Detingut un home després de vendre abonaments inexistents del Valencia CF

Agents de la Policia Nacional han detingut a València un home de 43 anys com a presumpte autor d’un delicte d’estafa, després de vendre abonaments de temporada per a la Grada d’Animació del Valencia CF. Pel que sembla, l’home hauria enganyat dos persones que havien adquirit els passes, defraudant la quantitat de 832 euros.

Els fets van passar a principis del mes de novembre, quan una persona, després d’assabentar-se a través de les xarxes socials que un amic de la infància oferia passes per a la Grada d’Animació del València CF, s’hi va posar en contacte per adquirir dos abonaments.

Després de diverses converses telefòniques, l’home va adquirir juntament amb un altre home, quatre abonaments, reemborsant 416 euros cadascun. Dies després de fer la transacció, el comprador es va posar en contacte amb el club de futbol, ​​adonant-se de l’engany. Va ser en aquell moment, quan el perjudicat es va dirigir al sospitós perquè li tornés l’import rebut, però este es va negar a reintegrar-s’ho.

Els policies en tenir coneixement dels fets, van iniciar les investigacions per a la localització del sospitós que va ser detingut com a presumpte autor d’un delicte d’estafa.

L’home, que després de ser escoltat en declaració, ha quedat en llibertat, no sense abans ser advertit de l’obligació legal que té de comparéixer davant l’autoritat judicial si fos requerit.

Últimes notícies

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.

Pugen les temperatures i s’imposa el temps estable en quasi tota Espanya

Un anticicló sobre Europa manté el temps estable en la major part d'Espanya, amb cels buidats i un ascens generalitzat de les temperatures, notable en el sud-oest i el sud de Galícia.

Troben un dofí mular mort i molt descompost a la platja de Almardá a Sagunt

Un dofí mular, l'espècie de dofí més comú al Mediterrani, apareix mort en avançat estat de descomposició a la platja de Almardá de Sagunt després de l'avís d'un vianant.