Un xic detingut per agredir a la seua nóvia, de la qui tenia una ordre d’allunyament, en València

 

Agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de València han detingut a un xic de 26 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de mesura cautelar, després d’agredir a la seua parella, de la qui tenia una ordre d’allunyament en vigor. 

 

Els fets han passat esta matinada de dilluns, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Proveïments de València a on, pel que pareix, una xica estava sent colpejada per la seua parella

 

Una volta allí, els agents han trobat a una xica plorant, amb la cara colpejada i sagnant abundantment pel nas, qui els ha demanat ajuda perquè, presumptament, el seu nóvio li hauria agredit

 

L’arrestat està en la presó

Els agents han trobat a l’ara detingut dins d’una habitació, aparentment tranquil veient la televisió, i han vist que es trobava tot regirat, i una tovallola i peces de roba tacades de sang. En preguntar-li per la presumpta agressió, l’home ha negat els fets i ha dit que s’hauria lesionat ella mateixa.

 

Els agents han comprovat, a demés, que este tenia en vigor una ordre d’allunyament cap a la víctima, i la prohibició d’entrar i residir en València. Per tot això, l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de mesura cautelar.

 

La víctima ha sigut traslladada fins a un hospital a fi de rebre assistència sanitària, ja que a conseqüència de la presumpta agressió tenia els ulls plens de blaus, el nas ensangonat i els llavis unflats. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a la presó

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.