22.1 C
València
Diumenge, 11 maig, 2025

Troben ofegat al xiquet de 10 anys després de ser arrossegat pel riu Miño

Bussos de l’Armada han localitzat aquest diumenge el cadàver del xiquet de 10 anys que va desaparéixer en les últimes hores en ser arrossegat pel corrent en el riu Miño al seu pas per Arbo (Pontevedra), segons van informar els serveis d’emergències, un dia després de trobar mort al pare, qui es va llançar a l’aigua per a salvar-li.

El cos ha sigut trobat a uns 350 metres riu avall del lloc on va ser arrossegat, prop d’una platja fluvial.
Un ampli dispositiu de cerca, amb agents dels serveis d’emergències d’Espanya i Portugal, el suport de voluntaris i l’ús de drons, havia sigut establit en les últimes hores per a tractar de localitzar-li.

- Advertisement -Telegram València Diari

El tràgic accident es va produir en la vesprada del dissabte, quan al xiquet li va caure una sabatilla a l’aigua i es va ficar en el llit per a tractar de recuperar-la, sent arrossegat pel corrent.

El seu pare va acudir en el seu auxili i també va ser arrossegat, encara que els efectius de rescat van aconseguir traure-ho de l’aigua poc després amb signes d’ofegament. No obstant això, i malgrat els esforços dels efectius d’emergències sanitàries per a reanimar-ho, no van poder fer res per salvar la seua vida.

Últimes notícies

Un SAMU salva d’un ennuegament un bebé de 13 dies a Silla

Un familiar practica al menut una reanimació cardiopulmonar fins a l’arribada de l’equip mèdic

El trasllat de la Mare de Déu reunix milers de fidels a València

La imatge de la Mare de Déu ha sigut portada en 22 minuts des de la basílica fins a la catedral entre versos i elogis

Experts en meteorologia insten a millorar la planificació urbanística, la prevenció i l’alerta primerenca

Núñez sobre el dia de la DANA: “La responsabilitat de gestionar l’emergència, en este cas, és de la Generalitat”

Una escriptora valenciana relata la clandestinitat: ‘Un abortament: 8.000 pessetes’

Les tècniques rudimentàries d’interrupció de l’embaràs en la València del franquisme, per a les dones que no podien viatjar a l’estranger

La telefonia i les entitats financeres deslliguen la indignació ciutadana en les reclamacions a Consum

Els transports ocupen el tercer lloc de les queixes en la Memòria de Consum 2024 de la Generalitat

Alerta taronja a l’interior de València per tempestes amb pedra i groga a la resta de la Comunitat

La previsió d’Aemet anuncia tempestes i ruixats forts de vesprada a la Comunitat Valenciana

Apagons y apagades

Leo Giménez és lingüista i en la columna d'esta setmana parla sobre si la forma correcta és apagó o apagada

Manuel Carrasco oferirà un gran concert a Castelló el 14 de juny

El reconegut cantant Manuel Carrasco introduirà el seu nou disc amb un espectacle al recinte de Fires i Mercats de Castelló, esperant atraure milers de seguidors i potenciar l'economia local.