Detingut un home després de vendre abonaments inexistents del Valencia CF

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un home de 43 anys com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de vendre abonaments de temporada per a la Grada d’Animació del Valencia CF. Pel que sembla, l’home hauria enganyat dos persones que havien adquirit els passes, defraudant la quantitat de 832 euros.

Els fets van passar a principis del mes de novembre, quan una persona, després d’assabentar-se a través de les xarxes socials que un amic de la infància oferia passes per a la Grada d’Animació del València CF, s’hi va posar en contacte per adquirir dos abonaments.

Després de diverses converses telefòniques, l’home va adquirir juntament amb un altre home, quatre abonaments, reemborsant 416 euros cadascun. Dies després de fer la transacció, el comprador es va posar en contacte amb el club de futbol, ​​adonant-se de l’engany. Va ser en aquell moment, quan el perjudicat es va dirigir al sospitós perquè li tornés l’import rebut, però este es va negar a reintegrar-s’ho.

Els policies en tenir coneixement dels fets, van iniciar les investigacions per a la localització del sospitós que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

L’home, que després de ser escoltat en declaració, ha quedat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si fos requerit.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València multipliquen les eixides per a retirar eixams d’abelles

Els bombers de València van realitzar 448 intervencions en 2025 per a retirar eixams i en els quatre primers mesos de 2026 ja sumen 161, amb un fort repunt en l'ultime cap de setmana.

Jaime Ruix, el jove de 26 anys que assumix l’alcaldia d’una ciutat de 30.000 habitants

Jaime Ruix, amb 26 anys i una trajectòria política iniciada als 17, assumirà al maig l'alcaldia de La Pobla de Vallbona després d'un pacte de govern. Defén que la joventut està preparada per a gestionar ajuntaments i posa el focus en la proximitat amb els veïns.

Dissabte amb núvols, pluges febles i temperatures sense canvis en la Comunitat Valenciana

El dissabte arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels nuvolosos, pluges febles i vents fluixos de component este, sense canvis tèrmics rellevants.

El València Basket recorrerà la multa d’Eurolliga per llançament d’objectes

El València Basket presentarà un recurs contra la multa de cinc mil euros imposada per l'Eurolliga pel llançament d'objectes durant el segon partit de quarts de final davant el Panathinaikos.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.