Anuncios

L’avís de Cristina Pedroche sobre el seu vestit per a les campanades: «Estic fotuda…»

 

Des de 2014, Cristina Pedroche és l’encarregada de presentar les Campanades en Atresmedia. I este any 2020 tornarà a estar al capdavant d’este moment tan esperat. No obstant això, és conscient que acomiadar este 2020 no serà igual que en anteriors ocasions, ja que la crisi de la covid-19 ho dificulta tot molt més. 

 

No obstant això, ja està pensant en el seu vestit, que s’ha convertit en un dels clàssics de les Festes de Nadal i sempre és notícia. Ara bé, pareix que en esta ocasió el seu ‘look’ no va tan bé.

Anuncios

 

Cristina Pedroche està asquejada

Cristina Pedroche ha revelat en ‘Zapeando’, programa a on col·labora, que està asquejada. Tot ha començat quan s’estava comentant la participació del dissenyador Josie en l’últim programa de ‘MasterChef Celebrity’ i en este moment Cristina Pedroche ha reconegut que té pendent una cita amb ell dient: «Tenim lio».

 

La seua companya Lorena Castell ha volgut saber si esta cita és per a parlar sobre el vestit de les Campanades, al que Pedroche ha respost somrient: «Sí». No obstant això, el somriure se li ha esborrat ràpidament de la cara. Això ha passat quan Quique Peinado li ha recordat que només queden set setmanes per a Cap d’Any. I és que, davant esta dada, Cristina no ha dubtat a manifestar: «De veres? Estic fotuda».

 

Els detalls del vestit per a les Campanades

De moment, són pocs els detalls que ha volgut donar la presentadora sobre el vestit. Primer, perquè sempre és un misteri i segon, perquè este any està especialment preocupada: «No sé si estic segura amb este vestit. Com ha de ser el vestit ho tenim clar des del gener, però ara no sé si canviar-ho, si fer una altra opció…».

 

El motiu d’esta inseguretat és que és conscient que la pandèmia és una veritable tragèdia i no vol ‘pecar’ de frívola. No obstant això, els seus companys l’han animat i no han dubtat a dir-li que, més que mai, en este Nadal tots necessitem un toc de normalitat.

 

A poc a poc, s’ha anat animant amb les Campanades i amb el seu vestit. De moment sabem que Josie l’està confeccionant i que, a demés, no ha de portar roba interior. D’esta forma, ho ha donat a conéixer ella en ‘Zapeando’, però no ha volgut revelar res més, ni tan sols el color.

 

Els estilismes de Cristina Pedroche en estos anys

Com hem dit, va ser el 2014 quan per primera volta Cristina Pedroche va presentar les Campanades. Ho va fer per La Sexta i en esta ocasió va lluir un elegant vestit llarg de color negre amb transparències.

 

Amb el vestit de l’any 2014 va crear polèmica i és per això que cada any ha volgut anar superant-se i generar més interés entre l’audiència. Per això, el 2015 es va decantar per un insinuant vestit blanc que pràcticament era tot transparent. L’any 2016 va ser un ‘boom’ perquè va deixar de banda el vestit i va apostar per un ‘body’ negre amb estrelles blanques.

 

L’any 2017 va optar un cop més per les transparències i l’any 2018 va lluir un biquini floral amb una capa de color rosa. L’any passat, en concret, va lluir un vestit negre llarg que es complementava amb una armadura daurada. Per a conèixer com lluirà este 2020 caldrà esperar. Això sí, segur que ens tornarà a sorprendre.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.

Sanitat envia una segona mostra de la pacient ingressada a Alacant per possible hantavirus

Sanitat ha remés una segona mostra de la dona ingressada a Alacant per sospita de hantavirus al Centre Nacional de Microbiologia per a una nova PCR, després d'un primer resultat negatiu.
Anuncios