Un xic detingut per agredir a la seua nóvia i deixar-la inconscient en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a un xic de 24 anys en el districte de Proveïments a València per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar. La xica, després de tractar d’intervindre en una discussió amb altres persones, ha caigut desplomada terra després de ser agredida per la seua parella.

 

Els fets han passat cap a les 22.00 hores de la nit d’este dissabte, quan la Sala 091 va rebre una trucada en la que manifestava que un home estava agredint a la seua parella. A l’arribada de la patrulla, els agents han vist a una xica inconscient i al seu costat, l’ara arrestat, tirant d’ella. 

 

Segons les primeres investigacions policials, la discussió ha començat en el portal de la finca quan la xica ha intentat intervindre en una disputa que va iniciar la seua parella amb altres persones. Per tals fets, l’home ha espentat a la seua nóvia dins del pati, a on ha començat a pegar-li,  pel que es va desmaiar instants després. Davant d’esta situació, els agents han detingut al xic, que ha presentat una actitud desafiadora.

 

Al cap d’uns minuts la xica ha tornat a ser conscient i ha rebutjat assistència sanitària. La víctima ha dit als agents que patia amb freqüència ataques d’ansietat i que els dos havien begut alcohol. El detingut que compta amb antecedents policials, ha passat a disposició judicial. 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El MACA complix 15 anys amb més de 920.000 visitants i s’aferma com a referent cultural

El MACA celebra el seu 15 aniversari amb més de 920.000 visitants i rècord en 2025. El museu reforça el seu paper amb 66 exposicions, programes educatius i nous fons.

35 tapes com a reclam turístic en la Ruta de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 plats i tapes en restaurants d'Alacant i es prolongarà fins al 2 d'abril, amb propostes de mar i horta. La iniciativa busca atraure visitants en vespres de Setmana Santa i reinterpreta receptes tradicionals en clau actual.

Marián Cano ressalta el pes de la indústria de l’esport en l’economia de la Comunitat Valenciana

La consellera Marián Cano ha defés en Forinvest la indústria de l'esport com a sector estratègic en la Comunitat, amb prop del 2% del PIB i 4.700 empreses. Ha subratllat l'estirada del turisme esportiu i el retorn fiscal dels grans esdeveniments.

La infanta Elena presencia la seua primera mascletà després de ser rebuda a l’Ajuntament de València

La infanta Elena ha sigut rebuda a l'Ajuntament de València abans d'assistir a la seua primera mascletà, l'onzena de les Falles 2026, a càrrec de Pirotècnia Tomás. La visita ha coincidit amb la seua participació en Forinvest i ha inclòs reconeixements a les tradicions i a iniciatives socials després de la dana.

Troben mort a un home de 68 anys en un carrer d’Alacant sense signes de violència

Un vianant va alertar al 112 a les 9.17 després de localitzar a un home defallit en La Florida. No hi ha signes aparents de violència i l'autòpsia ho aclarirà.

Trenta-cinc tapes com a reclam en la Ruta gastronòmica de Quaresma d’Alacant

La Ruta gastronòmica de Quaresma reunix 35 tapes i plats en restaurants d'Alacant fins al 2 d'abril, amb receptes tradicionals reinterpretades i producte local.

Intervingudes set reproduccions no autoritzades de Yturralde i Chillida

La Policia de la Generalitat ha intervingut set còpies no autoritzades d'obres de José María Yturralde i Eduardo Chillida a València; el venedor ha sigut investigat. Dos rèpliques ja s'havien venut i les peces queden custodiades en Fira València.

Pedro Martínez demana defensa sòlida per a tindre opcions davant el Reial Madrid

El tècnic del València Basket va subratllar que la defensa i el control del ritme seran determinants davant un rival de gran qualitat. Va negar qualsevol ànim de revenja i va assumir la baixa de Kameron Taylor excepte recuperació quasi total.