Investiguen una violació múltiple: la víctima va trobar un telèfon amb fotos seues nua

 

L’Ertzaintza està investigant la violació múltiple d’una dona de mitjana edat a Bilbao. Va ser la pròpia víctima la que va acudir a comissaria per a denunciar que havia sigut drogada i agredida sexualment per diversos homes.

Els fets van ocórrer, segons recull el ‘Diario Vasco’, en un pis dels voltants del Casc Vell de la localitat, la matinada del divendres al dissabte. Segons denúncia la dona, va ser drogada i violada per estos individus.

 

La víctima va trobar un mòbil amb fotografies d’ella nua amb altres homes

 

La víctima a penes recordava algunes coses de l’agressió. Va sentir molèsties físiques i va trobar un telèfon mòbil, que podria ser el d’un dels agressors, segons fonts policials, en el qual apareixien fotografies seues nua i uns homes.

Segons la investigació, podria tractar-se de quatre homes els que van dur a terme l’agressió sexual, si bé encara s’estan investigant els fets.

 

És la segona violació múltiple a Biscaia en menys d’un mes

 

Es tracta de la segona suposada violació múltiple que es produeix en Biscaia en menys d’un mes. A la fi d’agost, l’Ertzaintza va obrir una investigació després que una menor presentara una denúncia per la violació que va patir en Plentzia, en la qual van participar tres subjectes, dos d’ells de manera activa, segons el testimoniatge de la jove de 17 anys.

Els fets haurien ocorregut al voltant de les dos i mitja de la matinada i s’investiga si es tractaria d’una violació grupal.

Els dos grups amb representació a l’Ajuntament de Plentzia, PNB i EH Bildu, i els col·lectius  feministes  Araldi i Sorginen Alabak han expressat la seua «ràbia» davant l’agressió sexual denunciada i han subratllat que els agressors «sobren ací i a tot arreu» i han reivindicat un «poble lliure d’agressions masclistes».

Últimes notícies

L’abandó rural convertix el territori en una mecha forestal contínua

El geògraf de la Universitat de València Javier Berenguer alerta que l’abandó rural ha creat una 'mecha forestal ininterrompuda' i augmenta el risc d’incendis, especialment en la frontera entre vivendes i muntanya a la Comunitat Valenciana.

Marcos Benavent, el ‘ionqui dels diners’, ja està empresonat per la primera condemna del cas Imelsa

Marcos Benavent, exgerent d'Imelsa conegut com el 'ionqui dels diners', ja està a la presó de Picassent per complir la primera condemna del cas Imelsa, de quasi huit anys. Va ingressar de manera voluntària abans que expirara el termini marcat per l'Audiència Provincial de València.

Air Nostrum torna als beneficis amb 10,5 milions en 2025 després d’alçar ingressos un 11 %

Air Nostrum ha tancat 2025 amb un benefici net abans d’impostos de 10,5 milions d’euros i uns ingressos de 690,1 milions, un 11 % més que en 2024. La companyia ha millorat ocupació, passatgers i resultat d’explotació, i continua tornant el deute de la pandèmia.

Rescaten cinc gossos, tres gats i un ocell de cases desallotjades per l’incendi de la Vall d’Uixó

Un centre caní de Vila-real ha tret cinc gossos, tres gats i un ocell de vivendes de municipis desallotjats per l’incendi de la Vall d’Uixó, després de més de cinc dies sols. Els animals s’han reunit amb els seus amos, que han viscut el rescat amb una forta càrrega emocional.

La quarta ona de calor deixarà fins a 40 graus este dijous a la Comunitat

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per calor en punts d’Alacant i València, amb màximes que podran arribar als 40 graus.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua actiu i arrasa 9.300 hectàrees en un perímetre de 81 km

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó continua sense estar controlat després de cinc dies, amb un perímetre de 81 quilòmetres i 9.300 hectàrees cremades. Més de 1.200 professionals i una trentena de mitjans aeris treballen coordinats en les tasques d’extinció.

El Trofeu Festa d’Elx s’ajorna per les obres al Martínez Valero

L’Elche ha decidit no disputar el Trofeu Festa d’Elx abans de l’inici de LaLiga per les obres de millora al Martínez Valero. El club no descarta buscar una nova data en la finestra de setembre, però no pot garantir que el torneig es jugue enguany.

La nova camiseta del Valencia Basket celebra 40 anys d’història amb el taronja com a senyal d’identitat

El Valencia Basket ha presentat la seua nova primera equipació, batejada com Origen, que lluirà en ACB, Euroliga i Lliga Femenina Endesa i que ret homenatge al 40 aniversari del club amb el taronja com a color central i nous detalls en negre i daurat.
FILMOTECA D'ESTIU