Seguixen suspesos els trens que unixen el territori valencià amb Aranjuez i Saragossa pel temporal

 

Els trens convencionals de mitjana distància que unixen el territori valencià amb Aranjuez (Madrid) continuen suspesos des d’Utiel, en la Plana d’Utiel (València), des de divendres passat a la vesprada, igual que els trens amb origen o destinació Saragossa, que seguixen suspesos des de Terol, a causa del temporal provocat per la borrasca ‘Filomena’, segons han informat a Europa Press fonts de Renfe.

 

En el cas de la línia de mitjana distància València-Conca-Tarancón-Aranjuez, que habitualment compta amb dos trens per sentit, el servici de va suspendre divendres passat cap a les 17.00 hores des de la localitat d’Utiel, a conseqüència de les inclemències meteorològiques.

 

El mateix va passar amb la línia convencional Saragossa-Teruel-València, que normalment compta amb tres trens per sentit, i que va tallar el servici des de Caudiel (Castelló) també el divendres a la vesprada. Per part seua, les línies d’Alta Velocitat, el servici de la que es va restablir este diumenge a les 14.00 hores, continuen prestant el seu servici habitual, amb algun retard degut al temporal.

Últimes notícies

Més de cent noves startups de Lanzadera impulsen l’eficiència i la digitalització empresarial

Lanzadera ha incorporat 124 noves startups al seu programa d’acceleració a València, centrades en millorar l’eficiència i la digitalització de processos empresarials. Gairebé 9 de cada 10 ja facturen i 4 de cada 10 basen la seua solució en intel·ligència artificial, automatització o robòtica.

Catalá reclama que Bernabé complisca la seua faena com a delegada fins a l’últim dia

L’alcaldessa de València, María José Catalá, evita valorar la candidatura de Pilar Bernabé a l’alcaldia però li exigix que, mentres siga delegada del Govern, prioritze la seguretat i no es bolque només en la campanya electoral. Catalá insistix que la seua obligació és coordinar Policia Nacional i Guàrdia Civil i millorar la seguretat a la ciutat.

Educació garantix la llibertat de càtedra i nega una persecució al professorat

La consellera d’Educació, Mari Carmen Ortí, assegura que la Inspecció educativa no perseguirà el professorat i que la llibertat de càtedra està garantida per a tot el col·lectiu docent.

Més de 100 xefs trien València per a repensar la gastronomia espanyola

Més d’un centenar de cuiners de tot l’Estat s’han reunit a València en l’Assemblea Autonòmica d’Euro-Toques per a debatre sobre producte local, tradició i futur de la cuina espanyola.

El Valencia CF iguala el seu pitjor inici de lliga en deu temporades

El Valencia de Carlos Corberán només ha sumat un punt en les quatre primeres jornades de LALIGA EA Sports 2026-27 i iguala així el seu pitjor inici de les últimes deu campanyes, registrat en la temporada 2024-25 amb Rubén Baraja.

Aemet activa avís taronja al sud de València per màximes de 40 graus este dimarts

Aemet ha activat este dimarts l’avís taronja per calor extrema al litoral i interior sud de la província de València, amb màximes de fins a 40 graus, i preveu també pluges intenses i tempestes dimecres al nord d’Alacant i sud valencià.

UGT denuncia manca de bombers mínims als parcs de València davant Treball

UGT Serveis Públics PV ha denunciat davant la Inspecció de Treball el Consorci Provincial de Bombers de València per incomplir, segons el sindicat, les dotacions mínimes de plantilla acordades per al període 2026-2029, en un context de risc elevat per calor extrema i possibles pluges torrencials.

Rècord històric de passatgers a l’aeroport de Castelló i nova ruta amb Eivissa en 2027

L’aeroport de Castelló ha batut el seu rècord mensual amb 52.337 passatgers en agost i preveu reforçar en 2027 la connexió amb Balears amb més vols a Palma i una nova ruta directa amb Eivissa.