un delicte de lesions. Segons fonts policials, tot va començar a causa d’una discussió per una cervesa. A més, les mateixes fonts han explicat que, durant la detenció, l’home va cridar «Com perda l’avió de demà, la mataré».

 

Ara per ara, el presumpte agressor, que no compta amb antecedents penals, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.