Troben ofegat al xiquet de 10 anys després de ser arrossegat pel riu Miño

Bussos de l’Armada han localitzat aquest diumenge el cadàver del xiquet de 10 anys que va desaparéixer en les últimes hores en ser arrossegat pel corrent en el riu Miño al seu pas per Arbo (Pontevedra), segons van informar els serveis d’emergències, un dia després de trobar mort al pare, qui es va llançar a l’aigua per a salvar-li.

El cos ha sigut trobat a uns 350 metres riu avall del lloc on va ser arrossegat, prop d’una platja fluvial.
Un ampli dispositiu de cerca, amb agents dels serveis d’emergències d’Espanya i Portugal, el suport de voluntaris i l’ús de drons, havia sigut establit en les últimes hores per a tractar de localitzar-li.

El tràgic accident es va produir en la vesprada del dissabte, quan al xiquet li va caure una sabatilla a l’aigua i es va ficar en el llit per a tractar de recuperar-la, sent arrossegat pel corrent.

El seu pare va acudir en el seu auxili i també va ser arrossegat, encara que els efectius de rescat van aconseguir traure-ho de l’aigua poc després amb signes d’ofegament. No obstant això, i malgrat els esforços dels efectius d’emergències sanitàries per a reanimar-ho, no van poder fer res per salvar la seua vida.

Últimes notícies

Nou dispositiu psicològic immediat per a emergències de la DANA a la Comunitat Valenciana

La Generalitat i les associacions de víctimes de la DANA impulsaran un dispositiu d’intervenció psicològica immediata dins del sistema públic valencià i un programa de formació per a municipis, escoles i serveis socials.

Un nou xip fotònic valencià multiplica tasques per a comunicacions i IA

Investigadors de la UPV han contribuït a un processador fotònic programable capaç de fer diverses funcions alhora en un únic xip, clau per a futures xarxes de comunicacions, centres de dades i aplicacions d’intel·ligència artificial.

Carlos Espí s’acomiada del Llevant rumb al Real Madrid

El davanter valencià Carlos Espí ha fet públic el seu acomiadament del Llevant UD en un emotiu missatge a les xarxes socials després del seu traspàs al Real Madrid, agraint el suport rebut i assegurant que se'n va amb la tranquil·litat d'haver-ho donat tot pel club granota.

El PSPV acusa el Consell de deixar sense gastar un 21% per a bombers forestals

El PSPV-PSOE denuncia que el Consell del PP ha deixat sense executar el 21% del pressupost de 2025 per a contractar bombers forestals i critica que la plantilla de la SGISE només ha crescut en dos efectius, de 889 a 891.

Tots els hospitals públics valencians operen els casos més greus abans de 30 dies

Els 27 hospitals públics de la Comunitat Valenciana han aconseguit operar els pacients de màxima prioritat abans d un mes i reduir a la mitat els malalts en espera per a cirurgia urgent respecte de 2023.

El Levante fitxa el davanter belga Yanis Musuayi fins a 2030

El Levante ha incorporat el davanter belga de 19 anys Yanis Musuayi, procedent del Club Brujas, amb contracte fins a juny de 2030. El jove atacant s’unirà als entrenaments granotes després d’una temporada destacada al filial Club NXT.

Primer diumenge d’agost amb calor intensa a l’interior de València i Alacant

El primer diumenge d’agost arriba amb cels poc nuvolosos i màximes notablement altes a l’interior de València i d’Alacant, segons AEMET.

Mor un jove de 21 anys per una envestida en els bous al carrer de Tírig

Un jove de 21 anys, ingressat des de dijous a l’UCI de l’Hospital General de Castelló després d’una envestida durant els bous al carrer de Tírig, ha mort i l’Ajuntament ha suspés tots els actes oficials de les festes.
FILMOTECA D'ESTIU