Vodafone alerta als seus usuaris d’una nova estafa

 

Els tipus d’estafes i el número d’estes han anat en augment. Ens arriben cada vegada més directament al nostre dispositiu i els estafadors renoven els seus mètodes per a intentar robar les nostres dades personals més ràpid i més discretament.

Les estafes telefòniques no paren de créixer i ja són les mateixes companyies les que han d’alertar als seus usuaris sobre elles. Això és el que ha hagut de fer l’empresa Vodafone.

En el dia d’ahir, la companyia ha hagut d’avisar als seus clients que, en cas que els criden dient que es tracta de Vodafone, has de penjar el telèfon. En cas de no fer-ho et pujarà de manera immediata la quota.

En la seua xarxa social de Twitter, Vodafone ha llançat este advertiment als clients: “Es fan passar pels nostres operadors i, si no estàs d’acord, prometen ficar-te en ‘un fitxer’ perquè l’OCU s’encarregue que et diguen altres operadores. És una estafa, no piques!”.

Esta estafa telefònica coneguda com a ‘vishing‘ és un dels mètodes més usats pels estafadors. Es tracta deel fet de cridar a particulars, mentir-los perquè faciliten les seues dades personals i sobretot, les dades bancàries.

Últimes notícies

Mor una treballadora municipal a Borriana després de xocar un turisme amb un camió de l’Ajuntament

Una empleada de l'àrea de Via Pública de Borriana ha mort després de la col·lisió entre un turisme i un camió municipal en l'avinguda Cañada Blanch. L'Ajuntament ha decretat dos dies de dol oficial i ha anunciat un minut de silenci i la suspensió d'actes institucionals.

Dos detinguts després de xocar amb la Guàrdia Civil en una persecució per drogues en Orihuela Costa

Dos hòmens de 30 i 34 anys han sigut detinguts en Orihuela Costa per tràfic de drogues després d'una persecució amb cotxe que va acabar amb un xoc frontal contra un vehicle de la Guàrdia Civil i un agent ferit.

La Policia de la Generalitat incauta 39 obres falses atribuïdes a Saura, Miró i Basquiat

La Policia de la Generalitat ha intervingut 39 obres d'art falsament atribuïdes a Antonio Saura, Joan Miró i Jean-Michel Basquiat i ha detingut al presumpte responsable per estafa i delicte contra la propietat intel·lectual.

Aagesen defén una coordinació constant en la dana i acusa a la Generalitat de fallar com a autoritat competent

Sara Aagesen insistix al Senat en què la coordinació entre ministeris durant la dana va ser contínua i responsabilitza a la Generalitat Valenciana del retard en les alertes a la població.

El València preveu 50.000 abonats en el Nou Mestalla i limitarà els concerts a l’estiu

El València calcula aconseguir els 50.000 abonats en el Nou Mestalla en la temporada 2027-28 i planteja un model d'estadi actiu tot l'any, amb concerts sol a l'estiu i horaris pactats amb el veïnat de Benicalap.

Toljan i Víctor García s’exerciten al marge i són dubte per al Llevant davant el Betis

Jeremy Toljan i Víctor García s'entrenen al marge per sobrecàrregues musculars i són seriós dubte per al lateral dret del Llevant en la seua visita al Betis.

Affengruber amplia la nòmina de mundialistes de l’Elx amb la seua crida amb Àustria

El central de l'Elx David Affengruber és convocat per Àustria per al pròxim Mundial i s'unix a la tala però il·lustre llista de jugadors franjiverdes que han disputat esta cita.

Jaume Guardeño continua la seua recuperació en una clínica de neurorrehabilitación a Barcelona

El ciclista Jaume Guardeño ha sigut traslladat a la Clínica Guttmann de Barcelona, centre de referència en neurorrehabilitación, on continuarà recuperant-se del greu accident patit mentres entrenava el 31 de març.