Troben ofegat al xiquet de 10 anys després de ser arrossegat pel riu Miño

Bussos de l’Armada han localitzat aquest diumenge el cadàver del xiquet de 10 anys que va desaparéixer en les últimes hores en ser arrossegat pel corrent en el riu Miño al seu pas per Arbo (Pontevedra), segons van informar els serveis d’emergències, un dia després de trobar mort al pare, qui es va llançar a l’aigua per a salvar-li.

El cos ha sigut trobat a uns 350 metres riu avall del lloc on va ser arrossegat, prop d’una platja fluvial.
Un ampli dispositiu de cerca, amb agents dels serveis d’emergències d’Espanya i Portugal, el suport de voluntaris i l’ús de drons, havia sigut establit en les últimes hores per a tractar de localitzar-li.

El tràgic accident es va produir en la vesprada del dissabte, quan al xiquet li va caure una sabatilla a l’aigua i es va ficar en el llit per a tractar de recuperar-la, sent arrossegat pel corrent.

El seu pare va acudir en el seu auxili i també va ser arrossegat, encara que els efectius de rescat van aconseguir traure-ho de l’aigua poc després amb signes d’ofegament. No obstant això, i malgrat els esforços dels efectius d’emergències sanitàries per a reanimar-ho, no van poder fer res per salvar la seua vida.

Últimes notícies

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.

Les 16.000 persones evacuades busquen allotjament mentre el foc continua actiu a la Vall d’Uixó

La majoria de les 16.000 persones evacuades per l'incendi de la Vall d'Uixó s'han traslladat a cases de familiars o amics, mentre unes 500 han passat la nit en pavellons i instal·lacions municipals de localitats veïnes.

Els incendis forestals cremen més de 152.000 hectàrees a Espanya, sis vegades més que en 2025

Els incendis forestals han cremat 152.678 hectàrees a Espanya fins al 26 de juliol, sis vegades més que en el mateix període de 2025, i han disparat els grans focs i els anomenats incendis de sexta generació.