7.6 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Un xic detingut i altre investigat per robar en una escola de Nules

 

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a un xic i estan investigant a un altre pel robatori amb força dins d’un col·legi de la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

Una denúncia en la que es comunicava el robatori d’altaveus, ordinadors portàtils, projectors i càmeres de fotos en un Col·legi d’Ensenyament Infantil i Primari de Nules va posar en alerta a la Guàrdia Civil. El valor del furtat ascendia a més de 6.600 euros.

 

Els agents van fer una minuciosa inspecció ocular i van saber que els presumptes autors havien usat el seu accés al col·legi després d’escalar i, una volta dins, van forçar les portes de les dependències. Finalment van conseguir identificar a dos persones que es trobaven en el lloc del fet delictiu. Per això es va detindre a un xic de 23 anys i s’investiga a un altre de 21 com a presumptes autors del robatori.

 

Els investigadors han pogut recuperar part dels efectes robats, que han sigut entregats en el centre escolar. Les diligències instruïdes s’han emportat als Jutjats de Nules. L’actuació ha sigut feta per efectius de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Últimes notícies

La Guàrdia Civil desbloqueja més de 6 milions després d’una estafa digital a una empresa amb seu a València

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una estafa de màrqueting digital que va generar càrrecs pròxims a huit milions en una empresa amb seu a València. La investigació seguix oberta després d'acreditar l'ús fraudulent de permisos i reforçar la seguretat dels servidors.

Tres detinguts pel robatori de 278 quilos de coure en la línia elèctrica entre Xàtiva i Canals

La Guàrdia Civil ha detingut a tres persones i investiga a altres dos per vendre en chatarrerías 278 quilos de coure robats de l'estesa entre Xàtiva i Canals. El perjuí per reparacions i corts ha ascendit a 1,8 milions d'euros.

Convoquen a València una manifestació el 27 de desembre amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats, al costat d'associacions de víctimes de la dana i comités de reconstrucció, han convocat una marxa a València el 27 de desembre. Exigixen que Mazón renuncie a l'acta i declare davant la jutgessa.

85-82: el Maccabi desactiva a un València sense punteria en el seu retorn a Israel

El Maccabi Tel Aviv es va imposar 85-82 després d'ofegar al València amb el seu defensa de canvis i el desencert exterior. Els taronja van fallar tres triples per a forçar la pròrroga.

La Comunitat Valenciana acomiada la tardor amb un cap de setmana fred, plujós i amb neu en cotes altes

El cap de setmana marca l'arribada de l'hivern amb cels nuvolosos, pluges localment fortes el dissabte en la costa i neu el diumenge a 1.200-1.600 m. Vent de component oest i ambient fred, amb gelades febles a l'interior nord.

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.