19.9 C
València
Dilluns, 16 febrer, 2026

Coneix la vertadera identitat de ‘Payasín’, el pallasso de ‘Gran Hermano’

'Payasín' durant la seva intervenció a 'Sálvame'

‘Payasín’ durant la seua intervenció a ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Des de fa anys, el simpàtic pallasso anomenat ‘Payasín’ anima les diferents edicions de ‘Gran Hermano’, tant la d’anònims com la de famosos, tirant pastissos a tot aquell qui se li creua per davant. Les seues emblemàtiques intervencions, edició rere edició, han quedat guardades a la memòria dels teleespectadors com unes anècdotes divertides i dignes de repetir; per això cada any, Payasín torna a sembrar el caos dins la casa de Guadalix.

 

Aquest any ha sigut un poc diferent, ja que la visita de ‘Payasín’ al ‘reality’ ‘Sálvame Okupa’ ha deixat una anècdota agredolça pel clan de les Campos: per culpa de l’impacte d’un pastís llançat per ‘Payasín’ a la cara de Carmen Borrego, aquesta assegura que ha hagut d’anar a Urgències. La filla de Maria Teresa Campos havia sigut operada d’una cirurgia estètica recentment i afirma que el pallasso li va estampar el pastís a la cara amb tanta força, que el material del pastís li va entrar a la ferida que tenia al coll.

 

'Payasín' en una de les edicions de 'Gran Hermano'

‘Payasín’ en una de les edicions de ‘Gran Hermano’ | TELECINCO

 

La identitat de ‘Payasín’, al descobert

Per tot això, ‘Payasín’ està d’actualitat aquests dies i els programes de Telecinco no deixen d’oferir contingut sobre ell parlant del succés. Inclús s’han alçat algunes veus contra el pallasso i ha sigut criticat, posant en dubte la força amb què tira els seus pastissos. La qüestió és que el tema està donant joc a la cadena i hores de continguts addicionals. Dilluns, Rafa Mora apareixia disfressat de ‘Payasín’ i dimarts era el mateix personatge qui visitava el plató de ‘Sálvame’. Però quina és la identitat real del pallasso de Telecinco?

 

La vertadera cara de 'Payasín'

La vertadera cara de ‘Payasín’ | CUATRO

 

L’home que s’amaga darrere del famós pallasso es diu Juan i sofrix una malaltia anomenada acondroplàsia. Mesura 135 centímetres, pesa 70 quilos i fa uns anys ja va aparéixer al programa de Cuatro ‘Soy Noticia’ on explicava com era la seua vida. Juan es declarava un home actiu, amb un estil de vida saludable i aficionat a la pràctica esportiva. Està casat amb una xica romanesa que va conéixer mentre treballava de stripper en una discoteca, que és la seua professió habitual. Amb ella ha tingut dos fills, un dels quals també patix acondroplàsia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Troben mort un rorcual comú de 9 metres en la bocana del Real Club Nàutic de València

Un rorcual comú de 9 metres i 6,5 tones ha sigut localitzat sense vida en un espigó de la bocana del Real Club Nàutic de València. La necropsia determinarà, en la mesura que siga possible, l'origen de la defunció.

Castelló registra 26,2 °C, la màxima de la península i del continent, segons Aemet

Un vent sec i càlid ha disparat les màximes en la Comunitat Valenciana. Castelló ha arribat a 26,2 °C, el valor més alt de la península i del continent.

La primera Comissió Mixta després de la dana es reunix el dimecres al castell de Riba-roja de Túria

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana celebrarà la seua primera reunió este dimecres al castell de Riba-roja de Túria. La trobada activarà la coordinació entre administracions i definirà el treball immediat.

Castelló registra les ratxes de vent més forts amb 87 km/h a l’interior

La Pobla de Benifassà ha marcat 87 km/h, el valor més alt en les últimes quatre hores. Alacant ha aconseguit 79 km/h a Rojales i València 72 km/h a Manises.

Oriana deixa nous danys a La Pobla de Farnals i complica la recuperació després d’Harry

Ratxes de fins a 95 km/h provoquen caigudes de branques, danys en el poliesportiu i 14 intervencions policials el dissabte, sense ferits. Els desperfectes se sumen als d'Harry i el Consell demana declarar zona greument afectada.

25 famílies afectades per l’incendi en el barri Miguel Hernández d’Alacant seran reallotjades

El foc en el barri Miguel Hernández ha afectat 25 famílies. Generalitat i Ajuntament han activat reallotjaments i avaluacions tècniques, sense víctimes mortals.

Els Arts reivindica la sarsuela amb un homenatge a José Serrano

Els Arts estrenarà este dijous 'Un misteri de sainet o sarsuela a la cassola', ideada per Enrique Viana, que combina tradició i llenguatge actual. El muntatge rendix tribut a José Serrano i comptarà amb intèrprets del Centre de Perfeccionament.

La Generalitat llança Nus davant el porno per a evitar que els jóvens normalitzen rols del porno

La Generalitat ha presentat Nus davant el porno per a frenar la normalització de rols del porno entre adolescents i reforçar l'educació afectiu-sexual. La campanya combina tallers, cartelleria en 715 IES i vídeos per a xarxes amb abast a 300.000 alumnes.