Ahir dilluns, es va produir un atropellament amb un ferit en l'avinguda de l'Oest de València. Segons informat 'Levante-EMV', un autobús de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) va atropellar ahir a la nit un vianant en ple centre de València. La víctima és un home de 59 anys, el qual va haver de ser traslladat a l'hospital. L'incident va ocórrer a les 21.30 hores en l'avinguda de l'Oest en el creuament amb el carrer En Sanç. Un autobús de la línia 73, que va des de Tres Creus fins a l'Estació del Nord, va atropellar un home de 59 anys, segons han apuntat els testimonis, amb un intent previ del conductor d'esquivar el vianant. Al no poder esquivar-lo donada la velocitat que portava, l'home va ser colpejat pel vehicle i va caure. Les lesions que presentava no eren greus i no va arribar a perdre el coneixement, però va haver de ser atés pels sanitaris i posteriorment traslladat a l'hospital Nou d'Octubre. Fins al lloc de l'accident també es van traslladar agent de la Policia Local, els quals van haver de regular el trànsit i tranquil·litzar els veïns allí presents que estaven indignats per l'accident, que no és el primer que es produïx en esta via.
1 minutde lectura
Un vianant resulta ferit al ser atropellat per un autobús de l’EMT a València
Per València Diari
Últimes notícies
Economia
Renfe confirma que els Rodalia no arribaran hui a l’Estació del Nord durant la mascletà
Renfe aplicarà entre el 13 i el 19 de març un tall diari de 13.00 a 15.00 en l'Estació del Nord per aglomeracions. Recomana avançar els viatges i usar alternatives.
Successos
Sis detinguts a Manises pel robatori de cablejat municipal valorat en 200.000 euros
La Policia Local de Manises ha detingut a sis persones d'una presumpta banda que sostreia cablejat municipal en diferents ajuntaments. L'operació, coordinada amb la Guàrdia Civil, es va saldar amb material i vehicles intervinguts.
Successos
Ingressada una xiqueta d’11 anys amb símptomes d’ofegament després de ser rescatada de la piscina d’un hotel a Benidorm
Una xiqueta d'11 anys ha sigut ingressada amb símptomes d'ofegament després de ser rescatada de la piscina d'un hotel a Benidorm. El SAMU la va estabilitzar i la va traslladar a l'hospital de la Marina Baixa.
Economia
Metrovalencia tancarà Xàtiva i Colón i el passe a Alacant durant les mascletaes
Metrovalencia tancarà els accessos de Xàtiva i Colón i el pas Xàtiva–Alacant durant les mascletaes, amb horaris per a evitar aglomeracions. Hi haurà alternatives i ajustos pels castells des de la Ciutat de les Arts i de les Ciències
Economia
Els preus van pujar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana
L'IPC va augmentar un 0,5% al febrer en la Comunitat Valenciana, una dècima més que la mitjana. La taxa anual va aconseguir el 2,6% i l'acumulat de l'any va quedar en el 0,2%.
Successos
Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; la víctima està molt greu
Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva per, presumptament, calar foc a la seua parella. L'home, de 49, roman molt greu en la Unitat de Cremats de La Fe.
Opinió
Superem la controvèrsia sobre l’accent, i sobretot, la del patró lingüístic
Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del debat sobre l’accent de 'València/Valéncia' i, sobretot, d’una qüestió més ampla: quin model de valencià escrit s’hauria de prioritzar
Successos
Detinguda per calar foc a la seua parella a Chiva (València)
Una dona de 48 anys ha sigut detinguda per calar foc a la seua parella, un home de 49, a Chiva (València). El cas s'investiga com a violència domèstica.



