Un xoc de dos camions en el Port de València causa un vessament de gasoil en les instal·lacions

 

Un xoc entre dos camions en el Port de València ha produït un vessament de gasoil en terra del recinte i ha causat ferides a un dels conductors, segons han informat fonts de l’Autoritat Portuària de València (APV). El vehicle ha sigut retirat per a que les instal·lacions recuperen la normalitat.

 

El succés ha obligat a activar el Pla d’Emergències Interior i el Centre de Coordinació de la Generalitat ha activat la situació 0 del Pla d’Emergències Exterior, segons ha indicat el 112 en el seu compte de Twitter.

 

Els fets han ocorregut durant la vesprada d’este dimecres en una de les rotondes centrals del recinte portuari, entre les terminals de APM i MSC, a on un camió cisterna que transportava aigües residuals s’ha xocat contra la part posterior d’un altre camió que portava un contenidor.

 

Com a conseqüència del colp, el conductor del camió cisterna ha patit un tall i ferides que, segons fonts de la APV, no són de gravetat. L’home ha sigut atés pels servicis d’ambulància del propi port i ha sigut traslladat a l’Hospital de la Mutual Llevant.

 

A demés, el xoc ha provocat el vessament del gasoil del camió cisterna, si bé la seua càrrega no s’ha abocat. El personal del Port ha procedit a assecar el lloc amb mantes absorbents, una grua s’ha emportat el vehicle i el Port ha recuperat la normalitat.

Últimes notícies

Els llauradors valencians se sumen a una gran tractorada a Madrid el 28 d’octubre

Les principals organitzacions agràries de la Comunitat Valenciana participaran el 28 d’octubre en una gran manifestació-tractorada a Madrid per reclamar mesures urgents davant l’encariment dels costos i la falta de rendibilitat.

La Mostra de València distingix Iciar Bollaín amb la Palmera d’Honor

La Mostra de València-Cinema del Mediterrani concedix la Palmera d’Honor de la 41a edició a la directora Iciar Bollaín, de trajectòria socialment compromesa i amb un vincle destacat amb València i la Comunitat Valenciana.

Sagunt obri el Museu Industrial i de la Memòria Obrera amb entrada gratuïta

El Museu Industrial i de la Memòria Obrera del Port de Sagunt obrirà al públic el 15 d’octubre amb entrada gratuïta fins al 31 de desembre i una exposició permanent sobre la siderúrgia i la lluita obrera.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 89 % d’ocupació durant el pont

Els hotels de la Comunitat Valenciana han assolit una ocupació mitjana del 88,9 % durant el pont del 9 d’Octubre i el 12 d’octubre, 3,5 punts per damunt de les previsions, amb Benidorm, Peníscola i València ciutat per damunt del 90 %.

Hortensia Herrero torna a ser l’única col·leccionista espanyola en la llista mundial Top 200

Hortensia Herrero ha sigut inclosa per tercer any seguit en la llista internacional 'Top 200 Collectors' de la revista ARTnews, on és l’única col·leccionista espanyola, un reconeixement que reforça el paper del CAHH com a referent cultural a València.

Cinc actes a aficionats del Sevilla al Ciutat de València i investigació per una gran baralla

La Policia ha alçat cinc actes a seguidors del Sevilla per incidents dins i fora del Ciutat de València i investiga una multitudinària baralla prèvia al partit contra el Levante.

Pérez Llorca garanteix que Alicante continuarà lligada a The Ocean Race

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha assegurat que prompte hi haurà notícies sobre el futur vincle de The Ocean Race amb Alicante, després del trasllat del port d’eixida a Porto. L’alcalde Luis Barcala també confia que la ciutat mantinga un paper destacat en la regata més enllà de 2027.

Pérez Llorca es reafirma en la ‘prioritat nacional’ en vivenda pactada amb Vox

Juanfran Pérez Llorca defensa la ‘prioritat nacional’ en l’accés a ajudes a la vivenda pactada amb Vox, que Compromís, PSPV i la Comissió Europea consideren contrària a la normativa europea i als principis d’igualtat.