15.5 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

Una xica valenciana mor assassinada en l’hotel a on treballava en el Regne Unit

 

El passat 9 de desembre, Marta E. V., una xica valenciana de 27 anys, va ser assassinada a colps en un hotel de la ciutat de Bournemouth, en Regne Unit, a on treballava com a recepcionista.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, els fets es van produir en el torn nocturn, mentres la víctima treballava. El cadàver va ser trobat en el vestíbul de l’hotel i presentava diferents colps al cap.

 

La Policia anglesa ha detingut a un sospitós, un xic de 32 anys, com a presumpte autor de l’assassinat de la xica valenciana. Tal com pareix, l’acusat va acudir a la comissaria de Bournemouth per a avisar de la mort violenta de Marta, però va ser arrestat hores després de ser interrogat pels agents que van assumir la investigació del cas.

 

L’acusat patix una malaltia mental diagnosticada

El presumpte homicida patix, pel que pareix, una malaltia mental diagnosticada per un metge i coneguda per les autoritats de Regne Unit.

 

Després de rebre l’avís que una xica estava inconscient en la recepció de l’hotel, diferents patrulles policials i una ambulància es van traslladar amb urgència al lloc, encara que no van poder fer res per a reanimar a la víctima.

 

Desafortunadament, Marta ja estava morta quan van arribar al vestíbul els primers agents i sanitaris. Segons l’autòpsia realitzada l’endemà, la jove va morir a conseqüència de diferents ferides que presentava al cap. El forense va determinar que la xica valenciana va ser colpejada amb un objecte contundent.

 

El cos de Marta no ha sigut repatriat

La víctima havia començat a treballar com a recepcionista, unes quantes setmanes abans de la seua mort violenta, en l’establiment d’una coneguda cadena hotelera britànica. La jove valenciana residia en la ciutat de Preston i no tenia parella.

 

Després de ser informats del crim, els seus familiars i amics van quedar sumits en una profunda tristesa a l’espera de rebre més informació sobre com es van produir els tràgics fets. Marta va estudiar el cicle de Comerç Internacional en l’Institut d’Educació Secundària (IES) Pere Boïl en el municipi de Manises.

 

Desafortunadament, el cos de Marta encara no ha pogut ser repatriat al territori valencià.

Últimes notícies

La nova passarel·la del CEIP Joan XXIII a Torrent obrirà després del Nadal

La Generalitat posarà en servici després del Nadal la nova passarel·la del CEIP Joan XXIII, que reposa la destruïda per la DANA i permetrà creuar el barranc de Poio amb seguretat. L'obra incorpora accessibilitat i criteris de resiliència.

Utiel tornarà a batre rècord amb un Tortell de Reis de 60 metres

La Tahona d'Utiel elaborarà un tortell de 60 metres per a un berenar amb xocolate a les 18.00. El dolç, amb 90 peces, podrà servir a 2.700 persones.

Pérez Llorca encadena quasi mig centenar d’actes en el seu primer mes com president

El president ha centrat la seua agenda en la gestió de la DANA, els efectes de les intenses pluges i la coordinació institucional. En paral·lel, ha participat en actes nadalencs, de condemna de la violència masclista i en la recepció del Dia de la Constitució.

València, Torrent i Requena activen plans davant l’onada de fred

Diversos consistoris han activat operatius pel descens tèrmic previst. València tindrà cinc centres oberts la nit de Reis; Requena ha llançat avisos i Torrent habilita espais.

La Comunitat Valenciana va liderar 2025 amb un 36,1% més de matriculacions fins a 128.321; Espanya va pujar un 12,9%

La Comunitat Valenciana va registrar el major creixement del país en 2025 per la recuperació després de la dana. L'impuls dels electrificats i la demanda de particulars van marcar l'any.

Oliva cancel·la la cavalcada de Reis per la pluja i Xàtiva l’ajorna al 6

La previsió de pluges per la borrasca Francis ha obligat a Oliva a cancel·lar la cavalcada del 5 de gener. Xàtiva la trasllada al dia 6 al migdia i manté les visites del dia 5.

Una setmana sense rastre de tres valencians a Indonèsia després del naufragi

Una setmana després del naufragi del KM Putri Sakinah en Padar, la busca de tres valencians seguix sense resultats per la mala mar. La Policia investiga possibles negligències i les autoritats amplien la prohibició de navegació.

L’alcalde d’Almussafes presentarà proves davant el PSOE i sosté que les denúncies d’assetjament són falses

Toni González ha assegurat que aportarà testimonis i actes notarials per a rebatre les acusacions d'assetjament sexual i laboral. Diu que el CADE no té proves en contra seua més enllà del testimoniatge de la denunciant.