Un vianant resulta ferit al ser atropellat per un autobús de l’EMT a València

Ahir dilluns, es va produir un atropellament amb un ferit en l'avinguda de l'Oest de València. Segons informat 'Levante-EMV', un autobús de l'Empresa Municipal de Transports (EMT) va atropellar ahir a la nit un vianant en ple centre de València. La víctima és un home de 59 anys, el qual va haver de ser traslladat a l'hospital. L'incident va ocórrer a les 21.30 hores en l'avinguda de l'Oest en el creuament amb el carrer En Sanç. Un autobús de la línia 73, que va des de Tres Creus fins a l'Estació del Nord, va atropellar un home de 59 anys, segons han apuntat els testimonis, amb un intent previ del conductor d'esquivar el vianant. Al no poder esquivar-lo donada la velocitat que portava, l'home va ser colpejat pel vehicle i va caure. Les lesions que presentava no eren greus i no va arribar a perdre el coneixement, però va haver de ser atés pels sanitaris i posteriorment traslladat a l'hospital Nou d'Octubre. Fins al lloc de l'accident també es van traslladar agent de la Policia Local, els quals van haver de regular el trànsit i tranquil·litzar els veïns allí presents que estaven indignats per l'accident, que no és el primer que es produïx en esta via.

Últimes notícies

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.

Izpisúa reivindica envellir amb salut i no només allargar la vida

El científic Juan Carlos Izpisúa ha defensat a Benidorm que la recerca sobre envelliment ha de prioritzar viure millor, no només viure més anys. L’Ajuntament li ha entregat la Distinció Europa per la seua trajectòria en biologia regenerativa i medicina avançada.

Elx es prepara per a una Nit de l’Albà històrica amb rècord de pólvora i palmeres

Elx ultima la Nit de l'Albà d'este dijous 13 d'agost, amb 2,8 tones de pólvora, més de 88.000 unitats pirotècniques i 312 palmeres, i una Palmera de la Mare de Déu formada per 1.080 cohetons.