14.9 C
València
Divendres, 12 desembre, 2025

Troben a Natalia Sanchez, la jove espanyola desapareguda en París

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

 Natalia Sánchez Uribe, va desaparéixer l’1 de maig en París | Instagram

 

Apareix Natalia Sanchez, la jove estudiant de la UAB que va desaparéixer en París fa una setmana. Pareix ser que l’han trobat desorientada caminant pel carrer i ara es trobaria en un hospital. La família de Natalia havia explicat que demanava temps per a la seua intimitat i per a poder recuperar la calma, segons difonia en Twitter l’organització QSDGlobal, que ajuda a buscar persones desaparegudes.

 

 

A poc a poc, s’anaven coneixent detalls de les últimes passes donades per la xica abans de la seua desaparició. En les últimes hores, s’ha fet públic el testimoni del propietari del pis a on vivia de lloguer. Este home italià de 42 anys, hauria explicat a ‘La Vanguardia’, just abans de testificar davant la policia francesa, que el 2 de maig havia quedat amb ella per a  que li tornara les claus però que finalment la xica no va acudir. 

 

Angelo Pavia explica que va entrar al xicotet domicili de 35 metres aquell mateix dia i va esperar-la tota la nit. Confirma que no la coneixia personalment i que només havia intercanviat missatges amb una xica «viva, intel·ligent, educada i amb sentit de l’humor». Passades unes hores, va enviar-li un WhatsApp: «Estàs viva?», que també va quedar sense resposta. 

 

No va trobar res estrany al pis 

En la seua estada en la seua propietat no va trobar cap indici que apuntara a un final tràgic per a Natalia. Segons pareix, no hi havia cap senyal de violència ni tampoc va trobar sang. Només va trobar alguns objectes personals, pa i pernil per terra, possiblement els indicis lògics per a una persona «que ha fugit o que no ha pogut tornar a casa». 

 

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

Natalia durant la seua estada a París | Instagram

 

Durant estes hores, confessa que va orinar i es va dutxar podent «contaminar» la investigació, segons la seua versió. Finalment el 3 de maig, dos amics de la jove mallorquina van anar al pis, un xic italià i la jove que la va vore per última volta.  

 

Desconfiava dels amics de la xica

Van ser ells dos qui immediatament van denunciar la desaparició de Natalia Sánchez a la policia francesa. Però l’amo va presentar una segona denuncia l’endemà, 4 de maig, ja que no es refiava de la versió dels jóvens «per no parlar bé en francès». 

 

Desvinculant-se totalment del cas, l’home explicava que no creia que la Natalia s’haguera suïcidat i llança una sospita sobre els amics, els quals reconeix que «no em van agradar». 

Últimes notícies

Morant demana a Pérez Llorca acceptar la condonació del deute en la seua cita amb Sánchez

Morant ha instat a Pérez Llorca a acceptar la condonació de 11.000 milions en la seua reunió amb Sánchez. També ha reclamat suport al pla de vivenda i al pacte climàtic.

Feijóo, després de ser citat per la dana, ha defés que el seu paper va ser exigir l’emergència nacional

El líder del PP ha afirmat que el 29 d'octubre de 2024 va exigir al Govern l'emergència nacional i ha assegurat que mantindrà eixa posició després de la seua citació com a testimoni.

Cuenca assegura que denunciarà insults i amenaces després de declarar per la DANA

L'excap de gabinet de Carlos Mazón ha afirmat després de declarar com a testimoni per la gestió de la DANA que ha patit insults i amenaces i que presentarà denúncies. També ha demanat respecte i protecció per a la seua família després d'una 'setmana difícil'.

El PSPV demana suspendre a José Vicente Berlanga i la seua dimissió de càrrecs per la trama de Leire Díaz

El PSPV-PSOE ha sol·licitat la suspensió immediata de militància i la dimissió de tots els càrrecs orgànics de José Vicente Berlanga, investigat per la Guàrdia Civil en la trama vinculada a Leire Díaz. També ha demanat l'obertura d'un expedient disciplinari.

Morant insta a Feijóo a aclarir davant la jutgessa si Mazón el va informar en la DANA o va ser mentida

Diana Morant ha instat a Alberto Núñez Feijóo a precisar davant la jutgessa de la DANA si Carlos Mazón li va mantindre informat o si tot va ser mentida. La dirigent socialista ha qualificat de greu mentir en una crisi i ha retret al PP el seu historial de falsedats.

El Govern valencià exigix la destitució immediata de Pilar Bernabé pel cas Salazar

El Consell ha demanat el cessament immediat de la secretària d'Igualtat del PSOE pel cas Salazar. La direcció socialista ha qualificat els fets com falta molt greu i ha oferit suport a les denunciants.

L’Atlètic reinicia la seua Lliga en el Metropolità davant un València amb dubtes

L'Atlètic, a nou punts del lideratge després de dos derrotes, s'agarra a la seua fortalesa a casa per a frenar a un València invicte en quatre jornades però amb baixes i dubtes.

Martínez Mus confia en un canvi del Govern després de la reunió Pérez Llorca-Sánchez

El conseller Vicente Martínez Mus espera que la trobada entre Pérez Llorca i Sánchez impulse la col·laboració del Govern central en la recuperació després de la DANA i desbloquege projectes clau.