Seguixen suspesos els trens que unixen el territori valencià amb Aranjuez i Saragossa pel temporal

 

Els trens convencionals de mitjana distància que unixen el territori valencià amb Aranjuez (Madrid) continuen suspesos des d’Utiel, en la Plana d’Utiel (València), des de divendres passat a la vesprada, igual que els trens amb origen o destinació Saragossa, que seguixen suspesos des de Terol, a causa del temporal provocat per la borrasca ‘Filomena’, segons han informat a Europa Press fonts de Renfe.

 

En el cas de la línia de mitjana distància València-Conca-Tarancón-Aranjuez, que habitualment compta amb dos trens per sentit, el servici de va suspendre divendres passat cap a les 17.00 hores des de la localitat d’Utiel, a conseqüència de les inclemències meteorològiques.

 

El mateix va passar amb la línia convencional Saragossa-Teruel-València, que normalment compta amb tres trens per sentit, i que va tallar el servici des de Caudiel (Castelló) també el divendres a la vesprada. Per part seua, les línies d’Alta Velocitat, el servici de la que es va restablir este diumenge a les 14.00 hores, continuen prestant el seu servici habitual, amb algun retard degut al temporal.

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.