Seguixen suspesos els trens que unixen el territori valencià amb Aranjuez i Saragossa pel temporal

 

Els trens convencionals de mitjana distància que unixen el territori valencià amb Aranjuez (Madrid) continuen suspesos des d’Utiel, en la Plana d’Utiel (València), des de divendres passat a la vesprada, igual que els trens amb origen o destinació Saragossa, que seguixen suspesos des de Terol, a causa del temporal provocat per la borrasca ‘Filomena’, segons han informat a Europa Press fonts de Renfe.

 

En el cas de la línia de mitjana distància València-Conca-Tarancón-Aranjuez, que habitualment compta amb dos trens per sentit, el servici de va suspendre divendres passat cap a les 17.00 hores des de la localitat d’Utiel, a conseqüència de les inclemències meteorològiques.

 

El mateix va passar amb la línia convencional Saragossa-Teruel-València, que normalment compta amb tres trens per sentit, i que va tallar el servici des de Caudiel (Castelló) també el divendres a la vesprada. Per part seua, les línies d’Alta Velocitat, el servici de la que es va restablir este diumenge a les 14.00 hores, continuen prestant el seu servici habitual, amb algun retard degut al temporal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Leila Slimani, Premi Internacional de la Fira del Llibre de València

L'escriptora franc-marroquina Leila Slimani rebrà el Premi Internacional de la Fira del Llibre de València en la seua 61a edició, que se celebra del 30 d'abril al 10 de maig als Jardins del Real. La cita comptarà també amb la participació del novel·lista turc Zülfü Livaneli, un dels autors més llegits del seu país.

Claudia Montes defén davant el Suprem que Ábalos no li va reconéixer cap endoll en Logirail

Claudia Montes sosté davant el Tribunal Suprem que José Luis Ábalos mai li va reconéixer haver-la endollat en Logirail i defén la legalitat de la seua contractació enfront de les sospites en el cas de les màscares.

Benidorm sotmetrà a ple la transformació de la plaça de bous al Benidorm Open Arena

L'Ajuntament de Benidorm portarà a ple l'inici de la licitació del projecte Benidorm Open Arena, amb 15 milions d'inversió per a rehabilitar la plaça de bous i el seu entorn com a gran espai cultural i juvenil.

Vint-i-tres detinguts i dos investigats per una onada de robatoris de coure a la província de València

La Guàrdia Civil desarticula diversos grups dedicats al robatori de coure en diferents municipis valencians i comarques, amb 23 detinguts, 2 investigats i desenes de quilos de cable recuperat.

Els transportistes intensifiquen la pressió contra el model d’ITV pública en la Comunitat Valenciana

La patronal del transport en la Comunitat Valenciana impulsa la campanya 'Ni un minut més' per a denunciar el col·lapse de les ITV públiques i exigir canvis abans de l'estiu.

Desarticulat a Villena un clan familiar dedicat al tràfic de drogues per segona vegada

Les quatre detingudes, tres d’elles de la mateixa família, també estan investigades per blanqueig de capitals i pertinença a grup criminal

L’aeroport de Castelló arranca 2026 amb rècord de passatgers i un augment del 16,5%

L'aeroport de Castelló aconseguix 40.556 passatgers en el primer trimestre de 2026, un 16,5% més que un any abans, impulsat per l'expansió històrica de rutes i freqüències.

Martínez Mus defén negociar amb taxis i VTC perquè la prioritat són els ciutadans

Vicente Martínez Mus insistix que la Generalitat treballa amb taxis i VTC per a aprovar un decret llei de mobilitat centrat en les necessitats dels ciutadans, malgrat la dificultat de conciliar les demandes dels dos sectors.