Un xic detingut per robar en casa de sa iaia en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut este dimarts, cap a les 15.40 hores de la vesprada, en el districte de Patraix de València a un xic de 19 anys com a presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, després d’accedir a la casa de sa iaia aprofitant la seua avançada edat.

 

Durant el trasllat a comissaria, el jove ha forcejat amb els agents i ha causat danys en el cotxe policial, motiu pel que se li atribuïx, a demés, presumptes delictes d’atemptat contra un agent de l’autoritat, resistència i danys.

 

La detenció ha tingut lloc quan la Sala 091 ha rebut una telefonada en la que manifestava que un xic es trobava demanant auxili en la terrassa d’una casa. A l’arribada al lloc, els agents s’han entrevistat amb una dona que ha informat que el seu fill estava molt nerviós i fora de control. Quan la patrulla policial ha accedit al terrat han vist a un xic en estat d’agitació, cridant que el perseguien per a pegar-li i que li havien amenaçat amb un ganivet.

 

El detingut ha intentat autolesionar-se

Immediatament els agents el van reconéixer com la persona que estava sent buscada per la Guàrdia Civil de Requena en considerar-loel presumpte autor d’un delicte de robatori amb força, usant una còpia de les claus, en la casa de sa iaia de 80 anys de la que va furtar una tele i una bicicleta

 

Durant la detenció, el jove ha oferit una forta resistència a la dotació policial, però finalment han conseguit reduir-lo i portar-lo al cotxe per a traslladar-lo a dependències policials. Ha sigut en este moment, quan el xic ha començat a autolesionar-se i a cridar que estava contagiat de coronavirus.

 

A demés, en diferents ocasions ha pegat la mampara que separa als detinguts i la finestra posterior esquerra, el que ha obligat als agents a parar el cotxe per a evitar que s’autolesionara. L’ara detingut ha aprofitat eixe instant per a escopir a un dels integrants de l’indicatiu. L’arrestat, amb numerosos antecedents policials, ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.