BOMBA!: Antena 3 roba a Sonsoles  Ónega a Telecinco per a la pròxima temporada

Amb l’arribada de l’estiu, molts han sigut els grans moviments que hi ha hagut en les principals cadenes, dient adeu a alguns programes i donant la benvinguda a molts altres.

Dos setmanes després de la cancel·lació de ‘Ya son las ocho’ salta la bomba. Atresmedia fitxa per sorpresa a Sonsoles Ónega i li arrabassa així a Mediaset a un dels seus rostres més emblemàtics. D’aquesta manera, la presentadora se suma a la plantilla de professionals d’Atresmedia.


Ónega és, en l’actualitat, una les presentadores més reconegudes i valorades pels espectadors i compta amb una llarga i sòlida trajectòria en els mitjans de comunicació. Sónsoles Ónega prepara ja un nou projecte per a Atresmedia TV, que veurà la llum en Antena 3 la pròxima temporada.

Aquest fitxatge arriba després que fa tan sols uns dies Mediaset anunciara que preparava un especial pel 50 aniversari de la Reina Letizia; i que anava a conduir la pròpia Sonsoles; que és a més gran amiga de Letizia Ortiz.

Amb aquesta marxa inesperada ara queden per saber diverses incògnites. La primera d’elles és si Sonsoles Ónega es podrà acomiadar de l’audiència de ‘Ya es mediodía’ després de cinc anys en els matins de Telecinco.

Joaquín Prat, el seu substitut

Aquest adeu de Sonsoles Ónega de la qual ha sigut la seua casa durant els seus últims 17 anys ha fet que des de Telecinco busquen ja un presentador perquè la puga substituir. En Mediaset España ja ho tenen clar, i han decidit posar en el seu lloc a Joaquín Prat, qui rellançarà la sobretaula de Telecinco a partir de la pròxima tardor.

El presentador danés es posarà al capdavant de ‘Ya es mediodía’ després de les vacances d’estiu i després de reforçar l’últim torn dels matins després de finalitzar ‘El programa de Ana Rosa’, on també ha estat com a presentador.

D’aquesta manera, Prat enllaçarà els programes de ‘Ya es mediodía’, de Telecinco, i ‘Cuatro al día’, de Cuatro, encarregant-se així de l’actualitat social i política.

Últimes notícies

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.