Un xic detingut per robar en casa de sa iaia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, cap a les 15.40 hores de la vesprada, en el districte de Patraix de València a un xic de 19 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després d’accedir a la casa de sa iaia aprofitant la seua avançada edat.

 

Durant el trasllat a comissaria, el jove ha forcejat amb els agents i ha causat danys en el cotxe policial, motiu pel que se li atribuïx, a demés, presumptes delictes d’atemptat contra un agent de l’autoritat, resistència i danys.

 

La detenció ha tingut lloc quan la Sala 091 ha rebut una telefonada en la que manifestava que un xic es trobava demanant auxili en la terrassa d’una casa. A l’arribada al lloc, els agents s’han entrevistat amb una dona que ha informat que el seu fill estava molt nerviós i fora de control. Quan la patrulla policial ha accedit al terrat han vist a un xic en estat d’agitació, cridant que el perseguien per a pegar-li i que li havien amenaçat amb un ganivet.

 

El detingut ha intentat autolesionar-se

Immediatament els agents el van reconéixer com la persona que estava sent buscada per la Guàrdia Civil de Requena en considerar-loel presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, usant una còpia de les claus, en la casa de sa iaia de 80 anys de la que va furtar una tele i una bicicleta

 

Durant la detenció, el jove ha oferit una forta resistència a la dotació policial, però finalment han conseguit reduir-lo i portar-lo al cotxe per a traslladar-lo a dependències policials. Ha sigut en este moment, quan el xic ha començat a autolesionar-se i a cridar que estava contagiat de coronavirus.

 

A demés, en diferents ocasions ha pegat la mampara que separa als detinguts i la finestra posterior esquerra, el que ha obligat als agents a parar el cotxe per a evitar que s’autolesionara. L’ara detingut ha aprofitat eixe instant per a escopir a un dels integrants de l’indicatiu. L’arrestat, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Alicant preveu 550 vivendes noves al PAU 2-La Torreta, la mitat protegides

L’Ajuntament d’Alacant ha encetat la tramitació del Pla Parcial 2 del PAU 2-La Torreta, que preveu unes 550 vivendes noves en 5,5 hectàrees, amb almenys la mitat de protecció pública.

Un espectacle de 150 drons il·luminarà el cel d’Alacant amb un viatge espacial dissabte a la nit

El port d’Alacant acollirà este dissabte a les 23.00 hores un espectacle nocturn de 150 drons que recrearan un viatge espacial amb motiu de les Fogueres de Sant Joan.

Mercadona, el supermercat més innovador en distribució a Espanya segons Fortune

La revista Fortune ha situat Mercadona com la companyia més innovadora en la distribució a Espanya i huitena en el rànquing europeu del sector, dins d’una llista de 300 grans empreses del continent.

Capturats a Callosa dos fugitius reclamats fa més de tres anys per una temptativa d’homicidi

Dos joves de 18 i 21 anys, reclamats per la justícia per una presumpta temptativa d’homicidi a Callosa de Segura, han sigut detinguts després de més de tres anys fugits. La Guàrdia Civil i la Policia Local els han localitzat gràcies a un dispositiu especial desplegat a una vivenda i a la serra de Callosa.

Ola de calor imminent en la Comunitat amb més de 40 °C i nits a 25 °C

L’Aemet ha avançat que la calor s’intensificarà des d’este cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb màximes que superaran els 40 graus en punts del prelitoral i nits tòrrides amb mínimes de fins a 25 graus.

Domingo, Arteta i Gandía encapçalaran una gran gala lírica del FiMuVin a Requena

El Teatre Principal de Requena acollirà el 23 d’agost una gala lírica del FiMuVin amb Plácido Domingo, Ainhoa Arteta i Antonio Gandía, acompanyats per l’Orquestra Filharmònica Fundació Ciutat de Requena, en l’any del seu vinté aniversari.

La Comunitat Valenciana ja supera els 3,3 milions de vivendes i acumula 62.632 pisos nous buits

La Comunitat Valenciana ha tancat 2025 amb 3.332.698 vivendes i 62.632 pisos nous sense vendre, l’1,8 % del parc total, en un context de demanda creixent i falta d’oferta assequible a tot l’Estat.

La química valenciana concentra quasi tot el negoci del sector amb 7.000 milions

Quimacova agrupa 261 empreses que concentren el 90% de la facturació del sector químic valencià, amb quasi 7.000 milions de negoci i una forta aposta per la innovació i l’ocupació.