BOMBA!: Antena 3 roba a Sonsoles  Ónega a Telecinco per a la pròxima temporada

Amb l’arribada de l’estiu, molts han sigut els grans moviments que hi ha hagut en les principals cadenes, dient adeu a alguns programes i donant la benvinguda a molts altres.

Dos setmanes després de la cancel·lació de ‘Ya son las ocho’ salta la bomba. Atresmedia fitxa per sorpresa a Sonsoles Ónega i li arrabassa així a Mediaset a un dels seus rostres més emblemàtics. D’aquesta manera, la presentadora se suma a la plantilla de professionals d’Atresmedia.


Ónega és, en l’actualitat, una les presentadores més reconegudes i valorades pels espectadors i compta amb una llarga i sòlida trajectòria en els mitjans de comunicació. Sónsoles Ónega prepara ja un nou projecte per a Atresmedia TV, que veurà la llum en Antena 3 la pròxima temporada.

Aquest fitxatge arriba després que fa tan sols uns dies Mediaset anunciara que preparava un especial pel 50 aniversari de la Reina Letizia; i que anava a conduir la pròpia Sonsoles; que és a més gran amiga de Letizia Ortiz.

Amb aquesta marxa inesperada ara queden per saber diverses incògnites. La primera d’elles és si Sonsoles Ónega es podrà acomiadar de l’audiència de ‘Ya es mediodía’ després de cinc anys en els matins de Telecinco.

Joaquín Prat, el seu substitut

Aquest adeu de Sonsoles Ónega de la qual ha sigut la seua casa durant els seus últims 17 anys ha fet que des de Telecinco busquen ja un presentador perquè la puga substituir. En Mediaset España ja ho tenen clar, i han decidit posar en el seu lloc a Joaquín Prat, qui rellançarà la sobretaula de Telecinco a partir de la pròxima tardor.

El presentador danés es posarà al capdavant de ‘Ya es mediodía’ després de les vacances d’estiu i després de reforçar l’últim torn dels matins després de finalitzar ‘El programa de Ana Rosa’, on també ha estat com a presentador.

D’aquesta manera, Prat enllaçarà els programes de ‘Ya es mediodía’, de Telecinco, i ‘Cuatro al día’, de Cuatro, encarregant-se així de l’actualitat social i política.

Últimes notícies

València reobri els passos inferiors després d’un aiguat amb fins a 81,5 l/m²

València ha reobert tots els passos inferiors després d’una nit de pluges intenses que han deixat fins a 81,5 l/m² a Mestalla, mentre continuen semàfors fora de servici i tasques de neteja. A La Eliana s’han registrat 85 l/m², el cinqué valor diari més alt en 31 anys.

Les universitats públiques de València mantenen les classes en línia per les fortes pluges

La Universitat de València i la Politècnica mantenen este dijous la suspensió de les classes presencials per les pluges, mentre la Miguel Hernández cancel·la la docència de matí als seus quatre campus.

Aemet activa l’avís taronja per ruixats intensos al sud de València i litoral d’Alacant

Aemet ha activat este dijous l’avís taronja per pluges molt intenses al litoral d’Alacant i sud de la província de València, amb fins a 60 l/m2 en una hora i tempestes amb granís.

Metrovalencia reprén el servici en totes les línies després de les fortes pluges

Metrovalencia ha reobert este dijous al matí totes les línies de metro i tramvia després de suspendre el servici per les fortes pluges, encara amb incidències puntuals. També s’han registrat problemes en diverses línies de Rodalia a la província de València.

Preemergencia per risc d’inundacions en el Magre, Baix Túria i diversos barrancs

Emergències de la Generalitat ha activat la preemergencia hidrològica de nivell groc al Magre, Baix Túria, Poyo-Saleta, Carraixet-Calderona i a la zona de barrancs de l’Albufera. S’insta els ajuntaments a activar els seus plans davant el risc d’inundacions i a reforçar la vigilància en punts crítics.

Paiporta i Aldaia aguanten 60 l/m² en una hora sense danys greus però amb el record de la dana

Paiporta i Aldaia han registrat 60 litres per metre quadrat en una hora sense incidències greus, però amb el temor encara present després de la dana de 2024. Les obres en barrancs, clavegueram i escorrentia han funcionat però els veïns continuen en alerta.

Aemet activa l’avís taronja per pluges intenses a la costa d’Alacant i sud de València

Aemet ha activat l’avís taronja per pluges de fins a 120 l/m2 en dotze hores a la costa d’Alacant i sud de València, amb altres avisos taronja i grocs per precipitacions i tempestats en el conjunt de la Comunitat Valenciana.

Les fortes pluges col·lapsen el trànsit a València i deixen 85 l/m² en mitja hora a L’Eliana

Les pluges intenses i les tronades han obligat a reduir la velocitat en diverses vies de l’àrea de València i han deixat fins a 85 l/m² en L’Eliana en només mitja hora, amb avís taronja activat per Aemet.