17 C
València
Diumenge, 16 novembre, 2025

El col·laborador de ‘Sálvame’ que li hauria robat el cor a Miguel Bosé

 

Diumenge ‘Hormigas blancas’ dedicarà el seu programa a Miguel Bosé i això ha causat que el cantant s’haja convertit en un dels temes centrals en ‘Sálvame‘. De fet, s’ha desencadenat una tertúlia a on s’ha acabat destapant un dels grans secrets del ‘món del cor’. 

 

El comentari de María Patiño ha sigut el detonant i és que la col·laboradora de ‘Sálvame’ li ha preguntat a Kiko Hernández si l’havien convidat per a participar en el programa presentat per Carlota Corredera. Davant d’este comentari, el tertulià no ha tingut més remei que aclarir les coses.

 

Miguel Bosé va estar interessat en Kiko Hernández

Patiño ha explicat que el cantant va estar, durant un temps, molt interessat en Kiko Hernández. Segons la col·laboradora, Bosé hauria arribat a abordar-lo durant un concert a on els dos van coincidir. Una notícia que el col·laborador no ha dubtat en explicar. 

 

Fa uns anys Kiko Hernández, Marta López i Lydia Lozano en un concert de ‘El canto del loco’ a la plaça de las Vendas de Madrid i va ser allí a on es van conéixer. El col·laborador va escoltar quatre cançons i va anar al lavabo. Durant el trajecte el va cridar Miguel Bosé i van mantindre una conversa durant uns minuts.

 

Les preguntes de Miguel Bosé a Kiko Hernández

En el transcurs de la conversa, Bosé li va preguntar a Kiko pel seu paper en ‘Crónicas marcianas’. Segons pareix, el cantant estava molt interessat en conéixer els secrets de la feina del col·laborador per a saber si realment es tractava d’un personatge televisiu o si bé, Hernández era tal qual es mostrava en els mitjans de comunicació.

 

Tot seguit, el cantant li va preguntar a Kiko per la seua vida sentimental i li va preguntar per si tenia parella o li agradava algú. Esta però va ser l’única trobada que els dos van mantidre. Una història que Lydia Lozano s’ha encarregat d’anar explicant als col·laboradors de ‘Sálvame’. Entre ells estaria María Patiño qui no ha dubtat en deixar anar la bomba en ple directe.

Últimes notícies

‘Les petjades del fang’ guanya el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica

El documental valencià sobre la recuperació de fotos familiars danyades per la dana de 2024 ha guanyat el Cencerrito del Jurat en Etnovideográfica. La gala ha coronat també a 'Kick off', 'Òrfens del ferrocarril' i 'Objecte d'estudi' en les principals categories.

Arriba el fred hivernal a la Comunitat Valenciana al final de la setmana

El període de temperatures suaus arriba a la fi en la Comunitat Valenciana. Aemet preveu un descens de fins a 10 graus per l'entrada d'aire àrtic, amb divendres i dissabte com els dies més freds i sensació tèrmica accentuada pel vent.

Cheste tanca el Mundial amb 93.972 espectadors i obri el dimarts amb els test oficials

El Circuit Ricardo Tormo va acomiadar la temporada amb 93.972 assistents i victòries de Bezzecchi, Guevara i Adrián Fernández. El dimarts se celebraran els test oficials.

Desmantellen a Ondara una plantació de marihuana amb plantes que superaven els murs i quatre detinguts

La Policia Nacional ha desmantellat a Ondara una plantació exterior de marihuana amb exemplars tan alts que semblaven arbres. Hi ha quatre detinguts i 2.384 g confiscats.

València instal·la un monument en homenatge i record a les víctimes de la violència viària

L'Ajuntament ha instal·lat als Jardins de la Glorieta un monument de fosa de dos metres per a homenatjar les víctimes de violència viària. La inauguració ha coincidit amb el Dia Mundial, amb panell de records, manifest de Stop Accidents i un minut de silenci; l'obra s'ha finançat amb al voltant de 60.000 euros dins del Pla Director de Seguretat Viària

Investiguen una possible granja il·legal a València amb 16 gossos en la cuina

L'Ajuntament ha comunicat a la Fiscalia una possible granja il·legal en Quatre Carreres després de la denúncia d'una veïna per olors. Els 16 gossos van ser trobats en la cuina i traslladats per a la seua valoració.

Marco Bezzecchi imposa el seu ritme a Cheste i firma la seua segona victòria seguida i tercera de l’any

L'italià ha guanyat amb autoritat el GP de la Comunitat Valenciana a Cheste, liderant de principi a fi. Raúl Fernández i Fabio di Giannantonio van completar el podi.

Dos morts i tres ferits en caure un cotxe per un barranc a Benassal (Castelló)

Dos persones han mort i tres han resultat ferides en precipitar-se un cotxe al llit sec d'una rambla a Benassal, en la CV-166. S'investiguen les causes.