Coneix la vertadera identitat de ‘Payasín’, el pallasso de ‘Gran Hermano’

'Payasín' durant la seva intervenció a 'Sálvame'

‘Payasín’ durant la seua intervenció a ‘Sálvame’ | TELECINCO

 

Des de fa anys, el simpàtic pallasso anomenat ‘Payasín’ anima les diferents edicions de ‘Gran Hermano’, tant la d’anònims com la de famosos, tirant pastissos a tot aquell qui se li creua per davant. Les seues emblemàtiques intervencions, edició rere edició, han quedat guardades a la memòria dels teleespectadors com unes anècdotes divertides i dignes de repetir; per això cada any, Payasín torna a sembrar el caos dins la casa de Guadalix.

 

Aquest any ha sigut un poc diferent, ja que la visita de ‘Payasín’ al ‘reality’ ‘Sálvame Okupa’ ha deixat una anècdota agredolça pel clan de les Campos: per culpa de l’impacte d’un pastís llançat per ‘Payasín’ a la cara de Carmen Borrego, aquesta assegura que ha hagut d’anar a Urgències. La filla de Maria Teresa Campos havia sigut operada d’una cirurgia estètica recentment i afirma que el pallasso li va estampar el pastís a la cara amb tanta força, que el material del pastís li va entrar a la ferida que tenia al coll.

 

'Payasín' en una de les edicions de 'Gran Hermano'

‘Payasín’ en una de les edicions de ‘Gran Hermano’ | TELECINCO

 

La identitat de ‘Payasín’, al descobert

Per tot això, ‘Payasín’ està d’actualitat aquests dies i els programes de Telecinco no deixen d’oferir contingut sobre ell parlant del succés. Inclús s’han alçat algunes veus contra el pallasso i ha sigut criticat, posant en dubte la força amb què tira els seus pastissos. La qüestió és que el tema està donant joc a la cadena i hores de continguts addicionals. Dilluns, Rafa Mora apareixia disfressat de ‘Payasín’ i dimarts era el mateix personatge qui visitava el plató de ‘Sálvame’. Però quina és la identitat real del pallasso de Telecinco?

 

La vertadera cara de 'Payasín'

La vertadera cara de ‘Payasín’ | CUATRO

 

L’home que s’amaga darrere del famós pallasso es diu Juan i sofrix una malaltia anomenada acondroplàsia. Mesura 135 centímetres, pesa 70 quilos i fa uns anys ja va aparéixer al programa de Cuatro ‘Soy Noticia’ on explicava com era la seua vida. Juan es declarava un home actiu, amb un estil de vida saludable i aficionat a la pràctica esportiva. Està casat amb una xica romanesa que va conéixer mentre treballava de stripper en una discoteca, que és la seua professió habitual. Amb ella ha tingut dos fills, un dels quals també patix acondroplàsia.

Últimes notícies

Un gol de Carlos Espí en el descompte trenca el somni de remuntada de l’Elx

Un gol de Carlos Espí en el temps afegit ha donat el triomf al Real Madrid a Elx per 2-3, després que l’equip franjiverd igualara dos gols en els últims 20 minuts.

Dos bombers ferits lleus en l’incendi de Tuéjar que ja ha cremat 690 hectàrees

Dos bombers han resultat ferits lleus en l’incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar, que ha calcinat ja 690 hectàrees i té un perímetre aproximat de 17 quilòmetres.

El Valencia d’Óscar Sánchez estrena triomf i es reivindica a Vitòria

El Valencia ha estrenat el seu caseller de victòries a LaLiga EA Sports davant l’Alavés, en el debut d’Óscar Sánchez com a tècnic interí, que destaca la personalitat i el compromís del vestidor.

Vinícius, Mbappé i Konaté amaguen el missatge de suport a Ceuta abans del partit a Elx

Vinícius, Mbappé i Konaté han eixit al Martínez Valero amb la samarreta de suport a Ceuta enrotllada, tallant el lema, i se l'han llevada abans que la resta de jugadors.

El valencià Aaron Mayol fa història amb el seu debut oficial amb el Valencia CF

El migcentre Aaron Mayol, format més d’una dècada al Levante i ara al planter del Valencia CF, s’ha convertit en el primer jugador nascut en 2008 que debuta en partit oficial amb el club de Mestalla, en el triomf a domicili contra l’Alavés.

El Valencia CF suma la primera victòria del curs a Vitòria amb un gol de Luis Rioja

El Valencia CF ha estrenat el seu caseller de triomfs en esta Lliga EA Sports amb un 0-1 a Vitòria gràcies a un gol de Luis Rioja, en el primer partit amb Óscar Sánchez a la banqueta després de la destitució de Carlos Corberán.

Desallotgen un càmping i diverses granges pel greu incendi de Tuéjar, empitjorat pel vent

L’incendi declarat este dimarts a Tuéjar ha forçat el desallotjament preventiu d’una zona d’acampada i diverses granges, amb els treballs d’extinció dificultats pel vent i la baixa humitat. Els mitjans aeris s’han retirat de nit i les brigades terrestres continuen lluitant contra el foc.

Osorio debuta com a titular en un Elx amb canvis davant el Madrid

Abiel Osorio debutarà com a titular amb l’Elx contra un Reial Madrid ple de rotacions en què repetirà Yan Diomande. Tant Martín Anselmi com José Mourinho introduïxen diversos canvis en els seus onzes.