Un xic detingut per agredir a la seua nóvia, de la qui tenia una ordre d’allunyament, en València

 

Agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de València han detingut a un xic de 26 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de mesura cautelar, després d’agredir a la seua parella, de la qui tenia una ordre d’allunyament en vigor. 

 

Els fets han passat esta matinada de dilluns, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Proveïments de València a on, pel que pareix, una xica estava sent colpejada per la seua parella

 

Una volta allí, els agents han trobat a una xica plorant, amb la cara colpejada i sagnant abundantment pel nas, qui els ha demanat ajuda perquè, presumptament, el seu nóvio li hauria agredit

 

L’arrestat està en la presó

Els agents han trobat a l’ara detingut dins d’una habitació, aparentment tranquil veient la televisió, i han vist que es trobava tot regirat, i una tovallola i peces de roba tacades de sang. En preguntar-li per la presumpta agressió, l’home ha negat els fets i ha dit que s’hauria lesionat ella mateixa.

 

Els agents han comprovat, a demés, que este tenia en vigor una ordre d’allunyament cap a la víctima, i la prohibició d’entrar i residir en València. Per tot això, l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de mesura cautelar.

 

La víctima ha sigut traslladada fins a un hospital a fi de rebre assistència sanitària, ja que a conseqüència de la presumpta agressió tenia els ulls plens de blaus, el nas ensangonat i els llavis unflats. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a la presó

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Catalá sosté la legalitat de l’Ajuntament després de l’obertura de diligències per prevaricació

María José Catalá assegura que la investigació de la Fiscalia Anticorrupció per presumpta prevaricació i tràfic d'influències és un tràmit habitual i defén la transparència en la recol·locació de personal de l'extint Consorci València 2007.

Anticorrupció obri una investigació a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta trama de col·locacions

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres càrrecs i funcionaris per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en processos de selecció de personal denunciats per Compromís i la IGAE.

Cinc dels sis tècnics citats no acudixen a la comissió per les vivendes públiques d’Alacant

Cinc dels sis tècnics municipals citats a la comissió que investiga l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan no han comparegut, generant crítiques de l'oposició per falta de transparència i accés a la documentació.

PHotoESPAÑA 2026 aposta per una mirada femenina i experimental amb més de 300 artistes

PHotoESPAÑA 2026 reunix l'obra de més de 300 artistes en prop de cent exposicions amb una marcada perspectiva femenina i una forta vocació experimental. Madrid és l'epicentre d'un festival que s'estén per altres ciutats espanyoles i arriba fins a Asunción.

Bernabé vincula la investigació al Consorci València 2007 amb la mala gestió que, assegura, torna amb el PP

Pilar Bernabé recorda el rescat del Consorci València 2007 i la condonació de 400 milions mentres lamenta que la Fiscalia investigue de nou possibles irregularitats en la gestió sota l'actual govern municipal.

La Comunitat Valenciana consolida el seu lideratge en trasplantaments de cor gràcies a la donació i a l’excel·lència mèdica

La Comunitat Valenciana encapçala els trasplantaments de cor a Espanya, amb rècord històric a l'Hospital La Fe, i testimoniatges com els de Cova i María que exemplifiquen una autèntica segona vida.

Sergio García afronta el seu moment més delicat i obri dubtes sobre el seu futur

Sergio García travessa als 46 anys una crisi profunda de joc i confiança, que li fa plantejar-se el seu futur després d'un Masters d'Augusta ple de dubtes i frustració.

Els embassaments del Xúquer se situen en el 68,1% i els del Segura pugen al 56,6% de la seua capacitat

Els embassaments de la conca del Xúquer aconseguixen el 68,1% de la seua capacitat i els del Segura el 56,6%, amb increments respecte a l'última setmana i a la mitjana de l'última dècada, en un context de reserves hídriques estatals al 83,7%.