20.5 C
València
Dimarts, 9 desembre, 2025

Tres persones ferides en l’incendi d’una casa en Castelló de la Plana

 

Esta matinada de dimarts, cap a les 00.45 hores, s’ha produït un incendi en una casa del camí del Serradal de la ciutat de Castelló de la Plana en el que dos dones, de 37 i 55 anys, i un home, de 65 anys, han acabat ferits.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc dels fets a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i dos ambulàncies del Suport Vital Bàsic (SVB). Una volta allí, els equips mèdics han assistit a les tres víctimes per inhalació de fum.

 

Després de ser estabilitzats, tots els ferits han sigut traslladats fins a l’Hospital General Universitari de Castelló de la Plana. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de totes les víctimes.

Últimes notícies

El balanç anual denúncia demores a migrants en la renda d’inclusió i cobraments per tractaments de càncer

El tercer balanç sobre discriminació quotidiana a València documenta retards de més d'un any en la Renda Valenciana d'Inclusió i reclamacions de 30.000 euros per teràpies oncològiques a persones migrants. L'informe identifica barreres en padró, vivenda, servicis socials, ocupació, educació i el CIE de Sapadors.

El Deleste confirma per a 2026 a Primal Scream, Apparat i Kerala Dust

El Deleste ha anunciat les seues primeres confirmacions per a 2026 amb Primal Scream, Apparat, Kerala Dust, Holy Fuck, Els Invaders i Billy Nomates. El festival se celebrarà el 22 i 23 de maig als Jardins de Vivers.

El PP demanarà a València el cessament immediat de Pilar Bernabé per casos d’assetjament en el PSOE

El PP va anunciar que exigirà en el ple de València el cessament immediat de Pilar Bernabé per la seua actitud que consideren negligent davant denúncies d'assetjament en el PSOE. La iniciativa, defesa per Juan Carlos Caballero, retrau silenci i doble moral i busca un posicionament clar de la resta de grups.

UGT de Ford exigix que el premi a Almussafes es traduïsca en càrrega de treball i ocupació

El sindicat ha valorat el reconeixement mundial a la factoria valenciana i ha reclamat que es concrete en producció suficient per a mantindre els 4.142 llocs. També ha sol·licitat una reunió amb el president de Ford Europa.

Quatre ferits, entre ells un bebé, en un xoc entre cotxe i furgoneta a València

Quatre persones han resultat ferides amb policontusiones després del xoc entre un cotxe i una furgoneta a València. L'avís va entrar a les 11.20 i els afectats van ser traslladats al Doctor Peset i al Clínic.

Huit ferits en un accident múltiple de set vehicles en l’A-7 al seu pas per Castalla

Un xoc en cadena en l'A-7 a Castalla ha deixat huit ferits, entre ells un motorista atropellat. SAMU, helicòpter i dos SVB van atendre i van traslladar a Elda i Alcoi.

Pérez Llorca defén a Paiporta que no paga els plats trencats i demana coordinació

El president ha defés a Paiporta que no paga els plats trencats i que la seua obligació és fer les coses de manera diferent. Ha reclamat coordinació institucional, un canal directe amb les víctimes i ha defés inversions per a accelerar la reconstrucció a L'Horta Sud.

El PSPV exigix a Pérez Llorca que demane l’acta a Mazón o l’expulse del grup popular

El PSPV ha reclamat al president Juanfran Pérez Llorca que exigisca a Carlos Mazón la seua acta de diputat i, si es nega, ho expulse del grup popular en Les Corts. El grup socialista vincula l'escó a l'aforament de Mazón i demana passar pàgina del 29 d'octubre.