Coneix la vertadera identitat de ‘Payasín’, el pallasso de ‘Gran Hermano’

'Payasín' durant la seva intervenció a 'Sálvame'

‘Payasín’ durant la seua intervenció a ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Des de fa anys, el simpàtic pallasso anomenat ‘Payasín’ anima les diferents edicions de ‘Gran Hermano’, tant la d’anònims com la de famosos, tirant pastissos a tot aquell qui se li creua per davant. Les seues emblemàtiques intervencions, edició rere edició, han quedat guardades a la memòria dels teleespectadors com unes anècdotes divertides i dignes de repetir; per això cada any, Payasín torna a sembrar el caos dins la casa de Guadalix.

 

Aquest any ha sigut un poc diferent, ja que la visita de ‘Payasín’ al ‘reality’ ‘Sálvame Okupa’ ha deixat una anècdota agredolça pel clan de les Campos: per culpa de l’impacte d’un pastís llançat per ‘Payasín’ a la cara de Carmen Borrego, aquesta assegura que ha hagut d’anar a Urgències. La filla de Maria Teresa Campos havia sigut operada d’una cirurgia estètica recentment i afirma que el pallasso li va estampar el pastís a la cara amb tanta força, que el material del pastís li va entrar a la ferida que tenia al coll.

 

'Payasín' en una de les edicions de 'Gran Hermano'

‘Payasín’ en una de les edicions de ‘Gran Hermano’ | TELECINCO

 

La identitat de ‘Payasín’, al descobert

Per tot això, ‘Payasín’ està d’actualitat aquests dies i els programes de Telecinco no deixen d’oferir contingut sobre ell parlant del succés. Inclús s’han alçat algunes veus contra el pallasso i ha sigut criticat, posant en dubte la força amb què tira els seus pastissos. La qüestió és que el tema està donant joc a la cadena i hores de continguts addicionals. Dilluns, Rafa Mora apareixia disfressat de ‘Payasín’ i dimarts era el mateix personatge qui visitava el plató de ‘Sálvame’. Però quina és la identitat real del pallasso de Telecinco?

 

La vertadera cara de 'Payasín'

La vertadera cara de ‘Payasín’ | CUATRO

 

L’home que s’amaga darrere del famós pallasso es diu Juan i sofrix una malaltia anomenada acondroplàsia. Mesura 135 centímetres, pesa 70 quilos i fa uns anys ja va aparéixer al programa de Cuatro ‘Soy Noticia’ on explicava com era la seua vida. Juan es declarava un home actiu, amb un estil de vida saludable i aficionat a la pràctica esportiva. Està casat amb una xica romanesa que va conéixer mentre treballava de stripper en una discoteca, que és la seua professió habitual. Amb ella ha tingut dos fills, un dels quals també patix acondroplàsia.

Últimes notícies

Mor un home de 70 anys en colpejar-se el cap a la platja el Trampolí de Dénia

Un home de 70 anys ha mort este dissabte a la platja el Trampolí de Dénia després de colpejar-se el cap mentre es banyava, segons ha informat el CICU.

Dépor i València busquen a Riazor la seua primera victòria de Lliga

Deportivo i València es retroben huit anys després en Primera a Riazor, on els dos equips necessiten estrenar el seu compte de victòries.

Corberán destaca l’actitud ‘intachable’ del Valencia abans de visitar Riazor

Carlos Corberán destaca l’actitud i el compromís ‘intachables’ del Valencia en este inici de Lliga, tot i la falta de gol i les baixes per lesió de Guido Rodríguez i Pablo Maffeo abans de visitar el Deportivo en Riazor.

Els bombers continuen treballant en la cua de l’incendi de El Saler amb evolució favorable

Els bombers centren este dissabte al matí els treballs en la cua de l’incendi forestal de El Saler, estabilitzat des de dijous, amb una evolució qualificada com a molt favorable. Es manté un important desplegament de mitjans terrestres per assegurar el perímetre i evitar rebrots amb l’augment de temperatures i canvis de vent.

Més vigilància policial a la Devesa de El Saler després d’un incendi intencionat

La Policia Local de València ha reforçat la vigilància a la Devesa de El Saler després de l’incendi forestal declarat dijous, que les investigacions apunten que ha sigut provocat. L’Ajuntament també treballa per ampliar els canons SIDEINFO antiincendis instal·lats al parc natural.

Les tres capitals valencianes baixen de 20 º en la nit més fresca des de juny

València, Castelló i Alacant han registrat esta nit mínimes per davall de 20 graus, cosa que no passava des del 16 de juny, amb valors especialment baixos a l’interior.

L’Hospital Doctor Peset, centre de referència per a regenerar cartílag de genoll i turmell

L’Hospital Universitari Doctor Peset ha sigut designat per Sanitat com a unitat de referència per al trasplantament autòleg de condrocits, una tècnica puntera per a regenerar cartílag de genoll i turmell en pacients joves i actius.

Onze milions per a reforçar el control de la mosca de la fruita en la Comunitat

La Conselleria d'Agricultura ha destinat 11 milions este any al control de la mosca de la fruita mitjançant un pla integral que combina prevenció, vigilància i tractaments en més de 140.000 hectàrees.