Un xiquet de 13 anys apunyala a un professor en un col·legi

Col·legi Monteagudo de Múrcia

Un xiquet de 13 anys apunyala a un professor en un col·legi | Google Maps

Un menor de 13 anys, alumne del col·legi Monteagudo de Múrcia, ha apunyalat aquest dimecres a un professor, que ha hagut de ser traslladat a un centre sanitari, encara que el seu estat no revist gravetat.
Segons han informat fonts del Centre de Coordinació d’Emergències i de la Policia Nacional, a les 10.44 hores d’aquest matí el 112 rebia l’avís del succés a través d’una crida del centre educatiu, gestionat per l’Opus Dei, alertant que un alumne havia apunyalat a un professor per l’esquena amb un objecte punxant quan tots dos es trobaven en la secretaria del col·legi.

 

El seu estat no és greu

 

El professor, de 41 anys, ha sigut traslladat a l’hospital Morales Meseguer amb una ferida a l’esquena, segons les fonts, i el xiquet ha sigut portat a les dependències del Grup de Menors de la Policia Nacional, a l’espera que la Fiscalia decidisca sobre la seua situació.

 

El professor estava d’esquena en la pissarra quan l’estudiant li va apunyalar

 

Es tracta d’un estudiant nou en el centre després d’incorporar-se a principis d’aquest curs escolar. L’agressió es va produir mentre el docent es trobava d’esquena en la pissarra escrivint sobre ella. Va ser llavors quan l’estudiant es va abalançar sobre ell assestant-li tres punyalades.

Després dels primers instants d’estupor per part dels seus companys, aquests van actuar ràpidament reduint-li i arrabassant-li l’arma punxant.

El Col·legi Monteagudo de Múrcia és un centre privat que compta amb un concert educatiu amb la Regió i gestionat pel Opus Dei. A les seues aules només hi ha estudiants homes i el professor agredit era responsable de les matèries de Tecnologia i Anglès.

Agents de la Policia Nacional ja s’ha traslladat fins al centre educatiu i s’han entrevistat amb el director de col·legi, així com amb els testimonis de l’agressió per a ampliar les investigacions del succés.

Últimes notícies

Estabilitzat l’incendi forestal de Llíria en només dues hores

L’incendi forestal declarat esta vesprada en el terme de Llíria ha quedat estabilitzat en unes dues hores després de desallotjar diverses vivendes.

Thiago Fernández reforçarà les bandes del Llevant cedit pel Villarreal

L’extrem argentí Thiago Fernández, de 22 anys i propietat del Villarreal, jugarà esta pròxima temporada al Llevant en qualitat de cedit.

Un incendi forestal en Llíria obliga a desallotjar diverses vivendes

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Llíria ha obligat a desallotjar diverses vivendes i ha mobilitzat importants mitjans terrestres i aeris.

Benidorm destina 8.000 euros per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

L'Ajuntament de Benidorm ha aprovat destinar 8.000 euros a accions humanitàries per a les víctimes del terratrémol de magnitud 7,4 a Colòmbia, que ha causat almenys 240 morts. L'ajuda es canalitzarà a través d'organismes oficials i inclou un missatge especial de suport a la ciutat agermanada de Manizales.

Valencia i Hércules s’enfronten dijous a Paterna en un nou amistós de pretemporada

El Valencia CF jugarà este dijous 13 d’agost un amistós contra l’Hércules al camp Antonio Puchades de Paterna, en una setmana amb dos partits preparatoris abans de l’estrena en LaLiga 2026-27.

Les màximes arriben als 37 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes d’este dimarts han arribat als 37 graus en diversos municipis de la Comunitat Valenciana, amb pics de quasi 38 graus a Elx.

Consells per conduir amb seguretat durant l’eclipsi solar a València

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb recomanacions per evitar desplaçaments innecessaris i reforços de transport públic a València.

Així es podrà vore l’eclipsi solar des de la Comunitat Valenciana

L’eclipsi solar d’este dimecres es vorà amb cel poc nuvolós en gran part de la Comunitat Valenciana, encara que hi haurà més incertesa al nord de Castelló. Aemet preveu temperatures altes, risc extrem d’incendis i recorda que es podrà observar el fenomen des de les ciutats litorals sense desplaçar-se.