L’amenaça d’un home a una dona a València: “Si et vens amb mi, et perdone la vida”

 

Agents de la Policia Local de València han detingut cap a les 22.00 hores d’aquest dijous a un home per presumptament agredir a la seua exparella, a la qual, a través del mòbil, va arribar a amenaçar amb frases com «si et vens amb mi a casa, et perdone la vida«, sense saber que ella estava juntament amb els efectius policials que van sentir l’expressió.

 

Segons han informat fonts de la Policia Local, l’exparella de la dona, que tenia una ordre d’allunyament, se li va acostar i presumptament la va amenaçar de mort i li va arribar a agafar del coll. En aqueix moment, l’ara detingut anava juntament amb un amic. A més, suposadament el dia anterior l’havia amenaçada amb un ganivet de grans dimensions.

 

Els agents, que van actuar arran d’un avís rebut a la sala del 092, van comprovar que el presumpte autor dels fets tenia en vigor aqueixa ordre d’allunyament pel qual van comunicar la seua descripció a la resta de patrulles.

 

En el moment en el qual la víctima es trobava amb ells, el presumpte autor dels fets, que desconeixia aqueixa situació, suposadament va començar a cridar-la per a continuar amenaçant-la, amb expressions com la frase «si et vens amb mi a casa, et perdono la vida«. El presumpte agressor va ser detingut en els voltants.
 

Últimes notícies

Preemergencia per risc d’inundacions en el Magre, Baix Túria i diversos barrancs

Emergències de la Generalitat ha activat la preemergencia hidrològica de nivell groc al Magre, Baix Túria, Poyo-Saleta, Carraixet-Calderona i a la zona de barrancs de l’Albufera. S’insta els ajuntaments a activar els seus plans davant el risc d’inundacions i a reforçar la vigilància en punts crítics.

Paiporta i Aldaia aguanten 60 l/m² en una hora sense danys greus però amb el record de la dana

Paiporta i Aldaia han registrat 60 litres per metre quadrat en una hora sense incidències greus, però amb el temor encara present després de la dana de 2024. Les obres en barrancs, clavegueram i escorrentia han funcionat però els veïns continuen en alerta.

Aemet activa l’avís taronja per pluges intenses a la costa d’Alacant i sud de València

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges de fins a 120 l/m2 en dotze hores a la costa d’Alacant i sud de València, amb altres avisos taronja i grocs per precipitacions i tempestats en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Les fortes pluges col·lapsen el trànsit a València i deixen 85 l/m² en mitja hora a L’Eliana

Les pluges intenses i les tronades han obligat a reduir la velocitat en diverses vies de l’àrea de València i han deixat fins a 85 l/m² en L’Eliana en només mitja hora, amb avís taronja activat per Aemet.

Tancat l’Aeroport de València per inundacions després de fortes pluges

L’Aeroport de València, situat a Manises, ha tancat per inundacions a les instal·lacions després de fortes pluges a la província. Emergències ha activat la situació 1 del Pla Especial d’Inundacions i ha enviat un avís Es-Alert a la població.

Les fortes tempestes ofeguen València, tanquen metro i aeroport i tornen la por a la dana

Un front de tempestes molt intenses ha inundat carrers i túnels de València i l’àrea metropolitana, ha obligat a tancar el metro i l’aeroport de Manises i ha fet reviure la por a la dana de 2024, amb prop de 500 incidents però sense danys personals greus fins ara.

Les fortes tempestes ofeguen València, tanquen el metro i l’aeroport i reobrin la por a una nova DANA

Un front de tempestes ha descarregat fins a 100 l/m2 en punts de l’Horta i la ciutat de València, amb quasi 500 incidents, talls de túnels, suspensió de classes, tancament temporal del metro i de l’aeroport de Manises i el record encara viu de la DANA de 2024 en municipis com Torrent, Paiporta i Aldaia.

Les fortes tronades obliguen a gestionar 478 incidents a la província de València

El Centre de Coordinació d'Emergències de la Generalitat ha gestionat 478 incidents per les fortes tronades a la província de València entre les 14.00 i les 23.00 hores, un centenar dels quals a la capital, sense danys personals.