Troben a Natalia Sanchez, la jove espanyola desapareguda en París

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

 Natalia Sánchez Uribe, va desaparéixer l’1 de maig en París | Instagram

 

Apareix Natalia Sanchez, la jove estudiant de la UAB que va desaparéixer en París fa una setmana. Pareix ser que l’han trobat desorientada caminant pel carrer i ara es trobaria en un hospital. La família de Natalia havia explicat que demanava temps per a la seua intimitat i per a poder recuperar la calma, segons difonia en Twitter l’organització QSDGlobal, que ajuda a buscar persones desaparegudes.

 

 

A poc a poc, s’anaven coneixent detalls de les últimes passes donades per la xica abans de la seua desaparició. En les últimes hores, s’ha fet públic el testimoni del propietari del pis a on vivia de lloguer. Este home italià de 42 anys, hauria explicat a ‘La Vanguardia’, just abans de testificar davant la policia francesa, que el 2 de maig havia quedat amb ella per a  que li tornara les claus però que finalment la xica no va acudir. 

 

Angelo Pavia explica que va entrar al xicotet domicili de 35 metres aquell mateix dia i va esperar-la tota la nit. Confirma que no la coneixia personalment i que només havia intercanviat missatges amb una xica «viva, intel·ligent, educada i amb sentit de l’humor». Passades unes hores, va enviar-li un WhatsApp: «Estàs viva?», que també va quedar sense resposta. 

 

No va trobar res estrany al pis 

En la seua estada en la seua propietat no va trobar cap indici que apuntara a un final tràgic per a Natalia. Segons pareix, no hi havia cap senyal de violència ni tampoc va trobar sang. Només va trobar alguns objectes personals, pa i pernil per terra, possiblement els indicis lògics per a una persona «que ha fugit o que no ha pogut tornar a casa». 

 

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

Natalia durant la seua estada a París | Instagram

 

Durant estes hores, confessa que va orinar i es va dutxar podent «contaminar» la investigació, segons la seua versió. Finalment el 3 de maig, dos amics de la jove mallorquina van anar al pis, un xic italià i la jove que la va vore per última volta.  

 

Desconfiava dels amics de la xica

Van ser ells dos qui immediatament van denunciar la desaparició de Natalia Sánchez a la policia francesa. Però l’amo va presentar una segona denuncia l’endemà, 4 de maig, ja que no es refiava de la versió dels jóvens «per no parlar bé en francès». 

 

Desvinculant-se totalment del cas, l’home explicava que no creia que la Natalia s’haguera suïcidat i llança una sospita sobre els amics, els quals reconeix que «no em van agradar». 

Anuncios

Últimes notícies

El trencament d’una catenària per un camion deixa sense servici partix del tranvia a València

El trencament d'una catenària en enganxar-se un camion amb la grua desplegada ha interromput un tram de la línia 4 del tranvia de València i ha deixat sense servici tota la línia 6.

El trencament d’una catenària per un camió deixa sense servici partix del tramvia de València

El trencament d'una catenària per un camió ha obligat a tallar un tram de la línia 4 del tramvia de València i a suspendre per complet el servici de la línia 6 mentres es reparen els danys.

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.