Un xoc de dos camions en el Port de València causa un vessament de gasoil en les instal·lacions

 

Un xoc entre dos camions en el Port de València ha produït un vessament de gasoil en terra del recinte i ha causat ferides a un dels conductors, segons han informat fonts de l’Autoritat Portuària de València (APV). El vehicle ha sigut retirat per a que les instal·lacions recuperen la normalitat.

 

El succés ha obligat a activar el Pla d’Emergències Interior i el Centre de Coordinació de la Generalitat ha activat la situació 0 del Pla d’Emergències Exterior, segons ha indicat el 112 en el seu compte de Twitter.

 

Els fets han ocorregut durant la vesprada d’este dimecres en una de les rotondes centrals del recinte portuari, entre les terminals de APM i MSC, a on un camió cisterna que transportava aigües residuals s’ha xocat contra la part posterior d’un altre camió que portava un contenidor.

 

Com a conseqüència del colp, el conductor del camió cisterna ha patit un tall i ferides que, segons fonts de la APV, no són de gravetat. L’home ha sigut atés pels servicis d’ambulància del propi port i ha sigut traslladat a l’Hospital de la Mutual Llevant.

 

A demés, el xoc ha provocat el vessament del gasoil del camió cisterna, si bé la seua càrrega no s’ha abocat. El personal del Port ha procedit a assecar el lloc amb mantes absorbents, una grua s’ha emportat el vehicle i el Port ha recuperat la normalitat.

Últimes notícies

Especialistes proposen que l’Estat compre vivendes privades per a destinar-les a lloguer social

Un informe de la Fundació BBVA i l’Ivie defensa que les administracions públiques compren vivendes del mercat lliure per a ampliar de manera ràpida el parc de lloguer social i alleujar la greu escassetat d’habitatge a Espanya.

Una avaria en l’avió retrasa el retorn de Pérez Llorca des de Brussel·les a València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, retrasa el seu retorn des de Brussel·les a València per una avaria en el vol de tornada i es preveu que arribe al llarg del divendres. La vicepresidenta primera, Susana Camarero, l’ix al pas i presidirà el ple del Consell i un acte sobre L’Albufera i El Saler.

Canvi radical d’oratge al primer cap de setmana de juny: desplom tèrmic, vent i pluges

La Comunitat Valenciana viurà el primer cap de setmana de juny amb una brusca baixada de les temperatures, intervals de vent fort i ruixats sobretot este divendres a València i Alacant, segons Aemet.

Cerquen un home desaparegut mentre es banyava en una platja d’Almassora

Equips de Bombers, Salvament Marítim, Guardia Civil i serveis sanitaris busquen des de primera hora de la vesprada un home que uns veïns han vist desaparèixer en l’aigua a la platja del Pla de la Torre d’Almassora.

Carlos Espí, millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports després del seu primer any en Primera

El davanter del Levante Carlos Espí, autor d’onze gols en la seua estrena en Primera Divisió amb només 20 anys, és reconegut com a millor jugador sub-23 de LaLiga EA Sports 2025-2026.

Xàtiva s’acosta als 40 graus i la Comunitat registra les màximes més altes d’Espanya

La Comunitat Valenciana ha marcat este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en diverses localitats de València i Alacant.

La Comunitat encapçala les temperatures d’Espanya amb quasi 40 graus a Xàtiva

La Comunitat Valenciana registra este dijous les temperatures màximes més altes d’Espanya, amb fins a 38,2 graus a Xàtiva i valors molt elevats en el prelitoral valencià.

El Valencia Basket fitxa l’alera internacional Helena Pueyo per a dos temporades

El Valencia Basket, vigent campió de Lliga i Copa de la Reina, incorpora l’alera internacional Helena Pueyo per a les pròximes dues temporades després de destacar al Casademont Zaragoza i amb la selecció espanyola.