El col·laborador de ‘Sálvame’ que li hauria robat el cor a Miguel Bosé

 

Diumenge ‘Hormigas blancas’ dedicarà el seu programa a Miguel Bosé i això ha causat que el cantant s’haja convertit en un dels temes centrals en ‘Sálvame‘. De fet, s’ha desencadenat una tertúlia a on s’ha acabat destapant un dels grans secrets del ‘món del cor’. 

 

El comentari de María Patiño ha sigut el detonant i és que la col·laboradora de ‘Sálvame’ li ha preguntat a Kiko Hernández si l’havien convidat per a participar en el programa presentat per Carlota Corredera. Davant d’este comentari, el tertulià no ha tingut més remei que aclarir les coses.

 

Miguel Bosé va estar interessat en Kiko Hernández

Patiño ha explicat que el cantant va estar, durant un temps, molt interessat en Kiko Hernández. Segons la col·laboradora, Bosé hauria arribat a abordar-lo durant un concert a on els dos van coincidir. Una notícia que el col·laborador no ha dubtat en explicar. 

 

Fa uns anys Kiko Hernández, Marta López i Lydia Lozano en un concert de ‘El canto del loco’ a la plaça de las Vendas de Madrid i va ser allí a on es van conéixer. El col·laborador va escoltar quatre cançons i va anar al lavabo. Durant el trajecte el va cridar Miguel Bosé i van mantindre una conversa durant uns minuts.

 

Les preguntes de Miguel Bosé a Kiko Hernández

En el transcurs de la conversa, Bosé li va preguntar a Kiko pel seu paper en ‘Crónicas marcianas’. Segons pareix, el cantant estava molt interessat en conéixer els secrets de la feina del col·laborador per a saber si realment es tractava d’un personatge televisiu o si bé, Hernández era tal qual es mostrava en els mitjans de comunicació.

 

Tot seguit, el cantant li va preguntar a Kiko per la seua vida sentimental i li va preguntar per si tenia parella o li agradava algú. Esta però va ser l’única trobada que els dos van mantidre. Una història que Lydia Lozano s’ha encarregat d’anar explicant als col·laboradors de ‘Sálvame’. Entre ells estaria María Patiño qui no ha dubtat en deixar anar la bomba en ple directe.

Últimes notícies

Carlos Espí fitxa pel Real Madrid fins 2031 després de brillar al Levante

El davanter valencià Carlos Espí deixa el Levante UD i firma pel Real Madrid per cinc temporades, fins al 30 de juny de 2031, després d’una irrupció destacada en l’elit.

Carlos Espí, màxim golejador granota, fitxa pel Real Madrid

El Levante UD ha tancat amb el Real Madrid el traspàs del davanter Carlos Espí, màxima venda d’un jugador de la seua pedrera. El punta valencià, de 20 anys, s’acomiada com a màxim golejador granota de l’última temporada.

1.800 veïns poden tornar a casa pel bon avanç de l’incendi de la Vall d’Uixó

La millora en l’evolució de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha permés el retorn de 1.800 persones a Alfondeguilla, Chóvar i Sueras, encara amb el foc sense estabilitzar i unes 5.200 persones desalojades.

L’abstenció de Vox frena la reprovació de Barcala pel cas dels pisos de Les Naus

L’abstenció dels quatre regidors de Vox en el ple d’Alacant ha impedit la reprovació de l’alcalde Luis Barcala, reclamada per l’esquerra per la seua negativa a declarar en la comissió sobre les vivendes públiques de Les Naus.

Veïns d’Ayódar reclamen més prevenció per a evitar nous incendis forestals

Els habitants d’Ayódar han tornat a les seues cases després de l’evacuació per l’incendi de la Vall d'Uixó i exigixen més prevenció per a evitar que es repetisquen focs com este.

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.
FILMOTECA D'ESTIU