Coneix la vertadera identitat de ‘Payasín’, el pallasso de ‘Gran Hermano’

'Payasín' durant la seva intervenció a 'Sálvame'

‘Payasín’ durant la seua intervenció a ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Des de fa anys, el simpàtic pallasso anomenat ‘Payasín’ anima les diferents edicions de ‘Gran Hermano’, tant la d’anònims com la de famosos, tirant pastissos a tot aquell qui se li creua per davant. Les seues emblemàtiques intervencions, edició rere edició, han quedat guardades a la memòria dels teleespectadors com unes anècdotes divertides i dignes de repetir; per això cada any, Payasín torna a sembrar el caos dins la casa de Guadalix.

 

Aquest any ha sigut un poc diferent, ja que la visita de ‘Payasín’ al ‘reality’ ‘Sálvame Okupa’ ha deixat una anècdota agredolça pel clan de les Campos: per culpa de l’impacte d’un pastís llançat per ‘Payasín’ a la cara de Carmen Borrego, aquesta assegura que ha hagut d’anar a Urgències. La filla de Maria Teresa Campos havia sigut operada d’una cirurgia estètica recentment i afirma que el pallasso li va estampar el pastís a la cara amb tanta força, que el material del pastís li va entrar a la ferida que tenia al coll.

 

'Payasín' en una de les edicions de 'Gran Hermano'

‘Payasín’ en una de les edicions de ‘Gran Hermano’ | TELECINCO

 

La identitat de ‘Payasín’, al descobert

Per tot això, ‘Payasín’ està d’actualitat aquests dies i els programes de Telecinco no deixen d’oferir contingut sobre ell parlant del succés. Inclús s’han alçat algunes veus contra el pallasso i ha sigut criticat, posant en dubte la força amb què tira els seus pastissos. La qüestió és que el tema està donant joc a la cadena i hores de continguts addicionals. Dilluns, Rafa Mora apareixia disfressat de ‘Payasín’ i dimarts era el mateix personatge qui visitava el plató de ‘Sálvame’. Però quina és la identitat real del pallasso de Telecinco?

 

La vertadera cara de 'Payasín'

La vertadera cara de ‘Payasín’ | CUATRO

 

L’home que s’amaga darrere del famós pallasso es diu Juan i sofrix una malaltia anomenada acondroplàsia. Mesura 135 centímetres, pesa 70 quilos i fa uns anys ja va aparéixer al programa de Cuatro ‘Soy Noticia’ on explicava com era la seua vida. Juan es declarava un home actiu, amb un estil de vida saludable i aficionat a la pràctica esportiva. Està casat amb una xica romanesa que va conéixer mentre treballava de stripper en una discoteca, que és la seua professió habitual. Amb ella ha tingut dos fills, un dels quals també patix acondroplàsia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.