Troben el cos sense vida d’un xic en sa casa d’Almenara

 

Este matí de dijous, cap a les 11.30 hores, s’ha trobat el cos sense vida d’un xic, amb les inicials E.N.E en sa casa en el carrer de Sant Roc de la localitat d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, tot indica que el cadàver estaria en casa des de fa uns dos mesos i que la causa de la mort indica a què seria un suïcidi. El xic, que era natural de la localitat, havia estat vivint la major part dels anys en València, però fa poc havia tornat.

 

Ha sigut un familiar de la víctima el que es va trobar el cadàver en la casa, ja que va anar a visitar-lo perquè feia molt de temps que no sabia res d’ell. Quan va vore el que havia passat, va avisar ràpidament a la Policia Local d’Almenara per a que investigaren el cas.

 

Fins al lloc de l’incident també va anar la policia judicial i un jutge, qui va ordenar l’alçament del cadàver i va ser traslladat fins a l’Institut Anatòmic Forense de Castelló, a on li faran l’autòpsia per saber les causes de la mort.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.