Investiguen una violació múltiple: la víctima va trobar un telèfon amb fotos seues nua

 

L’Ertzaintza està investigant la violació múltiple d’una dona de mitjana edat a Bilbao. Va ser la pròpia víctima la que va acudir a comissaria per a denunciar que havia sigut drogada i agredida sexualment per diversos homes.

Els fets van ocórrer, segons recull el ‘Diario Vasco’, en un pis dels voltants del Casc Vell de la localitat, la matinada del divendres al dissabte. Segons denúncia la dona, va ser drogada i violada per estos individus.

 

La víctima va trobar un mòbil amb fotografies d’ella nua amb altres homes

 

La víctima a penes recordava algunes coses de l’agressió. Va sentir molèsties físiques i va trobar un telèfon mòbil, que podria ser el d’un dels agressors, segons fonts policials, en el qual apareixien fotografies seues nua i uns homes.

Segons la investigació, podria tractar-se de quatre homes els que van dur a terme l’agressió sexual, si bé encara s’estan investigant els fets.

 

És la segona violació múltiple a Biscaia en menys d’un mes

 

Es tracta de la segona suposada violació múltiple que es produeix en Biscaia en menys d’un mes. A la fi d’agost, l’Ertzaintza va obrir una investigació després que una menor presentara una denúncia per la violació que va patir en Plentzia, en la qual van participar tres subjectes, dos d’ells de manera activa, segons el testimoniatge de la jove de 17 anys.

Els fets haurien ocorregut al voltant de les dos i mitja de la matinada i s’investiga si es tractaria d’una violació grupal.

Els dos grups amb representació a l’Ajuntament de Plentzia, PNB i EH Bildu, i els col·lectius  feministes  Araldi i Sorginen Alabak han expressat la seua “ràbia” davant l’agressió sexual denunciada i han subratllat que els agressors “sobren ací i a tot arreu” i han reivindicat un “poble lliure d’agressions masclistes”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.

Alerta groga per fort onatge este dijous i la matinada del divendres en el sud d’Alacant

Aemet activa l'avís groc per fenomenos costaners en el litoral sud d'Alacant entre el dijous al mediodia i la matinada del divendres, amb vent intens i ones de fins a tres metres.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.