Investiguen una violació múltiple: la víctima va trobar un telèfon amb fotos seues nua

 

L’Ertzaintza està investigant la violació múltiple d’una dona de mitjana edat a Bilbao. Va ser la pròpia víctima la que va acudir a comissaria per a denunciar que havia sigut drogada i agredida sexualment per diversos homes.

Els fets van ocórrer, segons recull el ‘Diario Vasco’, en un pis dels voltants del Casc Vell de la localitat, la matinada del divendres al dissabte. Segons denúncia la dona, va ser drogada i violada per estos individus.

 

La víctima va trobar un mòbil amb fotografies d’ella nua amb altres homes

 

La víctima a penes recordava algunes coses de l’agressió. Va sentir molèsties físiques i va trobar un telèfon mòbil, que podria ser el d’un dels agressors, segons fonts policials, en el qual apareixien fotografies seues nua i uns homes.

Segons la investigació, podria tractar-se de quatre homes els que van dur a terme l’agressió sexual, si bé encara s’estan investigant els fets.

 

És la segona violació múltiple a Biscaia en menys d’un mes

 

Es tracta de la segona suposada violació múltiple que es produeix en Biscaia en menys d’un mes. A la fi d’agost, l’Ertzaintza va obrir una investigació després que una menor presentara una denúncia per la violació que va patir en Plentzia, en la qual van participar tres subjectes, dos d’ells de manera activa, segons el testimoniatge de la jove de 17 anys.

Els fets haurien ocorregut al voltant de les dos i mitja de la matinada i s’investiga si es tractaria d’una violació grupal.

Els dos grups amb representació a l’Ajuntament de Plentzia, PNB i EH Bildu, i els col·lectius  feministes  Araldi i Sorginen Alabak han expressat la seua «ràbia» davant l’agressió sexual denunciada i han subratllat que els agressors «sobren ací i a tot arreu» i han reivindicat un «poble lliure d’agressions masclistes».

Últimes notícies

Morcillo tria l’Elche com a oportunitat clau per a la seua carrera

El centrecampista Javier Morcillo ha destacat en la seua presentació amb l’Elche que fitxar pel club il·licità és una oportunitat única i que confia en l’alt nivell de l’equip per a aconseguir la permanència.

Cinc anys de presó per apunyalar amb un tornavís un home a Castelló

L’Audiència de Castelló ha condemnat tres hòmens a cinc anys de presó per intentar matar un home amb un tornavís d’estrela i hauràn d’indemnitzar-lo amb més de 40.000 euros. La sentència també els prohibix acostar-se a la víctima durant sis anys i és ferma.

Fer Niño confia en un Elx competitiu i assegura que l’afició “gaudirà molt”

El davanter gadità Fer Niño ha sigut presentat amb l’Elx i admet que l’equip pot patir per la permanència, però confia plenament en la plantilla i en fer gaudir l’afició en la tornada a Primera Divisió.

El PSPV exigix que Pérez Llorca explique en Les Corts la gestió de l’incendi de Tírig

El PSPV ha registrat la petició perquè el president de la Generalitat, Juan Francisco Pérez Llorca, i el conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, compareguen en Les Corts per a explicar la gestió de l’incendi de Tírig i la seguretat dels bombers forestals.

El València Basket ja coneix les dates clau contra el Madrid de Pedro Martínez en la Lliga Endesa

El València Basket rebrà el Real Madrid de Pedro Martínez i Jaime Pradilla el 4 de gener al Roig Arena i visitarà el conjunt blanc el 14 de març, en una Lliga Endesa en què els taronja defenen el títol i encaren un exigent calendari.

Advertència del Consell: prohibit entrar en zones d’incendis per vore l’eclipsi

El Consell ha recordat que està prohibit accedir a parcs naturals i zones forestals afectades per incendis per vore l’eclipsi, i ha detectat diversos intents d’entrada en estos espais durant el matí.

L’aeroport d’Alacant-Elx supera els 2,3 milions de passatgers al juliol

L’aeroport d’Alacant-Elx Miguel Hernández ha augmentat un 11,1 % els passatgers al juliol, fins a més de 2,3 milions, i frega ja els 12,5 milions en els set primers mesos de 2026.

Brugué, Dela, Iván Romero i Mandi lideraran la capitania del Llevant en la temporada 2026-27

Roger Brugué, Adrián de la Fuente 'Dela', Iván Romero i el recent fitxatge Aïssa Mandi formen el nou grup de capitans del Llevant per a la temporada 2026-27, segons ha anunciat el club en un comunicat.