Anuncios

El col·laborador de ‘Sálvame’ que li hauria robat el cor a Miguel Bosé

 

Diumenge ‘Hormigas blancas’ dedicarà el seu programa a Miguel Bosé i això ha causat que el cantant s’haja convertit en un dels temes centrals en ‘Sálvame‘. De fet, s’ha desencadenat una tertúlia a on s’ha acabat destapant un dels grans secrets del ‘món del cor’. 

 

El comentari de María Patiño ha sigut el detonant i és que la col·laboradora de ‘Sálvame’ li ha preguntat a Kiko Hernández si l’havien convidat per a participar en el programa presentat per Carlota Corredera. Davant d’este comentari, el tertulià no ha tingut més remei que aclarir les coses.

Anuncios

 

Miguel Bosé va estar interessat en Kiko Hernández

Patiño ha explicat que el cantant va estar, durant un temps, molt interessat en Kiko Hernández. Segons la col·laboradora, Bosé hauria arribat a abordar-lo durant un concert a on els dos van coincidir. Una notícia que el col·laborador no ha dubtat en explicar. 

 

Fa uns anys Kiko Hernández, Marta López i Lydia Lozano en un concert de ‘El canto del loco’ a la plaça de las Vendas de Madrid i va ser allí a on es van conéixer. El col·laborador va escoltar quatre cançons i va anar al lavabo. Durant el trajecte el va cridar Miguel Bosé i van mantindre una conversa durant uns minuts.

 

Les preguntes de Miguel Bosé a Kiko Hernández

En el transcurs de la conversa, Bosé li va preguntar a Kiko pel seu paper en ‘Crónicas marcianas’. Segons pareix, el cantant estava molt interessat en conéixer els secrets de la feina del col·laborador per a saber si realment es tractava d’un personatge televisiu o si bé, Hernández era tal qual es mostrava en els mitjans de comunicació.

 

Tot seguit, el cantant li va preguntar a Kiko per la seua vida sentimental i li va preguntar per si tenia parella o li agradava algú. Esta però va ser l’única trobada que els dos van mantidre. Una història que Lydia Lozano s’ha encarregat d’anar explicant als col·laboradors de ‘Sálvame’. Entre ells estaria María Patiño qui no ha dubtat en deixar anar la bomba en ple directe.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Esquerra Unida recolza per unanimitat la vaga educativa indefinida en la Comunitat Valenciana

El Consell Polític Nacional d'Esquerra Unida del País Valencià aprova per unanimitat una resolució de suport a la vaga educativa indefinida de l'11 de maig i al professorat valencià, i responsabilitza al govern del PP i Vox de la deterioració del sistema.

Les pluges deixen més de 35 litres per metre quadrat a Navarrés i obliguen a 21 intervencions de bombers en la Comunitat

Les pluges d'este dissabte en la Comunitat Valenciana han deixat fins a 35,3 litres per metre quadrat a Navarrés i han obligat a 21 intervencions de bombers a València i Alacant.

Castelló arranca el repartiment d’ulleres per a veure l’eclipsi total del 12 d’agost

Castelló ha començat en el Planetari el repartiment de més de 12.000 ulleres homologades per la UE per a observar amb seguretat l'eclipsi total de sol del 12 d'agost de 2026, dins d'una programació especial d'activitats divulgatives.

Sis ferits en bolcar una furgoneta a Moncofa i un patinet en un altre accident a Castelló

Sis persones han resultat ferides de diversa consideració en bolcar la furgoneta en la qual viatjaven a Moncofa, mentres que un home de 41 anys ha patit politraumatismes en un altre accident entre un cotxe i un patinet a Castelló.

Diana Morant crida a obrir el PSPV perquè la societat decidisca projecte i candidatures

Diana Morant proposa obrir el PSPV a 100.000 activistes del canvi perquè la ciutadania participe en el projecte polític i en l'elecció de lideratges i candidatures.

El València Basket es juga la segona plaça davant un Baskonia a l’aguait

El València Basket rep al Kosner Baskonia en un dol directe per la segona plaça de la Lliga Endesa, clau per a assegurar el factor pista i evitar al Reial Madrid en semifinals.

La primera pacient ingressada per sospita de hantavirus a Espanya continua estable a Alacant

La primera persona ingressada a Espanya per sospita de hantavirus, una dona de 32 anys, continua a l'hospital de Sant Joan d'Alacant amb un quadre lleu i tos sota estricte aïllament.

La Generalitat reforça el servici d’avisos per fauna silvestre davant l’augment d’incidències

La Generalitat ha reforçat el servici d'atenció d'avisos per fauna silvestre que es gestiona a través del 112, davant l'augment d'intervencions i el context de risc sanitari per pesta porcina africana.
Anuncios