El col·laborador de ‘Sálvame’ que li hauria robat el cor a Miguel Bosé

 

Diumenge ‘Hormigas blancas’ dedicarà el seu programa a Miguel Bosé i això ha causat que el cantant s’haja convertit en un dels temes centrals en ‘Sálvame‘. De fet, s’ha desencadenat una tertúlia a on s’ha acabat destapant un dels grans secrets del ‘món del cor’. 

 

El comentari de María Patiño ha sigut el detonant i és que la col·laboradora de ‘Sálvame’ li ha preguntat a Kiko Hernández si l’havien convidat per a participar en el programa presentat per Carlota Corredera. Davant d’este comentari, el tertulià no ha tingut més remei que aclarir les coses.

 

Miguel Bosé va estar interessat en Kiko Hernández

Patiño ha explicat que el cantant va estar, durant un temps, molt interessat en Kiko Hernández. Segons la col·laboradora, Bosé hauria arribat a abordar-lo durant un concert a on els dos van coincidir. Una notícia que el col·laborador no ha dubtat en explicar. 

 

Fa uns anys Kiko Hernández, Marta López i Lydia Lozano en un concert de ‘El canto del loco’ a la plaça de las Vendas de Madrid i va ser allí a on es van conéixer. El col·laborador va escoltar quatre cançons i va anar al lavabo. Durant el trajecte el va cridar Miguel Bosé i van mantindre una conversa durant uns minuts.

 

Les preguntes de Miguel Bosé a Kiko Hernández

En el transcurs de la conversa, Bosé li va preguntar a Kiko pel seu paper en ‘Crónicas marcianas’. Segons pareix, el cantant estava molt interessat en conéixer els secrets de la feina del col·laborador per a saber si realment es tractava d’un personatge televisiu o si bé, Hernández era tal qual es mostrava en els mitjans de comunicació.

 

Tot seguit, el cantant li va preguntar a Kiko per la seua vida sentimental i li va preguntar per si tenia parella o li agradava algú. Esta però va ser l’única trobada que els dos van mantidre. Una història que Lydia Lozano s’ha encarregat d’anar explicant als col·laboradors de ‘Sálvame’. Entre ells estaria María Patiño qui no ha dubtat en deixar anar la bomba en ple directe.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.