Un xiquet de 13 anys apunyala a un professor en un col·legi

Col·legi Monteagudo de Múrcia

Un xiquet de 13 anys apunyala a un professor en un col·legi | Google Maps

Un menor de 13 anys, alumne del col·legi Monteagudo de Múrcia, ha apunyalat aquest dimecres a un professor, que ha hagut de ser traslladat a un centre sanitari, encara que el seu estat no revist gravetat.
Segons han informat fonts del Centre de Coordinació d’Emergències i de la Policia Nacional, a les 10.44 hores d’aquest matí el 112 rebia l’avís del succés a través d’una crida del centre educatiu, gestionat per l’Opus Dei, alertant que un alumne havia apunyalat a un professor per l’esquena amb un objecte punxant quan tots dos es trobaven en la secretaria del col·legi.

 

El seu estat no és greu

 

El professor, de 41 anys, ha sigut traslladat a l’hospital Morales Meseguer amb una ferida a l’esquena, segons les fonts, i el xiquet ha sigut portat a les dependències del Grup de Menors de la Policia Nacional, a l’espera que la Fiscalia decidisca sobre la seua situació.

 

El professor estava d’esquena en la pissarra quan l’estudiant li va apunyalar

 

Es tracta d’un estudiant nou en el centre després d’incorporar-se a principis d’aquest curs escolar. L’agressió es va produir mentre el docent es trobava d’esquena en la pissarra escrivint sobre ella. Va ser llavors quan l’estudiant es va abalançar sobre ell assestant-li tres punyalades.

Després dels primers instants d’estupor per part dels seus companys, aquests van actuar ràpidament reduint-li i arrabassant-li l’arma punxant.

El Col·legi Monteagudo de Múrcia és un centre privat que compta amb un concert educatiu amb la Regió i gestionat pel Opus Dei. A les seues aules només hi ha estudiants homes i el professor agredit era responsable de les matèries de Tecnologia i Anglès.

Agents de la Policia Nacional ja s’ha traslladat fins al centre educatiu i s’han entrevistat amb el director de col·legi, així com amb els testimonis de l’agressió per a ampliar les investigacions del succés.

Últimes notícies

Set milions de productes falsos requisats en 2025, amb la Comunitat Valenciana entre les més afectades

Les forces de seguretat han intervingut 7,3 milions de productes falsificats valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més incautacions. També s’han bloquejat més de cent webs que vulneraven la propietat intel·lectual.

La Comunitat Valenciana, entre les autonomies amb més productes falsificats requisats en 2025

Les forces de seguretat han requisat en 2025 més de 7,3 milions de productes falsificats a Espanya, valorats en 694 milions d’euros, amb la Comunitat Valenciana entre les autonomies amb més intervencions. També s’han detectat 47.077 articles que vulneraven la propietat intel·lectual, amb quasi 1,8 milions d’euros de valor al mercat.

Un alt càrrec descriu el caos al Cecopi en parlar-se d’un possible col·lapse de Forata

El secretari autonòmic Ignacio Grande ha explicat davant la jutgessa que el Cecopi es va desbordar quan es va tractar el possible col·lapse de la presa de Forata i ha detallat les comunicacions amb Susana Camarero sobre centres de menors i una residència a Paiporta.

El vicesecretari d’Alacant admet que va demanar esborrar noms de l’informe de VPP per discreció

El vicesecretari de l’Ajuntament d’Alacant, Germán Pascual, ha declarat que va ordenar suprimir els noms d’un informe sobre les VPP de la Platja de San Juan per discreció i ha assegurat que no va rebre ordres de ningú.

El vicesecretari d’Alacant admet que va demanar ocultar noms en l’informe de les VPP per discreció

El vicesecretari de l’Ajuntament d’Alacant, Germán Pascual, ha explicat davant la jutgessa que va ordenar suprimir noms d’un informe sobre les VPP de Les Naus per discreció, i ha negat haver rebut ordres d’altres càrrecs.

El secretari accidental d’Alacant admet que va demanar esborrar noms d’un informe de VPP per discreció

El vicesecretari de l’Ajuntament d’Alacant, Germán Pascual, ha declarat que va ordenar eliminar els noms d’un informe sobre les VPP de la promoció Les Naus per discreció i ha negat haver rebut instruccions d’altres càrrecs.

Castelló inicia el procés per a posar fi a la zona ZAS de les Tascas

Castelló exposa al públic el cessament de la zona ZAS de les Tascas i prepara la seua declaració com a Espai de Tradició Gastronòmica.

Una família de Benetússer estrena vivenda de la Generalitat a la Torre després del colp del derrumbe

Una de les tres famílies que van perdre la seua casa en el derrumbe d’un edifici a Benetússer ha rebut una vivenda de la Generalitat a la pedania de la Torre, a València.