Investiguen una violació grupal a una xiqueta de dotze anys a Burjassot

La Policia Nacional investiga dos possibles delictes de violació a Burjassot. La primera d’elles seria una violació grupal a una xiqueta de dotze anys. La segona, els agents mantenen obertes les perquisicions per l’agressió sexual, aquest cas individual, a una amiga de la víctima de l’atac en ramat, també menor d’edat.

De moment, les autoritats estan tractant d’identificar als presumptes violadors, que no han sigut detinguts. Segons informa ‘Levante-EMV’, les xicotetes no coneixien als seus agressors i havien quedat amb dos d’ells a través d’Instagram.

Els fets van ocórrer aquest dilluns en una casa abandonada de Burjassot

Les agressions s’han conegut gràcies al testimoniatge d’una tercera xiqueta, amiga de les anteriors, que va ser avisada del que estava ocorrent per una d’elles a través d’aquesta xarxa social. Així, els pares d’una de les menors agredides van poder alertar immediatament a la Policia.
Llavors es va posar en marxa un dispositiu d’urgència per a localitzar a les menors. La xiqueta que demanava auxili no sabia situar el lloc on es trobaven, ja que cap resideix en aqueixa zona.

Les proves mèdiques confirmen l’agressió

Segons la investigació que duu a terme la Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona (UFAM), les xiquetes havien quedat amb dos joves a través d’Instagram en un punt entre Godella i Burjassot. Quan un dels joves va intentar mantindre relacions sexuals amb una de les xiquetes, aquesta es va negar, però el presumpte violador l’hauria forçada de manera violenta.

Mentrestant, a la casa abandonada van acudir altres quatre xics, amics dels quals van concertar la cita, que haurien comés la violació grupal a l’altra víctima. La primera, per part seua, va aconseguir fugir i avisar del succeït.

Proves mèdiques confirmen la violació

Les proves mèdiques realitzades a una de les xiquetes han detectat senyals compatibles amb una agressió sexual. La Policia ja ha localitzat el lloc on s’haurien produït els fets i les exploracions mèdiques mostren signes compatibles amb una violació.

A més, els especialistes de la UFAM han posat els fets en coneixement de la Fiscalia de Menors i han habilitat els canals establits en el protocol perquè les menors reben l’assistència necessària com a víctimes d’un delicte sexual.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.