15.6 C
València
Dimarts, 13 gener, 2026

Un xic detingut per agredir a la seua nóvia i deixar-la inconscient en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 24 anys en el districte de Proveïments a València per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La xica, després de tractar d’intervindre en una discussió amb altres persones, ha caigut desplomada terra després de ser agredida per la seua parella.

 

Els fets han passat cap a les 22.00 hores de la nit d’este dissabte, quan la Sala 091 va rebre una trucada en la que manifestava que un home estava agredint a la seua parella. A l’arribada de la patrulla, els agents han vist a una xica inconscient i al seu costat, l’ara arrestat, tirant d’ella. 

 

Segons les primeres investigacions policials, la discussió ha començat en el portal de la finca quan la xica ha intentat intervindre en una disputa que va iniciar la seua parella amb altres persones. Per tals fets, l’home ha espentat a la seua nóvia dins del pati, a on ha començat a pegar-li,  pel que es va desmaiar instants després. Davant d’esta situació, els agents han detingut al xic, que ha presentat una actitud desafiadora.

 

Al cap d’uns minuts la xica ha tornat a ser conscient i ha rebutjat assistència sanitària. La víctima ha dit als agents que patia amb freqüència ataques d’ansietat i que els dos havien begut alcohol. El detingut que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Últimes notícies

Per primera vegada des de 2020 descendixen els tractats per depressió en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha registrat en 2025 un descens del 1,5% en els tractaments per depressió. La taxa de suïcidis baixa un 11,8%, millor evolució des de 2002.

La jutgessa remet al IML la documentació d’un mort que podria ser víctima de la dana

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha enviat al IML nova documentació mèdica sobre un mort la filla del qual demana reconéixer com a víctima. El cas forma part d'onze morts en revisió mentres el balanç confirmat es manté en 230.

Experts valencians vinculen la reforma del finançament a condonar el deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu possible un augment substancial de recursos amb la reforma, però el supedita a condonar el deute per infrafinançament i a crear un fons pont en 2026.

El València Basket tanca una marató de 8 partits en 16 dies: sis triomfs i la lesió de Reuvers

L'equip va completar huit partits en poc més de dos setmanes amb un balanç de 6-2, va tancar amb un 115-73 al Saragossa i va patir l'esquinç de Reuvers. Pedro Martínez va concedir descans abans de visitar al Fenerbahce.

Bernabé demana al PP donar suport al nou finançament autonòmic per a no defraudar al poble valencià

Bernabé ha demanat al PP i a Pérez Llorca que recolzen el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.670 milions més en 2027 per a la Comunitat. Ha defés que permetria duplicar personal essencial i accelerar vivenda i sanitat.

Bernabé sosté que l’acarament confirma que Pradas va atendre a Conca per a no confinar el 29-O

Bernabé ha assegurat que l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca ha deixat clar que es va obeir el 'Sale, de confinar res' i que el primer És-Alert no incloïa confinament. També ha acusat el PP de voler canviar el relat i ha defés el treball de la Guàrdia Civil després de l'incident a Catarroja.

El València Basket es juga davant el Venècia el salt al segon lloc en l’Eurolliga

L'equip rep al Umana Reyer Venècia en el Roig Arena amb l'opció de pujar al segon lloc del grup si gana i Basket Landes no suma davant Fenerbahce.

Experts valencians condicionen la reforma del finançament a la condonació de deute i a un fons transitori

La comissió d'experts veu que la proposta del Govern podria aportar un increment substancial de recursos si s'acompanya de condonació de deute i un fons transitori. El Consell i els grups fixen posició davant el CPFF mentres reclamen transparència i detalls.