Anuncios

Troben a Natalia Sanchez, la jove espanyola desapareguda en París

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

 Natalia Sánchez Uribe, va desaparéixer l’1 de maig en París | Instagram

 

Apareix Natalia Sanchez, la jove estudiant de la UAB que va desaparéixer en París fa una setmana. Pareix ser que l’han trobat desorientada caminant pel carrer i ara es trobaria en un hospital. La família de Natalia havia explicat que demanava temps per a la seua intimitat i per a poder recuperar la calma, segons difonia en Twitter l’organització QSDGlobal, que ajuda a buscar persones desaparegudes.

 

 

Anuncios

A poc a poc, s’anaven coneixent detalls de les últimes passes donades per la xica abans de la seua desaparició. En les últimes hores, s’ha fet públic el testimoni del propietari del pis a on vivia de lloguer. Este home italià de 42 anys, hauria explicat a ‘La Vanguardia’, just abans de testificar davant la policia francesa, que el 2 de maig havia quedat amb ella per a  que li tornara les claus però que finalment la xica no va acudir. 

 

Angelo Pavia explica que va entrar al xicotet domicili de 35 metres aquell mateix dia i va esperar-la tota la nit. Confirma que no la coneixia personalment i que només havia intercanviat missatges amb una xica «viva, intel·ligent, educada i amb sentit de l’humor». Passades unes hores, va enviar-li un WhatsApp: «Estàs viva?», que també va quedar sense resposta. 

 

No va trobar res estrany al pis 

En la seua estada en la seua propietat no va trobar cap indici que apuntara a un final tràgic per a Natalia. Segons pareix, no hi havia cap senyal de violència ni tampoc va trobar sang. Només va trobar alguns objectes personals, pa i pernil per terra, possiblement els indicis lògics per a una persona «que ha fugit o que no ha pogut tornar a casa». 

 

Natalia Sánchez Uribe, desaparecida en París

Natalia durant la seua estada a París | Instagram

 

Durant estes hores, confessa que va orinar i es va dutxar podent «contaminar» la investigació, segons la seua versió. Finalment el 3 de maig, dos amics de la jove mallorquina van anar al pis, un xic italià i la jove que la va vore per última volta.  

 

Desconfiava dels amics de la xica

Van ser ells dos qui immediatament van denunciar la desaparició de Natalia Sánchez a la policia francesa. Però l’amo va presentar una segona denuncia l’endemà, 4 de maig, ja que no es refiava de la versió dels jóvens «per no parlar bé en francès». 

 

Desvinculant-se totalment del cas, l’home explicava que no creia que la Natalia s’haguera suïcidat i llança una sospita sobre els amics, els quals reconeix que «no em van agradar». 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Dani Martín arrasa en el seu debut en el Roig Arena amb un concert de 25+1 anys de música

Dani Martín triomfa en la seua primera visita al Roig Arena amb un concert de quasi dos hores i mitja que repassa les seues 25+1 anys de carrera i penja el cartell de sold out a València.

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.
Anuncios