Suspesa la circulació de trens entre València i Barcelona per les condicions meteorològiques

Ejemplo de shortcode con estilo
La circulació de trens entre València i Barcelona està suspesa a causa d'un nou temporal provocat per una DANA, que està provocant pluges torrencials a diferents zones. A més, l'alerta per pluges nivells taronja afecta diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Adif ha informat que la circulació de la línia València-Barcelona està interrompuda entre les estacions de Castelló de la Plana i Cambrils per les condicions meteorològiques de la zona, segons ha informat l’administrador ferroviari via xarxes socials.

Un nou temporal provocat per una DANA està deixant pluges torrencials en zones de l’àrea mediterrània este dimecres, segons l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET). De fet, diverses comarques de Tarragona i Màlaga tenen avisos de nivell roig, que implica perill extrem.

A la Comunitat Valenciana, el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat manté l’alerta per pluges nivell taronja al litoral nord de Castelló i d’Alacant i tot el litoral de València, per precipitació acumulada en una hora de fins a 60 litres per metre quadrat (l/m2), que aniran acompanyades de tempesta; i de fins a 150 l/m2 en 12 hores.

A més, a Catalunya, Renfe ha suspès este dimecres el servici alternatiu per carretera que oferix en el tram que està obres a la província de Tarragona per les «condicions de les carreteres derivades del temporal».

En concret, no hi ha servici entre Reus (Tarragona) i Zaragoza en la R15 i el servici llançadora de la R17 entre Tarragona i Salou-Port Aventura s’ha suspès. S’han establit limitacions de velocitat a 80 quilòmetres per hora a Tortosa i L’Aldea en la R16 i limitacions en el tram entre L’Ametlla de Mar (Tarragona) i Benicàssim.

Últimes notícies

Una tuba sorprén el cel d’Alacant durant una forta tronada sense causar danys

Una tuba s’ha format este dissabte sobre el cel d’Alacant durant una tronada intensa, sense arribar a tocar terra ni causar danys. Aemet ha activat avís roig per pluges extremes al litoral sud de València i nord d’Alacant per a este diumenge.

València i Athletic empaten a zero en un Mestalla sense gols

València CF i Athletic Club han signat un 0-0 a Mestalla en un partit de dues parts ben diferenciades. Els locals continuen en descens malgrat l'embranzida mostrada en la segona mitat amb Javier Aguirre.

Gayà fa història en Lliga en arribar als 350 partits amb el València

José Luis Gayà ha arribat als 350 partits en Lliga amb el València CF en el duel contra l'Athletic i es queda a només un encontre d'igualar David Albelda com a tercer jugador amb més partits en la competició de la història del club.

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.