Una xica de Castelló dona a llum en el seu propi cotxe a les portes de l’hospital de Sagunt

 

La vida sempre s’obri pas, encara que siga en plena pandèmia del coronavirus. Una dona de la localitat de Pina de Montalgrao, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), va donar a llum este dijous a les portes de les Urgències de Maternitat de l’Hospital de Sagunt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la mare del bebé i la seua parella van acudir al centre hospitalari quan la xica va començar a posar-se de part i el seu home va estacionar en la mateixa porta davant la urgència amb la que arribaven.

 

La xica no va arribar a ingressar en l’hospital de Sagunt i va tindre al seu bebé en el mateix cotxe. Diferents sanitaris d’este centre sanitari van atendre el part a la porta de les Urgències, davant la impossibilitat que la mare arribarà dins l’àrea matern-infantil.

 

Mateo, el nom elegit per al bebé

Personal de l’àrea de Ginecologia va eixir immediatament i es va trobar amb la jove, asseguda en el seient i amb el bebé ja als braços. «Ho van fer molt bé, van tapar al bebé amb una bufanda i tant la mare com el seu fill van arribar bé a l’hospital».

 

Allí mateix, van procedir a l’enllumenament de la placenta i a tallar el cordó umbilical, abans de traslladar a la mare i al xiquet dins de l’hospital. Afortunadament, Mateo, que així es diu el bebé protagonista d’esta notícia, i la seua mare, es troben en perfectes condicions. 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.