Coneix la vertadera identitat de ‘Payasín’, el pallasso de ‘Gran Hermano’

'Payasín' durant la seva intervenció a 'Sálvame'

‘Payasín’ durant la seua intervenció a ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Des de fa anys, el simpàtic pallasso anomenat ‘Payasín’ anima les diferents edicions de ‘Gran Hermano’, tant la d’anònims com la de famosos, tirant pastissos a tot aquell qui se li creua per davant. Les seues emblemàtiques intervencions, edició rere edició, han quedat guardades a la memòria dels teleespectadors com unes anècdotes divertides i dignes de repetir; per això cada any, Payasín torna a sembrar el caos dins la casa de Guadalix.

 

Aquest any ha sigut un poc diferent, ja que la visita de ‘Payasín’ al ‘reality’ ‘Sálvame Okupa’ ha deixat una anècdota agredolça pel clan de les Campos: per culpa de l’impacte d’un pastís llançat per ‘Payasín’ a la cara de Carmen Borrego, aquesta assegura que ha hagut d’anar a Urgències. La filla de Maria Teresa Campos havia sigut operada d’una cirurgia estètica recentment i afirma que el pallasso li va estampar el pastís a la cara amb tanta força, que el material del pastís li va entrar a la ferida que tenia al coll.

 

'Payasín' en una de les edicions de 'Gran Hermano'

‘Payasín’ en una de les edicions de ‘Gran Hermano’ | TELECINCO

 

La identitat de ‘Payasín’, al descobert

Per tot això, ‘Payasín’ està d’actualitat aquests dies i els programes de Telecinco no deixen d’oferir contingut sobre ell parlant del succés. Inclús s’han alçat algunes veus contra el pallasso i ha sigut criticat, posant en dubte la força amb què tira els seus pastissos. La qüestió és que el tema està donant joc a la cadena i hores de continguts addicionals. Dilluns, Rafa Mora apareixia disfressat de ‘Payasín’ i dimarts era el mateix personatge qui visitava el plató de ‘Sálvame’. Però quina és la identitat real del pallasso de Telecinco?

 

La vertadera cara de 'Payasín'

La vertadera cara de ‘Payasín’ | CUATRO

 

L’home que s’amaga darrere del famós pallasso es diu Juan i sofrix una malaltia anomenada acondroplàsia. Mesura 135 centímetres, pesa 70 quilos i fa uns anys ja va aparéixer al programa de Cuatro ‘Soy Noticia’ on explicava com era la seua vida. Juan es declarava un home actiu, amb un estil de vida saludable i aficionat a la pràctica esportiva. Està casat amb una xica romanesa que va conéixer mentre treballava de stripper en una discoteca, que és la seua professió habitual. Amb ella ha tingut dos fills, un dels quals també patix acondroplàsia.

Últimes notícies

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.

Retencions a les entrades de Madrid, València i Sevilla en l’últim diumenge d’agost

La tercera jornada de l’operació retorn d’estiu deixa ja retencions a les principals vies d’accés a Madrid, València i Sevilla, amb fins a 6,9 milions de desplaçaments previstos fins dilluns.

S’alcen esta nit les restriccions per l’incendi d’El Saler i es reobrin platges i carreteres

Les limitacions de mobilitat per l’incendi d’El Saler acabaran a les 23.59 hores d’este diumenge, amb la CV-500 i la 401 reobertes i la recuperació del transport públic i les platges, tot i que alguns accessos al bosc continuen tancats per facilitar la faena dels bombers.

Setembre exigent per a l’Elx: Real Sociedad, Athletic, Madrid i Espanyol en dues setmanes

L’Elx afrontarà en setembre quatre partits en només dues setmanes contra Real Sociedad, Athletic, Real Madrid i Espanyol, amb l’obligació de reaccionar després d’un inici fluix en LALIGA.