Seguixen suspesos els trens que unixen el territori valencià amb Aranjuez i Saragossa pel temporal

 

Els trens convencionals de mitjana distància que unixen el territori valencià amb Aranjuez (Madrid) continuen suspesos des d’Utiel, en la Plana d’Utiel (València), des de divendres passat a la vesprada, igual que els trens amb origen o destinació Saragossa, que seguixen suspesos des de Terol, a causa del temporal provocat per la borrasca ‘Filomena’, segons han informat a Europa Press fonts de Renfe.

 

En el cas de la línia de mitjana distància València-Conca-Tarancón-Aranjuez, que habitualment compta amb dos trens per sentit, el servici de va suspendre divendres passat cap a les 17.00 hores des de la localitat d’Utiel, a conseqüència de les inclemències meteorològiques.

 

El mateix va passar amb la línia convencional Saragossa-Teruel-València, que normalment compta amb tres trens per sentit, i que va tallar el servici des de Caudiel (Castelló) també el divendres a la vesprada. Per part seua, les línies d’Alta Velocitat, el servici de la que es va restablir este diumenge a les 14.00 hores, continuen prestant el seu servici habitual, amb algun retard degut al temporal.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre María Jesús Montero

Diana Morant afirma que el comentari de Jorge Azcón sobre el físic de Pilar Alegría i María Jesús Montero reflectix el masclisme encara present en el PP i el vincula amb el qüestionament de la violència de gènere.

Salven la vida a un operari després de patir una parada cardíaca en podar una palmera a València

Un operari de 41 anys va ser rescatat pels bombers a València després de quedar atrapat mentres podava una palmera, patir un esvaïment i entrar en parada cardíaca, que l'equip mèdic va aconseguir revertir abans del seu trasllat a l'hospital.

Morant titlla d’intolerable el veto a les dones en la confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig a les dones en la confraria de Sagunt i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la participació femenina.

Xoc entre tramvia i cotxe interromp les línies 4 i 6 a València i deixa cinc ferits

Un cotxe que se salta un semàfor en roig provoca un xoc amb un tramvia a València, interromp el servici en les línies 4 i 6 i deixa cinc ferits amb policontusiones.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón com a testimoni en la causa penal per la gestió de la dana i exigix responsabilitats polítiques en la Generalitat.

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.