Un xoc de dos camions en el Port de València causa un vessament de gasoil en les instal·lacions

 

Un xoc entre dos camions en el Port de València ha produït un vessament de gasoil en terra del recinte i ha causat ferides a un dels conductors, segons han informat fonts de l’Autoritat Portuària de València (APV). El vehicle ha sigut retirat per a que les instal·lacions recuperen la normalitat.

 

El succés ha obligat a activar el Pla d’Emergències Interior i el Centre de Coordinació de la Generalitat ha activat la situació 0 del Pla d’Emergències Exterior, segons ha indicat el 112 en el seu compte de Twitter.

 

Els fets han ocorregut durant la vesprada d’este dimecres en una de les rotondes centrals del recinte portuari, entre les terminals de APM i MSC, a on un camió cisterna que transportava aigües residuals s’ha xocat contra la part posterior d’un altre camió que portava un contenidor.

 

Com a conseqüència del colp, el conductor del camió cisterna ha patit un tall i ferides que, segons fonts de la APV, no són de gravetat. L’home ha sigut atés pels servicis d’ambulància del propi port i ha sigut traslladat a l’Hospital de la Mutual Llevant.

 

A demés, el xoc ha provocat el vessament del gasoil del camió cisterna, si bé la seua càrrega no s’ha abocat. El personal del Port ha procedit a assecar el lloc amb mantes absorbents, una grua s’ha emportat el vehicle i el Port ha recuperat la normalitat.

Últimes notícies

El Valencia Basket esclafa el Baskonia amb una exhibició a l’Eurolliga (111-88)

El Valencia Basket ha passat per damunt del Kosner Baskonia al Roig Arena (111-88) en la segona jornada de l’Eurolliga, amb un joc molt més ràpid i contundent que el del conjunt basc.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges al nord de Castelló este dijous

Aemet ha activat per a este dijous a la vesprada l’avís taronja al nord de Castelló per pluges que poden arribar a 100 l/m2 en poques hores, i el nivell groc s’estén a València i al sud de la província castellonenca per ruixats intensos i tempestes.

La defensa d’Emilio Argüeso denuncia al CGPJ per no comunicar-li l’arxiu de les queixes contra la jutgessa de la DANA

La defensa de l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso ha denunciat davant el Defensor del Poble que el CGPJ haja fet públic a la premsa l’arxiu de les seues queixes contra la jutgessa de la DANA de Catarroja sense notificar-li formalment la resolució. Anuncien que impugnaran la decisió quan tinguen accés a l’acord complet.

Buñol reconeix Màxim Huerta com a Fill Adoptiu per la seua trajectòria cultural

El Ple de l’Ajuntament de Buñol ha nomenat l’escriptor i exministre de Cultura Màxim Huerta Fill Adoptiu del municipi, en reconeixement al seu vincle personal i a la seua aportació a la vida cultural local. El guardó destaca també el paper de la Llibreria de Doña Leo com a focus literari i motor de la Festa del Llibre.

El decret Mari Carmen, entre els titulars i la realitat de l’habitatge

Albert Llueca valora el decret Mari Carmen com a resposta a la crisi residencial i a la necessitat d'un habitatge digne.

La IA impulsa la transformació del teixit empresarial valencià, segons Jordi Sevilla

L’exministre Jordi Sevilla ha destacat a València la transformació del teixit empresarial valencià gràcies a la intel·ligència artificial i la digitalització, i ha advertit d’un cicle econòmic menys generós. Íñigo de la Serna ha reclamat reformes estructurals i més educació i formació per a reforçar la productivitat i la competitivitat d’Espanya i d’Europa.

València distingix Ceuta i els futbolistes valencians campions del món

El ple de l'Ajuntament de València ha aprovat els Honors i Distincions de 2026, amb una Medalla d'Honor excepcional per a Ceuta i títols per als futbolistes Ferran Torres i Alejandro Grimaldo, campions del món amb Espanya.

Convocada una manifestació a València contra els especuladors de vivenda este dissabte

Diversos col·lectius pel dret a l’habitatge han convocat una manifestació a València este dissabte 3 d’octubre contra els especuladors i el que qualifiquen de govern rentista, davant preus impossibles, desnonaments i sinhogarisme creixent. La marxa eixirà de Porta de la Mar a les 11.00 hores i arribarà al Palau de Les Arts, coincidint amb el Valencia Real Estate Summit 2026.