Investiguen una violació grupal a una xiqueta de dotze anys a Burjassot

La Policia Nacional investiga dos possibles delictes de violació a Burjassot. La primera d’elles seria una violació grupal a una xiqueta de dotze anys. La segona, els agents mantenen obertes les perquisicions per l’agressió sexual, aquest cas individual, a una amiga de la víctima de l’atac en ramat, també menor d’edat.

De moment, les autoritats estan tractant d’identificar als presumptes violadors, que no han sigut detinguts. Segons informa ‘Levante-EMV’, les xicotetes no coneixien als seus agressors i havien quedat amb dos d’ells a través d’Instagram.

Els fets van ocórrer aquest dilluns en una casa abandonada de Burjassot

Les agressions s’han conegut gràcies al testimoniatge d’una tercera xiqueta, amiga de les anteriors, que va ser avisada del que estava ocorrent per una d’elles a través d’aquesta xarxa social. Així, els pares d’una de les menors agredides van poder alertar immediatament a la Policia.
Llavors es va posar en marxa un dispositiu d’urgència per a localitzar a les menors. La xiqueta que demanava auxili no sabia situar el lloc on es trobaven, ja que cap resideix en aqueixa zona.

Les proves mèdiques confirmen l’agressió

Segons la investigació que duu a terme la Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona (UFAM), les xiquetes havien quedat amb dos joves a través d’Instagram en un punt entre Godella i Burjassot. Quan un dels joves va intentar mantindre relacions sexuals amb una de les xiquetes, aquesta es va negar, però el presumpte violador l’hauria forçada de manera violenta.

Mentrestant, a la casa abandonada van acudir altres quatre xics, amics dels quals van concertar la cita, que haurien comés la violació grupal a l’altra víctima. La primera, per part seua, va aconseguir fugir i avisar del succeït.

Proves mèdiques confirmen la violació

Les proves mèdiques realitzades a una de les xiquetes han detectat senyals compatibles amb una agressió sexual. La Policia ja ha localitzat el lloc on s’haurien produït els fets i les exploracions mèdiques mostren signes compatibles amb una violació.

A més, els especialistes de la UFAM han posat els fets en coneixement de la Fiscalia de Menors i han habilitat els canals establits en el protocol perquè les menors reben l’assistència necessària com a víctimes d’un delicte sexual.

Últimes notícies

Jaime Pradilla assumix la derrota davant el Reial Madrid i reivindica la temporada del València Basket

Jaime Pradilla lamenta l'eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en semifinals de l'Eurolliga, però defén l'any de l'equip i confia que prompte puguen sentir-se orgullosos del seu recorregut.

Scariolo destaca la resiliència del Reial Madrid després de reinventar-se rumb a la final d’Eurolliga

Sergio Scariolo subratlla que el Reial Madrid ha hagut de reinventar el seu joc per les baixes interiors i ressalta la resiliència de l'equip abans de la final d'Eurolliga davant Olympiacos.

Scariolo descarta a Usman Garuba per a la final de l’Eurolliga després de lesionar-se davant el València

Usman Garuba es lesiona en la semifinal de l'Eurolliga davant el València Basket i Sergio Scariolo confirma que el pivot del Reial Madrid queda descartat per a la final contra el Olympiacos.

Hezonja llança un missatge d’optimisme abans de la final de l’Eurolliga

Mario Hezonja es mostra convençut de les opcions del Reial Madrid en la final de l'Eurolliga davant Olympiacos i demana confiança malgrat l'esglai per la lesió de Garuba.

Pedro Martínez lamenta l’eliminació del València Basket davant el Reial Madrid en l’Eurolliga

Pedro Martínez va reconéixer que al València Basket li haguera agradat competir millor en la semifinal de la Final a Quatre, després de caure amb claredat davant un Reial Madrid al qual va considerar just vencedor.

El Reial Madrid atropella al València i se cita amb el Olympiacos en la final de l’Eurolliga

El Reial Madrid va derrotar al València Basket per 90-105 en la Final Four de l'Eurolliga i jugarà la final davant el Olympiacos, després de firmar al costat del conjunt taronja la mitat més anotadora d'este segle en una semifinal.

Francisco Camps arranca la seua campanya per a liderar el PPCV amb la promesa de recuperar el govern

Francisco Camps dona per iniciada la carrera cap al congrés regional del PPCV i s'oferix a liderar de nou el partit amb el compromís d'aconseguir una majoria absoluta en 2027.

Extingit l’incendi a l’Hospital de Torrevieja després de deixar dos ferits greus

L'incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja s'ha donat per extingit després de causar un treballador en l'UCI per inhalació de fum i un altre pacient amb cremades greus traslladat a València.