Investiguen una violació múltiple: la víctima va trobar un telèfon amb fotos seues nua

 

L’Ertzaintza està investigant la violació múltiple d’una dona de mitjana edat a Bilbao. Va ser la pròpia víctima la que va acudir a comissaria per a denunciar que havia sigut drogada i agredida sexualment per diversos homes.

Els fets van ocórrer, segons recull el ‘Diario Vasco’, en un pis dels voltants del Casc Vell de la localitat, la matinada del divendres al dissabte. Segons denúncia la dona, va ser drogada i violada per estos individus.

 

La víctima va trobar un mòbil amb fotografies d’ella nua amb altres homes

 

La víctima a penes recordava algunes coses de l’agressió. Va sentir molèsties físiques i va trobar un telèfon mòbil, que podria ser el d’un dels agressors, segons fonts policials, en el qual apareixien fotografies seues nua i uns homes.

Segons la investigació, podria tractar-se de quatre homes els que van dur a terme l’agressió sexual, si bé encara s’estan investigant els fets.

 

És la segona violació múltiple a Biscaia en menys d’un mes

 

Es tracta de la segona suposada violació múltiple que es produeix en Biscaia en menys d’un mes. A la fi d’agost, l’Ertzaintza va obrir una investigació després que una menor presentara una denúncia per la violació que va patir en Plentzia, en la qual van participar tres subjectes, dos d’ells de manera activa, segons el testimoniatge de la jove de 17 anys.

Els fets haurien ocorregut al voltant de les dos i mitja de la matinada i s’investiga si es tractaria d’una violació grupal.

Els dos grups amb representació a l’Ajuntament de Plentzia, PNB i EH Bildu, i els col·lectius  feministes  Araldi i Sorginen Alabak han expressat la seua “ràbia” davant l’agressió sexual denunciada i han subratllat que els agressors “sobren ací i a tot arreu” i han reivindicat un “poble lliure d’agressions masclistes”.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.