Una xica valenciana mor assassinada en l’hotel a on treballava en el Regne Unit

 

El passat 9 de desembre, Marta E. V., una xica valenciana de 27 anys, va ser assassinada a colps en un hotel de la ciutat de Bournemouth, en Regne Unit, a on treballava com a recepcionista.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, els fets es van produir en el torn nocturn, mentres la víctima treballava. El cadàver va ser trobat en el vestíbul de l’hotel i presentava diferents colps al cap.

 

La Policia anglesa ha detingut a un sospitós, un xic de 32 anys, com a presumpte autor de l’assassinat de la xica valenciana. Tal com pareix, l’acusat va acudir a la comissaria de Bournemouth per a avisar de la mort violenta de Marta, però va ser arrestat hores després de ser interrogat pels agents que van assumir la investigació del cas.

 

L’acusat patix una malaltia mental diagnosticada

El presumpte homicida patix, pel que pareix, una malaltia mental diagnosticada per un metge i coneguda per les autoritats de Regne Unit.

 

Després de rebre l’avís que una xica estava inconscient en la recepció de l’hotel, diferents patrulles policials i una ambulància es van traslladar amb urgència al lloc, encara que no van poder fer res per a reanimar a la víctima.

 

Desafortunadament, Marta ja estava morta quan van arribar al vestíbul els primers agents i sanitaris. Segons l’autòpsia realitzada l’endemà, la jove va morir a conseqüència de diferents ferides que presentava al cap. El forense va determinar que la xica valenciana va ser colpejada amb un objecte contundent.

 

El cos de Marta no ha sigut repatriat

La víctima havia començat a treballar com a recepcionista, unes quantes setmanes abans de la seua mort violenta, en l’establiment d’una coneguda cadena hotelera britànica. La jove valenciana residia en la ciutat de Preston i no tenia parella.

 

Després de ser informats del crim, els seus familiars i amics van quedar sumits en una profunda tristesa a l’espera de rebre més informació sobre com es van produir els tràgics fets. Marta va estudiar el cicle de Comerç Internacional en l’Institut d’Educació Secundària (IES) Pere Boïl en el municipi de Manises.

 

Desafortunadament, el cos de Marta encara no ha pogut ser repatriat al territori valencià.

Últimes notícies

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.

Pego arriba als 40 graus i encapçala les temperatures de la Comunitat

Pego ha registrat hui 40 graus i s’ha situat com el municipi més calorós de la Comunitat Valenciana, mentre que Ontinyent, Xàtiva, Oliva i Bicorp s’han quedat prop d’esta marca. La mínima del dia s’ha donat a Vilafranca del Cid, amb 14,6 graus.

Intercepten deu migrants en arribar en patera a una cala de Benidorm

La Policia Nacional ha detingut deu hòmens d’origen algerià, un possible menor, després d’arribar en patera a la cala del Tío Ximo, a Benidorm.

El CEO de Vodafone Espanya haurà de declarar com a investigat pel cas Finetwork

El Tribunal d’Instància d’Alacant ha citat el conseller delegat de Vodafone Espanya, José Miguel García, a declarar com a investigat l’1 de setembre arran d’una querella per presumpta administració deslleial en l’operació de Finetwork.

Un home es tanca amb sa mare major en un pis del Marítim i la Policia el reduïx sense ferits

La Policia Nacional ha accedit a una vivenda del districte del Marítim de València on un home de 58 anys s’havia atrinxerat amb sa mare de 81 anys i mobilitat reduïda, i ha aconseguit reduir-lo sense danys abans de traslladar-lo a un centre mèdic.

Ayora reforça serveis socials i atenció a la dependència amb 2,5 milions de la Generalitat

La Conselleria de Serveis Socials ha destinat 2,49 milions d’euros a recursos bàsics i especialitzats d’Ayora mitjançant el contracte programa, amb inversions destacades en residències, atenció domiciliària i parcs accessibles.
FILMOTECA D'ESTIU