Un tuit d’un sindicat policial incendia les xarxes socials

Tuit amb el missatge

 

«S’està realitzant una recerca interna per a conéixer les circumstàncies d’esta publicació, depurar responsabilitats i apartar al responsable de la xarxes públiques del Sindicat Professional. Volem demanar disculpes per esta publicació que no representa en absolut els valors d’esta organització sindical respecte a la igualtat de gènere».

Este són les paraules d’un dels principals sindicats de policies i bombers amb seu a València que esta vegada va haver d’eixir a sufocar l’incendi provocat en les seues pròpies xarxes socials, en publicar un comentari extremadament masclista, impropi de qualsevol òrgan d’expressió de la funció pública. Es tracta del Sindicat de Policies i Bombers (SPPLB), organització d’àmbit estatal, que té la seua seu a València i que, per exemple, actua tant en la policia local (té una secció a l’Ajuntament de València), policia portuària i bombers i que, asseguren, compta amb més de sis mil afiliats.

Cap a les onze del matí aproximadament, tant en Facebook com en Twitter penjaven un comentari d’una persona sense identificar, en el qual es llegeix: «Si deixes prenyada a la teua novia en el cotxe, això ho cobreix l’assegurança?», i assenyalant amb una fletxa i un cercle groc un comentari en el qual algú, de nom Samuel, escriu, «Si li dónes per darrere, sí». Tot això, sense cap mena de postil·la, sobre estar o no d’acord amb els comentaris o si els subscrivia.

Comentari del lector en el tuit de SPPLB

El comentari va ser publicat i al responsable de RRSS no degué importar-li especialment perquè posteriorment va continuar publicant informacions més en la línia habitual d’esta xarxa de comunicació. El comentari, d’altra banda, va obtenir dels seguidors de la mateixa (té quasi seixanta mil) una important quantitat d’expressions «em diverteix», encara que algun dels comentaris l’enlletgia: «Un acudit de tan mal gust publicat en una pàgina d’un sindicat, no diu gens favorable d’esta organització, i que sis hores després de la seua publicació seguesca, menys encara». I aquí va seguir fins que va ser retirat sobre dos quarts de vuit de la tarda.

Així mateix el sindicat va reiterar que el missatge «no representa en absolut els valors d’esta organització sindical» perquè és «coneixedor de primera mà de les desigualtats que afronten les dones en la nostra societat».

Últimes notícies

El Valencia Basket frega la gesta davant l’Olympiacos però cau en una pròrroga cruel

El Valencia Basket ha arribat a dominar de quasi 30 punts el vigent campió de l’Euroliga, l’Olympiacos, però ha acabat perdent per 97-102 en una pròrroga decidida pel dominicà Jean Montero, antic ídol del Roig Arena.

El Villarreal remunta davant el Nàpols i trenca la seua mala ratxa europea

El Villarreal ha derrotat el Nàpols per 3-1 en Champions, trencant una llarga sèrie sense victòries en la competició europea.

El Tavernes de la Valldigna farà de local a Mestalla contra el València en Copa

El partit de primera ronda de la Copa del Rei entre el Tavernes de la Valldigna i el València es disputarà el 28 d’octubre a Mestalla, amb el conjunt vallero com a local administratiu davant els requisits federatius.

Ferit greu un home en rebre un tir per l’esquena prop del Palau de Congressos de València

Un home ha resultat ferit per arma de foc este dimarts a última hora de la vesprada, després de rebre un tir per l’esquena a la zona del Palau de Congressos de València. La Policia Nacional investiga els fets i el tirotejador encara no ha sigut detingut.

Ovació del Roig Arena a Jean Montero en la seua tornada com a rival

El Roig Arena s’ha posat en peu per ovacionar Jean Montero en la seua primera visita com a jugador de l’Olympiacos, després de liderar la històrica última temporada del Valencia Basket. El club taronja ha projectat un vídeo amb els seus èxits abans del partit d’Euroliga.

Luiz Júnior torna a la porteria del Villarreal en la visita del Nàpols

Luiz Júnior recupera la titularitat amb el Villarreal per la baixa d’última hora de Peter Gulacsi en el duel de Champions contra el Nàpols, amb Gerard Moreno i Mikautadze com a referents ofensius.

Beatriz Blanco, nova fallera major de València per a les Falles de 2027

Beatriz Blanco ha sigut triada fallera major de València per a l’exercici de 2027 i la xiqueta Julia Vizcayno representarà el món infantil. L’alcaldessa María José Catalá ho ha anunciat després del veredicte del jurat i de les tradicionals telefonades.

Atracament violent a la vivenda de Gulacsi mentre era amb la família

El porter del Villarreal Peter Gulacsi ha patit un robatori a mà armada esta matinada a la seua vivenda de Puçol mentre estava amb la família. El futbolista es perdrà el duel de Champions contra el Nàpols, encara que ni ell ni els seus familiars han resultat ferits.