8.4 C
València
Diumenge, 18 gener, 2026

Una xica de Castelló dona a llum en el seu propi cotxe a les portes de l’hospital de Sagunt

 

La vida sempre s’obri pas, encara que siga en plena pandèmia del coronavirus. Una dona de la localitat de Pina de Montalgrao, en la comarca de l’Alt Palància (Castelló), va donar a llum este dijous a les portes de les Urgències de Maternitat de l’Hospital de Sagunt.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, la mare del bebé i la seua parella van acudir al centre hospitalari quan la xica va començar a posar-se de part i el seu home va estacionar en la mateixa porta davant la urgència amb la que arribaven.

 

La xica no va arribar a ingressar en l’hospital de Sagunt i va tindre al seu bebé en el mateix cotxe. Diferents sanitaris d’este centre sanitari van atendre el part a la porta de les Urgències, davant la impossibilitat que la mare arribarà dins l’àrea matern-infantil.

 

Mateo, el nom elegit per al bebé

Personal de l’àrea de Ginecologia va eixir immediatament i es va trobar amb la jove, asseguda en el seient i amb el bebé ja als braços. «Ho van fer molt bé, van tapar al bebé amb una bufanda i tant la mare com el seu fill van arribar bé a l’hospital».

 

Allí mateix, van procedir a l’enllumenament de la placenta i a tallar el cordó umbilical, abans de traslladar a la mare i al xiquet dins de l’hospital. Afortunadament, Mateo, que així es diu el bebé protagonista d’esta notícia, i la seua mare, es troben en perfectes condicions. 

Últimes notícies

Ruibal i Fornals firmen el 2-0 que aferma al Betis a Europa davant un rival directe

El Betis va guanyar 2-0 al Vila-real amb gols d'Aitor Ruibal i Pablo Fornals. S'aferma en llocs europeus i retalla a 9 punts en la baralla per la 'Champions'.

Empat sense gols al descans entre Betis i Vila-real en La Cartoixa

Betis i Vila-real marxen al descans amb 0-0 en La Cartoixa. Domini local i dos ocasions clares, de Mikautadze i Marc Roca, resoltes pels porters.

Busquen per mar i aire a un veler perdut entre Gandia i Guardamar del Segura

Salvament Marítim porta dos dies buscant a un veler de 9 metres amb un únic tripulant entre Gandia i Guardamar. L'última referència ho va situar a l'altura de Benidorm.

Detingut a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord de València

La Guàrdia Civil ha arrestat a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va incomplir una mesura judicial.

Cau a Xàtiva l’autor de l’atropellament de la Ronda Nord: tenia tres ordes d’ingrés a la presó

La Guàrdia Civil ha detingut a Xàtiva al jove que va atropellar en 2024 a un xiquet en la Ronda Nord de València i va fugir. Tenia tres requisitòries i va infringir mesures.

Felipe Orts arriba en el seu millor moment i somia amb el podi a Benidorm

Felipe Orts afronta la Copa del Món de Benidorm en el seu millor moment i es marca el podi com a somni realista malgrat l'alt nivell i la presència de Van der Poel. Sofía Rodríguez aspira a un top 15 davant les grans favorites.

Les temperatures han baixat en la Comunitat Valenciana i les màximes s’han quedat en 15 graus

El descens tèrmic ha deixat les màximes en 15 graus a Rojales i Orihuela, per davall dels 19 del divendres a Pego. El diumenge baixaran les mínimes i les màximes seran similars.

Manifestació a Llíria contra la planta de biometà i per energies segures

Veïns de Llíria han protestat contra la macroplanta de biometà i han reclamat alternatives més netes, segures i sostenibles per a la comarca.