Anuncios

L’amenaça d’un home a una dona a València: “Si et vens amb mi, et perdone la vida”

 

Agents de la Policia Local de València han detingut cap a les 22.00 hores d’aquest dijous a un home per presumptament agredir a la seua exparella, a la qual, a través del mòbil, va arribar a amenaçar amb frases com “si et vens amb mi a casa, et perdone la vida“, sense saber que ella estava juntament amb els efectius policials que van sentir l’expressió.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, l’exparella de la dona, que tenia una ordre d’allunyament, se li va acostar i presumptament la va amenaçar de mort i li va arribar a agafar del coll. En aqueix moment, l’ara detingut anava juntament amb un amic. A més, suposadament el dia anterior l’havia amenaçada amb un ganivet de grans dimensions.

Anuncios

 

Els agents, que van actuar arran d’un avís rebut a la sala del 092, van comprovar que el presumpte autor dels fets tenia en vigor aqueixa ordre d’allunyament pel qual van comunicar la seua descripció a la resta de patrulles.

 

En el moment en el qual la víctima es trobava amb ells, el presumpte autor dels fets, que desconeixia aqueixa situació, suposadament va començar a cridar-la per a continuar amenaçant-la, amb expressions com la frase “si et vens amb mi a casa, et perdono la vida“. El presumpte agressor va ser detingut en els voltants.
 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios