València s'ha convertit en la ciutat espanyola on més s'utilitza la bicicleta, tant la pública com la privada. Així ho assegura un estudi recent del Centre de Demoscòpia de Mobilitat. Com ha informat 'Levante-EMV', este estudi revela que el 9,4% dels usuaris de la capital del Túria gasta el Valenbisi com un dels mitjans de transport diaris, mentre que un 17,5% assegura que es mou amb la seua pròpia bici. Les dos opcions juntes representarien un 26,9% dels desplaçaments, superant així a la resta de ciutats de l'estat espanyol en l'ús d'este mitjà de transport. València, donada la seua fisonomia presenta les condicions òptimes per a albergar sense problema carrils bici a l'abast de tot el món. Sent una ciutat plana i còmoda, és l'opció per als transports diaris de molts ciutadans i també una manera diferent de visitar la ciutat per als turistes que cada vegada més contracten serveis de lloguer de bicicletes.
Últimes notícies
Economia
Pérez Llorca exigix al Govern explicar la reducció de velocitat en l’AVE
El president valencià ha demanat a l'Executiu que detall per què, després de l'accident de Adamuz, s'han aplicat límits en un tram de l'AVE entre Madrid i la Comunitat Valenciana.
Societat
La Generalitat intensifica la negociació per a obrir vols de llarga distància als Estats Units i explora la Xina i el Japó
La Generalitat ha accelerat les converses amb aerolínies per a aconseguir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana, amb prioritat als Estats Units i amb vista a la Xina i el Japó. També ha defés una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises per a sostindre el creixement.
Successos
Alliberat un noruec segrestat per la banda sueca Dalen a Alacant: quatre detinguts
La Policia Nacional ha alliberat a Alacant a un ciutadà noruec i ha detingut a quatre sospitosos. La banda sueca Dalen va exigir 800.000 corones i va enviar vídeos amb colps
Successos
L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA
L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.
Política
El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry
El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.
Successos
Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs
Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.
Societat
Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR
Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.
Societat
La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó
La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises




