Suspesa la circulació de trens entre València i Barcelona per les condicions meteorològiques

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Adif ha informat que la circulació de la línia València-Barcelona està interrompuda entre les estacions de Castelló de la Plana i Cambrils per les condicions meteorològiques de la zona, segons ha informat l’administrador ferroviari via xarxes socials.

Un nou temporal provocat per una DANA està deixant pluges torrencials en zones de l’àrea mediterrània este dimecres, segons l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET). De fet, diverses comarques de Tarragona i Màlaga tenen avisos de nivell roig, que implica perill extrem.

A la Comunitat Valenciana, el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat manté l’alerta per pluges nivell taronja al litoral nord de Castelló i d’Alacant i tot el litoral de València, per precipitació acumulada en una hora de fins a 60 litres per metre quadrat (l/m2), que aniran acompanyades de tempesta; i de fins a 150 l/m2 en 12 hores.

A més, a Catalunya, Renfe ha suspès este dimecres el servici alternatiu per carretera que oferix en el tram que està obres a la província de Tarragona per les “condicions de les carreteres derivades del temporal”.

En concret, no hi ha servici entre Reus (Tarragona) i Zaragoza en la R15 i el servici llançadora de la R17 entre Tarragona i Salou-Port Aventura s’ha suspès. S’han establit limitacions de velocitat a 80 quilòmetres per hora a Tortosa i L’Aldea en la R16 i limitacions en el tram entre L’Ametlla de Mar (Tarragona) i Benicàssim.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.