Un xic detingut i altre investigat per robar en una escola de Nules

 

Efectius de la Guàrdia Civil han detingut a un xic i estan investigant a un altre pel robatori amb força dins d’un col·legi de la localitat de Nules, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat l’Institut Armat en un comunicat.

 

Una denúncia en la que es comunicava el robatori d’altaveus, ordinadors portàtils, projectors i càmeres de fotos en un Col·legi d’Ensenyament Infantil i Primari de Nules va posar en alerta a la Guàrdia Civil. El valor del furtat ascendia a més de 6.600 euros.

 

Els agents van fer una minuciosa inspecció ocular i van saber que els presumptes autors havien usat el seu accés al col·legi després d’escalar i, una volta dins, van forçar les portes de les dependències. Finalment van conseguir identificar a dos persones que es trobaven en el lloc del fet delictiu. Per això es va detindre a un xic de 23 anys i s’investiga a un altre de 21 com a presumptes autors del robatori.

 

Els investigadors han pogut recuperar part dels efectes robats, que han sigut entregats en el centre escolar. Les diligències instruïdes s’han emportat als Jutjats de Nules. L’actuació ha sigut feta per efectius de l’Equip Territorial de Policia Judicial de la Guàrdia Civil de Borriana.

Últimes notícies

Uns 200 docents acampen en la plaça de la Verge per a reforçar la vaga educativa indefinida

Al voltant de 200 docents han iniciat una acampada indefinida en la plaça de la Verge de València per a pressionar a la Conselleria d'Educació en plena vaga indefinida del professorat.

Hisenda accelera la negociació amb les comunitats per a estrenar el nou model de finançament en 2027

Hisenda inicia reunions bilaterals amb les comunitats per a tancar abans de cap d'any un nou model de finançament autonòmic que entraria en vigor en 2027 i sumaria 20.975 milions als recursos regionals.

L’exdirector d’informatius d’À Punt defén que la dana de 2024 els va agafar previnguts

L'exdirector d'informatius d'À Punt, Iván Esteve, sosté en el Congrés que la dana de 2024 els va agafar previnguts gràcies als avisos meteorològics i defén la seua decisió de no emetre els àudios del Cecopi per raons deontològiques.

Diana Morant. Imatge i potència

Leo Gímenez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una defensa política i personal de Diana Morant com a candidata amb potencial per a presidir la Generalitat

Docents exigixen la dimissió de Pérez Llorca i de Ortí enfront del Palau de la Música

Al voltant d'un centenar de docents es concentra enfront del Palau de la Música per a demanar la dimissió del president de la Generalitat i de la consellera d'Educació, en plena vaga indefinida del professorat.

Rovira defén que amb la pujada pactada els docents valencians estaran entre els més ben pagats

El conseller José Antonio Rovira sosté que l'augment de 200 euros bruts mensuals pactat fins a 2028 situa al professorat valencià entre els més ben pagats d'Espanya i rebutja elevar l'oferta a 600 euros.

Silvia Navarro s’acomiada de l’handbol amb una retirada agredolça i la Lliga amb el Rocasa

Silvia Navarro posa fi a la seua carrera als 47 anys després de conquistar la Lliga amb el Rocasa Gran Canària. marxa trist, però amb el cor ple pel carinyo rebut.

La Generalitat rebaixarà l’IRPF autonòmic en tots els trams a partir de la renda de 2026

La Generalitat aplicarà en la renda de 2026 una rebaixa de l'IRPF autonòmic en tots els trams, amb un estalvi de 160 milions i especial impacte en rendes baixes i mitjanes.