L’avís de Cristina Pedroche sobre el seu vestit per a les campanades: «Estic fotuda…»

 

Des de 2014, Cristina Pedroche és l’encarregada de presentar les Campanades en Atresmedia. I este any 2020 tornarà a estar al capdavant d’este moment tan esperat. No obstant això, és conscient que acomiadar este 2020 no serà igual que en anteriors ocasions, ja que la crisi de la covid-19 ho dificulta tot molt més. 

 

No obstant això, ja està pensant en el seu vestit, que s’ha convertit en un dels clàssics de les Festes de Nadal i sempre és notícia. Ara bé, pareix que en esta ocasió el seu ‘look’ no va tan bé.

 

Cristina Pedroche està asquejada

Cristina Pedroche ha revelat en ‘Zapeando’, programa a on col·labora, que està asquejada. Tot ha començat quan s’estava comentant la participació del dissenyador Josie en l’últim programa de ‘MasterChef Celebrity’ i en este moment Cristina Pedroche ha reconegut que té pendent una cita amb ell dient: «Tenim lio».

 

La seua companya Lorena Castell ha volgut saber si esta cita és per a parlar sobre el vestit de les Campanades, al que Pedroche ha respost somrient: «Sí». No obstant això, el somriure se li ha esborrat ràpidament de la cara. Això ha passat quan Quique Peinado li ha recordat que només queden set setmanes per a Cap d’Any. I és que, davant esta dada, Cristina no ha dubtat a manifestar: «De veres? Estic fotuda».

 

Els detalls del vestit per a les Campanades

De moment, són pocs els detalls que ha volgut donar la presentadora sobre el vestit. Primer, perquè sempre és un misteri i segon, perquè este any està especialment preocupada: «No sé si estic segura amb este vestit. Com ha de ser el vestit ho tenim clar des del gener, però ara no sé si canviar-ho, si fer una altra opció…».

 

El motiu d’esta inseguretat és que és conscient que la pandèmia és una veritable tragèdia i no vol ‘pecar’ de frívola. No obstant això, els seus companys l’han animat i no han dubtat a dir-li que, més que mai, en este Nadal tots necessitem un toc de normalitat.

 

A poc a poc, s’ha anat animant amb les Campanades i amb el seu vestit. De moment sabem que Josie l’està confeccionant i que, a demés, no ha de portar roba interior. D’esta forma, ho ha donat a conéixer ella en ‘Zapeando’, però no ha volgut revelar res més, ni tan sols el color.

 

Els estilismes de Cristina Pedroche en estos anys

Com hem dit, va ser el 2014 quan per primera volta Cristina Pedroche va presentar les Campanades. Ho va fer per La Sexta i en esta ocasió va lluir un elegant vestit llarg de color negre amb transparències.

 

Amb el vestit de l’any 2014 va crear polèmica i és per això que cada any ha volgut anar superant-se i generar més interés entre l’audiència. Per això, el 2015 es va decantar per un insinuant vestit blanc que pràcticament era tot transparent. L’any 2016 va ser un ‘boom’ perquè va deixar de banda el vestit i va apostar per un ‘body’ negre amb estrelles blanques.

 

L’any 2017 va optar un cop més per les transparències i l’any 2018 va lluir un biquini floral amb una capa de color rosa. L’any passat, en concret, va lluir un vestit negre llarg que es complementava amb una armadura daurada. Per a conèixer com lluirà este 2020 caldrà esperar. Això sí, segur que ens tornarà a sorprendre.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.