L’amenaça d’un home a una dona a València: “Si et vens amb mi, et perdone la vida”

 

Agents de la Policia Local de València han detingut cap a les 22.00 hores d’aquest dijous a un home per presumptament agredir a la seua exparella, a la qual, a través del mòbil, va arribar a amenaçar amb frases com «si et vens amb mi a casa, et perdone la vida«, sense saber que ella estava juntament amb els efectius policials que van sentir l’expressió.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, l’exparella de la dona, que tenia una ordre d’allunyament, se li va acostar i presumptament la va amenaçar de mort i li va arribar a agafar del coll. En aqueix moment, l’ara detingut anava juntament amb un amic. A més, suposadament el dia anterior l’havia amenaçada amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els agents, que van actuar arran d’un avís rebut a la sala del 092, van comprovar que el presumpte autor dels fets tenia en vigor aqueixa ordre d’allunyament pel qual van comunicar la seua descripció a la resta de patrulles.

 

En el moment en el qual la víctima es trobava amb ells, el presumpte autor dels fets, que desconeixia aqueixa situació, suposadament va començar a cridar-la per a continuar amenaçant-la, amb expressions com la frase «si et vens amb mi a casa, et perdono la vida«. El presumpte agressor va ser detingut en els voltants.
 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.