Un xic detingut per robar en casa de sa iaia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, cap a les 15.40 hores de la vesprada, en el districte de Patraix de València a un xic de 19 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després d’accedir a la casa de sa iaia aprofitant la seua avançada edat.

 

Durant el trasllat a comissaria, el jove ha forcejat amb els agents i ha causat danys en el cotxe policial, motiu pel que se li atribuïx, a demés, presumptes delictes d’atemptat contra un agent de l’autoritat, resistència i danys.

 

La detenció ha tingut lloc quan la Sala 091 ha rebut una telefonada en la que manifestava que un xic es trobava demanant auxili en la terrassa d’una casa. A l’arribada al lloc, els agents s’han entrevistat amb una dona que ha informat que el seu fill estava molt nerviós i fora de control. Quan la patrulla policial ha accedit al terrat han vist a un xic en estat d’agitació, cridant que el perseguien per a pegar-li i que li havien amenaçat amb un ganivet.

 

El detingut ha intentat autolesionar-se

Immediatament els agents el van reconéixer com la persona que estava sent buscada per la Guàrdia Civil de Requena en considerar-loel presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, usant una còpia de les claus, en la casa de sa iaia de 80 anys de la que va furtar una tele i una bicicleta

 

Durant la detenció, el jove ha oferit una forta resistència a la dotació policial, però finalment han conseguit reduir-lo i portar-lo al cotxe per a traslladar-lo a dependències policials. Ha sigut en este moment, quan el xic ha començat a autolesionar-se i a cridar que estava contagiat de coronavirus.

 

A demés, en diferents ocasions ha pegat la mampara que separa als detinguts i la finestra posterior esquerra, el que ha obligat als agents a parar el cotxe per a evitar que s’autolesionara. L’ara detingut ha aprofitat eixe instant per a escopir a un dels integrants de l’indicatiu. L’arrestat, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Racing i Villarreal obrin LALIGA amb l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez

Racing de Santander i Villarreal es mesuren en la primera jornada de LALIGA, amb el retorn dels càntabres a Primera i l’estrena del projecte d’Iñigo Pérez a la banqueta grogueta.

L’Elx refà el trio ofensiu amb el retorn d’Ezequiel Ponce

L’Elx ha tancat la renovació del seu trident d’atac per a la temporada 2026-27 amb el retorn d’Ezequiel Ponce, que s’unix als fitxatges de Fer Niño i Abiel Osorio en una davantera amb menys experiència en Primera que l’anterior.

El PPCV acusa l’Estat de retardar la justícia per a les víctimes del tren de Bejís

El PPCV denuncia que, quatre anys després de l'accident del tren de Bejís durant l'incendi forestal, les víctimes continuen sense resolució judicial ni indemnitzacions i critica la gestió del Govern central i de l'antic Consell.

El PSPV destaca que el Govern ha avançat 1.620 milions al Consell fins maig

El PSPV-PSOE assenyala que el Govern d’Espanya ha transferit fins maig 1.620 milions al Consell, l’avançament més alt registrat, i defensa el paper de Diana Morant i Arcadi España en la defensa dels interessos valencians.

El nou Llevant de Luís Castro debuta en LALIGA al camp de l’Espanyol sense Carlos Espí

L’Espanyol rep este diumenge el Llevant en l’estrena de LALIGA al RCDE Stadium, amb els valencians iniciant un nou projecte amb Luís Castro i el repte de la permanència sense el davanter Carlos Espí, traspasat al Real Madrid.

Ferran Torres firma pel PSG fins a 2031 i deixarà quasi un milió al València CF

Ferran Torres ha fitxat pel París Saint-Germain per cinc temporades i lluirà el dorsal 9. El traspàs ronda els 50 milions i deixarà prop d’un milió d’euros al València CF pels drets de formació.

El centre de salut Sant Vicent 1 sumarà Fisioteràpia i més espai per a embarassades

La Conselleria de Sanitat està ampliant el Centre de Salut Sant Vicent del Raspeig 1 amb més de 280 metres quadrats nous, per incorporar Fisioteràpia i millorar l’atenció a les dones embarassades.

Castielfabib aconseguix la distinció de Municipi Turístic de Singularitat

Castielfabib ha sigut reconegut com a Municipi Turístic de Singularitat de la Comunitat Valenciana, la qual cosa li obri l’accés a finançament extraordinari de Turisme. Amb esta incorporació, la Comunitat suma 40 municipis en esta categoria i un total de 85 destinacions amb distintiu turístic oficial.