El col·laborador de ‘Sálvame’ que li hauria robat el cor a Miguel Bosé

 

Diumenge ‘Hormigas blancas’ dedicarà el seu programa a Miguel Bosé i això ha causat que el cantant s’haja convertit en un dels temes centrals en ‘Sálvame‘. De fet, s’ha desencadenat una tertúlia a on s’ha acabat destapant un dels grans secrets del ‘món del cor’. 

 

El comentari de María Patiño ha sigut el detonant i és que la col·laboradora de ‘Sálvame’ li ha preguntat a Kiko Hernández si l’havien convidat per a participar en el programa presentat per Carlota Corredera. Davant d’este comentari, el tertulià no ha tingut més remei que aclarir les coses.

 

Miguel Bosé va estar interessat en Kiko Hernández

Patiño ha explicat que el cantant va estar, durant un temps, molt interessat en Kiko Hernández. Segons la col·laboradora, Bosé hauria arribat a abordar-lo durant un concert a on els dos van coincidir. Una notícia que el col·laborador no ha dubtat en explicar. 

 

Fa uns anys Kiko Hernández, Marta López i Lydia Lozano en un concert de ‘El canto del loco’ a la plaça de las Vendas de Madrid i va ser allí a on es van conéixer. El col·laborador va escoltar quatre cançons i va anar al lavabo. Durant el trajecte el va cridar Miguel Bosé i van mantindre una conversa durant uns minuts.

 

Les preguntes de Miguel Bosé a Kiko Hernández

En el transcurs de la conversa, Bosé li va preguntar a Kiko pel seu paper en ‘Crónicas marcianas’. Segons pareix, el cantant estava molt interessat en conéixer els secrets de la feina del col·laborador per a saber si realment es tractava d’un personatge televisiu o si bé, Hernández era tal qual es mostrava en els mitjans de comunicació.

 

Tot seguit, el cantant li va preguntar a Kiko per la seua vida sentimental i li va preguntar per si tenia parella o li agradava algú. Esta però va ser l’única trobada que els dos van mantidre. Una història que Lydia Lozano s’ha encarregat d’anar explicant als col·laboradors de ‘Sálvame’. Entre ells estaria María Patiño qui no ha dubtat en deixar anar la bomba en ple directe.

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU