Alba Carrillo nega que hi haja terceres persones en la seua ruptura amb Santi Burgoa

Alba Carrillo i Santi Burgoa

 

Què està passant entre Alba Carrillo i Santi Burgoa? El cap de setmana ha sigut d’allò més molt mogut per a tots dos, ja que els rumors sobre una suposada ruptura han corregut com la pólvora. Una publicació de la model en el seu perfil d’Instagram al costat d’una frase reveladora, han fet saltar totes les alarmes: «Soltera una altra vegada!«, escrivia la col·laboradora de Mediaset, creant una expectació tremenda entre les seues més de 600.000 seguidors.

 

Alba Carrillo

De moment, pocs són els detalls que es coneixen sobre si la model i el presentador han posat fi a la seua història d’amor però una inesperada pista ha provocat un nou renou: cap dels dos se segueix en xarxes socials. Moltes persones consideren que es tracta d’una simple broma per part d’Alba després que a Santi li haja sigut impossible acompanyar-la a unes noces, però, què ha de dir el periodista sobre este tema? Ho sabem!

Tan sols unes hores després que anunciara en el seu compte d’Instagram que torna a estar soltera i davant l’allau de rumors que la relacionen amb una cara coneguda de Mediaset, Miguel Ángel Nicolás, ha confirmat que Alba Carrillo ha trencat la seua relació amb el presentador Santi Burgoa, però que no existeixen terceres persones en el motiu de la seua ruptura.

Després de més de dos anys d’amor, Alba Carrillo torna a estar soltera. L’amor d’Alba Carrillo i Santi Burgoa  és una història que va començar en televisió i que ha anat creixent a poc a poc, però a pas ferm “A mi em va enamorar el caràcter de la rossa”.

Però en la vida real sembla que les històries d’amor no acaba en un van ser feliços i van menjar perdius. Fa tan sols un parell de setmanes la parella passava un cap de setmana romàntic a Roma, però la flama sembla haver-se apagat.

Miguel Ángel Nicolás ha pogut parlar amb Alba Carrillo i encara que vol ser ella la que compte els motius de la seua ruptura i explique el que ha succeït, sí que li ha demanat al seu coordinador de ‘Ya es mediodia Fresh’ que negue en rotund la presència d’una tercera persona en la relació “No hi ha terceres persones, no hi ha infidelitat de cap mena… És molt masclista que se li carregue de nou el Sant Benito”.

Recordem que s’ha rumorejat que Alba Carrillo hauria conegut a una nova persona i que estaria il·lusionada amb algú que també treballa en Mediaset. Nicolás no ha confirmat la data de retorn d’Alba al Fresh perquè la col·laboradora ha decidit prendre’s un xicotet descans “Es prendrà un xicotet break”.

La reacció de Santi Burgoa

 

Santi Burgoa sempre s’ha mostrat molt recelós de mostrar detalls de la seua vida privada però durant la seua relació amb Alba Carrillo ha cedit una mica i moltes són les mostres d’afecte que s’han dedicat públicament els enamorats durant els últims mesos.

El periodista sempre s’ha mantingut en un segon pla i, traient el seu costat més amable davant els mitjans de comunicació, ha parlat sobre este tema que ha mantingut en suspens a més d’una persona.
«Ja sabeu que d’estes coses jo no parle.

Estic estupendament«, ha confessat Santi Burgoa amb un somriure d’orella a orella però sense voler confirmar ni desmentir la informació. DONA-LI Al PLAY!

De moment, no hi ha una confirmació oficial que existisca una crisi entre ells. Estan jugant a la distracció o de veritat el seu amor s’ha acabat per sempre? El que és clar és que la col·laboradora televisiva està encantada amb el rumb professional que ha pres la seua vida després de fitxar per ‘Sálvame’ i després d’haver-se convertit en la fidel defensora de Lucía Pariente mentre dure la seua aventura en ‘Secret Story’.

 

Últimes notícies

Luis García Plaza lloa la insistència del Sevilla per tombar el València

Luis García Plaza ha ressaltat la insistència i l’actitud del Sevilla en el triomf per 1-0 davant el València, amb un gol tardà de Juan Iglesias que consolida els sevillistes amb deu punts en l’inici de LALIGA EA Sports.

Muñoz assegura al Puig que tota Espanya mira al PP i dona per fet Feijóo a la Moncloa

La portaveu del PP en el Congrés, Esther Muñoz, ha afirmat al Puig de Santa Maria que tota Espanya té la vista posada en el PP i que Alberto Núñez Feijóo serà president, en un acte de reinici de curs polític del PPCV presidit per Juanfran Pérez Llorca.

Pérez Llorca assegura que no hi ha alternativa al PP en 2027

Juanfran Pérez Llorca afirma en un acte al Puig de Santa Maria que les eleccions de 2027 entren en l’‘esprint final’ i que no veu alternativa al PP, en al·lusió directa a Diana Morant. La portaveu popular al Congrés, Esther Muñoz, dona per fets els ‘últims mesos’ de Pedro Sánchez a la Moncloa i contraposa la seua gestió a la d’Alberto Núñez Feijóo.

Xàtiva arriba als 31,9 graus i encapçala la pujada de temperatures

Les màximes han pujat fins a 4 graus en diverses localitats de la Comunitat Valenciana, amb Xàtiva al capdavant amb 31,9 graus, la més alta del dia.

Vapejadors i pornografia als 8 anys: alarma entre menors a Alzira

La UPCCA d’Alzira ha detectat vapejadors i consum de pornografia en menors de huit i nou anys, alguns com a regal de comunió o venuts per altres xiquets. L’Ajuntament prepara noves accions i ampliarà l’estudi a Primària davant l’augment d’addiccions a pantalles i nicotina.

Paiporta comença a enderrocar el Pont Vell per alçar un pas més segur després de la dana

Paiporta ha iniciat l’enderroc del Pont Vell, molt danyat per la dana del 29 d’octubre de 2024, per substituir-lo per una nova estructura més segura i amb un 45 % més de capacitat hidràulica.

Louzán defensa que la final del Mundial 2030 es jugue a Espanya i apunta València com a nova seu

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha insistit que la final del Mundial 2030 s’ha de disputar a Espanya i ha obert la porta que València entre en el llistat de seus després de la caiguda de Màlaga i A Coruña.

L’Eldense viu en tensió per la possible arribada de Messi com a propietari

La plantilla i el tècnic interí de l’Eldense, Josep Ferrando, han admés que viuen una setmana especial davant l’interés de Lionel Messi per comprar el club, encara que intenten centrar-se en el pròxim partit davant l’Sporting a El Molinón.