Suspesa la circulació de trens entre València i Barcelona per les condicions meteorològiques

VALÈNCIA, 13 (EUROPA PRESS)

Adif ha informat que la circulació de la línia València-Barcelona està interrompuda entre les estacions de Castelló de la Plana i Cambrils per les condicions meteorològiques de la zona, segons ha informat l’administrador ferroviari via xarxes socials.

Un nou temporal provocat per una DANA està deixant pluges torrencials en zones de l’àrea mediterrània este dimecres, segons l’Agència Estatal de Meteorologia (AEMET). De fet, diverses comarques de Tarragona i Màlaga tenen avisos de nivell roig, que implica perill extrem.

A la Comunitat Valenciana, el Centre de Coordinació d’Emergències de la Generalitat manté l’alerta per pluges nivell taronja al litoral nord de Castelló i d’Alacant i tot el litoral de València, per precipitació acumulada en una hora de fins a 60 litres per metre quadrat (l/m2), que aniran acompanyades de tempesta; i de fins a 150 l/m2 en 12 hores.

A més, a Catalunya, Renfe ha suspès este dimecres el servici alternatiu per carretera que oferix en el tram que està obres a la província de Tarragona per les «condicions de les carreteres derivades del temporal».

En concret, no hi ha servici entre Reus (Tarragona) i Zaragoza en la R15 i el servici llançadora de la R17 entre Tarragona i Salou-Port Aventura s’ha suspès. S’han establit limitacions de velocitat a 80 quilòmetres per hora a Tortosa i L’Aldea en la R16 i limitacions en el tram entre L’Ametlla de Mar (Tarragona) i Benicàssim.

Últimes notícies

Els elefants de Terra Natura Benidorm emeten sons inusuals durant l’eclipsi solar

Terra Natura Benidorm ha detectat vocalitzacions anòmales en elefants, flamencs i cérvols barasingha i un breu canvi de conducta en els monos ardilla durant l’eclipsi solar observat este dimecres.

La Fiscalia investiga si un diputat de Vox va rebre dades judicials secretes

La Fiscalia Superior de la Comunitat Valenciana ha obert diligencies penals per aclarir una possible filtracio d’una fiscal de Nules al diputat de Vox David Munoz, que hauria fet servir dades d’un procediment secret per vincular inmigracio i delincuencia.

Els animals de Bioparc responen a l’eclipsi amb refugi, son i intents de còpula

L’eclipsi solar total ha alterat el comportament d’espècies de Bioparc València i Bioparc Fuengirola, que han buscat refugi, han avançat el descans i, en alguns casos, han incrementat la conducta sexual.

Dos persones moren en un xoc entre un cotxe i un camió a la CV-11 a Castelló

Dos persones han mort este dijous en un accident de trànsit entre un turisme i un camió a la CV-11, al terme de Sant Rafael del Riu (Castelló). El conductor del camió, de 37 anys, ha resultat il·lés físicament però ha sigut atés per una crisi d’ansietat.

Les autonomies del PP bloquegen un debat sobre menors migrants a Ceuta en la pròxima Sectorial

Les comunitats governades pel PP han impedit que la pròxima Conferència Sectorial d'Infància aborde la situació dels menors migrants no acompanyats a Ceuta. La trobada s'ha fixat per al 27 d'agost i Vox ja havia anunciat que no hi assistiria.

La inscripció de Buenavida amb les Lynx és una treta administrativa i jugarà la WNBA en 2027

La inscripció d’Elena Buenavida com a jugadora actual de Minnesota Lynx respon a una treta administrativa i no implica que jugue la WNBA en 2026, ja que el pla és que s’incorpore a la franquícia en 2027 i continue mentrestant al Valencia Basket.

250.000 euros en ajuda urgent de la Generalitat per a les víctimes del terratrémol de Colòmbia

La Conselleria de Serveis Socials, Família i Infància ha destinat 250.000 euros a ajuda humanitària urgent a Colòmbia després del terratrémol del 10 d’agost, amb especial atenció a la infància i a la cobertura de necessitats bàsiques. La Generalitat també ha impulsat un catàleg d’organitzacions fiables per a canalitzar les donacions de manera segura.

Alerta taronja per calor extrema en onze comarques valencianes

Sanitat ha activat per a este dijous el nivell de risc taronja per calor en municipis d’onze comarques de València i Castelló, mentres Emergències manté el risc extrem d’incendis a l’interior.