Un xic detingut per agredir a la seua nóvia i deixar-la inconscient en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 24 anys en el districte de Proveïments a València per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La xica, després de tractar d’intervindre en una discussió amb altres persones, ha caigut desplomada terra després de ser agredida per la seua parella.

 

Els fets han passat cap a les 22.00 hores de la nit d’este dissabte, quan la Sala 091 va rebre una trucada en la que manifestava que un home estava agredint a la seua parella. A l’arribada de la patrulla, els agents han vist a una xica inconscient i al seu costat, l’ara arrestat, tirant d’ella. 

 

Segons les primeres investigacions policials, la discussió ha començat en el portal de la finca quan la xica ha intentat intervindre en una disputa que va iniciar la seua parella amb altres persones. Per tals fets, l’home ha espentat a la seua nóvia dins del pati, a on ha començat a pegar-li,  pel que es va desmaiar instants després. Davant d’esta situació, els agents han detingut al xic, que ha presentat una actitud desafiadora.

 

Al cap d’uns minuts la xica ha tornat a ser conscient i ha rebutjat assistència sanitària. La víctima ha dit als agents que patia amb freqüència ataques d’ansietat i que els dos havien begut alcohol. El detingut que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.