Un xic detingut per agredir a la seua nóvia, de la qui tenia una ordre d’allunyament, en València

 

Agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de València han detingut a un xic de 26 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de mesura cautelar, després d’agredir a la seua parella, de la qui tenia una ordre d’allunyament en vigor. 

 

Els fets han passat esta matinada de dilluns, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Proveïments de València a on, pel que pareix, una xica estava sent colpejada per la seua parella

 

Una volta allí, els agents han trobat a una xica plorant, amb la cara colpejada i sagnant abundantment pel nas, qui els ha demanat ajuda perquè, presumptament, el seu nóvio li hauria agredit

 

L’arrestat està en la presó

Els agents han trobat a l’ara detingut dins d’una habitació, aparentment tranquil veient la televisió, i han vist que es trobava tot regirat, i una tovallola i peces de roba tacades de sang. En preguntar-li per la presumpta agressió, l’home ha negat els fets i ha dit que s’hauria lesionat ella mateixa.

 

Els agents han comprovat, a demés, que este tenia en vigor una ordre d’allunyament cap a la víctima, i la prohibició d’entrar i residir en València. Per tot això, l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de mesura cautelar.

 

La víctima ha sigut traslladada fins a un hospital a fi de rebre assistència sanitària, ja que a conseqüència de la presumpta agressió tenia els ulls plens de blaus, el nas ensangonat i els llavis unflats. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a la presó

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.