Una xica valenciana mor assassinada en l’hotel a on treballava en el Regne Unit

 

El passat 9 de desembre, Marta E. V., una xica valenciana de 27 anys, va ser assassinada a colps en un hotel de la ciutat de Bournemouth, en Regne Unit, a on treballava com a recepcionista.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, els fets es van produir en el torn nocturn, mentres la víctima treballava. El cadàver va ser trobat en el vestíbul de l’hotel i presentava diferents colps al cap.

 

La Policia anglesa ha detingut a un sospitós, un xic de 32 anys, com a presumpte autor de l’assassinat de la xica valenciana. Tal com pareix, l’acusat va acudir a la comissaria de Bournemouth per a avisar de la mort violenta de Marta, però va ser arrestat hores després de ser interrogat pels agents que van assumir la investigació del cas.

 

L’acusat patix una malaltia mental diagnosticada

El presumpte homicida patix, pel que pareix, una malaltia mental diagnosticada per un metge i coneguda per les autoritats de Regne Unit.

 

Després de rebre l’avís que una xica estava inconscient en la recepció de l’hotel, diferents patrulles policials i una ambulància es van traslladar amb urgència al lloc, encara que no van poder fer res per a reanimar a la víctima.

 

Desafortunadament, Marta ja estava morta quan van arribar al vestíbul els primers agents i sanitaris. Segons l’autòpsia realitzada l’endemà, la jove va morir a conseqüència de diferents ferides que presentava al cap. El forense va determinar que la xica valenciana va ser colpejada amb un objecte contundent.

 

El cos de Marta no ha sigut repatriat

La víctima havia començat a treballar com a recepcionista, unes quantes setmanes abans de la seua mort violenta, en l’establiment d’una coneguda cadena hotelera britànica. La jove valenciana residia en la ciutat de Preston i no tenia parella.

 

Després de ser informats del crim, els seus familiars i amics van quedar sumits en una profunda tristesa a l’espera de rebre més informació sobre com es van produir els tràgics fets. Marta va estudiar el cicle de Comerç Internacional en l’Institut d’Educació Secundària (IES) Pere Boïl en el municipi de Manises.

 

Desafortunadament, el cos de Marta encara no ha pogut ser repatriat al territori valencià.

Últimes notícies

Pérez Llorca apel·la a la unitat del PPCV i presenta el partit com el futur de la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca destaca a Elx que la unitat interna és clau per al futur del PPCV i de la Comunitat Valenciana, i carrega contra la gestió del Botànic i del Govern de Pedro Sánchez.

Ràfegues de 80 km/h, llamps i granís en les tormentes del sud de Castelló i nord de València

Tormentes de pas ràpid han afectat esta vesprada el sud de Castelló i el nord de València amb ràfegues de fins a 80 km/h, llamps que estan provocant incendis i granís en diversos municipis.

El Centre del Carme connecta l’herència de Juana Francés amb l’art actual en ‘Memorias del suelo’

El Centre del Carme Cultura Contemporània exhibix fins al 4 d’octubre ‘Memorias del suelo’, una mostra col·lectiva que revisa la influència de Juana Francés en artistes actuals a partir de les morfologies del sòl i les seues problemàtiques ambientals i socials.

Marcos Benavent, el ‘yonqui del dinero’, haurà d’ingressar en presó pel cas Imelsa

La Audiencia Provincial de València ha citat l’exgerent d’Imelsa Marcos Benavent per comunicar-li la fermesa de la seua primera condemna i instar-lo a ingressar en presó pel cas Imelsa.

Caballero defensa amb wasaps la gestió municipal de València durant la DANA i carrega contra Bernabé

El portaveu del govern municipal de València, Juan Carlos Caballero, assegura que els missatges del grup de WhatsApp de l’equip de govern demostren el treball fet durant la DANA i acusa la delegada del Govern, Pilar Bernabé, d’haver estat absent i de criticar injustament els bombers.

Enginyeria Aeronàutica de la UPV aconseguix la nota de tall més alta amb un 13,504

Enginyeria Aeronàutica de la UPV ha registrat la nota de tall més alta de la Comunitat Valenciana amb un 13,504, mentre que Medicina a la UV torna a ser el grau més demanat en primera opció.

Dimitrievski i Cenk s’afegixen a la pretemporada del València CF a Paterna

El porter Stole Dimitrievski i el central Cenk Özkacar s’han incorporat a la primera setmana de pretemporada del València CF a Paterna, amb el tur encara buscant eixida i l’equip preparant la concentració a Girona.

Alicant avançarà les vacacions escolars de Setmana Santa de 2027 fins al Dilluns Sant

Els col·legis i instituts dAlicant han acordat avançar les vacacions de Setmana Santa de 2027 al Dilluns Sant i allargar-les fins al Dimecres de Pasqua, amb tres dies autonòmics permutats i tres jornades locals no lectives en desembre i abril.