Un tuit d’un sindicat policial incendia les xarxes socials

Tuit amb el missatge

 

«S’està realitzant una recerca interna per a conéixer les circumstàncies d’esta publicació, depurar responsabilitats i apartar al responsable de la xarxes públiques del Sindicat Professional. Volem demanar disculpes per esta publicació que no representa en absolut els valors d’esta organització sindical respecte a la igualtat de gènere».

Este són les paraules d’un dels principals sindicats de policies i bombers amb seu a València que esta vegada va haver d’eixir a sufocar l’incendi provocat en les seues pròpies xarxes socials, en publicar un comentari extremadament masclista, impropi de qualsevol òrgan d’expressió de la funció pública. Es tracta del Sindicat de Policies i Bombers (SPPLB), organització d’àmbit estatal, que té la seua seu a València i que, per exemple, actua tant en la policia local (té una secció a l’Ajuntament de València), policia portuària i bombers i que, asseguren, compta amb més de sis mil afiliats.

Cap a les onze del matí aproximadament, tant en Facebook com en Twitter penjaven un comentari d’una persona sense identificar, en el qual es llegeix: «Si deixes prenyada a la teua novia en el cotxe, això ho cobreix l’assegurança?», i assenyalant amb una fletxa i un cercle groc un comentari en el qual algú, de nom Samuel, escriu, «Si li dónes per darrere, sí». Tot això, sense cap mena de postil·la, sobre estar o no d’acord amb els comentaris o si els subscrivia.

Comentari del lector en el tuit de SPPLB

El comentari va ser publicat i al responsable de RRSS no degué importar-li especialment perquè posteriorment va continuar publicant informacions més en la línia habitual d’esta xarxa de comunicació. El comentari, d’altra banda, va obtenir dels seguidors de la mateixa (té quasi seixanta mil) una important quantitat d’expressions «em diverteix», encara que algun dels comentaris l’enlletgia: «Un acudit de tan mal gust publicat en una pàgina d’un sindicat, no diu gens favorable d’esta organització, i que sis hores després de la seua publicació seguesca, menys encara». I aquí va seguir fins que va ser retirat sobre dos quarts de vuit de la tarda.

Així mateix el sindicat va reiterar que el missatge «no representa en absolut els valors d’esta organització sindical» perquè és «coneixedor de primera mà de les desigualtats que afronten les dones en la nostra societat».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.