11.1 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Un xic detingut per robar en casa de sa iaia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, cap a les 15.40 hores de la vesprada, en el districte de Patraix de València a un xic de 19 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després d’accedir a la casa de sa iaia aprofitant la seua avançada edat.

 

Durant el trasllat a comissaria, el jove ha forcejat amb els agents i ha causat danys en el cotxe policial, motiu pel que se li atribuïx, a demés, presumptes delictes d’atemptat contra un agent de l’autoritat, resistència i danys.

 

La detenció ha tingut lloc quan la Sala 091 ha rebut una telefonada en la que manifestava que un xic es trobava demanant auxili en la terrassa d’una casa. A l’arribada al lloc, els agents s’han entrevistat amb una dona que ha informat que el seu fill estava molt nerviós i fora de control. Quan la patrulla policial ha accedit al terrat han vist a un xic en estat d’agitació, cridant que el perseguien per a pegar-li i que li havien amenaçat amb un ganivet.

 

El detingut ha intentat autolesionar-se

Immediatament els agents el van reconéixer com la persona que estava sent buscada per la Guàrdia Civil de Requena en considerar-loel presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, usant una còpia de les claus, en la casa de sa iaia de 80 anys de la que va furtar una tele i una bicicleta

 

Durant la detenció, el jove ha oferit una forta resistència a la dotació policial, però finalment han conseguit reduir-lo i portar-lo al cotxe per a traslladar-lo a dependències policials. Ha sigut en este moment, quan el xic ha començat a autolesionar-se i a cridar que estava contagiat de coronavirus.

 

A demés, en diferents ocasions ha pegat la mampara que separa als detinguts i la finestra posterior esquerra, el que ha obligat als agents a parar el cotxe per a evitar que s’autolesionara. L’ara detingut ha aprofitat eixe instant per a escopir a un dels integrants de l’indicatiu. L’arrestat, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dos accidents en la V-21 i el bypass causen 11 km de retencions a València

Dos sinistres en la V-21 i el bypass estan complicant el trànsit este dilluns en l'àrea de València, amb uns 11 quilòmetres de cues. La DGT assenyala 4 km en la V-21 i quasi 7 en el bypass, a més de 6 km en l'A-7 a l'altura de Paterna.

Emergències manté el nivell groc per vent i la preemergència alta per incendis en la Comunitat Valenciana

Emergències manté este dilluns el nivell groc per vent en diverses zones de la Comunitat Valenciana i la preemergència alta per incendis. L'avís delimita les àrees afectades i reforça la vigilància preventiva.

Dilluns amb nuvolositat en augment, pluges febles i ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana

El cel passarà de poc a molt nuvolós a la vesprada, amb ruixats febles a l'interior i nord de Castelló. El vent de l'oest bufarà amb ratxes molt fortes.

L’Audiència jutja al ‘ionqui dels diners’ per tripijocs de contractes a València

L'Audiència de València jutja a Marcos Benavent i a un exgerente de fundació i tres empresaris per presumptes tripijocs en Cultura. La Fiscalia demana presó, multes, decomís i responsabilitat civil.

El Tenerife tanca el cartell de la Copa i UCAM o Baskonia barallaran per ser cap de sèrie

La Llacuna Tenerife segellarà l'octau bitllet després de guanyar 82-89 a Barcelona. El sorteig de quarts serà el dilluns a les 12 h i queda un cap de sèrie per definir entre UCAM i Baskonia.

Guido Rodríguez arriba al València per a sumar després de la pressió de totes les parts

El migcampista argentí va aterrar a Manises per a tancar la seua incorporació fins a final de temporada i va remarcar que ve a sumar des del seu lloc.

Alacant aconseguix 20 graus en una altra jornada de vent amb ratxes de 132 km/h a La Pobla de Benifassà

Les màximes han pujat de forma generalitzada este diumenge en la Comunitat Valenciana. El dia ha estat marcat per ratxes molt fortes de vent que han arribat a 132 km/h a La Pobla de Benifassà.

El Fòrum Jaume I 2038 aplaudix la declaració de 2026 com a Any Jaume I

El Fòrum Jaume I 2038 valora l’Any Jaume I 2026 i s’oferix a col·laborar en els actes del 750 aniversari de la mort del fundador del Regne de València.