11.2 C
València
Dissabte, 24 gener, 2026

BOMBA!: Antena 3 roba a Sonsoles  Ónega a Telecinco per a la pròxima temporada

Amb l’arribada de l’estiu, molts han sigut els grans moviments que hi ha hagut en les principals cadenes, dient adeu a alguns programes i donant la benvinguda a molts altres.

Dos setmanes després de la cancel·lació de ‘Ya son las ocho’ salta la bomba. Atresmedia fitxa per sorpresa a Sonsoles Ónega i li arrabassa així a Mediaset a un dels seus rostres més emblemàtics. D’aquesta manera, la presentadora se suma a la plantilla de professionals d’Atresmedia.


Ónega és, en l’actualitat, una les presentadores més reconegudes i valorades pels espectadors i compta amb una llarga i sòlida trajectòria en els mitjans de comunicació. Sónsoles Ónega prepara ja un nou projecte per a Atresmedia TV, que veurà la llum en Antena 3 la pròxima temporada.

Aquest fitxatge arriba després que fa tan sols uns dies Mediaset anunciara que preparava un especial pel 50 aniversari de la Reina Letizia; i que anava a conduir la pròpia Sonsoles; que és a més gran amiga de Letizia Ortiz.

Amb aquesta marxa inesperada ara queden per saber diverses incògnites. La primera d’elles és si Sonsoles Ónega es podrà acomiadar de l’audiència de ‘Ya es mediodía’ després de cinc anys en els matins de Telecinco.

Joaquín Prat, el seu substitut

Aquest adeu de Sonsoles Ónega de la qual ha sigut la seua casa durant els seus últims 17 anys ha fet que des de Telecinco busquen ja un presentador perquè la puga substituir. En Mediaset España ja ho tenen clar, i han decidit posar en el seu lloc a Joaquín Prat, qui rellançarà la sobretaula de Telecinco a partir de la pròxima tardor.

El presentador danés es posarà al capdavant de ‘Ya es mediodía’ després de les vacances d’estiu i després de reforçar l’últim torn dels matins després de finalitzar ‘El programa de Ana Rosa’, on també ha estat com a presentador.

D’aquesta manera, Prat enllaçarà els programes de ‘Ya es mediodía’, de Telecinco, i ‘Cuatro al día’, de Cuatro, encarregant-se així de l’actualitat social i política.

Últimes notícies

Eray Cömert es reivindica amb Unai Núñez ja en la graderia: ‘Porte sis mesos difícils’

El central suís va firmar un partit sòlid, va marcar i va ser clau en el triomf del València davant l'Espanyol, mentres el nouvingut Unai Núñez va seguir el xoc des de la graderia.

Corberán destaca el caràcter del València en el seu moment més difícil

Corberán es va felicitar per la reacció del València amb dos victòries seguides després de veure's en descens. Va subratllar el 3-2 a l'Espanyol i el valor anímic de guanyar a Mestalla.

Manolo González va carregar contra el VAR després del València-Espanyol i va reclamar falta prèvia en el penal

L'entrenador de l'Espanyol va carregar contra l'arbitratge després del València-Espanyol i va qüestionar la intervenció del VAR. Va reclamar una falta prèvia a Ramazani abans del penal a Beltrán que va precedir el 3-2.

El València s’imposa a l’Espanyol amb un penal en el 95 (3-2)

Ramazani va convertir un penal en el descompte per a decidir un partit que l'Espanyol va igualar dos vegades. El València va encadenar la seua segona victòria seguida per primera vegada en la temporada.

Un home ha mort i 19 persones han sigut ateses per fum en l’incendi d’una vivenda a València

Un home ha mort i 19 persones han sigut assistides per inhalació lleu després de l'incendi d'una vivenda en el barri de Tres Forques. La Policia Nacional investiga l'origen i es remena una estufa com a hipòtesi inicial.

El vent aconseguix ratxes de 122 km/h a Xixona, Alcoi, Ayora i Xert

Ratxes de fins a 122 km/h s'han mesurat a Xixona, Alcoi, Xert i Ayora, amb nombrosos municipis per damunt de 100 km/h. Bombers i carreteres, activats.

Emergències activa el nivell extrem de risc d’incendis pel temporal de vent en la Comunitat Valenciana

La Conselleria d'Emergències i Interior ha elevat a nivell extrem el risc d'incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana pel temporal de vent i ha activat el nivell groc. Les autoritats han demanat màxima precaució, prohibixen qualsevol foc i han detallat 18 incidències ateses pels bombers.

Pilar Bernabé afirma que a Feijóo només li va interessar que Mazón isquera bonic durant la DANA de València

Pilar Bernabé ha acusat a Alberto Núñez Feijóo de prioritzar la imatge de Carlos Mazón durant la DANA de 2024 a València. També ha reclamat coordinació institucional i respecte a les víctimes.