Un vianant resulta ferit al ser atropellat per un autobús de l’EMT a València

Ahir dilluns, es va produir un atropellament amb un ferit en l'avinguda de l'Oest de València. Segons informat 'Levante-EMV', un autobús de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) va atropellar ahir a la nit un vianant en ple centre de València. La víctima és un home de 59 anys, el qual va haver de ser traslladat a l'hospital. L'incident va ocórrer a les 21.30 hores en l'avinguda de l'Oest en el creuament amb el carrer En Sanç. Un autobús de la línia 73, que va des de Tres Creus fins a l'Estació del Nord, va atropellar un home de 59 anys, segons han apuntat els testimonis, amb un intent previ del conductor d'esquivar el vianant. Al no poder esquivar-lo donada la velocitat que portava, l'home va ser colpejat pel vehicle i va caure. Les lesions que presentava no eren greus i no va arribar a perdre el coneixement, però va haver de ser atés pels sanitaris i posteriorment traslladat a l'hospital Nou d'Octubre. Fins al lloc de l'accident també es van traslladar agent de la Policia Local, els quals van haver de regular el trànsit i tranquil·litzar els veïns allí presents que estaven indignats per l'accident, que no és el primer que es produïx en esta via.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.