BOMBA!: Antena 3 roba a Sonsoles  Ónega a Telecinco per a la pròxima temporada

Amb l’arribada de l’estiu, molts han sigut els grans moviments que hi ha hagut en les principals cadenes, dient adeu a alguns programes i donant la benvinguda a molts altres.

Dos setmanes després de la cancel·lació de ‘Ya son las ocho’ salta la bomba. Atresmedia fitxa per sorpresa a Sonsoles Ónega i li arrabassa així a Mediaset a un dels seus rostres més emblemàtics. D’aquesta manera, la presentadora se suma a la plantilla de professionals d’Atresmedia.


Ónega és, en l’actualitat, una les presentadores més reconegudes i valorades pels espectadors i compta amb una llarga i sòlida trajectòria en els mitjans de comunicació. Sónsoles Ónega prepara ja un nou projecte per a Atresmedia TV, que veurà la llum en Antena 3 la pròxima temporada.

Aquest fitxatge arriba després que fa tan sols uns dies Mediaset anunciara que preparava un especial pel 50 aniversari de la Reina Letizia; i que anava a conduir la pròpia Sonsoles; que és a més gran amiga de Letizia Ortiz.

Amb aquesta marxa inesperada ara queden per saber diverses incògnites. La primera d’elles és si Sonsoles Ónega es podrà acomiadar de l’audiència de ‘Ya es mediodía’ després de cinc anys en els matins de Telecinco.

Joaquín Prat, el seu substitut

Aquest adeu de Sonsoles Ónega de la qual ha sigut la seua casa durant els seus últims 17 anys ha fet que des de Telecinco busquen ja un presentador perquè la puga substituir. En Mediaset España ja ho tenen clar, i han decidit posar en el seu lloc a Joaquín Prat, qui rellançarà la sobretaula de Telecinco a partir de la pròxima tardor.

El presentador danés es posarà al capdavant de ‘Ya es mediodía’ després de les vacances d’estiu i després de reforçar l’últim torn dels matins després de finalitzar ‘El programa de Ana Rosa’, on també ha estat com a presentador.

D’aquesta manera, Prat enllaçarà els programes de ‘Ya es mediodía’, de Telecinco, i ‘Cuatro al día’, de Cuatro, encarregant-se així de l’actualitat social i política.

Últimes notícies

Vuit detinguts per una brutal baralla amb ganivets i destrals en un parc de València

La Policia Nacional ha detingut huit hòmens per una violenta baralla amb ganivets, destrals i un atropellament en un parc del districte de Trànsits de València el passat 16 de juliol. Dos estan investigats per homicidi en grau de temptativa i un altre també per amenaces greus i robatori o furt d’ús de vehicle.

Més de 728.000 desplaçaments per carretera en la Comunitat este pont del 15 d’agost

La DGT preveu més de 728.000 viatges per carretera en la Comunitat Valenciana durant l’operació especial del pont del 15 d’agost i reclama màxima prudència al volant davant l’augment de víctimes mortals.

Roberto Bautista torna al futbol i marca dos gols un mes després de retirar-se del tenis

Roberto Bautista, retirat del tenis fa només un mes, s’ha estrenat amb Els Ibarsos marcant dos gols en un amistós contra el Morella. L’exnúmero u valencià del tenis recupera així la carrera futbolística que va abandonar amb 14 anys.

La Tomatina es menja ara en cucurutxo amb un gelat de tomaca fet a Buñol

La gelateria italiana Al Bacio, regentada per Diego Salvati a Buñol, ha creat un gelat de tomaca amb producte local com a homenatge gastronòmic a la Tomatina. L’elaboració, de sabor salat i en edició limitada, busca l’equilibri entre l’acidesa del tomata i el punt dolç d’un gelat tradicional.

225 conductors acaben davant del jutge en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes de trànsit

La Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 225 conductors en juliol a la Comunitat Valenciana per delictes contra la seguretat viària, més de la mitat per alcohol. València concentra bona part de les actuacions per conduir sense permís i sota els efectes de l'alcohol.

Avís taronja divendres per pluges intenses a l’interior de València

Aemet ha activat per a este divendres a la vesprada l’avís taronja a l’interior de València per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i alerta també per tempestes, calor extrema i risc molt alt d’incendis forestals.

Cap de setmana d’agost amb possibles ruixats i temperatures màximes a la baixa

La Comunitat Valenciana afronta el cap de setmana de mitjan agost amb intervals de núvols, possibles ruixats amb tempesta a l’interior i màximes que baixen lleugerament.

La Nit de l’Albà d’Elx crema 9,6 tones de pólvora amb poques incidències

La Nit de l'Albà d'Elx ha disparat 9,6 tones de pólvora, 260 quilos més que en 2025, amb un balanç reduït d'incidències, tot i el trasllat d'una dona amb cremades de segon grau a l'Hospital General d'Elx.