Troben a Natalia Sanchez, la jove espanyola desapareguda en París

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

 Natalia Sánchez Uribe, va desaparéixer l’1 de maig en París | Instagram

 

Apareix Natalia Sanchez, la jove estudiant de la UAB que va desaparéixer en París fa una setmana. Pareix ser que l’han trobat desorientada caminant pel carrer i ara es trobaria en un hospital. La família de Natalia havia explicat que demanava temps per a la seua intimitat i per a poder recuperar la calma, segons difonia en Twitter l’organització QSDGlobal, que ajuda a buscar persones desaparegudes.

 

 

A poc a poc, s’anaven coneixent detalls de les últimes passes donades per la xica abans de la seua desaparició. En les últimes hores, s’ha fet públic el testimoni del propietari del pis a on vivia de lloguer. Este home italià de 42 anys, hauria explicat a ‘La Vanguardia’, just abans de testificar davant la policia francesa, que el 2 de maig havia quedat amb ella per a  que li tornara les claus però que finalment la xica no va acudir. 

 

Angelo Pavia explica que va entrar al xicotet domicili de 35 metres aquell mateix dia i va esperar-la tota la nit. Confirma que no la coneixia personalment i que només havia intercanviat missatges amb una xica «viva, intel·ligent, educada i amb sentit de l’humor». Passades unes hores, va enviar-li un WhatsApp: «Estàs viva?», que també va quedar sense resposta. 

 

No va trobar res estrany al pis 

En la seua estada en la seua propietat no va trobar cap indici que apuntara a un final tràgic per a Natalia. Segons pareix, no hi havia cap senyal de violència ni tampoc va trobar sang. Només va trobar alguns objectes personals, pa i pernil per terra, possiblement els indicis lògics per a una persona «que ha fugit o que no ha pogut tornar a casa». 

 

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

Natalia durant la seua estada a París | Instagram

 

Durant estes hores, confessa que va orinar i es va dutxar podent «contaminar» la investigació, segons la seua versió. Finalment el 3 de maig, dos amics de la jove mallorquina van anar al pis, un xic italià i la jove que la va vore per última volta.  

 

Desconfiava dels amics de la xica

Van ser ells dos qui immediatament van denunciar la desaparició de Natalia Sánchez a la policia francesa. Però l’amo va presentar una segona denuncia l’endemà, 4 de maig, ja que no es refiava de la versió dels jóvens «per no parlar bé en francès». 

 

Desvinculant-se totalment del cas, l’home explicava que no creia que la Natalia s’haguera suïcidat i llança una sospita sobre els amics, els quals reconeix que «no em van agradar». 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez carrega contra el president del Panathinaikos després de la derrota del València Basket en l’Eurolliga

Pedro Martínez va elogiar el nivell del Panathinaikos després de l'ajustada derrota del València Basket, però va arremetre amb duresa contra el president del club grec i va demanar a l'Eurolliga que actue.

Ataman denuncia que la Policia vol detindre al president del Panathinaikos després de guanyar a València

Ergin Ataman va denunciar que diversos agents de Policia van intentar detindre al president del Panathinaikos i a un membre del seu cos tècnic després del triomf per 105-107 davant el València Basket, en una compareixença sense preguntes.

Hayes-Davis fulmina al València Basket en la pròrroga i posa el 0-2 per a Panathinaikos

El València Basket cau 105-107 en una pròrroga cruel davant Panathinaikos, decidit per un canastón final de Nigel Hayes-Davis que deixa la sèrie 0-2 abans de viatjar a Atenes.

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.