Alba Carrillo nega que hi haja terceres persones en la seua ruptura amb Santi Burgoa

Ejemplo de shortcode con estilo
  Què està passant entre Alba Carrillo i Santi Burgoa? El cap de setmana ha sigut d’allò més molt mogut per a tots dos, ja que els rumors sobre una suposada ruptura han corregut com la pólvora. Una publicació de la model en el seu perfil d’Instagram al costat d’una frase reveladora, han fet saltar totes les alarmes: «Soltera […]
Alba Carrillo i Santi Burgoa

 

Què està passant entre Alba Carrillo i Santi Burgoa? El cap de setmana ha sigut d’allò més molt mogut per a tots dos, ja que els rumors sobre una suposada ruptura han corregut com la pólvora. Una publicació de la model en el seu perfil d’Instagram al costat d’una frase reveladora, han fet saltar totes les alarmes: «Soltera una altra vegada!«, escrivia la col·laboradora de Mediaset, creant una expectació tremenda entre les seues més de 600.000 seguidors.

 

Alba Carrillo

De moment, pocs són els detalls que es coneixen sobre si la model i el presentador han posat fi a la seua història d’amor però una inesperada pista ha provocat un nou renou: cap dels dos se segueix en xarxes socials. Moltes persones consideren que es tracta d’una simple broma per part d’Alba després que a Santi li haja sigut impossible acompanyar-la a unes noces, però, què ha de dir el periodista sobre este tema? Ho sabem!

Tan sols unes hores després que anunciara en el seu compte d’Instagram que torna a estar soltera i davant l’allau de rumors que la relacionen amb una cara coneguda de Mediaset, Miguel Ángel Nicolás, ha confirmat que Alba Carrillo ha trencat la seua relació amb el presentador Santi Burgoa, però que no existeixen terceres persones en el motiu de la seua ruptura.

Després de més de dos anys d’amor, Alba Carrillo torna a estar soltera. L’amor d’Alba Carrillo i Santi Burgoa  és una història que va començar en televisió i que ha anat creixent a poc a poc, però a pas ferm “A mi em va enamorar el caràcter de la rossa”.

Però en la vida real sembla que les històries d’amor no acaba en un van ser feliços i van menjar perdius. Fa tan sols un parell de setmanes la parella passava un cap de setmana romàntic a Roma, però la flama sembla haver-se apagat.

Miguel Ángel Nicolás ha pogut parlar amb Alba Carrillo i encara que vol ser ella la que compte els motius de la seua ruptura i explique el que ha succeït, sí que li ha demanat al seu coordinador de ‘Ya es mediodia Fresh’ que negue en rotund la presència d’una tercera persona en la relació “No hi ha terceres persones, no hi ha infidelitat de cap mena… És molt masclista que se li carregue de nou el Sant Benito”.

Recordem que s’ha rumorejat que Alba Carrillo hauria conegut a una nova persona i que estaria il·lusionada amb algú que també treballa en Mediaset. Nicolás no ha confirmat la data de retorn d’Alba al Fresh perquè la col·laboradora ha decidit prendre’s un xicotet descans “Es prendrà un xicotet break”.

La reacció de Santi Burgoa

 

Santi Burgoa sempre s’ha mostrat molt recelós de mostrar detalls de la seua vida privada però durant la seua relació amb Alba Carrillo ha cedit una mica i moltes són les mostres d’afecte que s’han dedicat públicament els enamorats durant els últims mesos.

El periodista sempre s’ha mantingut en un segon pla i, traient el seu costat més amable davant els mitjans de comunicació, ha parlat sobre este tema que ha mantingut en suspens a més d’una persona.
«Ja sabeu que d’estes coses jo no parle.

Estic estupendament«, ha confessat Santi Burgoa amb un somriure d’orella a orella però sense voler confirmar ni desmentir la informació. DONA-LI Al PLAY!

De moment, no hi ha una confirmació oficial que existisca una crisi entre ells. Estan jugant a la distracció o de veritat el seu amor s’ha acabat per sempre? El que és clar és que la col·laboradora televisiva està encantada amb el rumb professional que ha pres la seua vida després de fitxar per ‘Sálvame’ i després d’haver-se convertit en la fidel defensora de Lucía Pariente mentre dure la seua aventura en ‘Secret Story’.

 

Últimes notícies

Quinze carreteres tancades per la pluja en cinc províncies, amb diversos talls a Alacant i Oliva

La DGT ha mantingut tallades 15 carreteres secundàries per les fortes pluges en les províncies d’Alacant, València, Còrdova, Sevilla i Toledo, amb diversos talls a la Marina Alta i un a Oliva.

La UME es desplega a Oliva per les inundacions extremes causades per la dana Adam

Unitats de la UME han eixit de la base de Bétera per reforçar els serveis d’emergències davant les greus inundacions a Oliva i la Safor, amb registres de pluja històrics que superen els 600 litres per metre quadrat.

Pluges històriques a la Safor i la Marina Alta amb més de 600 l/m²

El temporal de pluges intenses al litoral sud de la província de València i el nord d'Alacant ha deixat més de 600 l/m² en 24 hores en municipis de la Safor i la Marina Alta, amb registres rècord a Pego i Forna.

Nou avís Es-Alert per pluges a la Comunitat: es demana no eixir de casa

La Generalitat ha enviat un nou missatge Es-Alert a les zones afectades per les pluges persistents i les inundacions a la Comunitat Valenciana i demana a la població que evite desplaçaments i romanga en la vivenda.

Desallotgen un càmping a Xàbia i més de 100 persones passen la nit en un alberg

Els bombers han desallotjat el càmping El Naranjal de Xàbia per l’episodi intens de pluges, i més d’un centenar de persones s’han traslladat a un alberg municipal. Les autoritats demanen evitar desplaçaments innecessaris mentres continuen els avisos per pluja a la Comunitat Valenciana.

Gandia reforça la vigilància a Beniopa i obri el pavelló del Raval per la pluja extrema

Gandia ha reforçat la vigilància en zones inundables com el barranc de Beniopa i està habilitant el pavelló del Raval per als veïns, davant les fortes pluges que han deixat 309,2 litres per metre quadrat en 24 hores.

Localitzen sense vida una dona que s’havia banyat en una platja de Sagunt en plena alerta per fortes pluges

Els servicis d’emergència han trobat morta una dona desapareguda este diumenge mentre es banyava en una platja de Sagunt, mentres la Comunitat Valenciana es trobava en alerta per fortes pluges i fenòmens costaners.

Trobeu sense vida la dona desapareguda mentre es banyava a la platja de Sagunt

Han localitzat el cos sense vida d’una dona que havia desaparegut este diumenge mentre es banyava a una platja de Sagunt, en una jornada marcada per l’alerta per pluges i fenòmens costaners.