Un xoc de dos camions en el Port de València causa un vessament de gasoil en les instal·lacions

 

Un xoc entre dos camions en el Port de València ha produït un vessament de gasoil en terra del recinte i ha causat ferides a un dels conductors, segons han informat fonts de l’Autoritat Portuària de València (APV). El vehicle ha sigut retirat per a que les instal·lacions recuperen la normalitat.

 

El succés ha obligat a activar el Pla d’Emergències Interior i el Centre de Coordinació de la Generalitat ha activat la situació 0 del Pla d’Emergències Exterior, segons ha indicat el 112 en el seu compte de Twitter.

 

Els fets han ocorregut durant la vesprada d’este dimecres en una de les rotondes centrals del recinte portuari, entre les terminals de APM i MSC, a on un camió cisterna que transportava aigües residuals s’ha xocat contra la part posterior d’un altre camió que portava un contenidor.

 

Com a conseqüència del colp, el conductor del camió cisterna ha patit un tall i ferides que, segons fonts de la APV, no són de gravetat. L’home ha sigut atés pels servicis d’ambulància del propi port i ha sigut traslladat a l’Hospital de la Mutual Llevant.

 

A demés, el xoc ha provocat el vessament del gasoil del camió cisterna, si bé la seua càrrega no s’ha abocat. El personal del Port ha procedit a assecar el lloc amb mantes absorbents, una grua s’ha emportat el vehicle i el Port ha recuperat la normalitat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El nou centre de salut Rincón de Loix millora l’atenció a 20.000 persones i tindrà urgències 24 hores abans de l’estiu

El president Juanfran Pérez Llorca ha destacat l'accessibilitat i el reforç de servicis del nou centre, operatiu des del 2 de març després de 5,5 milions d'inversió. L'edifici suma més consultes, àrees específiques i preveu rehabilitació i urgències 24 hores abans de l'estiu.

Pérez Llorca destaca en els seus 100 dies la recuperació de la normalitat en la Generalitat

El president ha reivindicat que estos primers 100 dies han retornat la normalitat i l'estabilitat, amb més de la mitat dels seus compromisos ja en marxa.

Oliu confirma que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l’OPA fallida del BBVA

Josep Oliu ha assegurat que Banc Sabadell ha eixit enfortit després de l'OPA fallida del BBVA i ha fixat com a repte seguir el ritme de la innovació i la IA. També ha defés que la independència preserva la competència per a les pimes i ha reclamat simplificació reguladora a Europa.

Avís groc este dimarts per pluges de fins a 20 l/m² en una hora en la Comunitat Valenciana

Aemet ha establit el nivell groc per precipitacions intenses. Alacant, Castelló i València activen l'avís amb diferents franges i acumulats.

La Generalitat oferix suport a Benidorm per a complir la sentència de la serra Gelada

La Generalitat Valenciana ha oferit suport i ajuda a l'Ajuntament de Benidorm per a complir la sentència que li imposa 350 milions per la serra Gelada. El Consell ha garantit col·laboració per a executar la fallada i ha desvinculat a l'actual govern local de l'origen del conflicte

Catalá critica que Renfe no habilite autobusos des d’Albal durant la mascletà

L'alcaldessa de València ha enlletgit a Renfe que no preveja autobusos llançadora des d'Albal durant les hores de la mascletà. La Delegació del Govern defén la mesura per seguretat i l'atribuïx a instruccions municipals.

La Fiscalia no veu indicis per a imputar a Mazón per la DANA i demana retornar la causa

La Fiscalia Superior valenciana sosté que, ara com ara, no hi ha base sòlida per a imputar a Carlos Mazón per la DANA i sol·licita que el cas torne al Jutjat 3 de Catarroja. El Ministeri Públic deixa oberta la possibilitat de revalorar-lo si la instrucció aporta nous elements.

El Consell insta el Govern a intervindre en totes les platges danyades i ampliar les obres després dels temporals

El Consell ha demanat al Govern ampliar l'abast de les obres d'emergència per a reparar els danys dels últims temporals i actuar en totes les platges afectades. La resolució estatal contempla 12 municipis a Castelló i València, amb terminis d'execució de fins a nou mesos.