Troben a un xiquet de 5 anys a soles en el portal de sa casa en Xest

 

La Policia Local de Xest, en la Foia de Bunyol (València), ha trobat a un xiquet de cinc anys a soles en el portal de sa casa després d‘anar-se’n els pares al treball. Pel que pareix, el menor estava malalt i no havia anat al col·legi, però els progenitors van haver d’acudir al seu centre laboral i el van deixar a soles durant dos hores i mitja.

 

Segons ha pogut saber Europa Press, l’incident ha tingut lloc este divendres. Van ser uns veïns els que van vore al xiquet en el portal de la casa, en pijama i plorant, pel que van avisar a la Policia. El menor estava a soles en casa i, a conseqüència de la forta tempesta, se’n va anar la llum. Al xiquet li va entrar por i va decidir eixir de casa a la busca dels seus pares.

 

En arribar la Policia al lloc indicat, es van trobar amb el xiquet que no parava de preguntar pels seus pares. També va manifestar que tenia molt de mal de cap i d’estómac. En eixe moment, els agents van intentar localitzar a la seua família, però el menor només sabia el nom de pila de la mare, i els veïns tampoc els coneixien.

 

Van portar al menor a l’ambulatori

Davant d’esta situació, els agents van traslladar al xiquet fins a l’ambulatori perquè li feren una exploració i, després d’això, se’l van emportar a les dependències policials. Una volta allí, li van comprar menjar i unes pintures perquè estiguera distret.

 

Els policies van començar a cridar a tots els col·legis de la localitat i van localitzar un centre que va assegurar que el xiquet era alumne seu i que no havia acudit eixe dia a les instal·lacions. D’eixa manera, van conseguir conéixer la identitat dels pares i es van posar en contacte amb la mare.

 

A l’estona es va personar en les dependències policials per a recollir al seu fill. En eixe moment va comentar que el xiquet s’havia posat mal i no el podien portar al col·legi, però el seu marit se’n va anar a treballar a les 12.00 hores i ella no tornava fins a les 14.30 hores, i en eixe període de temps no hi havia ningú a càrrec seu. La Policia va obrir diligències per un presumpte delicte d’abandó de menor i va traslladar l’assumpte tant a la Fiscalia de Menors com als serveis socials de Xest.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Mikautadze avança al Vila-real després de dominar al Llevant en La Ceràmica

Un gol de Georges Mikautadze, després d'un greu error defensiu del Llevant, avança al Vila-real en La Ceràmica després d'una primera part de clar domini local.

La Fiscalia demana 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual a dos pacients

La Fiscalia sol·licita huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a dos pacients a les quals va atendre com a metge digestiu en una clínica privada d'Alacant.

Les víctimes de la dana rebutgen reunir-se amb la Generalitat per falta de respostes urgents

Les associacions de víctimes de la dana del 29 d'octubre de 2024 i els comités locals refusen acudir a la reunió convocada per la Generalitat en considerar que l'orde del dia ignora les prioritats urgents dels afectats.

El València Basket es juga a Manresa la segona plaça i moral per a l’Eurolliga

El València Basket visita al BAXI Manresa amb la necessitat de guanyar per a defendre la segona plaça de la Lliga Endesa i reforçar la seua moral abans de jugar-se la vida en l'Eurolliga a Atenes.

Mor Tità, el gos de rescat dels bombers d’Alacant amb més de 80 busques realitzades

Tità, gos de rescat del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant, mor als 13 anys després de participar en més de 80 busques de persones en desastres naturals a Espanya i a l'estranger.

Un policia fora de servici deté a un home que agredia a la seua dona a Dénia

Un home de 74 anys és detingut a Dénia després que un policia nacional anara de servici sentira els crits de la seua dona i ho reduïra dins de la vivenda.

Reuvers apel·la a guanyar a Manresa per a afermar el segon lloc i impulsar al València Basket en l’Eurolliga

Nate Reuvers subratlla que el València Basket necessita véncer en la pista del Baxi Manresa per a afermar la segona plaça de l'ACB i arribar amb confiança al tercer partit del playoff d'Eurolliga davant el Panathinaikos.

El València Basket busca rematar el passe a semifinals davant el Ensino amb 13 punts de renda

El València Basket afronta la volta dels quarts de final de la Lliga Femenina Endesa davant el Durán Maquinaria Ensino amb 13 punts d'avantatge i el suport del Roig Arena per a tancar el passe a semifinals.