Ahir dilluns, es va produir un atropellament amb un ferit en l'avinguda de l'Oest de València. Segons informat 'Levante-EMV', un autobús de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) va atropellar ahir a la nit un vianant en ple centre de València. La víctima és un home de 59 anys, el qual va haver de ser traslladat a l'hospital. L'incident va ocórrer a les 21.30 hores en l'avinguda de l'Oest en el creuament amb el carrer En Sanç. Un autobús de la línia 73, que va des de Tres Creus fins a l'Estació del Nord, va atropellar un home de 59 anys, segons han apuntat els testimonis, amb un intent previ del conductor d'esquivar el vianant. Al no poder esquivar-lo donada la velocitat que portava, l'home va ser colpejat pel vehicle i va caure. Les lesions que presentava no eren greus i no va arribar a perdre el coneixement, però va haver de ser atés pels sanitaris i posteriorment traslladat a l'hospital Nou d'Octubre. Fins al lloc de l'accident també es van traslladar agent de la Policia Local, els quals van haver de regular el trànsit i tranquil·litzar els veïns allí presents que estaven indignats per l'accident, que no és el primer que es produïx en esta via.
1 minutde lectura
Un vianant resulta ferit al ser atropellat per un autobús de l’EMT a València
Per València Diari
Últimes notícies
Successos
Desarticulen un punt de venda de droga al costat d’una escola infantil a Cullera (València)
La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona i ha desmantellat un punt de venda de droga situat a escassos metres d'una escola infantil de Cullera. En el registre es van confiscar diverses substàncies i material de dosificació.
Societat
Més de 60 km de retencions a primera hora en les carreteres de València
Retencions d'una mica més de 60 quilòmetres a primera hora a la província, amb els majors embossos en l'A-7, V-31 i V-30 en sentit a València, Alacant i Barcelona.
Salut
Intervingudes més de 50 tones d’aliments i articles no aptes en naus d’Alacant
La Guàrdia Civil ha intervingut més de 50 tones de productes no aptes en dos naus del polígon Garrachico, a Alacant. Hi ha quatre persones investigades i gènere immobilitzat o destruït per riscos per a la salut.
Oratge
Set comunitats en alerta per vent, onatge, pluja i neu; Andalusia, en taronja
Set comunitats mantenen avisos per fenòmens adversos i Andalusia eleva el nivell a taronja a Almeria per temporal marítim amb ones de fins a 3 metres. Ceuta i Melilla seguixen en groc.
Economia
L’atur baixa al febrer en la Comunitat Valenciana: 1.102 persones menys i més afiliació
La Comunitat Valenciana va tancar febrer amb 1.102 aturats menys (-0,38%), fins a 290.629, i amb 11.313 afiliats més. A Espanya l'atur va repuntar lleument en 3.584 persones.
Oratge
Pluges febles en el sud de València i nord d’Alacant amb descens de màximes
Cels nuvolosos i ruixats febles, més persistents en el sud de València i nord d'Alacant. Pugen les mínimes i el vent del nord-est deixarà ratxes molt fortes.
Internacional
Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina
Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.
Successos
Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia
Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.



