Investiguen una violació grupal a una xiqueta de dotze anys a Burjassot

La Policia Nacional investiga dos possibles delictes de violació a Burjassot. La primera d’elles seria una violació grupal a una xiqueta de dotze anys. La segona, els agents mantenen obertes les perquisicions per l’agressió sexual, aquest cas individual, a una amiga de la víctima de l’atac en ramat, també menor d’edat.

De moment, les autoritats estan tractant d’identificar als presumptes violadors, que no han sigut detinguts. Segons informa ‘Levante-EMV’, les xicotetes no coneixien als seus agressors i havien quedat amb dos d’ells a través d’Instagram.

Els fets van ocórrer aquest dilluns en una casa abandonada de Burjassot

Les agressions s’han conegut gràcies al testimoniatge d’una tercera xiqueta, amiga de les anteriors, que va ser avisada del que estava ocorrent per una d’elles a través d’aquesta xarxa social. Així, els pares d’una de les menors agredides van poder alertar immediatament a la Policia.
Llavors es va posar en marxa un dispositiu d’urgència per a localitzar a les menors. La xiqueta que demanava auxili no sabia situar el lloc on es trobaven, ja que cap resideix en aqueixa zona.

Les proves mèdiques confirmen l’agressió

Segons la investigació que duu a terme la Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona (UFAM), les xiquetes havien quedat amb dos joves a través d’Instagram en un punt entre Godella i Burjassot. Quan un dels joves va intentar mantindre relacions sexuals amb una de les xiquetes, aquesta es va negar, però el presumpte violador l’hauria forçada de manera violenta.

Mentrestant, a la casa abandonada van acudir altres quatre xics, amics dels quals van concertar la cita, que haurien comés la violació grupal a l’altra víctima. La primera, per part seua, va aconseguir fugir i avisar del succeït.

Proves mèdiques confirmen la violació

Les proves mèdiques realitzades a una de les xiquetes han detectat senyals compatibles amb una agressió sexual. La Policia ja ha localitzat el lloc on s’haurien produït els fets i les exploracions mèdiques mostren signes compatibles amb una violació.

A més, els especialistes de la UFAM han posat els fets en coneixement de la Fiscalia de Menors i han habilitat els canals establits en el protocol perquè les menors reben l’assistència necessària com a víctimes d’un delicte sexual.

Últimes notícies

José María Ángel es mostra tranquil després de declarar davant el jutge per la presumpta falsificació del seu títol

José María Ángel, excomisionado del Govern per a la DANA, declara com investigat per la presumpta falsificació d'un títol universitari amb el qual hauria promocionat com a funcionari i assegura que ha intentat traslladar la seua veritat al jutge.

Corberán promet que el València ho donarà tot per Europa davant el Barcelona

Carlos Corberán assegura que el València ho donarà tot per a aconseguir la classificació a la Lliga Conferència, encara que reconeix que no depenen de si mateixos i han de guanyar al Barcelona i esperar altres resultats.

Castro afronta davant el Betis el partit decisiu per a la permanència del Llevant

Luís Castro reconeix que el Llevant arriba a l'escenari que desitjava, depenent de si mateix davant el Betis per a certificar la permanència, i exigix al seu equip màxima concentració.

El València es juga la Conference davant un Barcelona ja campió

El València necessita guanyar a un Barcelona ja sense objectius i esperar les ensopegades de Getafe i Raig per a aconseguir la plaça de Lliga Conferència en l'última jornada.

Morant acusa a Pérez Llorca d’absentar-se de la crisi educativa i compara la seua actitud amb la de Mazón en la dana

Diana Morant retrau a Juanfran Pérez Llorca que no s'implique en la vaga del professorat i li critica per no revertir beneficis fiscals ni subvencions, mentres exigix explicacions pel cas de les vivendes públiques dels Naus a Alacant.

Set de cada deu directives valencianes treballen en empreses liderades per dones

Quasi el 70% de les empresàries i directives de la Comunitat Valenciana desenrotllen la seua carrera en companyies encapçalades per dones, un entorn que impulsa noves oportunitats i referents femenins.

Un milió d’euros per a modernitzar el regadiu del nispro a Callosa d’en Sarrià

El Govern destina un milió d'euros a implantar tecnologia de reg de precisió en els cultius de nispro i alvocat de Callosa d'en Sarrià, amb l'objectiu d'optimitzar l'ús de l'aigua i reforçar la sostenibilitat del camp valencià.