Un xic detingut per agredir a la seua nóvia, de la qui tenia una ordre d’allunyament, en València

 

Agents de la Policia Nacional i de la Policia Local de València han detingut a un xic de 26 anys com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de mesura cautelar, després d’agredir a la seua parella, de la qui tenia una ordre d’allunyament en vigor. 

 

Els fets han passat esta matinada de dilluns, quan els policies han sigut avisats per la Sala del 091 perquè es dirigiren a una casa del districte de Proveïments de València a on, pel que pareix, una xica estava sent colpejada per la seua parella

 

Una volta allí, els agents han trobat a una xica plorant, amb la cara colpejada i sagnant abundantment pel nas, qui els ha demanat ajuda perquè, presumptament, el seu nóvio li hauria agredit

 

L’arrestat està en la presó

Els agents han trobat a l’ara detingut dins d’una habitació, aparentment tranquil veient la televisió, i han vist que es trobava tot regirat, i una tovallola i peces de roba tacades de sang. En preguntar-li per la presumpta agressió, l’home ha negat els fets i ha dit que s’hauria lesionat ella mateixa.

 

Els agents han comprovat, a demés, que este tenia en vigor una ordre d’allunyament cap a la víctima, i la prohibició d’entrar i residir en València. Per tot això, l’han detingut com a presumpte autor dels delictes de maltractaments en l’àmbit familiar i trencament de mesura cautelar.

 

La víctima ha sigut traslladada fins a un hospital a fi de rebre assistència sanitària, ja que a conseqüència de la presumpta agressió tenia els ulls plens de blaus, el nas ensangonat i els llavis unflats. L’arrestat, amb antecedents policials, ha passat a la presó

Últimes notícies

L’exposició del MARQ sobre canibalisme ritual supera els 55.000 visitants

La mostra Rituals de pastors del MARQ, centrada en el primer cas documentat de canibalisme funerari no violent en el sud-est peninsular, ha rebut més de 55.000 visitants.

Demanen 12 anys i 8 mesos de presó a un home per intentar matar a la seua exparella a Alacant

La Fiscalia sol·licita 12 anys i 8 mesos de presó per a un home acusat d'intentar matar a la seua exparella a Alacant, malgrat tindre en vigor una orde d'allunyament. L'acusat hauria irromput en la vivenda, l'hauria amenaçada de mort i tractat d'apunyalar-la en el pit i abdomen.

Inici de setmana estable en la Comunitat Valenciana amb pujada de temperatures i ruixats aïllats

La Comunitat Valenciana comença la setmana amb temps en general poc nuvolós i estable, lleuger ascens de les temperatures i possibilitat de ruixats aïllats a l'interior i zones del litoral.

Que condisca l’exemple de Luis García Montero

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana defensa que Espanya ha de reconéixer millor la seua pluralitat lingüística

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.