Un xiquet de 13 anys apunyala a un professor en un col·legi

Col·legi Monteagudo de Múrcia

Un xiquet de 13 anys apunyala a un professor en un col·legi | Google Maps

Un menor de 13 anys, alumne del col·legi Monteagudo de Múrcia, ha apunyalat aquest dimecres a un professor, que ha hagut de ser traslladat a un centre sanitari, encara que el seu estat no revist gravetat.
Segons han informat fonts del Centre de Coordinació d’Emergències i de la Policia Nacional, a les 10.44 hores d’aquest matí el 112 rebia l’avís del succés a través d’una crida del centre educatiu, gestionat per l’Opus Dei, alertant que un alumne havia apunyalat a un professor per l’esquena amb un objecte punxant quan tots dos es trobaven en la secretaria del col·legi.

 

El seu estat no és greu

 

El professor, de 41 anys, ha sigut traslladat a l’hospital Morales Meseguer amb una ferida a l’esquena, segons les fonts, i el xiquet ha sigut portat a les dependències del Grup de Menors de la Policia Nacional, a l’espera que la Fiscalia decidisca sobre la seua situació.

 

El professor estava d’esquena en la pissarra quan l’estudiant li va apunyalar

 

Es tracta d’un estudiant nou en el centre després d’incorporar-se a principis d’aquest curs escolar. L’agressió es va produir mentre el docent es trobava d’esquena en la pissarra escrivint sobre ella. Va ser llavors quan l’estudiant es va abalançar sobre ell assestant-li tres punyalades.

Després dels primers instants d’estupor per part dels seus companys, aquests van actuar ràpidament reduint-li i arrabassant-li l’arma punxant.

El Col·legi Monteagudo de Múrcia és un centre privat que compta amb un concert educatiu amb la Regió i gestionat pel Opus Dei. A les seues aules només hi ha estudiants homes i el professor agredit era responsable de les matèries de Tecnologia i Anglès.

Agents de la Policia Nacional ja s’ha traslladat fins al centre educatiu i s’han entrevistat amb el director de col·legi, així com amb els testimonis de l’agressió per a ampliar les investigacions del succés.

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.