Una xica valenciana mor assassinada en l’hotel a on treballava en el Regne Unit

 

El passat 9 de desembre, Marta E. V., una xica valenciana de 27 anys, va ser assassinada a colps en un hotel de la ciutat de Bournemouth, en Regne Unit, a on treballava com a recepcionista.

 

Segons ha avançat el diari ‘Las Provincias’, els fets es van produir en el torn nocturn, mentres la víctima treballava. El cadàver va ser trobat en el vestíbul de l’hotel i presentava diferents colps al cap.

 

La Policia anglesa ha detingut a un sospitós, un xic de 32 anys, com a presumpte autor de l’assassinat de la xica valenciana. Tal com pareix, l’acusat va acudir a la comissaria de Bournemouth per a avisar de la mort violenta de Marta, però va ser arrestat hores després de ser interrogat pels agents que van assumir la investigació del cas.

 

L’acusat patix una malaltia mental diagnosticada

El presumpte homicida patix, pel que pareix, una malaltia mental diagnosticada per un metge i coneguda per les autoritats de Regne Unit.

 

Després de rebre l’avís que una xica estava inconscient en la recepció de l’hotel, diferents patrulles policials i una ambulància es van traslladar amb urgència al lloc, encara que no van poder fer res per a reanimar a la víctima.

 

Desafortunadament, Marta ja estava morta quan van arribar al vestíbul els primers agents i sanitaris. Segons l’autòpsia realitzada l’endemà, la jove va morir a conseqüència de diferents ferides que presentava al cap. El forense va determinar que la xica valenciana va ser colpejada amb un objecte contundent.

 

El cos de Marta no ha sigut repatriat

La víctima havia començat a treballar com a recepcionista, unes quantes setmanes abans de la seua mort violenta, en l’establiment d’una coneguda cadena hotelera britànica. La jove valenciana residia en la ciutat de Preston i no tenia parella.

 

Després de ser informats del crim, els seus familiars i amics van quedar sumits en una profunda tristesa a l’espera de rebre més informació sobre com es van produir els tràgics fets. Marta va estudiar el cicle de Comerç Internacional en l’Institut d’Educació Secundària (IES) Pere Boïl en el municipi de Manises.

 

Desafortunadament, el cos de Marta encara no ha pogut ser repatriat al territori valencià.

Últimes notícies

Anselmi celebra l’empat a San Mamés i avisa que l’Elche serà un rival molt dur

Martín Anselmi ha elogiat l’esforç del seu equip després de l’empat a San Mamés contra l’Athletic Club i assegura que, jugant així, l’Elche serà un rival molt dur en LALIGA EA Sports.

Buonanotte valora l’empat de l’Elche a San Mamés: “Este punt ens servix de molt”

Facundo Buonanotte ha destacat el valor de l’empat 1-1 de l’Elche a San Mamés davant l’Athletic Club i ha assegurat que l’equip afronta amb confiança el pròxim partit a casa.

L’Elx arranca un punt valuós i talla la ratxa de l’Athletic

Athletic Club i Elx han empatat 1-1 a San Mamés. Buonanotte ha avançat els il·licitans de penal i Iñaki Williams ha igualat al tram final.

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.