19.8 C
València
Dijous, 12 febrer, 2026

Un xic detingut per robar en casa de sa iaia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, cap a les 15.40 hores de la vesprada, en el districte de Patraix de València a un xic de 19 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després d’accedir a la casa de sa iaia aprofitant la seua avançada edat.

 

Durant el trasllat a comissaria, el jove ha forcejat amb els agents i ha causat danys en el cotxe policial, motiu pel que se li atribuïx, a demés, presumptes delictes d’atemptat contra un agent de l’autoritat, resistència i danys.

 

La detenció ha tingut lloc quan la Sala 091 ha rebut una telefonada en la que manifestava que un xic es trobava demanant auxili en la terrassa d’una casa. A l’arribada al lloc, els agents s’han entrevistat amb una dona que ha informat que el seu fill estava molt nerviós i fora de control. Quan la patrulla policial ha accedit al terrat han vist a un xic en estat d’agitació, cridant que el perseguien per a pegar-li i que li havien amenaçat amb un ganivet.

 

El detingut ha intentat autolesionar-se

Immediatament els agents el van reconéixer com la persona que estava sent buscada per la Guàrdia Civil de Requena en considerar-loel presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, usant una còpia de les claus, en la casa de sa iaia de 80 anys de la que va furtar una tele i una bicicleta

 

Durant la detenció, el jove ha oferit una forta resistència a la dotació policial, però finalment han conseguit reduir-lo i portar-lo al cotxe per a traslladar-lo a dependències policials. Ha sigut en este moment, quan el xic ha començat a autolesionar-se i a cridar que estava contagiat de coronavirus.

 

A demés, en diferents ocasions ha pegat la mampara que separa als detinguts i la finestra posterior esquerra, el que ha obligat als agents a parar el cotxe per a evitar que s’autolesionara. L’ara detingut ha aprofitat eixe instant per a escopir a un dels integrants de l’indicatiu. L’arrestat, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Pérez Llorca creu que no tindrà problemes amb Vox pel cas de les VPP d’Alacant

El president de la Generalitat va assegurar que la resposta davant les presumptes irregularitats en l'adjudicació de VPP ha sigut transparent i contundent. Va defendre a la conselleria i va descartar que el cas deteriore la seua relació amb Vox.

Bernabé titlla de desficaci la rebaixa fiscal i acusa a Pérez Llorca de submís a Feijóo

Pilar Bernabé ha criticat la bonificació del 99% de l'impost de successions anunciada per Pérez Llorca i ha reclamat prioritzar el finançament. També ha acusat a Feijóo de mantindre un no a tot sense alternatives.

Bernabé retrau al PP un café per a tots en vivenda i alerta de favoritismes

Pilar Bernabé ha acusat el PP d'aplicar un model de vivenda pública de café per a tots que, al seu juí, afavorix a càrrecs i afins i pervertix la finalitat social.

Replanten més de 10.000 exemplars de posidònia per a restaurar tres hectàrees del litoral mediterrani

Acció Posidònia ha reintroduït més de 10.000 plantes per a recuperar tres hectàrees a Balears, Catalunya, Comunitat Valenciana i Murcia. El projecte, el major fins a la data al Mediterrani, combina voluntariat, cultiu 'in vitro' i formació.

Últim tram per a blindar el subministrament d’aigua a València i la seua àrea metropolitana

La EMSHI ha iniciat l'últim tram que unirà les potabilitzadores de La Presa i El Realón per a garantir el proveïment a València davant incidències greus. La fase, amb 13,5 milions d'inversió i finalització prevista en 2027, reforça la xarxa que atén 1,7 milions en 51 municipis

L’alcalde d’Alacant desoïx les demandes de dimissió i se centra en la gestió després del cas de les VPP

Luis Barcala ha evitat respondre a les peticions de dimissió per les suposades irregularitats en l'adjudicació de VPP en Platja de Sant Joan i ha insistit que la seua prioritat és la gestió i aclarir l'ocorregut.

La jutgessa de la DANA cita a 39 testimonis entre agents mediambientals i bombers forestals

La magistrada que investiga la gestion de la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha acordat telefonar a 39 nous testimonis. Busca reconstruir la vigilància de rius i barrancs i el flux d'avisos a la poblacion.

L’Ajuntament sancionarà a Compromís per omplir València de cartells en la seua campanya contra Catalá

El consistori anuncia sancions a Compromís per una campanya de cartells que apel·la a l'alcaldessa i denuncia problemes en el transport públic. Catalá critica l'acció i defén que els polítics han de donar exemple.