17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Detingut un home després de vendre abonaments inexistents del Valencia CF

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un home de 43 anys com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de vendre abonaments de temporada per a la Grada d’Animació del Valencia CF. Pel que sembla, l’home hauria enganyat dos persones que havien adquirit els passes, defraudant la quantitat de 832 euros.

Els fets van passar a principis del mes de novembre, quan una persona, després d’assabentar-se a través de les xarxes socials que un amic de la infància oferia passes per a la Grada d’Animació del València CF, s’hi va posar en contacte per adquirir dos abonaments.

Després de diverses converses telefòniques, l’home va adquirir juntament amb un altre home, quatre abonaments, reemborsant 416 euros cadascun. Dies després de fer la transacció, el comprador es va posar en contacte amb el club de futbol, ​​adonant-se de l’engany. Va ser en aquell moment, quan el perjudicat es va dirigir al sospitós perquè li tornés l’import rebut, però este es va negar a reintegrar-s’ho.

Els policies en tenir coneixement dels fets, van iniciar les investigacions per a la localització del sospitós que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

L’home, que després de ser escoltat en declaració, ha quedat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si fos requerit.

Últimes notícies

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.

Morant demana als presidents autonòmics no bloquejar un finançament on ningú perd

Diana Morant ha instat els presidents autonòmics a no obstaculitzar el nou model de finançament, que no retalla a cap comunitat i millora la posició valenciana. Els agents socials han recolzat la proposta i han demanat un fons d'anivellament i la condonació del deute per l'infrafinançament.

PP i PSOE xoquen a Benidorm després de la condemna milionària pel sòl de Serra Gelada

El Constitucional ha rebutjat l'empara de l'Ajuntament de Benidorm i ha reavivat el xoc entre PP i PSOE per la condemna de més de 350 milions. Les acusacions creuades inclouen peticions de dimissió i retrets per la gestió dels convenis i la negociació amb els propietaris.