L’avís de Cristina Pedroche sobre el seu vestit per a les campanades: «Estic fotuda…»

 

Des de 2014, Cristina Pedroche és l’encarregada de presentar les Campanades en Atresmedia. I este any 2020 tornarà a estar al capdavant d’este moment tan esperat. No obstant això, és conscient que acomiadar este 2020 no serà igual que en anteriors ocasions, ja que la crisi de la covid-19 ho dificulta tot molt més. 

 

No obstant això, ja està pensant en el seu vestit, que s’ha convertit en un dels clàssics de les Festes de Nadal i sempre és notícia. Ara bé, pareix que en esta ocasió el seu ‘look’ no va tan bé.

 

Cristina Pedroche està asquejada

Cristina Pedroche ha revelat en ‘Zapeando’, programa a on col·labora, que està asquejada. Tot ha començat quan s’estava comentant la participació del dissenyador Josie en l’últim programa de ‘MasterChef Celebrity’ i en este moment Cristina Pedroche ha reconegut que té pendent una cita amb ell dient: «Tenim lio».

 

La seua companya Lorena Castell ha volgut saber si esta cita és per a parlar sobre el vestit de les Campanades, al que Pedroche ha respost somrient: «Sí». No obstant això, el somriure se li ha esborrat ràpidament de la cara. Això ha passat quan Quique Peinado li ha recordat que només queden set setmanes per a Cap d’Any. I és que, davant esta dada, Cristina no ha dubtat a manifestar: «De veres? Estic fotuda».

 

Els detalls del vestit per a les Campanades

De moment, són pocs els detalls que ha volgut donar la presentadora sobre el vestit. Primer, perquè sempre és un misteri i segon, perquè este any està especialment preocupada: «No sé si estic segura amb este vestit. Com ha de ser el vestit ho tenim clar des del gener, però ara no sé si canviar-ho, si fer una altra opció…».

 

El motiu d’esta inseguretat és que és conscient que la pandèmia és una veritable tragèdia i no vol ‘pecar’ de frívola. No obstant això, els seus companys l’han animat i no han dubtat a dir-li que, més que mai, en este Nadal tots necessitem un toc de normalitat.

 

A poc a poc, s’ha anat animant amb les Campanades i amb el seu vestit. De moment sabem que Josie l’està confeccionant i que, a demés, no ha de portar roba interior. D’esta forma, ho ha donat a conéixer ella en ‘Zapeando’, però no ha volgut revelar res més, ni tan sols el color.

 

Els estilismes de Cristina Pedroche en estos anys

Com hem dit, va ser el 2014 quan per primera volta Cristina Pedroche va presentar les Campanades. Ho va fer per La Sexta i en esta ocasió va lluir un elegant vestit llarg de color negre amb transparències.

 

Amb el vestit de l’any 2014 va crear polèmica i és per això que cada any ha volgut anar superant-se i generar més interés entre l’audiència. Per això, el 2015 es va decantar per un insinuant vestit blanc que pràcticament era tot transparent. L’any 2016 va ser un ‘boom’ perquè va deixar de banda el vestit i va apostar per un ‘body’ negre amb estrelles blanques.

 

L’any 2017 va optar un cop més per les transparències i l’any 2018 va lluir un biquini floral amb una capa de color rosa. L’any passat, en concret, va lluir un vestit negre llarg que es complementava amb una armadura daurada. Per a conèixer com lluirà este 2020 caldrà esperar. Això sí, segur que ens tornarà a sorprendre.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Martina guia al Melilla a la final després d’un 2-3 maratonià davant La Llacuna

El CV Melilla va véncer 2-3 a Cisneros La Llacuna després de quasi tres hores, amb 25 punts de Federico Martina, i jugarà la final de la Copa del Rei davant Manacor.

Manacor tomba al campió Guaguas amb un 2-3 i es fica en la final de la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va eliminar al CV Guaguas, vigent campió i líder de la Superliga, amb un 2-3 a la Fonteta després de 2h45m i un desempat 13-15.

Els júnior de Reial Madrid i València seguixen a Abu Dhabi després de la cancel·lació del Next Generation

Eurolliga va cancel·lar de manera definitiva el Next Generation per la situació a Abu Dhabi. Els júnior de Reial Madrid i València seguixen allí a l'espera de reobrir l'espai aeri.

Alacant impulsa la reforestació de Mont Orgegia amb mil voluntaris i un milió de llavors

Mil voluntaris plantaran 500 arbres, 500 arbustos i més d'un milió de llavors el 21 de març en Mont Orgegia per a accelerar la restauració del bosc mediterrani. El pla inclou reg per degoteig, torns de participació i inscripció prèvia en alicanterenace.es.

L’Ajuntament de València lamenta la decisió de l’AVL sobre el topònim i parla d’oportunitat perduda

El consistori ha lamentat el rebuig de l'AVL al canvi proposat per a la titlla i ha criticat que l'informe no s'haja fet públic. Vox ha mostrat la seua repulsa.

La Diputació d’Alacant celebra el Dia d’Andalusia i ret homenatge a les víctimes de Adamuz

La Diputació d'Alacant ha commemorat el Dia d'Andalusia davant prop d'un miler d'assistents, amb homenatge a les víctimes de Adamuz i el reconeixement a Leonor Jiménez.

Cano destaca el paper estratègic de la gastronomia com a motor turístic en la Comunitat Valenciana

A Benissa, la consellera Marián Cano ha defés la gastronomia com a clau per a desestacionalitzar i generar economia local, amb suport al producte i talent de proximitat. La jornada 'Essència' ha reunit xefs, productors i públic entorn de proposades culinàries i culturals.

La Fe fa possible la maternitat d’una dona amb deficiència de CPT2 greu

L'Hospital La Fe coordina el naixement de la primera filla d'una dona amb deficiència de CPT2 en forma greu. És el segon cas registrat a Espanya amb afectació severa i demostra que, amb control estricte, l'embaràs és viable.