Un xic detingut i altre investigat per robar en una escola de Nules

 

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a un xic i estan investigant a un altre pel robatori amb força dins d’un col·legi de la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

Una denúncia en la que es comunicava el robatori d’altaveus, ordinadors portàtils, projectors i càmeres de fotos en un Col·legi d’Ensenyament Infantil i Primari de Nules va posar en alerta a la Guàrdia Civil. El valor del furtat ascendia a més de 6.600 euros.

 

Els agents van fer una minuciosa inspecció ocular i van saber que els presumptes autors havien usat el seu accés al col·legi després d’escalar i, una volta dins, van forçar les portes de les dependències. Finalment van conseguir identificar a dos persones que es trobaven en el lloc del fet delictiu. Per això es va detindre a un xic de 23 anys i s’investiga a un altre de 21 com a presumptes autors del robatori.

 

Els investigadors han pogut recuperar part dels efectes robats, que han sigut entregats en el centre escolar. Les diligències instruïdes s’han emportat als Jutjats de Nules. L’actuació ha sigut feta per efectius de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.