Una xica valenciana mor assassinada en l’hotel a on treballava en el Regne Unit

 

El passat 9 de desembre, Marta E. V., una xica valenciana de 27 anys, va ser assassinada a colps en un hotel de la ciutat de Bournemouth, en Regne Unit, a on treballava com a recepcionista.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, els fets es van produir en el torn nocturn, mentres la víctima treballava. El cadàver va ser trobat en el vestíbul de l’hotel i presentava diferents colps al cap.

 

La Policia anglesa ha detingut a un sospitós, un xic de 32 anys, com a presumpte autor de l’assassinat de la xica valenciana. Tal com pareix, l’acusat va acudir a la comissaria de Bournemouth per a avisar de la mort violenta de Marta, però va ser arrestat hores després de ser interrogat pels agents que van assumir la investigació del cas.

 

L’acusat patix una malaltia mental diagnosticada

El presumpte homicida patix, pel que pareix, una malaltia mental diagnosticada per un metge i coneguda per les autoritats de Regne Unit.

 

Després de rebre l’avís que una xica estava inconscient en la recepció de l’hotel, diferents patrulles policials i una ambulància es van traslladar amb urgència al lloc, encara que no van poder fer res per a reanimar a la víctima.

 

Desafortunadament, Marta ja estava morta quan van arribar al vestíbul els primers agents i sanitaris. Segons l’autòpsia realitzada l’endemà, la jove va morir a conseqüència de diferents ferides que presentava al cap. El forense va determinar que la xica valenciana va ser colpejada amb un objecte contundent.

 

El cos de Marta no ha sigut repatriat

La víctima havia començat a treballar com a recepcionista, unes quantes setmanes abans de la seua mort violenta, en l’establiment d’una coneguda cadena hotelera britànica. La jove valenciana residia en la ciutat de Preston i no tenia parella.

 

Després de ser informats del crim, els seus familiars i amics van quedar sumits en una profunda tristesa a l’espera de rebre més informació sobre com es van produir els tràgics fets. Marta va estudiar el cicle de Comerç Internacional en l’Institut d’Educació Secundària (IES) Pere Boïl en el municipi de Manises.

 

Desafortunadament, el cos de Marta encara no ha pogut ser repatriat al territori valencià.

Últimes notícies

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.

Morant crida a recompondre la majoria social que sustenta el projecte de Sánchez

Diana Morant defén que el Govern de Pedro Sánchez seguix recolzat per una majoria social i parlamentària i sosté que la dreta no oferix una alternativa política clara.

Un cigarret provoca l’incendi a l’hospital de Torrevieja i deixa dos ferits

L'incendi a l'hospital de Torrevieja es va originar quan un pacient va encendre un cigarret al costat d'una bombona d'oxigen, la qual cosa va causar una explosió, dos ferits i el desallotjament parcial del centre.

Pilar Bernabé arranca la seua carrera a l’alcaldia de València amb un compromís d’escolta i diàleg

Pilar Bernabé presenta la seua candidatura a l'alcaldia de València amb un projecte centrat en l'escolta veïnal, la defensa de l'educació pública i una ciutat oberta, diversa i pròxima.

Quinze detinguts per una estafa de 400.000 euros amb falses crides de bancs

La Guàrdia Civil ha desarticulat una organització que va estafar prop de 400.000 euros suplantant a bancs per telèfon i ha detingut a quinze persones en onze províncies.

El PP aplaudix que el Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre el cas Oltra

El PP en Les Corts valora que la Comissió de Peticions del Parlament Europeu mantinga oberta la investigació sobre la gestió del cas d'abusos a una menor tutelada vinculat a l'entorn de Mónica Oltra mentres seguisca el procediment judicial a Espanya.

Paco Roca explora les relacions de parella en el seu nou còmic El viatge, que saltarà al cinema

El viatge, la nova novel·la gràfica de Paco Roca, indaga en les ruptures i les relacions de parella a llarg termini, ambientades a la Patagònia i amb adaptació al cinema en marxa.