L’amenaça d’un home a una dona a València: “Si et vens amb mi, et perdone la vida”

 

Agents de la Policia Local de València han detingut cap a les 22.00 hores d’aquest dijous a un home per presumptament agredir a la seua exparella, a la qual, a través del mòbil, va arribar a amenaçar amb frases com «si et vens amb mi a casa, et perdone la vida«, sense saber que ella estava juntament amb els efectius policials que van sentir l’expressió.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, l’exparella de la dona, que tenia una ordre d’allunyament, se li va acostar i presumptament la va amenaçar de mort i li va arribar a agafar del coll. En aqueix moment, l’ara detingut anava juntament amb un amic. A més, suposadament el dia anterior l’havia amenaçada amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els agents, que van actuar arran d’un avís rebut a la sala del 092, van comprovar que el presumpte autor dels fets tenia en vigor aqueixa ordre d’allunyament pel qual van comunicar la seua descripció a la resta de patrulles.

 

En el moment en el qual la víctima es trobava amb ells, el presumpte autor dels fets, que desconeixia aqueixa situació, suposadament va començar a cridar-la per a continuar amenaçant-la, amb expressions com la frase «si et vens amb mi a casa, et perdono la vida«. El presumpte agressor va ser detingut en els voltants.
 

Últimes notícies

25 consultoris de platja i 85 milions per a reforçar la sanitat en zones turístiques este estiu

Sanitat obrirà entre juliol i setembre 25 consultoris auxiliars de platja i reforçarà 74 centres d’Atenció Primària amb un pressupost de 85,2 milions d’euros. Puçol mantindrà obert el seu consultori de platja tot l’any per a atendre l’augment de població.

Museus de Valladolid, León, Màlaga, València i Madrid incorporen 62 obres d’art recuperades a Itàlia

Un total de 62 peces d’art, valorades en més de tres milions d’euros i procedents de tràfic il·lícit, s’han reintegrat a museus d’Espanya, inclosos centres de València, Madrid, Valladolid, León i Màlaga, després de l’operació Altarpiece de la Guàrdia Civil.

Detinguda a Alacant per llogar un pis en condicions infrahumanes a immigrants sense papers

Una dona de 56 anys ha sigut detinguda a Alacant per utilitzar la seua vivenda com a pis patera per a immigrants en situació irregular, cobrar-los 10 euros al dia i amenaçar de mort els agents que l’investigaven.

Kejelcha i Tesfay lideren una llista d’elit històrica en el Marató València 2026

El Marató València Trinidad Alfonso Zurich del 6 de desembre comptarà amb Yomif Kejelcha i Fotyen Tesfay, segon millor registre mundial masculí i femení, al capdavant d’una llista d’elit amb grans figures internacionals.

La Generalitat destinarà 100 milions al Pla de la Indústria de la Defensa per a impulsar el lideratge valencià

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i ha confirmat que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions en el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i que València acollirà en 2027 la Fira Internacional de la Indústria Auxiliar de la Defensa.

La Generalitat preveu invertir 100 milions per impulsar la indústria de la defensa valenciana

La Generalitat ha anunciat una inversió de 100 milions d’euros per desplegar el Pla Estratègic de la Indústria de la Defensa i situar la Comunitat Valenciana en el mapa europeu del sector.

Mónica Oltra serà ratificada dissabte com a candidata de Compromís a l’alcaldia de València

Compromís per València celebrarà este dissabte una assemblea extraordinària al Jardí Botànic per ratificar Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València per a les municipals de 2027 i presentar el seu projecte polític per a la ciutat.