Alba Carrillo nega que hi haja terceres persones en la seua ruptura amb Santi Burgoa

Alba Carrillo i Santi Burgoa

 

Què està passant entre Alba Carrillo i Santi Burgoa? El cap de setmana ha sigut d’allò més molt mogut per a tots dos, ja que els rumors sobre una suposada ruptura han corregut com la pólvora. Una publicació de la model en el seu perfil d’Instagram al costat d’una frase reveladora, han fet saltar totes les alarmes: «Soltera una altra vegada!«, escrivia la col·laboradora de Mediaset, creant una expectació tremenda entre les seues més de 600.000 seguidors.

 

Alba Carrillo

De moment, pocs són els detalls que es coneixen sobre si la model i el presentador han posat fi a la seua història d’amor però una inesperada pista ha provocat un nou renou: cap dels dos se segueix en xarxes socials. Moltes persones consideren que es tracta d’una simple broma per part d’Alba després que a Santi li haja sigut impossible acompanyar-la a unes noces, però, què ha de dir el periodista sobre este tema? Ho sabem!

Tan sols unes hores després que anunciara en el seu compte d’Instagram que torna a estar soltera i davant l’allau de rumors que la relacionen amb una cara coneguda de Mediaset, Miguel Ángel Nicolás, ha confirmat que Alba Carrillo ha trencat la seua relació amb el presentador Santi Burgoa, però que no existeixen terceres persones en el motiu de la seua ruptura.

Després de més de dos anys d’amor, Alba Carrillo torna a estar soltera. L’amor d’Alba Carrillo i Santi Burgoa  és una història que va començar en televisió i que ha anat creixent a poc a poc, però a pas ferm “A mi em va enamorar el caràcter de la rossa”.

Però en la vida real sembla que les històries d’amor no acaba en un van ser feliços i van menjar perdius. Fa tan sols un parell de setmanes la parella passava un cap de setmana romàntic a Roma, però la flama sembla haver-se apagat.

Miguel Ángel Nicolás ha pogut parlar amb Alba Carrillo i encara que vol ser ella la que compte els motius de la seua ruptura i explique el que ha succeït, sí que li ha demanat al seu coordinador de ‘Ya es mediodia Fresh’ que negue en rotund la presència d’una tercera persona en la relació “No hi ha terceres persones, no hi ha infidelitat de cap mena… És molt masclista que se li carregue de nou el Sant Benito”.

Recordem que s’ha rumorejat que Alba Carrillo hauria conegut a una nova persona i que estaria il·lusionada amb algú que també treballa en Mediaset. Nicolás no ha confirmat la data de retorn d’Alba al Fresh perquè la col·laboradora ha decidit prendre’s un xicotet descans “Es prendrà un xicotet break”.

La reacció de Santi Burgoa

 

Santi Burgoa sempre s’ha mostrat molt recelós de mostrar detalls de la seua vida privada però durant la seua relació amb Alba Carrillo ha cedit una mica i moltes són les mostres d’afecte que s’han dedicat públicament els enamorats durant els últims mesos.

El periodista sempre s’ha mantingut en un segon pla i, traient el seu costat més amable davant els mitjans de comunicació, ha parlat sobre este tema que ha mantingut en suspens a més d’una persona.
«Ja sabeu que d’estes coses jo no parle.

Estic estupendament«, ha confessat Santi Burgoa amb un somriure d’orella a orella però sense voler confirmar ni desmentir la informació. DONA-LI Al PLAY!

De moment, no hi ha una confirmació oficial que existisca una crisi entre ells. Estan jugant a la distracció o de veritat el seu amor s’ha acabat per sempre? El que és clar és que la col·laboradora televisiva està encantada amb el rumb professional que ha pres la seua vida després de fitxar per ‘Sálvame’ i després d’haver-se convertit en la fidel defensora de Lucía Pariente mentre dure la seua aventura en ‘Secret Story’.

 

Últimes notícies

Desallotgen Vivers després de suspendre el concert d’Ana Torroja per risc de reventons tèrmics

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’Ana Torroja als Jardins de Vivers i ha ordenat el desallotjament del recinte per l’avís de la Generalitat sobre possibles reventons tèrmics amb pujada sobtada de temperatures i forts vents.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per reforçar l’acollida de menors migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats i ampliar places del sistema.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,6 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2.588.581 euros del Govern central per a reforçar l’acollida de xiquets i adolescents migrants no acompanyats, dins d’un repartiment total de 35 milions entre autonomies.

Ayuso celebra el mallot blanc i es veu plenament en la lluita pel podi del Tour

El xabienc Juan Ayuso ha recuperat el mallot blanc en la desena etapa del Tour de França i assegura que està satisfet amb el seu rendiment, tot i reconéixer que Tadej Pogacar està a un altre nivell.

Suspés el concert de UB40 als Vivers per l’alerta roja per calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert de UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons càlids i fortes ratxes de vent.

Suspenen el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’onada de calor extrema

L’Ajuntament de València ha suspés el concert d’UB40 als Jardins de Vivers per l’alerta roja per temperatures extremes i el risc de reventons tèrmics i ratxes molt fortes de vent.

Álvaro Rodríguez deixa l’Elx i fitxa pel Bournemouth anglés

El davanter uruguaià Álvaro Rodríguez ha deixat l’Elx CF després d’una temporada clau per a la permanència i posa rumb al Bournemouth de la Premier League.

Nit de reventons càlids i vents sobtats a la Comunitat Valenciana

La Generalitat alerta d’una alta probabilitat de reventons càlids i ratxes de vent fortes esta nit, després d’una jornada amb màximes pròximes als 39 graus en diverses comarques valencianes.