Troben el cos sense vida d’un xic en sa casa d’Almenara

 

Este matí de dijous, cap a les 11.30 hores, s’ha trobat el cos sense vida d’un xic, amb les inicials E.N.E en sa casa en el carrer de Sant Roc de la localitat d’Almenara, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló).

 

Segons ha avançat ‘Mediterráneo’, tot indica que el cadàver estaria en casa des de fa uns dos mesos i que la causa de la mort indica a què seria un suïcidi. El xic, que era natural de la localitat, havia estat vivint la major part dels anys en València, però fa poc havia tornat.

 

Ha sigut un familiar de la víctima el que es va trobar el cadàver en la casa, ja que va anar a visitar-lo perquè feia molt de temps que no sabia res d’ell. Quan va vore el que havia passat, va avisar ràpidament a la Policia Local d’Almenara per a que investigaren el cas.

 

Fins al lloc de l’incident també va anar la policia judicial i un jutge, qui va ordenar l’alçament del cadàver i va ser traslladat fins a l’Institut Anatòmic Forense de Castelló, a on li faran l’autòpsia per saber les causes de la mort.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després d'una denúncia d'una dona per presumpte assetjament sexual en la via pública.

La Policia investiga la desaparició d’una xiqueta de 12 anys a Sagunt

La Policia Nacional investiga la desaparició d'una xiqueta de 12 anys a Sagunt, mentres el Centre Nacional de Persones Desaparegudes ha emés una alerta per a recaptar la col·laboració ciutadana.

Cessen l’alcalde pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia d’assetjament sexual

L'alcalde d'Elx destituïx de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol després que una veïna presentara una denúncia per assetjament sexual davant la Policia Nacional.

Rescaten a tres banyistes atrapats pels corrents en els penya-segats de Peníscola

Tres hòmens que nadaven en la zona de penya-segats del castell de Peníscola han sigut rescatats després de quedar atrapats pels corrents. Van ser trets per terra i només presentaven arraps lleus.

L’alcalde d’Elx destituïx el pedani d’Arenals del Sol després d’una denúncia per assetjament sexual

L'alcalde d'Elx ha destituït de manera immediata a l'alcalde pedani d'Arenals del Sol, Alejandro García Raduán, després que una dona presentara una denúncia per assetjament sexual contra ell.

La Generalitat reclama al Govern comprar les parcel·les agrícoles afectades per la nova zona de domini hidràulic

La Generalitat exigix que el Ministeri per a la Transició Ecològica valore i adquirisca les parcel·les agrícoles afectades per una possible nova delimitació del domini públic hidràulic i complisca el seu compromís de reposar els terrenys danyats per la dana.

El Consell destina 1,9 milions a frenar la malaltia de Newcastle en granges avícoles

El Consell declara l'emergència sanitària i aprova actuacions per 1,9 milions d'euros per a previndre i controlar la malaltia de Newcastle en explotacions avícoles en un termini màxim de tres mesos.

El Consell obri la negociació per a implantar la jornada de 35 hores en 2027

La Generalitat inicia les negociacions en les taules sectorials per a aplicar la jornada setmanal de 35 hores a partir de l'1 de gener de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària i al compliment de les regles de gasto estatals i europees.