Troben a un xiquet de 5 anys a soles en el portal de sa casa en Xest

 

La Policia Local de Xest, en la Foia de Bunyol (València), ha trobat a un xiquet de cinc anys a soles en el portal de sa casa després d‘anar-se’n els pares al treball. Pel que pareix, el menor estava malalt i no havia anat al col·legi, però els progenitors van haver d’acudir al seu centre laboral i el van deixar a soles durant dos hores i mitja.

 

Segons ha pogut saber Europa Press, l’incident ha tingut lloc este divendres. Van ser uns veïns els que van vore al xiquet en el portal de la casa, en pijama i plorant, pel que van avisar a la Policia. El menor estava a soles en casa i, a conseqüència de la forta tempesta, se’n va anar la llum. Al xiquet li va entrar por i va decidir eixir de casa a la busca dels seus pares.

 

En arribar la Policia al lloc indicat, es van trobar amb el xiquet que no parava de preguntar pels seus pares. També va manifestar que tenia molt de mal de cap i d’estómac. En eixe moment, els agents van intentar localitzar a la seua família, però el menor només sabia el nom de pila de la mare, i els veïns tampoc els coneixien.

 

Van portar al menor a l’ambulatori

Davant d’esta situació, els agents van traslladar al xiquet fins a l’ambulatori perquè li feren una exploració i, després d’això, se’l van emportar a les dependències policials. Una volta allí, li van comprar menjar i unes pintures perquè estiguera distret.

 

Els policies van començar a cridar a tots els col·legis de la localitat i van localitzar un centre que va assegurar que el xiquet era alumne seu i que no havia acudit eixe dia a les instal·lacions. D’eixa manera, van conseguir conéixer la identitat dels pares i es van posar en contacte amb la mare.

 

A l’estona es va personar en les dependències policials per a recollir al seu fill. En eixe moment va comentar que el xiquet s’havia posat mal i no el podien portar al col·legi, però el seu marit se’n va anar a treballar a les 12.00 hores i ella no tornava fins a les 14.30 hores, i en eixe període de temps no hi havia ningú a càrrec seu. La Policia va obrir diligències per un presumpte delicte d’abandó de menor i va traslladar l’assumpte tant a la Fiscalia de Menors com als serveis socials de Xest.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.

Màxim Quiles domina de nou a Jerez i passa a la Q2 amb el millor temps en Moto3

Màxim Quiles torna a marcar la referència en Moto3 en el Gran Premi d'Espanya, lidera la segona jornada de lliures a Jerez sobre asfalt mullat i accedix a la Q2 amb solvència.