Detingut un home després de vendre abonaments inexistents del Valencia CF

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un home de 43 anys com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de vendre abonaments de temporada per a la Grada d’Animació del Valencia CF. Pel que sembla, l’home hauria enganyat dos persones que havien adquirit els passes, defraudant la quantitat de 832 euros.

Els fets van passar a principis del mes de novembre, quan una persona, després d’assabentar-se a través de les xarxes socials que un amic de la infància oferia passes per a la Grada d’Animació del València CF, s’hi va posar en contacte per adquirir dos abonaments.

Després de diverses converses telefòniques, l’home va adquirir juntament amb un altre home, quatre abonaments, reemborsant 416 euros cadascun. Dies després de fer la transacció, el comprador es va posar en contacte amb el club de futbol, ​​adonant-se de l’engany. Va ser en aquell moment, quan el perjudicat es va dirigir al sospitós perquè li tornés l’import rebut, però este es va negar a reintegrar-s’ho.

Els policies en tenir coneixement dels fets, van iniciar les investigacions per a la localització del sospitós que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

L’home, que després de ser escoltat en declaració, ha quedat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si fos requerit.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.