Un xiquet de 13 anys apunyala a un professor en un col·legi

Col·legi Monteagudo de Múrcia

Un xiquet de 13 anys apunyala a un professor en un col·legi | Google Maps

Un menor de 13 anys, alumne del col·legi Monteagudo de Múrcia, ha apunyalat aquest dimecres a un professor, que ha hagut de ser traslladat a un centre sanitari, encara que el seu estat no revist gravetat.
Segons han informat fonts del Centre de Coordinació d’Emergències i de la Policia Nacional, a les 10.44 hores d’aquest matí el 112 rebia l’avís del succés a través d’una crida del centre educatiu, gestionat per l’Opus Dei, alertant que un alumne havia apunyalat a un professor per l’esquena amb un objecte punxant quan tots dos es trobaven en la secretaria del col·legi.

 

El seu estat no és greu

 

El professor, de 41 anys, ha sigut traslladat a l’hospital Morales Meseguer amb una ferida a l’esquena, segons les fonts, i el xiquet ha sigut portat a les dependències del Grup de Menors de la Policia Nacional, a l’espera que la Fiscalia decidisca sobre la seua situació.

 

El professor estava d’esquena en la pissarra quan l’estudiant li va apunyalar

 

Es tracta d’un estudiant nou en el centre després d’incorporar-se a principis d’aquest curs escolar. L’agressió es va produir mentre el docent es trobava d’esquena en la pissarra escrivint sobre ella. Va ser llavors quan l’estudiant es va abalançar sobre ell assestant-li tres punyalades.

Després dels primers instants d’estupor per part dels seus companys, aquests van actuar ràpidament reduint-li i arrabassant-li l’arma punxant.

El Col·legi Monteagudo de Múrcia és un centre privat que compta amb un concert educatiu amb la Regió i gestionat pel Opus Dei. A les seues aules només hi ha estudiants homes i el professor agredit era responsable de les matèries de Tecnologia i Anglès.

Agents de la Policia Nacional ja s’ha traslladat fins al centre educatiu i s’han entrevistat amb el director de col·legi, així com amb els testimonis de l’agressió per a ampliar les investigacions del succés.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.

L’aventura agrícola de Vicente Blasco Ibáñez a l’Argentina centra una conferència a València

Una conferència a València recupera la poc coneguda etapa de Vicente Blasco Ibáñez com a empresari agrícola a l'Argentina, on va impulsar dos colònies que van marcar la seua vida.

Espanyol i Llevant es mesuren en un dol clau per la permanència

Espanyol i Llevant s'enfronten en el RCDE Stadium en un partit decisiu per la permanència, marcat per la mala ratxa blanc-i-blava i l'impuls recent del conjunt valencià.