Troben ofegat al xiquet de 10 anys després de ser arrossegat pel riu Miño

Bussos de l’Armada han localitzat aquest diumenge el cadàver del xiquet de 10 anys que va desaparéixer en les últimes hores en ser arrossegat pel corrent en el riu Miño al seu pas per Arbo (Pontevedra), segons van informar els serveis d’emergències, un dia després de trobar mort al pare, qui es va llançar a l’aigua per a salvar-li.

El cos ha sigut trobat a uns 350 metres riu avall del lloc on va ser arrossegat, prop d’una platja fluvial.
Un ampli dispositiu de cerca, amb agents dels serveis d’emergències d’Espanya i Portugal, el suport de voluntaris i l’ús de drons, havia sigut establit en les últimes hores per a tractar de localitzar-li.

El tràgic accident es va produir en la vesprada del dissabte, quan al xiquet li va caure una sabatilla a l’aigua i es va ficar en el llit per a tractar de recuperar-la, sent arrossegat pel corrent.

El seu pare va acudir en el seu auxili i també va ser arrossegat, encara que els efectius de rescat van aconseguir traure-ho de l’aigua poc després amb signes d’ofegament. No obstant això, i malgrat els esforços dels efectius d’emergències sanitàries per a reanimar-ho, no van poder fer res per salvar la seua vida.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.