Un tuit d’un sindicat policial incendia les xarxes socials

Tuit amb el missatge

 

«S’està realitzant una recerca interna per a conéixer les circumstàncies d’esta publicació, depurar responsabilitats i apartar al responsable de la xarxes públiques del Sindicat Professional. Volem demanar disculpes per esta publicació que no representa en absolut els valors d’esta organització sindical respecte a la igualtat de gènere».

Este són les paraules d’un dels principals sindicats de policies i bombers amb seu a València que esta vegada va haver d’eixir a sufocar l’incendi provocat en les seues pròpies xarxes socials, en publicar un comentari extremadament masclista, impropi de qualsevol òrgan d’expressió de la funció pública. Es tracta del Sindicat de Policies i Bombers (SPPLB), organització d’àmbit estatal, que té la seua seu a València i que, per exemple, actua tant en la policia local (té una secció a l’Ajuntament de València), policia portuària i bombers i que, asseguren, compta amb més de sis mil afiliats.

Cap a les onze del matí aproximadament, tant en Facebook com en Twitter penjaven un comentari d’una persona sense identificar, en el qual es llegeix: «Si deixes prenyada a la teua novia en el cotxe, això ho cobreix l’assegurança?», i assenyalant amb una fletxa i un cercle groc un comentari en el qual algú, de nom Samuel, escriu, «Si li dónes per darrere, sí». Tot això, sense cap mena de postil·la, sobre estar o no d’acord amb els comentaris o si els subscrivia.

Comentari del lector en el tuit de SPPLB

El comentari va ser publicat i al responsable de RRSS no degué importar-li especialment perquè posteriorment va continuar publicant informacions més en la línia habitual d’esta xarxa de comunicació. El comentari, d’altra banda, va obtenir dels seguidors de la mateixa (té quasi seixanta mil) una important quantitat d’expressions «em diverteix», encara que algun dels comentaris l’enlletgia: «Un acudit de tan mal gust publicat en una pàgina d’un sindicat, no diu gens favorable d’esta organització, i que sis hores després de la seua publicació seguesca, menys encara». I aquí va seguir fins que va ser retirat sobre dos quarts de vuit de la tarda.

Així mateix el sindicat va reiterar que el missatge «no representa en absolut els valors d’esta organització sindical» perquè és «coneixedor de primera mà de les desigualtats que afronten les dones en la nostra societat».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Va unir Municipalista porta a les Corts més de 11.000 firmes per a rebaixar la barrera electoral del 5 al 3 per cent

Va unir Municipalista registra en Les Corts més de 11.000 firmes per a tramitar una iniciativa legislativa popular que rebaixe la barrera electoral del 5 al 3 per cent i compute els vots per província.

CCOO denuncia que l’Hospital de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada

CCOO assegura que el Departament de Salut de Sagunt va derivar en 2025 més de 14.000 proves diagnòstiques a la sanitat privada, mentres l'hospital defén que la mesura ha reduït les llistes d'espera.

Compromís tanca files amb Mónica Oltra i l’assenyala com a futura alcaldessa de València

Joan Baldoví i Papi Robles destaquen el consens intern en Compromís perquè Mónica Oltra encapçale la candidatura a l'Alcaldia de València i descarten una fractura en la coalició.

PSPV i Compromís reclamen que Barcala, Camarero, Mazón i Pérez Llorca declaren en la comissió de VPP d’Alacant

PSPV i Compromís registren en Les Corts un pla de treball que exigix la compareixença de Barcala, Camarero, Mazón i Pérez Llorca en la comissió sobre l'adjudicació irregular de VPP a Alacant.

València declara ZAS en Russafa i endurix les normes per a l’hostaleria i la neteja urbana

L'Ajuntament de València aprova la declaració de zona acústicament saturada en Russafa, amb límits a l'hostaleria i l'oci nocturn, i una nova ordenança que endurix les multes per embrutar la via pública.

Etta Eyong afronta un retorn amarg a la Ceràmica sense marcar des d’octubre

Etta Eyong torna a la Ceràmica com a davanter del Llevant en la seua pitjor ratxa golejadora, més de sis mesos sense veure porta en LaLiga després d'un inici explosiu amb Vila-real i Llevant. El seu paper actual, a l'ombra d'altres atacants, contrasta amb el protagonisme que va tindre al principi de la temporada.

Salva Gomar seguirà al capdavant de la FFCV fins a 2030 després de ser reelegit

Salva Gomar ha sigut reelegit president de la Federació de Futbol de la Comunitat Valenciana per al període 2026-2030, encadenant així el seu tercer mandat al capdavant de l'organisme federatiu.

El ple d’Alacant tomba les propostes de Vox i PP sobre prioritat nacional i immigració

L'Ajuntament d'Alacant ha rebutjat les declaracions institucionals de Vox sobre prioritat nacional i la del PP que demanava una immigració legal, ordenada i segura, després d'un intens debat polític en el ple.