14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Troben el cos sense vida d’un xic en sa casa d’Almenara

 

Este matí de dijous, cap a les 11.30 hores, s’ha trobat el cos sense vida d’un xic, amb les inicials E.N.E en sa casa en el carrer de Sant Roc de la localitat d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, tot indica que el cadàver estaria en casa des de fa uns dos mesos i que la causa de la mort indica a què seria un suïcidi. El xic, que era natural de la localitat, havia estat vivint la major part dels anys en València, però fa poc havia tornat.

 

Ha sigut un familiar de la víctima el que es va trobar el cadàver en la casa, ja que va anar a visitar-lo perquè feia molt de temps que no sabia res d’ell. Quan va vore el que havia passat, va avisar ràpidament a la Policia Local d’Almenara per a que investigaren el cas.

 

Fins al lloc de l’incident també va anar la policia judicial i un jutge, qui va ordenar l’alçament del cadàver i va ser traslladat fins a l’Institut Anatòmic Forense de Castelló, a on li faran l’autòpsia per saber les causes de la mort.

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.