Troben el cadàver d’una dona en la ria de Bilbao

Encuentran el cuerpo de una mujer en la ría de Bilbao

Encuentran el cuerpo de una mujer en la ría de Bilbao | Twitter / @BomberosBilbao

Efectius del cos de Bombers de Bilbao han rescatat aquest matí de dijous, 8 de març, el cos sense vida d’una dona que es trobava en la ria de Bilbao; més concretament en el barri d’Astraburua, en Erandio. 

  

  

La troballa va tenir lloc entorn de les 09.40 hores del matí, quan el cadàver va ser vist per un particular que va donar la veu d’alarma als Serveis d’Emergències.

  

  

Segons ha informat el departament basc de Seguretat, el particular va localitzar el cos en una zona pròxima a la gasolinera de Axpe. 

  

  

Després de recuperar el cos de la dona de l’aigua, els bombers van intentar reaminar a la víctima, sense èxit. Poc després, quan van arribar els serveis sanitaris, va ser certificada la mort. 

  

  

De moment es desconeix la seua identitat, així com les causes de la defunció.

 

 

 

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.