Investiguen una violació grupal a una xiqueta de dotze anys a Burjassot

La Policia Nacional investiga dos possibles delictes de violació a Burjassot. La primera d’elles seria una violació grupal a una xiqueta de dotze anys. La segona, els agents mantenen obertes les perquisicions per l’agressió sexual, aquest cas individual, a una amiga de la víctima de l’atac en ramat, també menor d’edat.

De moment, les autoritats estan tractant d’identificar als presumptes violadors, que no han sigut detinguts. Segons informa ‘Levante-EMV’, les xicotetes no coneixien als seus agressors i havien quedat amb dos d’ells a través d’Instagram.

Els fets van ocórrer aquest dilluns en una casa abandonada de Burjassot

Les agressions s’han conegut gràcies al testimoniatge d’una tercera xiqueta, amiga de les anteriors, que va ser avisada del que estava ocorrent per una d’elles a través d’aquesta xarxa social. Així, els pares d’una de les menors agredides van poder alertar immediatament a la Policia.
Llavors es va posar en marxa un dispositiu d’urgència per a localitzar a les menors. La xiqueta que demanava auxili no sabia situar el lloc on es trobaven, ja que cap resideix en aqueixa zona.

Les proves mèdiques confirmen l’agressió

Segons la investigació que duu a terme la Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona (UFAM), les xiquetes havien quedat amb dos joves a través d’Instagram en un punt entre Godella i Burjassot. Quan un dels joves va intentar mantindre relacions sexuals amb una de les xiquetes, aquesta es va negar, però el presumpte violador l’hauria forçada de manera violenta.

Mentrestant, a la casa abandonada van acudir altres quatre xics, amics dels quals van concertar la cita, que haurien comés la violació grupal a l’altra víctima. La primera, per part seua, va aconseguir fugir i avisar del succeït.

Proves mèdiques confirmen la violació

Les proves mèdiques realitzades a una de les xiquetes han detectat senyals compatibles amb una agressió sexual. La Policia ja ha localitzat el lloc on s’haurien produït els fets i les exploracions mèdiques mostren signes compatibles amb una violació.

A més, els especialistes de la UFAM han posat els fets en coneixement de la Fiscalia de Menors i han habilitat els canals establits en el protocol perquè les menors reben l’assistència necessària com a víctimes d’un delicte sexual.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.

La Generalitat impulsa la licitació del nou edifici de consultes externes de l’Hospital de Sagunt

La Generalitat impulsa la licitació d'un nou edifici de consultes externes a l'Hospital de Sagunt, amb una inversió de 28 milions i prop de 9.500 m² per a ampliar la capacitat assistencial.

Sanitat trau a concurs el transport sanitari en la Comunitat per més de 580 milions

La Conselleria de Sanitat ha licitat el servici de transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana per més de 580 milions, amb un contracte de quatre anys ampliable fins a quasi 858 milions.

Dani Fernández patix un trencament de lligament en el muscle després d’una caiguda en ple concert a València

Dani Fernández patix un trencament de lligament en un muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València. El cantant va haver de parar el xou, però va tornar mitja hora després amb el braç en cabestrell per a acabar l'actuació i serà operat d'urgència.

Sole Giménez defén l’artesania musical enfront de l’amenaça de la intel·ligència artificial

Sole Giménez torna amb Ésser humà, el seu primer disc de temes inèdits en quasi una dècada, i alerta sobre el risc que la intel·ligència artificial substituïsca la creació artesanal.

Pugen les temperatures en la Comunitat Valenciana amb possibles ruixats tempestuosos a l’interior nord

El temps en la Comunitat Valenciana es presenta amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i algun ruixat amb tempesta a la vesprada a l'interior nord, a més de bancs de boira costaners a primeres hores.

Un estudi urgix a gestionar el paisatge per a frenar l’expansió d’espècies invasores

Una investigació del campus de Gandia de la UPV vincula l'abandó agrícola i la proliferació de plantes invasores amb l'expansió del bec de corall senegalés, una au exòtica que altera les comunitats d'aus natives.