L’amenaça d’un home a una dona a València: “Si et vens amb mi, et perdone la vida”

 

Agents de la Policia Local de València han detingut cap a les 22.00 hores d’aquest dijous a un home per presumptament agredir a la seua exparella, a la qual, a través del mòbil, va arribar a amenaçar amb frases com «si et vens amb mi a casa, et perdone la vida«, sense saber que ella estava juntament amb els efectius policials que van sentir l’expressió.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, l’exparella de la dona, que tenia una ordre d’allunyament, se li va acostar i presumptament la va amenaçar de mort i li va arribar a agafar del coll. En aqueix moment, l’ara detingut anava juntament amb un amic. A més, suposadament el dia anterior l’havia amenaçada amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els agents, que van actuar arran d’un avís rebut a la sala del 092, van comprovar que el presumpte autor dels fets tenia en vigor aqueixa ordre d’allunyament pel qual van comunicar la seua descripció a la resta de patrulles.

 

En el moment en el qual la víctima es trobava amb ells, el presumpte autor dels fets, que desconeixia aqueixa situació, suposadament va començar a cridar-la per a continuar amenaçant-la, amb expressions com la frase «si et vens amb mi a casa, et perdono la vida«. El presumpte agressor va ser detingut en els voltants.
 

Últimes notícies

Un camió bolcat col·lapsa l’A-7 a Benifaió amb 6 km de cues

El bolc d’un camió en l’A-7 al terme de Benifaió ha provocat este divendres almenys sis quilòmetres de retencions en direcció Alacant. El vehicle ha quedat creuat en la calçada i el trànsit circula només pel voral.

El Valencia fitxa el lateral veneçolà Román Davis per al Mestalla i el Juvenil A

El Valencia ha incorporat el jove lateral veneçolà Román Davis, de 18 anys, cedit per la Universidad Central de Venezuela amb opció de compra, per reforçar el Juvenil A i el Mestalla.

L’Elx confia a tancar prompte el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha explicat que el club treballa per aconseguir el retorn del davanter argentí Ezequiel Ponce i ha detallat les posicions que encara vol reforçar abans del tancament del mercat.

Iñigo Pérez alerta d’un partit altament emocional en el debut a Santander

Iñigo Pérez preveu un partit molt emocional en el debut del Villarreal a LALIGA al camp del Racing de Santander i insistix que l’equip ha de saber gestionar eixa pressió. El tècnic navarrés es mostra satisfet amb la pretemporada, confia en els jòvens i fixa com a repte agarrar-se als llocs de Champions.

Luís Castro s’esborra els objectius llargs: el Levante només pensa en l’Espanyol

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, assegura que l’única meta ara és debutar amb victòria diumenge al camp de l’Espanyol en la primera jornada de LaLiga EA Sports.

Alberto Moleiro agafa el 10 de Parejo i Macià lluirà el 26 al Villarreal

Alberto Moleiro lluirà el dorsal 10 que ha deixat lliure Dani Parejo, mentre que el jove Carlos Macià tindrà el 26 i podrà alternar el primer equip amb el filial del Villarreal.

El Consell acusa Diana Morant de gastar 72.000 euros en una ‘juerga’ per l’eclipsi

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, acusa la ministra Diana Morant d’haver organitzat amb diners públics una festa amb barra lliure, càtering i concert per seguir el minut de l’eclipsi al Observatorio de Yebes. Exigix explicacions al Govern de Pedro Sánchez i demana més respecte pel diners públics.

Pérez Llorca denuncia un greuge amb Cofrents davant la pròrroga d’Almaraz

Juanfran Pérez Llorca critica que Cofrents rep un tracte diferent al d’Almaraz tot i tindre, segons defensa, els mateixos informes i garanties de seguretat. La Generalitat reclama que es resolga ja la continuïtat de la central valenciana més enllà de 2030.