22.3 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Bertín Osborne fitxa per ‘Viva la vida’

Bertín Osborne està rebent moltes crítiques  a Twitter

Bertín Osborne formarà part de la plantilla de ‘Viva la vida’ | INSTAGRAM

 

El final de l’estiu i l’estrena de les noves temporades en la cartellera televisiva ha comportat molts canvis en les seccions dels programes i en les cares noves que s’incorporen per a aportar noves formes de connectar amb l’audiència: ‘Zapeando’, ‘Espejo Público’ o ‘El Programa de AR’, són alguns dels exemples de programes que han fet una renovació important de la seua plantilla o que han apostat per fixatges de rostres coneguts.

 

‘Viva la vida’ estrena nova secció amb Bertín Osborne

L’últim en incorporar un nou fitxatge és el programa ‘Viva la vida’, que després de les últimes incorporacions de Terelu Campos, Carmen Borrego i Irene Rosales, fitxa ara a Bertín Osborne com a nou col·laborador a partir d’este diumenge, 6 d’octubre, que conduirà una secció setmanal intentant oferir moments divertits a l’audiència. 

 

El programa presentat per Emma García, que busca consolidar els bons índex d’audiència que està conseguint en els últims temps, aposta per una cara coneguda en la televisió, com és Bertín Osborne, que tot i resultar polèmic en moltes ocasions, connecta a la perfecció amb un sector important de l’audiència de Telecinco.

 

Bertín Osborne

Bertín Osborne continua gravant noves entrevistes per al seu programa ‘Mi casa es la tuya’ | Telecinco

 

És per això que també seguirà presentant el seu famós format ‘Mi casa es la tuya’, que ja va estrenar nova temporada fa dos setmanes, amb dos entrevistes en què es va vore a Ortega Cano, no exempt de polèmica per les seues declaracions, i una altra amb el president de Cantàbria, Miguel Ángel Revilla.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Generalitat provarà la xarxa pública 5G per a reforçar la gestió de catàstrofes

La Generalitat posarà a prova la xarxa pública 5G com a suport a la xarxa d'emergències de la Comunitat Valenciana, amb quatre pilots en entorns urbà, industrial i rural. El pla mesurarà prioritat de trànsit, ús de vídeo i cobertura en escenaris crítics sense substituir la xarxa TETRA actual.

Pérez Llorca: l’aeroport de Castelló té potencial per a augmentar usuaris i rutes

Pérez Llorca ha defés el potencial de l'aeroport de Castelló després de tancar 2025 amb més de 318.000 usuaris i un inici d'any a l'alça. En 2026 hi haurà 16 rutes, amb noves connexions a Manchester i Bolonya des de juny.

València adopta Cap i Casal com a nou lema institucional

L'Ajuntament emprarà el lema al costat de l'escut per a identificar la ciutat i reforçar la seua imatge. L'anunci arriba amb crítiques pel cost de 10.000 euros.

Pérez Llorca acudirà a la Comissió Mixta de la dana amb tarannà constructiu

El president ha assegurat que anirà a la Comissió Mixta Generalitat-Govern amb ànim de col·laborar. Lamenta que arribe molt tard i valora la rectificació de l'Executiu.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

València activarà un dispositiu amb més de 6.000 efectius per a les Falles 2026. El pla reforça el control en mascletaes, estacions i accessos per a evitar embuts.

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.