Un xic detingut i altre investigat per robar en una escola de Nules

 

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a un xic i estan investigant a un altre pel robatori amb força dins d’un col·legi de la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

Una denúncia en la que es comunicava el robatori d’altaveus, ordinadors portàtils, projectors i càmeres de fotos en un Col·legi d’Ensenyament Infantil i Primari de Nules va posar en alerta a la Guàrdia Civil. El valor del furtat ascendia a més de 6.600 euros.

 

Els agents van fer una minuciosa inspecció ocular i van saber que els presumptes autors havien usat el seu accés al col·legi després d’escalar i, una volta dins, van forçar les portes de les dependències. Finalment van conseguir identificar a dos persones que es trobaven en el lloc del fet delictiu. Per això es va detindre a un xic de 23 anys i s’investiga a un altre de 21 com a presumptes autors del robatori.

 

Els investigadors han pogut recuperar part dels efectes robats, que han sigut entregats en el centre escolar. Les diligències instruïdes s’han emportat als Jutjats de Nules. L’actuació ha sigut feta per efectius de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Últimes notícies

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pape Gueye, triat millor jugador africà de LaLiga

Pape Gueye, migcampista del Vila-real, ha sigut reconegut amb el premi Sporty LALIGA MVP 25/26 al millor jugador africà de Primera Divisió després d'una temporada clau en la medul·lar groga.

Pérez Llorca expressa preocupació pels registres de l’UCO a Ferraz pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca assegura seguir amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.