BOMBA!: Antena 3 roba a Sonsoles  Ónega a Telecinco per a la pròxima temporada

Amb l’arribada de l’estiu, molts han sigut els grans moviments que hi ha hagut en les principals cadenes, dient adeu a alguns programes i donant la benvinguda a molts altres.

Dos setmanes després de la cancel·lació de ‘Ya son las ocho’ salta la bomba. Atresmedia fitxa per sorpresa a Sonsoles Ónega i li arrabassa així a Mediaset a un dels seus rostres més emblemàtics. D’aquesta manera, la presentadora se suma a la plantilla de professionals d’Atresmedia.


Ónega és, en l’actualitat, una les presentadores més reconegudes i valorades pels espectadors i compta amb una llarga i sòlida trajectòria en els mitjans de comunicació. Sónsoles Ónega prepara ja un nou projecte per a Atresmedia TV, que veurà la llum en Antena 3 la pròxima temporada.

Aquest fitxatge arriba després que fa tan sols uns dies Mediaset anunciara que preparava un especial pel 50 aniversari de la Reina Letizia; i que anava a conduir la pròpia Sonsoles; que és a més gran amiga de Letizia Ortiz.

Amb aquesta marxa inesperada ara queden per saber diverses incògnites. La primera d’elles és si Sonsoles Ónega es podrà acomiadar de l’audiència de ‘Ya es mediodía’ després de cinc anys en els matins de Telecinco.

Joaquín Prat, el seu substitut

Aquest adeu de Sonsoles Ónega de la qual ha sigut la seua casa durant els seus últims 17 anys ha fet que des de Telecinco busquen ja un presentador perquè la puga substituir. En Mediaset España ja ho tenen clar, i han decidit posar en el seu lloc a Joaquín Prat, qui rellançarà la sobretaula de Telecinco a partir de la pròxima tardor.

El presentador danés es posarà al capdavant de ‘Ya es mediodía’ després de les vacances d’estiu i després de reforçar l’últim torn dels matins després de finalitzar ‘El programa de Ana Rosa’, on també ha estat com a presentador.

D’aquesta manera, Prat enllaçarà els programes de ‘Ya es mediodía’, de Telecinco, i ‘Cuatro al día’, de Cuatro, encarregant-se així de l’actualitat social i política.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant responsabilitza al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Morant ha responsabilitzat al PP del problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana i ha exigit la dimissió de l'alcalde d'Alacant. Ha denunciat canvis normatius que, al seu juí, afavorixen a càrrecs i bloquegen la baixada del lloguer al no aplicar la llei estatal.

Corberán veu el València-Osasuna com una oportunitat per a recuperar sensacions a Mestalla

El tècnic del València va subratllar la importància de tornar a Mestalla després de dos eixides i va analitzar el bon moment d'Osasuna, l'estat de la seua plantilla i les lesions.

Elx i Espanyol creuen les seues males ratxes a la recerca d’un punt d’inflexió

Els dos arriben amb els pitjors números de 2026 i veuen el dol en el Martínez Valero com una oportunitat per a reinicialitzar la seua temporada. Elx recupera peces i l'Espanyol necessita blindar-se arrere.

Eusebio Càceres vola al seu octau títol nacional de longitud en pista coberta a València

Eusebio Càceres es va proclamar campió d'Espanya baix sostre amb 8,19 m a València, el seu octau or, i va certificar el bitllet per als Mundials de Torun. Héctor Santos (8,03) i Jaime Guerra (8,01) van completar el podi en un concurs de gran nivell.

València vol oxigen davant un Osasuna que apunta a Europa

El València, 16é amb 26 punts, rep a un Osasuna en ratxa (33 punts i sis jornades sense perdre) en un dol que creua urgències i ambició europea.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts

Morant ha exigit que Carlos Mazón no seguisca ni un minut més com a diputat aforat en Les Corts després de la investigació per la DANA i les contradiccions sobre el seu parador. Ha demanat al PP que l'aparte i ha suggerit eleccions si encara creen tindre legitimitat.

Morant acusa el PP de ser el problema de la vivenda en la Comunitat Valenciana

Diana Morant ha acusat el PP de ser el principal obstacle per a resoldre la vivenda en la Comunitat Valenciana. Ha denunciat canvis en la VPO, el bloqueig de la Llei de Vivenda i ha demanat la dimissió de Luis Barcala.

Morant insistix que Mazón no pot aguantar ni un minut més com a diputat en Les Corts

Diana Morant ha reclamat que Carlos Mazón deixe el seu escó i ha demanat al PP que l'a part de la vida política després de les últimes novetats del cas per la DANA.