Investiguen una violació grupal a una xiqueta de dotze anys a Burjassot

La Policia Nacional investiga dos possibles delictes de violació a Burjassot. La primera d’elles seria una violació grupal a una xiqueta de dotze anys. La segona, els agents mantenen obertes les perquisicions per l’agressió sexual, aquest cas individual, a una amiga de la víctima de l’atac en ramat, també menor d’edat.

De moment, les autoritats estan tractant d’identificar als presumptes violadors, que no han sigut detinguts. Segons informa ‘Levante-EMV’, les xicotetes no coneixien als seus agressors i havien quedat amb dos d’ells a través d’Instagram.

Els fets van ocórrer aquest dilluns en una casa abandonada de Burjassot

Les agressions s’han conegut gràcies al testimoniatge d’una tercera xiqueta, amiga de les anteriors, que va ser avisada del que estava ocorrent per una d’elles a través d’aquesta xarxa social. Així, els pares d’una de les menors agredides van poder alertar immediatament a la Policia.
Llavors es va posar en marxa un dispositiu d’urgència per a localitzar a les menors. La xiqueta que demanava auxili no sabia situar el lloc on es trobaven, ja que cap resideix en aqueixa zona.

Les proves mèdiques confirmen l’agressió

Segons la investigació que duu a terme la Unitat d’Atenció a la Família i a la Dona (UFAM), les xiquetes havien quedat amb dos joves a través d’Instagram en un punt entre Godella i Burjassot. Quan un dels joves va intentar mantindre relacions sexuals amb una de les xiquetes, aquesta es va negar, però el presumpte violador l’hauria forçada de manera violenta.

Mentrestant, a la casa abandonada van acudir altres quatre xics, amics dels quals van concertar la cita, que haurien comés la violació grupal a l’altra víctima. La primera, per part seua, va aconseguir fugir i avisar del succeït.

Proves mèdiques confirmen la violació

Les proves mèdiques realitzades a una de les xiquetes han detectat senyals compatibles amb una agressió sexual. La Policia ja ha localitzat el lloc on s’haurien produït els fets i les exploracions mèdiques mostren signes compatibles amb una violació.

A més, els especialistes de la UFAM han posat els fets en coneixement de la Fiscalia de Menors i han habilitat els canals establits en el protocol perquè les menors reben l’assistència necessària com a víctimes d’un delicte sexual.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.