Un xic detingut per agredir a la seua nóvia, de la qui tenia una ordre d’allunyament, en València

 

Agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de València han detingut a un xic de 26 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de mesura cautelar, després d’agredir a la seua parella, de la qui tenia una ordre d’allunyament en vigor. 

 

Els fets han passat esta matinada de dilluns, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Proveïments de València a on, pel que pareix, una xica estava sent colpejada per la seua parella

 

Una volta allí, els agents han trobat a una xica plorant, amb la cara colpejada i sagnant abundantment pel nas, qui els ha demanat ajuda perquè, presumptament, el seu nóvio li hauria agredit

 

L’arrestat està en la presó

Els agents han trobat a l’ara detingut dins d’una habitació, aparentment tranquil veient la televisió, i han vist que es trobava tot regirat, i una tovallola i peces de roba tacades de sang. En preguntar-li per la presumpta agressió, l’home ha negat els fets i ha dit que s’hauria lesionat ella mateixa.

 

Els agents han comprovat, a demés, que este tenia en vigor una ordre d’allunyament cap a la víctima, i la prohibició d’entrar i residir en València. Per tot això, l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de mesura cautelar.

 

La víctima ha sigut traslladada fins a un hospital a fi de rebre assistència sanitària, ja que a conseqüència de la presumpta agressió tenia els ulls plens de blaus, el nas ensangonat i els llavis unflats. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a la presó

Últimes notícies

Així ha creat la UPV aperitius més dolços amb menys sucre gràcies a la impressió 3D

Un equip de la Universitat Politècnica de València ha desenvolupat una estratègia per reduir el sucre dels aperitius mantenint el sabor dolç, mitjançant la impressió 3D i una distribució intel·ligent del sucre dins del producte.

Mor una turista britànica de 66 anys fent parasailing a Benidorm

Una dona britànica de 66 anys ha mort després d’un accident de parasailing en aigües de Benidorm. Un home britànic de 47 anys també ha resultat ferit i tots dos han sigut traslladats a l’Hospital Marina Baixa.

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.