Vodafone alerta als seus usuaris d’una nova estafa

 

Els tipus d’estafes i el número d’estes han anat en augment. Ens arriben cada vegada més directament al nostre dispositiu i els estafadors renoven els seus mètodes per a intentar robar les nostres dades personals més ràpid i més discretament.

Les estafes telefòniques no paren de créixer i ja són les mateixes companyies les que han d’alertar als seus usuaris sobre elles. Això és el que ha hagut de fer l’empresa Vodafone.

En el dia d’ahir, la companyia ha hagut d’avisar als seus clients que, en cas que els criden dient que es tracta de Vodafone, has de penjar el telèfon. En cas de no fer-ho et pujarà de manera immediata la quota.

En la seua xarxa social de Twitter, Vodafone ha llançat este advertiment als clients: “Es fan passar pels nostres operadors i, si no estàs d’acord, prometen ficar-te en ‘un fitxer’ perquè l’OCU s’encarregue que et diguen altres operadores. És una estafa, no piques!”.

Esta estafa telefònica coneguda com a ‘vishing‘ és un dels mètodes més usats pels estafadors. Es tracta deel fet de cridar a particulars, mentir-los perquè faciliten les seues dades personals i sobretot, les dades bancàries.

Últimes notícies

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.

Educació proposa pujar 120 euros el salari als docents valencians en 2027

La Conselleria d'Educació planteja als sindicats una pujada salarial de 120 euros en el complement específic autonòmic per a 2027 i manté una proposta de ràtios similar a l'anterior, amb ajustos en infantil i en les substitucions en Primària.

Baleària culmina la presa de control dels actius d’Armes Trasmediterránea a Canàries

Baleària assumix el control de les rutes d'Armes Trasmediterránea a Canàries i connexions amb la Península, amb més de 50 vaixells, 4.500 empleats i un pla inversor de 45 milions.

Nou ferits i llargues retencions per l’incendi d’un cotxe en l’AP-7 a la Vila Joiosa

El xoc entre quatre vehicles en l'AP-7 a l'altura de la Vila Joiosa va provocar l'incendi d'un cotxe, va deixar nou ferits amb contusions i esquinços cervicals i va causar importants retencions.

Educació i sindicats es tornen a asseure en plena segona setmana de vaga indefinida docent

Educació i els sindicats docents reprenen la negociació en la Comunitat Valenciana en la segona setmana de vaga indefinida, amb el salari, les plantilles i les infraestructures com a punts centrals del conflicte.