Troben ofegat al xiquet de 10 anys després de ser arrossegat pel riu Miño

Bussos de l’Armada han localitzat aquest diumenge el cadàver del xiquet de 10 anys que va desaparéixer en les últimes hores en ser arrossegat pel corrent en el riu Miño al seu pas per Arbo (Pontevedra), segons van informar els serveis d’emergències, un dia després de trobar mort al pare, qui es va llançar a l’aigua per a salvar-li.

El cos ha sigut trobat a uns 350 metres riu avall del lloc on va ser arrossegat, prop d’una platja fluvial.
Un ampli dispositiu de cerca, amb agents dels serveis d’emergències d’Espanya i Portugal, el suport de voluntaris i l’ús de drons, havia sigut establit en les últimes hores per a tractar de localitzar-li.

El tràgic accident es va produir en la vesprada del dissabte, quan al xiquet li va caure una sabatilla a l’aigua i es va ficar en el llit per a tractar de recuperar-la, sent arrossegat pel corrent.

El seu pare va acudir en el seu auxili i també va ser arrossegat, encara que els efectius de rescat van aconseguir traure-ho de l’aigua poc després amb signes d’ofegament. No obstant això, i malgrat els esforços dels efectius d’emergències sanitàries per a reanimar-ho, no van poder fer res per salvar la seua vida.

Últimes notícies

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.

Condemnat a dos anys i mig de presó per patronejar una patera amb 18 immigrants a la deriva davant Calp

Un home ha sigut condemnat a dos anys i mig de presó per dirigir una patera amb 18 immigrants, quatre d’ells menors, entre Algèria i Alacant, que va quedar a la deriva davant la costa de Calp sense combustible.

La Comunitat Valenciana entra en risc màxim d’incendis fins al dijous

La Generalitat activa la preemergència 3 per les altes temperatures, el risc extrem i la possibilitat de tempestes seques a l’interior.

Els evacuats d’Azuébar passen la nit al Seminari de Sogorb amb monitors i projector per al Espanya‑Portugal

Quaranta-una persones d’Azuébar han passat la nit al Seminari de Sogorb per l’incendi de Soneja, amb aliments, llits, monitors per als xiquets i la previsió d’un projector per vore el partit Espanya‑Portugal si no poden tornar hui a casa.

Alicante obri els centres d’acollida davant l’episodi extrem de calor dilluns i dimarts

L’Ajuntament d’Alicante ha activat el Pla Territorial d’Emergència per l’ola de calor i habilita dilluns i dimarts els Centres d’Acollida i Urgències Socials, amb servei d’alimentació, hidratació i higiene per a persones sense llar.

Barcala es manté en silenci sobre Les Naus malgrat la citació de la comissió de vivenda

L alcalde d Alacant, Luis Barcala, ha reiterat que no farà cap declaració sobre el cas de les vivendes públiques de Les Naus, tot i que la comissió municipal d investigació l ha citat per al 24 de juliol a petició de tota l oposició.

Alerta per calor extrem: la Generalitat demana adaptar la faena per protegir la salut laboral

La Generalitat ha instat empreses, administracions i persones treballadores a reforçar la prevenció i reorganitzar la faena davant l’episodi de calor extrem anunciat a la Comunitat Valenciana.

Cinc ferits en un xoc entre una furgoneta i un autobús de l’EMT a El Saler

Cinc persones han resultat ferides en un accident entre un autobús de la línia 25 de l’EMT i una furgoneta a la CV-500, a l’altura d’El Saler, i han sigut traslladades a hospitals de València.