Ahir dilluns, es va produir un atropellament amb un ferit en l'avinguda de l'Oest de València. Segons informat 'Levante-EMV', un autobús de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) va atropellar ahir a la nit un vianant en ple centre de València. La víctima és un home de 59 anys, el qual va haver de ser traslladat a l'hospital. L'incident va ocórrer a les 21.30 hores en l'avinguda de l'Oest en el creuament amb el carrer En Sanç. Un autobús de la línia 73, que va des de Tres Creus fins a l'Estació del Nord, va atropellar un home de 59 anys, segons han apuntat els testimonis, amb un intent previ del conductor d'esquivar el vianant. Al no poder esquivar-lo donada la velocitat que portava, l'home va ser colpejat pel vehicle i va caure. Les lesions que presentava no eren greus i no va arribar a perdre el coneixement, però va haver de ser atés pels sanitaris i posteriorment traslladat a l'hospital Nou d'Octubre. Fins al lloc de l'accident també es van traslladar agent de la Policia Local, els quals van haver de regular el trànsit i tranquil·litzar els veïns allí presents que estaven indignats per l'accident, que no és el primer que es produïx en esta via.
1 minutde lectura
Un vianant resulta ferit al ser atropellat per un autobús de l’EMT a València
Per València Diari
Últimes notícies
Educació
La Universitat de València destinarà 40 milions a ampliar la Facultat de Ciències Biològiques
La UV invertirà 40 milions en un nou edifici de 17.000 m² i sis plantes a Burjassot per a reordenar Biològiques i respondre a l'alta demanda. La inauguració està prevista per a 2029.
Política
Dos edils de Compromís a Borriana passen a no adscrits per discrepàncies ideològiques
Dos regidors de Compromís a Borriana han sigut baixa del partit i han passat a no adscrits per discrepàncies ideològiques. Critiquen la resposta a la DANA i anuncien vot independent.
Successos
Dos detinguts en desmantellar un punt de venda de droga en Carrús
Han sigut detingudes dos persones de 25 i 36 anys després de desmantellar un punt de venda a la menuda en Carrús, a Elx. El registre es va saldar amb droga, material de manipulació i diners en efectiu intervinguts.
Successos
Tretze persones rescatades d’un hostal després d’un incendi en El Altet (Alacant)
Un incendi iniciat en la recepció d'un hostal del Altet ha obligat a rescatar a 13 persones. Totes han sigut ateses per inhalació de fum en un centre de salut.
Social
Més de 103.000 casos amb protecció policial per violència masclista després de pujar un 2% en un any
Els casos amb protecció policial per violència de gènere han augmentat un 2,1% fins a 103.461 a 31 de gener de 2026. VioGén detecta més menors en risc i 832 ajuntaments amb policia local estan integrats.
Oratge
Deu comunitats, Ceuta i Melilla en alerta per pluja, neu, vent i onatge; Andalusia, en roig
Deu comunitats i les ciutats de Ceuta i Melilla estan hui en alerta per un episodi de pluges, neu, vent i onatge. Andalusia activa nivell roig per acumulacions excepcionals a Cadis i Màlaga.
Educació
Un 25% de l’alumnat recorre a classes particulars i destina quasi 100 euros al mes
Un de cada quatre estudiants a Espanya acudix a reforços, sobretot d'anglés i matemàtiques, amb un gasto mitjà de 97 euros mensuals i major impacte en secundària.
Oratge
Avís groc en el litoral d’Alacant per vent de força 7 i ones de tres metres
Aemet ha activat l'avís groc en la costa d'Alacant per vent del sud-oest i onatge de fins a 3 metres. El dijous s'amplien els avisos per vent i mar en diverses zones.



