Investiguen una violació múltiple: la víctima va trobar un telèfon amb fotos seues nua

 

L’Ertzaintza està investigant la violació múltiple d’una dona de mitjana edat a Bilbao. Va ser la pròpia víctima la que va acudir a comissaria per a denunciar que havia sigut drogada i agredida sexualment per diversos homes.

Els fets van ocórrer, segons recull el ‘Diario Vasco’, en un pis dels voltants del Casc Vell de la localitat, la matinada del divendres al dissabte. Segons denúncia la dona, va ser drogada i violada per estos individus.

 

La víctima va trobar un mòbil amb fotografies d’ella nua amb altres homes

 

La víctima a penes recordava algunes coses de l’agressió. Va sentir molèsties físiques i va trobar un telèfon mòbil, que podria ser el d’un dels agressors, segons fonts policials, en el qual apareixien fotografies seues nua i uns homes.

Segons la investigació, podria tractar-se de quatre homes els que van dur a terme l’agressió sexual, si bé encara s’estan investigant els fets.

 

És la segona violació múltiple a Biscaia en menys d’un mes

 

Es tracta de la segona suposada violació múltiple que es produeix en Biscaia en menys d’un mes. A la fi d’agost, l’Ertzaintza va obrir una investigació després que una menor presentara una denúncia per la violació que va patir en Plentzia, en la qual van participar tres subjectes, dos d’ells de manera activa, segons el testimoniatge de la jove de 17 anys.

Els fets haurien ocorregut al voltant de les dos i mitja de la matinada i s’investiga si es tractaria d’una violació grupal.

Els dos grups amb representació a l’Ajuntament de Plentzia, PNB i EH Bildu, i els col·lectius  feministes  Araldi i Sorginen Alabak han expressat la seua «ràbia» davant l’agressió sexual denunciada i han subratllat que els agressors «sobren ací i a tot arreu» i han reivindicat un «poble lliure d’agressions masclistes».

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.