L’avís de Cristina Pedroche sobre el seu vestit per a les campanades: «Estic fotuda…»

 

Des de 2014, Cristina Pedroche és l’encarregada de presentar les Campanades en Atresmedia. I este any 2020 tornarà a estar al capdavant d’este moment tan esperat. No obstant això, és conscient que acomiadar este 2020 no serà igual que en anteriors ocasions, ja que la crisi de la covid-19 ho dificulta tot molt més. 

 

No obstant això, ja està pensant en el seu vestit, que s’ha convertit en un dels clàssics de les Festes de Nadal i sempre és notícia. Ara bé, pareix que en esta ocasió el seu ‘look’ no va tan bé.

 

Cristina Pedroche està asquejada

Cristina Pedroche ha revelat en ‘Zapeando’, programa a on col·labora, que està asquejada. Tot ha començat quan s’estava comentant la participació del dissenyador Josie en l’últim programa de ‘MasterChef Celebrity’ i en este moment Cristina Pedroche ha reconegut que té pendent una cita amb ell dient: «Tenim lio».

 

La seua companya Lorena Castell ha volgut saber si esta cita és per a parlar sobre el vestit de les Campanades, al que Pedroche ha respost somrient: «Sí». No obstant això, el somriure se li ha esborrat ràpidament de la cara. Això ha passat quan Quique Peinado li ha recordat que només queden set setmanes per a Cap d’Any. I és que, davant esta dada, Cristina no ha dubtat a manifestar: «De veres? Estic fotuda».

 

Els detalls del vestit per a les Campanades

De moment, són pocs els detalls que ha volgut donar la presentadora sobre el vestit. Primer, perquè sempre és un misteri i segon, perquè este any està especialment preocupada: «No sé si estic segura amb este vestit. Com ha de ser el vestit ho tenim clar des del gener, però ara no sé si canviar-ho, si fer una altra opció…».

 

El motiu d’esta inseguretat és que és conscient que la pandèmia és una veritable tragèdia i no vol ‘pecar’ de frívola. No obstant això, els seus companys l’han animat i no han dubtat a dir-li que, més que mai, en este Nadal tots necessitem un toc de normalitat.

 

A poc a poc, s’ha anat animant amb les Campanades i amb el seu vestit. De moment sabem que Josie l’està confeccionant i que, a demés, no ha de portar roba interior. D’esta forma, ho ha donat a conéixer ella en ‘Zapeando’, però no ha volgut revelar res més, ni tan sols el color.

 

Els estilismes de Cristina Pedroche en estos anys

Com hem dit, va ser el 2014 quan per primera volta Cristina Pedroche va presentar les Campanades. Ho va fer per La Sexta i en esta ocasió va lluir un elegant vestit llarg de color negre amb transparències.

 

Amb el vestit de l’any 2014 va crear polèmica i és per això que cada any ha volgut anar superant-se i generar més interés entre l’audiència. Per això, el 2015 es va decantar per un insinuant vestit blanc que pràcticament era tot transparent. L’any 2016 va ser un ‘boom’ perquè va deixar de banda el vestit i va apostar per un ‘body’ negre amb estrelles blanques.

 

L’any 2017 va optar un cop més per les transparències i l’any 2018 va lluir un biquini floral amb una capa de color rosa. L’any passat, en concret, va lluir un vestit negre llarg que es complementava amb una armadura daurada. Per a conèixer com lluirà este 2020 caldrà esperar. Això sí, segur que ens tornarà a sorprendre.

Últimes notícies

Sarabia esclata després del Betis-Elx: el gol anul·lat ens condiciona totalment

Eder Sarabia considera que el gol anul·lat a Diangana davant el Betis era legal i que eixa decisió, unida a l'expulsió de Pétrot, va marcar el desenrotllament del partit i la baralla per la permanència.

Dela ressalta el caràcter del Llevant després de la remuntada davant el Celta

Adrián de la Font, Dela, subratlla el caràcter i la unitat del Llevant després d'aconseguir davant el Celta la seua segona remuntada consecutiva i eixir provisionalment del descens.

Empat al descans entre Betis i Elx amb gols de Cucho i Héctor Fort

Betis i Elx marxen al descans amb empat 1-1 en La Cartoixa, després dels gols de Cucho Hernández i Héctor Fort i una miqueta anul·lat als il·licitans en l'afegit.

Vint-i-nou inquilins d’Alacant porten a Nestar-Azora als tribunals per clàusules abusives en els seus lloguers

Vint-i-nou inquilins de promocions a Alacant i Sant Vicent del Raspeig han demandat a Nestar-Azora per considerar abusives diverses clàusules que encarixen el lloguer a partir del tercer any de contracte.

La pacient aïllada en un hospital d’Alacant torna a donar negatiu en hantavirus

La dona de 32 anys ingressada a l'hospital de Sant Joan d'Alacant per sospita de hantavirus ha donat negatiu per tercera vegada en la PCR, encara que continuarà ingressada sota vigilància.

Celta i Llevant marxen al descans amb empat a un en Balaídos

Celta i Llevant es van al descans amb empat a un gol en Balaídos, després d'avançar-se els celestes amb una miqueta de Ferran Jutglà i empatar Arriaga a la vora de l'intermedi.

Bernabé Zapata es retira del tenis després de caure en la Copa Faulconbridge

Bernabé Zapata posa fi a la seua carrera professional als 29 anys després de perdre en la primera ronda de la Copa Faulconbridge a València davant el paraguaià Adolfo Daniel Vallejo per un doble 6-1.

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.