Suspesa la circulació de trens entre València i Barcelona per les condicions meteorològiques

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Adif ha informat que la circulació de la línia València-Barcelona està interrompuda entre les estacions de Castelló de la Plana i Cambrils per les condicions meteorològiques de la zona, segons ha informat l’administrador ferroviari via xarxes socials.

Un nou temporal provocat per una DANA està deixant pluges torrencials en zones de l’àrea mediterrània este dimecres, segons l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET). De fet, diverses comarques de Tarragona i Màlaga tenen avisos de nivell roig, que implica perill extrem.

A la Comunitat Valenciana, el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat manté l’alerta per pluges nivell taronja al litoral nord de Castelló i d’Alacant i tot el litoral de València, per precipitació acumulada en una hora de fins a 60 litres per metre quadrat (l/m2), que aniran acompanyades de tempesta; i de fins a 150 l/m2 en 12 hores.

A més, a Catalunya, Renfe ha suspès este dimecres el servici alternatiu per carretera que oferix en el tram que està obres a la província de Tarragona per les “condicions de les carreteres derivades del temporal”.

En concret, no hi ha servici entre Reus (Tarragona) i Zaragoza en la R15 i el servici llançadora de la R17 entre Tarragona i Salou-Port Aventura s’ha suspès. S’han establit limitacions de velocitat a 80 quilòmetres per hora a Tortosa i L’Aldea en la R16 i limitacions en el tram entre L’Ametlla de Mar (Tarragona) i Benicàssim.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.