Un xoc de dos camions en el Port de València causa un vessament de gasoil en les instal·lacions

 

Un xoc entre dos camions en el Port de València ha produït un vessament de gasoil en terra del recinte i ha causat ferides a un dels conductors, segons han informat fonts de l’Autoritat Portuària de València (APV). El vehicle ha sigut retirat per a que les instal·lacions recuperen la normalitat.

 

El succés ha obligat a activar el Pla d’Emergències Interior i el Centre de Coordinació de la Generalitat ha activat la situació 0 del Pla d’Emergències Exterior, segons ha indicat el 112 en el seu compte de Twitter.

 

Els fets han ocorregut durant la vesprada d’este dimecres en una de les rotondes centrals del recinte portuari, entre les terminals de APM i MSC, a on un camió cisterna que transportava aigües residuals s’ha xocat contra la part posterior d’un altre camió que portava un contenidor.

 

Com a conseqüència del colp, el conductor del camió cisterna ha patit un tall i ferides que, segons fonts de la APV, no són de gravetat. L’home ha sigut atés pels servicis d’ambulància del propi port i ha sigut traslladat a l’Hospital de la Mutual Llevant.

 

A demés, el xoc ha provocat el vessament del gasoil del camió cisterna, si bé la seua càrrega no s’ha abocat. El personal del Port ha procedit a assecar el lloc amb mantes absorbents, una grua s’ha emportat el vehicle i el Port ha recuperat la normalitat.

Últimes notícies

Cinc detinguts per una onada d’atracos amb ganivet en locals de València i Burjassot

La Policia Nacional ha detingut cinc hòmens a València i Màlaga acusats de quatre atracos violents en salons de joc, restaurants ràpids i joieries, tots amb motos robades.

La Comunitat Valenciana ja suma més de 420.000 esportistes federats després de tres anys d’alça

La Comunitat Valenciana ha arribat en 2025 a 420.725 llicències federatives i 5.818 clubs, un 0,86 % més que l’any anterior, i encadena tres exercicis de creixement sostingut.

Deting a Torrellano un fugit buscant per Polònia per falsificar contractes de cotxes

La Policia Nacional ha detingut a Torrellano un home de 48 anys reclamat per Polònia per falsificar contractes de compravenda de vehicles entre 2014 i 2017. L’arrestat també tenia una prohibició d’acostar-se al lloc on ha sigut localitzat.

El Consell reforça a Torrevieja la continuïtat del Certamen Internacional d’Havaneres

Juanfran Pérez Llorca ha garantit a Torrevieja el suport del Consell al Certamen Internacional d’Havaneres i Polifonia i al futur museu i auditori de les habaneres.

El BCE busca una nova identitat visual per als bitllets d’euro

Més de 1.200 dissenyadors han participat en el procés que culminarà amb l’elecció d’una de les deu propostes finalistes

El Fertiberia tanca la plantilla amb el fitxatge de Jorge Romanillos

El Fertiberia Balonmano Puerto Sagunto ha completat la plantilla per al seu retorn a la Lliga ASOBAL amb el pivote Jorge Romanillos, que firma per una temporada.

L’esquerra d’Alacant exigix reprovar Barcala pel cas de les vivendes de Les Naus

PSPV-PSOE, Compromís i EU-Podem demanaran en el pròxim ple la reprovació i dimissió de l’alcalde d’Alacant, Luis Barcala, per no comparéixer en la comissió del cas Les Naus.

El calor extrema ja deixa 253 morts este estiu a la Comunitat Valenciana

Les altes temperatures han causat 253 defuncions a la Comunitat Valenciana des del 21 de juny fins al 23 de juliol, segons el sistema MoMo, amb especial impacte a Alacant.