Alba Carrillo nega que hi haja terceres persones en la seua ruptura amb Santi Burgoa

Alba Carrillo i Santi Burgoa

 

Què està passant entre Alba Carrillo i Santi Burgoa? El cap de setmana ha sigut d’allò més molt mogut per a tots dos, ja que els rumors sobre una suposada ruptura han corregut com la pólvora. Una publicació de la model en el seu perfil d’Instagram al costat d’una frase reveladora, han fet saltar totes les alarmes: «Soltera una altra vegada!«, escrivia la col·laboradora de Mediaset, creant una expectació tremenda entre les seues més de 600.000 seguidors.

 

Alba Carrillo

De moment, pocs són els detalls que es coneixen sobre si la model i el presentador han posat fi a la seua història d’amor però una inesperada pista ha provocat un nou renou: cap dels dos se segueix en xarxes socials. Moltes persones consideren que es tracta d’una simple broma per part d’Alba després que a Santi li haja sigut impossible acompanyar-la a unes noces, però, què ha de dir el periodista sobre este tema? Ho sabem!

Tan sols unes hores després que anunciara en el seu compte d’Instagram que torna a estar soltera i davant l’allau de rumors que la relacionen amb una cara coneguda de Mediaset, Miguel Ángel Nicolás, ha confirmat que Alba Carrillo ha trencat la seua relació amb el presentador Santi Burgoa, però que no existeixen terceres persones en el motiu de la seua ruptura.

Després de més de dos anys d’amor, Alba Carrillo torna a estar soltera. L’amor d’Alba Carrillo i Santi Burgoa  és una història que va començar en televisió i que ha anat creixent a poc a poc, però a pas ferm “A mi em va enamorar el caràcter de la rossa”.

Però en la vida real sembla que les històries d’amor no acaba en un van ser feliços i van menjar perdius. Fa tan sols un parell de setmanes la parella passava un cap de setmana romàntic a Roma, però la flama sembla haver-se apagat.

Miguel Ángel Nicolás ha pogut parlar amb Alba Carrillo i encara que vol ser ella la que compte els motius de la seua ruptura i explique el que ha succeït, sí que li ha demanat al seu coordinador de ‘Ya es mediodia Fresh’ que negue en rotund la presència d’una tercera persona en la relació “No hi ha terceres persones, no hi ha infidelitat de cap mena… És molt masclista que se li carregue de nou el Sant Benito”.

Recordem que s’ha rumorejat que Alba Carrillo hauria conegut a una nova persona i que estaria il·lusionada amb algú que també treballa en Mediaset. Nicolás no ha confirmat la data de retorn d’Alba al Fresh perquè la col·laboradora ha decidit prendre’s un xicotet descans “Es prendrà un xicotet break”.

La reacció de Santi Burgoa

 

Santi Burgoa sempre s’ha mostrat molt recelós de mostrar detalls de la seua vida privada però durant la seua relació amb Alba Carrillo ha cedit una mica i moltes són les mostres d’afecte que s’han dedicat públicament els enamorats durant els últims mesos.

El periodista sempre s’ha mantingut en un segon pla i, traient el seu costat més amable davant els mitjans de comunicació, ha parlat sobre este tema que ha mantingut en suspens a més d’una persona.
«Ja sabeu que d’estes coses jo no parle.

Estic estupendament«, ha confessat Santi Burgoa amb un somriure d’orella a orella però sense voler confirmar ni desmentir la informació. DONA-LI Al PLAY!

De moment, no hi ha una confirmació oficial que existisca una crisi entre ells. Estan jugant a la distracció o de veritat el seu amor s’ha acabat per sempre? El que és clar és que la col·laboradora televisiva està encantada amb el rumb professional que ha pres la seua vida després de fitxar per ‘Sálvame’ i després d’haver-se convertit en la fidel defensora de Lucía Pariente mentre dure la seua aventura en ‘Secret Story’.

 

Últimes notícies

Fira València es consolida com a gran motor del turisme de negocis

Fira València ha reforçat el seu lideratge en el turisme MICE a la Comunitat Valenciana després de l’èxit de 'València Inspira Diseño', que ha reunit més de 54.000 visites professionals i ha generat una injecció econòmica estimada en més de 12 milions d’euros.

Bernabé destaca el paper de la Guàrdia Civil com a clau per a la democràcia

La delegada del Govern, Pilar Bernabé, ha remarcat en València el paper de la Guàrdia Civil com a garantia de convivència, seguretat i funcionament democràtic, i ha posat en valor el sacrifici dels agents en la dana de 2024 i en la lluita contra la violència masclista i el crim organitzat.

Pilar Bernabé encapçalarà la llista del PSOE al Congrés per València

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, ha sigut designada cap de llista del PSOE al Congrés per la província de València en les eleccions generals del 29 de novembre i compatibilitzarà aquest paper amb la seua candidatura a l’alcaldia de la capital.

El Valencia Basket es prepara per a una nit especial amb el retorn de Jean Montero

Xavi Albert admet que la visita d'Olympiacos serà especial pel retorn de Jean Montero al Roig Arena, però demana centrar-se en la potent ofensiva grega i en el rebot ofensiu, clau segons el tècnic.

El Valencia Basket vol mantindre el ple de triomfs en l’Eurolliga davant l’Olympiacos de Montero

El Valencia Basket rep este dimarts l’Olympiacos al Roig Arena amb l’objectiu d’aconseguir la cinquena victòria seguida en Eurolliga i en el primer gran retorn de Jean Montero, ídol recent de l’afició taronja.

Vila-real s’agarra a La Ceràmica per estrenar-se en la Champions contra el Nàpols

Villarreal i Nàpols arriben a La Ceràmica obligats a guanyar en la segona jornada de la Champions, encara sense punts al grup. Les baixes condicionen els dos equips en un duel marcat per la necessitat i per un historial europeu equilibrat.

Canvi en l’Eldense de Messi: García Montañés assumix la presidència i Rosas manté el càrrec

L’Eldense, propietat de Leo Messi, ha anunciat el seu nou organigrama: l’advocat Pablo García Montañés és el nou president, mentres que Mario Rosas continuà com a director general i rostre executiu del club.

El PSPV alerta d’un augment del 325 % en ecografies derivades a la sanitat privada

La portaveu de Sanitat del PSPV-PSOE en Les Corts, Yaissel Sánchez, ha denunciat que el Consell ha incrementat un 325 % les ecografies derivades a centres privats entre 2022 i 2025. La diputada acusa el PP de desviar recursos de la sanitat pública a la privada mentre continuen creixent les llistes d’espera.