L’avís de Cristina Pedroche sobre el seu vestit per a les campanades: «Estic fotuda…»

 

Des de 2014, Cristina Pedroche és l’encarregada de presentar les Campanades en Atresmedia. I este any 2020 tornarà a estar al capdavant d’este moment tan esperat. No obstant això, és conscient que acomiadar este 2020 no serà igual que en anteriors ocasions, ja que la crisi de la covid-19 ho dificulta tot molt més. 

 

No obstant això, ja està pensant en el seu vestit, que s’ha convertit en un dels clàssics de les Festes de Nadal i sempre és notícia. Ara bé, pareix que en esta ocasió el seu ‘look’ no va tan bé.

 

Cristina Pedroche està asquejada

Cristina Pedroche ha revelat en ‘Zapeando’, programa a on col·labora, que està asquejada. Tot ha començat quan s’estava comentant la participació del dissenyador Josie en l’últim programa de ‘MasterChef Celebrity’ i en este moment Cristina Pedroche ha reconegut que té pendent una cita amb ell dient: «Tenim lio».

 

La seua companya Lorena Castell ha volgut saber si esta cita és per a parlar sobre el vestit de les Campanades, al que Pedroche ha respost somrient: «Sí». No obstant això, el somriure se li ha esborrat ràpidament de la cara. Això ha passat quan Quique Peinado li ha recordat que només queden set setmanes per a Cap d’Any. I és que, davant esta dada, Cristina no ha dubtat a manifestar: «De veres? Estic fotuda».

 

Els detalls del vestit per a les Campanades

De moment, són pocs els detalls que ha volgut donar la presentadora sobre el vestit. Primer, perquè sempre és un misteri i segon, perquè este any està especialment preocupada: «No sé si estic segura amb este vestit. Com ha de ser el vestit ho tenim clar des del gener, però ara no sé si canviar-ho, si fer una altra opció…».

 

El motiu d’esta inseguretat és que és conscient que la pandèmia és una veritable tragèdia i no vol ‘pecar’ de frívola. No obstant això, els seus companys l’han animat i no han dubtat a dir-li que, més que mai, en este Nadal tots necessitem un toc de normalitat.

 

A poc a poc, s’ha anat animant amb les Campanades i amb el seu vestit. De moment sabem que Josie l’està confeccionant i que, a demés, no ha de portar roba interior. D’esta forma, ho ha donat a conéixer ella en ‘Zapeando’, però no ha volgut revelar res més, ni tan sols el color.

 

Els estilismes de Cristina Pedroche en estos anys

Com hem dit, va ser el 2014 quan per primera volta Cristina Pedroche va presentar les Campanades. Ho va fer per La Sexta i en esta ocasió va lluir un elegant vestit llarg de color negre amb transparències.

 

Amb el vestit de l’any 2014 va crear polèmica i és per això que cada any ha volgut anar superant-se i generar més interés entre l’audiència. Per això, el 2015 es va decantar per un insinuant vestit blanc que pràcticament era tot transparent. L’any 2016 va ser un ‘boom’ perquè va deixar de banda el vestit i va apostar per un ‘body’ negre amb estrelles blanques.

 

L’any 2017 va optar un cop més per les transparències i l’any 2018 va lluir un biquini floral amb una capa de color rosa. L’any passat, en concret, va lluir un vestit negre llarg que es complementava amb una armadura daurada. Per a conèixer com lluirà este 2020 caldrà esperar. Això sí, segur que ens tornarà a sorprendre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.