Una xica de Castelló dona a llum en el seu propi cotxe a les portes de l’hospital de Sagunt

 

La vida sempre s’obri pas, encara que siga en plena pandèmia del coronavirus. Una dona de la localitat de Pina de Montalgrao, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), va donar a llum este dijous a les portes de les Urgències de Maternitat de l’Hospital de Sagunt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la mare del bebé i la seua parella van acudir al centre hospitalari quan la xica va començar a posar-se de part i el seu home va estacionar en la mateixa porta davant la urgència amb la que arribaven.

 

La xica no va arribar a ingressar en l’hospital de Sagunt i va tindre al seu bebé en el mateix cotxe. Diferents sanitaris d’este centre sanitari van atendre el part a la porta de les Urgències, davant la impossibilitat que la mare arribarà dins l’àrea matern-infantil.

 

Mateo, el nom elegit per al bebé

Personal de l’àrea de Ginecologia va eixir immediatament i es va trobar amb la jove, asseguda en el seient i amb el bebé ja als braços. «Ho van fer molt bé, van tapar al bebé amb una bufanda i tant la mare com el seu fill van arribar bé a l’hospital».

 

Allí mateix, van procedir a l’enllumenament de la placenta i a tallar el cordó umbilical, abans de traslladar a la mare i al xiquet dins de l’hospital. Afortunadament, Mateo, que així es diu el bebé protagonista d’esta notícia, i la seua mare, es troben en perfectes condicions. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer destí favorit dels viatgers espanyols al març

La Comunitat Valenciana va ser al març el tercer destí més triat pels residents a Espanya, amb el 12,7% de les pernoctacions, en un context d'augment general del turisme hoteler i de preus a l'alça.

Detingut a Elx un home de 66 anys per rebre objectes robats de cotxes a canvi de droga

La Policia Nacional ha detingut a Elx a un home de 66 anys acusat d'encobrir objectes robats en vehicles estacionats, que presumptament canviava per drogues o allotjament.

Detingut per robar un desfibril·lador en un poliesportiu de Novelda i intentar vendre’l

Un home de 38 anys ha sigut detingut acusat de sostraure un desfibril·lador semiautomàtic d'un poliesportiu de Novelda i tractar de revendre'l a una empresa sanitària, que va alertar a les autoritats.

Les víctimes de la DANA impulsen mocions als ajuntaments per a exigir l’acta de Mazón

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 enviarà mocions als ajuntaments per a reclamar l'acta de diputat de Carlos Mazón i reforçar les polítiques de protecció davant emergències.

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València està en mans de multiarrendadors

Més de la mitat de les vivendes llogades per particulars a València pertany a propietaris amb dos o més pisos, en un mercat cada vegada més concentrat en grans tenidors i persones jurídiques.

Detingut a Cullera un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys

La Guàrdia Civil deté a Cullera a un professor per una presumpta agressió sexual a una alumna de 5 anys. El jutge li deixa en llibertat amb mesures cautelars mentres s'investiguen els fets.

Denunciat a Carlet l’amo de quatre galls després d’una baralla clandestina

La Guàrdia Civil ha denunciat a Carlet al propietari de quatre galls amb múltiples ferides després de tornar d'una baralla clandestina, i ha intervingut els animals i una substància estimulant.

Baixen notablement les màximes a l’interior i risc de pluges febles este dijous en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un descens notable de les temperatures màximes a l'interior, amb intervals de núvols baixos i possibilitat de pluges febles, sobretot en el litoral sud de València i nord d'Alacant.