Un xiquet de 13 anys apunyala a un professor en un col·legi

Col·legi Monteagudo de Múrcia

Un xiquet de 13 anys apunyala a un professor en un col·legi | Google Maps

Un menor de 13 anys, alumne del col·legi Monteagudo de Múrcia, ha apunyalat aquest dimecres a un professor, que ha hagut de ser traslladat a un centre sanitari, encara que el seu estat no revist gravetat.
Segons han informat fonts del Centre de Coordinació d’Emergències i de la Policia Nacional, a les 10.44 hores d’aquest matí el 112 rebia l’avís del succés a través d’una crida del centre educatiu, gestionat per l’Opus Dei, alertant que un alumne havia apunyalat a un professor per l’esquena amb un objecte punxant quan tots dos es trobaven en la secretaria del col·legi.

 

El seu estat no és greu

 

El professor, de 41 anys, ha sigut traslladat a l’hospital Morales Meseguer amb una ferida a l’esquena, segons les fonts, i el xiquet ha sigut portat a les dependències del Grup de Menors de la Policia Nacional, a l’espera que la Fiscalia decidisca sobre la seua situació.

 

El professor estava d’esquena en la pissarra quan l’estudiant li va apunyalar

 

Es tracta d’un estudiant nou en el centre després d’incorporar-se a principis d’aquest curs escolar. L’agressió es va produir mentre el docent es trobava d’esquena en la pissarra escrivint sobre ella. Va ser llavors quan l’estudiant es va abalançar sobre ell assestant-li tres punyalades.

Després dels primers instants d’estupor per part dels seus companys, aquests van actuar ràpidament reduint-li i arrabassant-li l’arma punxant.

El Col·legi Monteagudo de Múrcia és un centre privat que compta amb un concert educatiu amb la Regió i gestionat pel Opus Dei. A les seues aules només hi ha estudiants homes i el professor agredit era responsable de les matèries de Tecnologia i Anglès.

Agents de la Policia Nacional ja s’ha traslladat fins al centre educatiu i s’han entrevistat amb el director de col·legi, així com amb els testimonis de l’agressió per a ampliar les investigacions del succés.

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.